Προς το περιεχόμενο

Αγορά 125cc


Kolias52

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κάποια έχουν δισκόφρενο πίσω, νομίζω και CBS, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι κάνει τη διαφορά στην πέδηση σε σχέση με τα υπόλοιπα.

Εγώ τα βρήκα όλα γνήσια Kawasaki (Ινδονησία δηλαδή αλλά όχι ιμιτασιόν) εκτός από δύο που δε μπορώ να βρω με τίποτα.

Εγώ το δικό μου πάντως δεν το δίνω με τίποτα. Και να αχρηστευτεί για κάποιο λόγο πάλι το ίδιο θα πάρω.

Πόσοι μου έχουν πει στο δρόμο/φανάρια ότι το είχαν και μετάνιωσαν που το έδωσαν. Ένας τις προάλλες μου είπε ότι πέρασαν απ' τα χέρια του πάνω από δέκα παπιά, σαν το Kaze-R δεν ήταν κανένα. Τι το έδωσες του λέω, είμαι μαλάκας μου απάντησε :Ρ

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, phanispal said:

Κάποια έχουν δισκόφρενο πίσω, νομίζω και CBS, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι κάνει τη διαφορά στην πέδηση σε σχέση με τα υπόλοιπα.

Εγώ τα βρήκα όλα γνήσια Kawasaki (Ινδονησία δηλαδή αλλά όχι ιμιτασιόν) εκτός από δύο που δε μπορώ να βρω με τίποτα.

Εγώ το δικό μου πάντως δεν το δίνω με τίποτα. Και να αχρηστευτεί για κάποιο λόγο πάλι το ίδιο θα πάρω.

Πόσοι μου έχουν πει στο δρόμο/φανάρια ότι το είχαν και μετάνιωσαν που το έδωσαν. Ένας τις προάλλες μου είπε ότι πέρασαν απ' τα χέρια του πάνω από δέκα παπιά, σαν το Kaze-R δεν ήταν κανένα. Τι το έδωσες του λέω, είμαι μαλάκας μου απάντησε :Ρ

Αυτο δεν ηταν που ειχε ενα χαρακτηριστικο σφυριγμα με την μαμισια εξατμιση? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, Kolias52 είπε

Εχε κάνεις να μας πει τι πληρώνει από σέρβις?

Απο το φορουμ scooterclub :

σερβις 6000/12.000χλμ 50€. αλλαγή φίλτρου αέρα , λαδιών, διαφορικού.
μεγάλο σερβις 24.000 με όλα μεσα και χωρίς τακάκια μπροστά 140-160€ 

 

Μερικά αναλώσιμα 
Ιμάντας 49€
Μπίλιες 14€
Γλυστρες 9€
Φ.Αερα 15€

 

ΑΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ εν ετη 2024 125 αρι μηχανακι και ακομα ταμπουρο πισω ........... ολα τα παπια εχουν δισκο πλεον....

 

Επεξ/σία από villasg
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Gatilaras είπε

Αυτο δεν ηταν που ειχε ενα χαρακτηριστικο σφυριγμα με την μαμισια εξατμιση? 

Ναι, το κάνουν τα περισσότερα από ένα σημείο και μετά, όσο το έχω ψάξει δεν έχω βρει απάντηση και δε φαίνεται να γνωρίζει κάποιος. Το δικό μου ακόμα δεν κάνει έτσι και έχει αισίως 80.000 χιλιόμετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, phanispal είπε

Κάποια έχουν δισκόφρενο πίσω, νομίζω και CBS, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι κάνει τη διαφορά στην πέδηση σε σχέση με τα υπόλοιπα.

Εγώ τα βρήκα όλα γνήσια Kawasaki (Ινδονησία δηλαδή αλλά όχι ιμιτασιόν) εκτός από δύο που δε μπορώ να βρω με τίποτα.

Εγώ το δικό μου πάντως δεν το δίνω με τίποτα. Και να αχρηστευτεί για κάποιο λόγο πάλι το ίδιο θα πάρω.

Πόσοι μου έχουν πει στο δρόμο/φανάρια ότι το είχαν και μετάνιωσαν που το έδωσαν. Ένας τις προάλλες μου είπε ότι πέρασαν απ' τα χέρια του πάνω από δέκα παπιά, σαν το Kaze-R δεν ήταν κανένα. Τι το έδωσες του λέω, είμαι μαλάκας μου απάντησε :Ρ

Αν είχα κ εγώ το kaze r εννοείται δε θα ποσταρα ούτε τα πλαστικά θα σκεφτόμουν😆

6 λεπτά πριν, villasg είπε

Απο το φορουμ scooterclub :

σερβις 6000/12.000χλμ 50€. αλλαγή φίλτρου αέρα , λαδιών, διαφορικού.
μεγάλο σερβις 24.000 με όλα μεσα και χωρίς τακάκια μπροστά 140-160€ 

 

Μερικά αναλώσιμα 
Ιμάντας 49€
Μπίλιες 14€
Γλυστρες 9€
Φ.Αερα 15€

 

ΑΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ εν ετη 2024 125 αρι μηχανακι και ακομα ταμπουρο πισω ........... ολα τα παπια εχουν δισκο πλεον....

 

Εντάξει δεν είναι πολλά βλέπω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Kolias52 είπε

Αν είχα κ εγώ το kaze r εννοείται δε θα ποσταρα ούτε τα πλαστικά θα σκεφτόμουν😆

Δεν ξέρω αν κάνεις πλάκα, καθώς το Kaze-R είναι παρεξηγημένο μηχανάκι, παρόλ' αυτά για κάποιους έχει πολύ καλό στήσιμο για δεδομένα παπιού, είναι στιβαρό, έχει καλό φρένο και φυσικά αξιοπιστία ( Έλληνας ντελιβεράς πρέπει τώρα που μιλάμε να έχει φτάσει 550.000 χιλιόμετρα με τρεις επισκευές μοτέρ).

Απλά δεν είναι ιδιαίτερα παραμετροποιήσιμο (για κάγκουρες), πονάει στα πηνία και λίγο στη ρύθμιση του καρμπιρατέρ και δεν είναι εύκολο να βρεις κάποια ανταλλακτικά στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, phanispal είπε

Δεν ξέρω αν κάνεις πλάκα, καθώς το Kaze-R είναι παρεξηγημένο μηχανάκι, παρόλ' αυτά για κάποιους έχει πολύ καλό στήσιμο για δεδομένα παπιού, είναι στιβαρό, έχει καλό φρένο και φυσικά αξιοπιστία ( Έλληνας ντελιβεράς πρέπει τώρα που μιλάμε να έχει φτάσει 550.000 χιλιόμετρα με τρεις επισκευές μοτέρ).

Απλά δεν είναι ιδιαίτερα παραμετροποιήσιμο (για κάγκουρες), πονάει στα πηνία και λίγο στη ρύθμιση του καρμπιρατέρ και δεν είναι εύκολο να βρεις κάποια ανταλλακτικά στην Ελλάδα.

Τίμιο παπί σκυλί,κρατά το όσο μπορείς.Τωρα ανταλλακτικά σίγουρα δε θα βρίσκεις εύκολα όπως τα άστρα πχ. Ναι όντως δε είναι καγκουριστικο είναι εργάτης, όπως και το zx 135 άλλος σκύλος από κει.

Ανακατασκευή στα ποσά πάει ,πόσο αντέχει το μοτέρ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...