Προς το περιεχόμενο

Η BMW παρουσίασε το όραμά της για το μέλλον των ηλεκτρικών οχημάτων, το Vision Neue Klasse X


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 hours ago, CarpeDiem13 said:

Κανένα μέλλον στην Ηλεκτροκίνηση. Υδρογόνο και μόνο το μέλλον. Υπάρχουν βιντεάκια όπου αρκετοί κάτοχοι ηλεκτροκίνητων προσπαθούν να πουλήσουν το αμάξι τους και δεν πιάνουν μετά από 2 χρόνια αγοράς ούτε τα μισά. Εταιρείες leasing και rent a car companies πουλάνε μαζικά και ακυρώνουν τις παραγγελίες τους για ηλεκτροκίνητα. Τέλος η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν θα συνεχίζει για πολύ να επιμένει στην χρηματοδότηση βοηθητικά της εν λόγο κατηγορίας αυτοκινήτων έως ότου αδειάσουν οι μάντρες της Γερμανίας. Θα τελειώσει το παραμύθι και μετά θα αρχίσουν τα γλέντια. Στα μόνα κράτη που έχει πετύχει η πώληση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων είναι στις Σκανδιναβικές χώρες και από μία συγκεκριμένη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων, την Volvo. Ο λόγος είναι πως όταν η μπαταρία φτάσει σε σημείο αλλαγής, δέχεται αντί να πληρώσεις το τεράστιο κόστος αλλαγής της, να ανταλλάξεις το αυτοκίνητο σου με το τελευταίο πιο καινούργιο αντίστοιχο μοντέλο και να λάβεις απευθείας από την αντιπροσωπεία έως και 50% έκπτωση. Κανείς δεν θα μπει στην λογική να πληρώσει έως και 8.000 - 10.000 ευρώ για μια μπαταρία είχε πει ο πρόεξερειεδρος της Volvo πριν από δέκα χρόνια (κάτι ήξερε).

Ξέρεις πως παράγεται υδρογόνο? Τι κόστος έχει παραγωγή μεταφορά και αποθήκευση?

Ξέρεις πόση ενέργεια χάνεται ςπο την παραγωγή μέχρι φτάσει στης ρόδες?

Αν ήξερες τυφλά να έχει απώλεια ενέργειας στην βενζίνη και diesel όπως και το κόστος

7 hours ago, CarpeDiem13 said:

Toyota Mirai με υδρογόνο https://www.toyota.gr/electrified/fuel-cell-electric. Αυτονομία με ένα γέμισμα ξεπερνά τα 700 χιλιόμετραΑνεφοδιασμός σε πέντε λεπτά. Μηδενικές εκπομπές ρύπων..μιλάμε για νεράκι. Το ηλεκτροκίνητο παίρνει ρεύμα από έναν σταθμό κάπου που κάνει χρήση υλικών που ρυπαίνουν το περιβάλλον (ανθρακικό, πυρηνικό, πετρελαϊκό, Φυσικό Αέριο, Λιγνίτες) άρα δεν υπάρχει καμία ουσιαστική βοήθεια προς το περιβάλλον αλλά...στρουθοκαμηλισμός των αγοραστών...που νομίζουν ότι πήραν ένα οικολογικό προϊόν, επειδή η μόλυνση δεν παράγεται από το όχημα τους. Φυσικά αν ψάξει κανείς να δει τι γίνεται με τις μπαταρίες των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων θα καταλάβει τα υλικά που απαιτούνται για να γίνουν οι μπαταρίες, πόσο ζημιά κάνουν στο περιβάλλον και πριν την κατασκευή τους και μετά την δήθεν ανακύκλωση τους που θεωρούνται ήδη ως βιομηχανικά απόβλητα από κάποιες χώρες. 

Για μάθε λίγο τι χρειάζεται για να παραχθεί υδρογόνο τι μορφές υπάρχουν και ποιο κόστος μεταφοράς και αποθήκευσης

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

9 ώρες πριν, CarpeDiem13 είπε

Κανένα μέλλον στην Ηλεκτροκίνηση. Υδρογόνο και μόνο το μέλλον. Υπάρχουν βιντεάκια όπου αρκετοί κάτοχοι ηλεκτροκίνητων προσπαθούν να πουλήσουν το αμάξι τους και δεν πιάνουν μετά από 2 χρόνια αγοράς ούτε τα μισά. Εταιρείες leasing και rent a car companies πουλάνε μαζικά και ακυρώνουν τις παραγγελίες τους για ηλεκτροκίνητα. Τέλος η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν θα συνεχίζει για πολύ να επιμένει στην χρηματοδότηση βοηθητικά της εν λόγο κατηγορίας αυτοκινήτων έως ότου αδειάσουν οι μάντρες της Γερμανίας. Θα τελειώσει το παραμύθι και μετά θα αρχίσουν τα γλέντια. Στα μόνα κράτη που έχει πετύχει η πώληση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων είναι στις Σκανδιναβικές χώρες και από μία συγκεκριμένη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων, την Volvo. Ο λόγος είναι πως όταν η μπαταρία φτάσει σε σημείο αλλαγής, δέχεται αντί να πληρώσεις το τεράστιο κόστος αλλαγής της, να ανταλλάξεις το αυτοκίνητο σου με το τελευταίο πιο καινούργιο αντίστοιχο μοντέλο και να λάβεις απευθείας από την αντιπροσωπεία έως και 50% έκπτωση. Κανείς δεν θα μπει στην λογική να πληρώσει έως και 8.000 - 10.000 ευρώ για μια μπαταρία είχε πει ο πρόεδρος της Volvo πριν από δέκα χρόνια (κάτι ήξερε).

Άμα το μέλλον ήταν το Υδρογόνο θα είχαμε ήδη γεμίσει αυτοκίνητα και δεν θα είχαμε μείνει στα... concept.  Υπάρχουν άπειρα προβλήματα με τη χρήση υδρογόνου σε μαζική κλίμακα. Και από θέμα κόστους και ΚΥΡΙΩΣ από θέμα ασφάλειας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν συνεχίσουν να προωθούν τόσο τα ηλεκτρικά προφανώς θα γεμίσει ο τόπος και δεν θα είναι μόνο για αυτούς που έχουν μονοκατοικία και φωτοβολταϊκά. 

Οι περισσότεροι θα φορτίζουν σε πρατήρια βενζίνης που ήδη έχουν βάλει φορτιστές και σε σούπερ μάρκετ. Το κόστος δεν θα είναι και πολύ μικρότερο της βενζίνης αλλά θα πηγαίνεις να πάρεις αμάξι και στα 10 που βλέπει τα 8 θα είναι ηλεκτρικά άρα θέλοντας και μη προς τα εκεί θα πας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Evangelos Anagnostou είπε

Οταν τα ηλεκτρικά άρχισαν να έρχονται σε πρώτο πλάνο, επειδή άρχιζαν να λύνονται δομικά τους προβλήματα, κυριως λόγω της πτώσης της τιμής των μπαταριών λιθίου και της ανάγκης για πράσινη μετάβαση, τα ίδια άτομα άρχισαν να μιλούν για αλλη συνωμοσία και πως για κάποιο λόγο οι σκοτεινές δυνάμεις μας θέλουν να κυκλοφορούμε με ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εκρήγνυνται και πως το υδρογόνο τώρα είναι η τεχνολογια που μας στερούν.

Το πρόβλημα είναι πως δεν έχουν λυθεί τα δομικά προβλήματα,δες εδώ το πραγματικό κόστος παραγωγής λιθίου, επιπλέον σκέψου πως ήλιο έχεις 12 ώρες,τις άλλες 12 που αποθηκεύεται η επιπλέον ενέργεια?, άλλο η θεωρία και άλλο το να θέτεις κάτι σε μαζική παραγωγή,όταν ένα κιλό λιθίου αντιστοιχεί σε λίτρα νερού που ο κόσμος δεν μπορεί να πιει έχεις θέμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Evangelos Anagnostou είπε

Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2010 η συνωμοσιολογία μιλούσε για τις πετρελαϊκές που σκότωσαν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έναν αιώνα πριν και πως αν δεν ήταν αυτες οι σκοτεινές δυνάμεις όλοι θα κυκλοφορούσαμε με ηλεκτρικά, υγιείς και ευτυχισμένοι.

 

Οταν τα ηλεκτρικά άρχισαν να έρχονται σε πρώτο πλάνο, επειδή άρχιζαν να λύνονται δομικά τους προβλήματα, κυριως λόγω της πτώσης της τιμής των μπαταριών λιθίου και της ανάγκης για πράσινη μετάβαση, τα ίδια άτομα άρχισαν να μιλούν για αλλη συνωμοσία και πως για κάποιο λόγο οι σκοτεινές δυνάμεις μας θέλουν να κυκλοφορούμε με ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εκρήγνυνται και πως το υδρογόνο τώρα είναι η τεχνολογια που μας στερούν.


Μηπως τελικά απλά θέλετε απλά να αισθάνεστε μοναδικοί κατέχοντας την «αλήθεια που δεν μας λένε και λίγοι καταλαβαίνουν» αλλά στην πραγματικότητα καταναλώνετε ότι παλαβομάρα διακινείται στο διαδίκτυο; Για τσεκάρετε το λίγο!

 

Η απόλυτη δηθενιά !

Σίγουρα είσαι "Ταλιμπάν" ιδεολογικά αφού δεν βλέπεις τί τύχη είχαν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πριν τον Elon που οι δημιουργοί της Tesla  τον έβαλαν μέσα σε αυτήν για να την σώσει από την χρεοκοπία.

Καί καλά τα ηλεκτρικά του Έντισον ήταν αρχαία της GM το πρώτο ηλεκτρικό γιατί το απέσυραν και έχασαν όλα τα λεφτά του. R&D που είχαν επενδύσει σε αυτό. Γιατί τα ηλεκτρικά που είχαμε φτιάξει στην Ελλάδα όπως αυτό στην Σύρο και μετά το Renault Farma στην Θεσσαλονίκη δεν πήραν ποτέ πινακίδες κυκλοφορίας. Γιατί το πρώτο ηλεκτρικό που πήρε ποτέ πινακίδες κυκλοφορίας στην Ελλάδα ήταν το γερμανικό BMW i3 το 2015 !

Δεν υπήρχε για εσένα κανένα ισχυρό καρτέλ πετρελαίου όταν εδώ ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις και όλα είναι θεωρίες συνωμοσίας! (Βάλτε ότι επίθετα θέλετε εδώ για να μην τα βάλω εγώ)

Απλά το κόλπο της "κλιματικής αλλαγής" και της πράσινης ανάπτυξης είναι πάρα πολλά τρισεκατομμύρια μέχρι το 2050 και καπέλωσε το καρτέλ του πετρελαίου. Εδώ τα τελευταία πέντε χρόνια ιδιοκτήτης διυλιστηρίου και βενζινάδικων είδε το φως το αληθινό και έχει βάλει φορτιστές αυτοκινήτων μέχρι και στα βενζινάδικα του ! Συν ότι αγόρασε ότι φωτοβολταϊκό υπήρχε στην Λακωνία για να "πρασινίσει" αφού είναι "πολλά τα λεφτά Άρη"

Τα παραπάνω είναι για όσους δεν εθελοτυφλούν και αφορίζουν όπως εσύ. Δεν αλλάζει μυαλό ο Ταλιμπάν.

 

Εμείς το παίζουμε "μοναδικοί" mr .Kserolas Green Taliban ?

Και αυτός άσχετος και συνωμοσιολόγος αφού δεν συμφωνεί με το ταλιμπανίκι σου ; (να μην χαρακτήριζες για να μην χαρακτηριστείς)

https://www.carandmotor.gr/nea/ekrixi-ellina-epistimona-gia-ta-ilektrika-aytokinita

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν βγήκε η αμόλυβδη βενζίνη, θυμάμαι ξέσπασε κακός χαμός στην Ελλάδα μας.

Δεν υπήρχε φυσικά το internet τότε (τουλάχιστον όπως είναι τώρα) και διάβαζες "επιστήμονες" και ειδήμονες να λενε την... σοβαρή τους άποψη.  Κόλπο των πετρελαϊκών, όχι ο καταλύτης είναι καρκίνος, όχι αν είναι κρύο το αμάξι βγάζει περισσότερους ρύπους, όχι χαλάνε οι κινητήρες ευκολότερα, κτλ κτλ κτλ.

Έπρεπε να φτάσουμε - ξέρω ΄γω - γεράματα, να δούμε κανένα cosmos για να μάθουμε την ιστορία του μολύβδου.

Διαβάζοντας λοιπόν πολλά σχόλια, το μόνο που βλέπω είναι πως τίποτα δεν άλλαξε σε σχέση με πριν 25-30 χρόνια. Διαφορετικά πρόσωπα, ίδια νοοτροπία.

Ας πιστέψουμε την Toytota που τις μονές μέρες μισεί τα ηλεκτρικά και τις ζυγές, ανακοινώνει ηλεκτρικά με διαστημικά specs.
Ας πιστέψουμε τον κυρ Μπάμπη που επιβεβαιώνει την ήδη ακλόνητη πίστη μας πως η ηλεκτροκίνηση είναι απάτη.

Ας πιστέψουμε τον Χ,Υ,Ζ που θέλει κυψέλες ή οτιδήποτε άλλο εξωτικό που εδώ και τόσα χρόνια δεν έχει μπορέσει να δουλέψει.
Ας πιστέψουμε ότι θέλουμε. Και αν υπάρχει ρε παιδιά  κανένα από αυτά τα Tesla που λέτε πως μεταπωλούνται μισοτιμή κι αν, παρακαλώ, δώστε ένα link μπας και...

1 ώρα πριν, Aprile είπε

Η απόλυτη δηθενιά !

Σίγουρα είσαι "Ταλιμπάν" ιδεολογικά αφού δεν βλέπεις τί τύχη είχαν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πριν τον Elon που οι δημιουργοί της Tesla  τον έβαλαν μέσα σε αυτήν για να την σώσει από την χρεοκοπία.

Ε και; Πού είναι το επιχείρημα σε αυτό; Δηλαδή το πετάς  το άσχετο δεδομένο για ποιο λόγο;

Αναφορά σε κείμενο

 

Απλά το κόλπο της "κλιματικής αλλαγής" και της πράσινης ανάπτυξης είναι πάρα πολλά τρισεκατομμύρια μέχρι το 2050 και καπέλωσε το καρτέλ του πετρελαίου. Εδώ τα τελευταία πέντε χρόνια ιδιοκτήτης διυλιστηρίου και βενζινάδικων είδε το φως το αληθινό και έχει βάλει φορτιστές αυτοκινήτων μέχρι και στα βενζινάδικα του ! Συν ότι αγόρασε ότι φωτοβολταϊκό υπήρχε στην Λακωνία για να "πρασινίσει" αφού είναι "πολλά τα λεφτά Άρη"

Τα παραπάνω είναι για όσους δεν εθελοτυφλούν και αφορίζουν όπως εσύ. Δεν αλλάζει μυαλό ο Ταλιμπάν.

 

Άρα όλα είναι μια συνωμοσία του εν λόγω διυλιστηρίου! Δεν ανεβαίνει η  θερμοκρασία στον πλανήτη, όλα πάνε καλά.
 

Αναφορά σε κείμενο

 

Εμείς το παίζουμε "μοναδικοί" mr .Kserolas Green Taliban ?

Και αυτός άσχετος και συνωμοσιολόγος αφού δεν συμφωνεί με το ταλιμπανίκι σου ; (να μην χαρακτήριζες για να μην χαρακτηριστείς)

https://www.carandmotor.gr/nea/ekrixi-ellina-epistimona-gia-ta-ilektrika-aytokinita

 

Ο... επιστήμονας είναι ο σεισμολόγος;;;;

Ένας μπάρμπας που στη μισή μας ζωή  τον έχουμε δει να μαλώνει με συναδέλφους του και αποφάσισε να μας μεταλαμπαδεύσει facebook-ικές σοφίες;

Ωραίες πηγές! :D

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Κερασάκι στην τούρτα" είναι η γρίλια, αλλά έφαγε το μισό άρθρο...

"... εντάσσονται στο συνολικό πακέτο που στόχο έχει να βελτιώσει την αποδοτικότητα του οχήματος κατά 25%, σύμφωνα με τη BMW." - Δηλαδή θα μπορούμε να πάμε Αθήνα - Παρνασσό για σκι χωρίς άγχος και στρατιωτικού επιπέδου μελέτη της διαδρομής των υψομετρικών και των σταθμών φόρτισης με χάρακα και διαβήτη ?

Επεξ/σία από Eloy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, teodoreh είπε

Όταν βγήκε η αμόλυβδη βενζίνη, θυμάμαι ξέσπασε κακός χαμός στην Ελλάδα μας.

Δεν υπήρχε φυσικά το internet τότε (τουλάχιστον όπως είναι τώρα) και διάβαζες "επιστήμονες" και ειδήμονες να λενε την... σοβαρή τους άποψη.  Κόλπο των πετρελαϊκών, όχι ο καταλύτης είναι καρκίνος, όχι αν είναι κρύο το αμάξι βγάζει περισσότερους ρύπους, όχι χαλάνε οι κινητήρες ευκολότερα, κτλ κτλ κτλ.

Έπρεπε να φτάσουμε - ξέρω ΄γω - γεράματα, να δούμε κανένα cosmos για να μάθουμε την ιστορία του μολύβδου.

Διαβάζοντας λοιπόν πολλά σχόλια, το μόνο που βλέπω είναι πως τίποτα δεν άλλαξε σε σχέση με πριν 25-30 χρόνια. Διαφορετικά πρόσωπα, ίδια νοοτροπία.

Ας πιστέψουμε την Toytota που τις μονές μέρες μισεί τα ηλεκτρικά και τις ζυγές, ανακοινώνει ηλεκτρικά με διαστημικά specs.
Ας πιστέψουμε τον κυρ Μπάμπη που επιβεβαιώνει την ήδη ακλόνητη πίστη μας πως η ηλεκτροκίνηση είναι απάτη.

Ας πιστέψουμε τον Χ,Υ,Ζ που θέλει κυψέλες ή οτιδήποτε άλλο εξωτικό που εδώ και τόσα χρόνια δεν έχει μπορέσει να δουλέψει.
Ας πιστέψουμε ότι θέλουμε. Και αν υπάρχει ρε παιδιά  κανένα από αυτά τα Tesla που λέτε πως μεταπωλούνται μισοτιμή κι αν, παρακαλώ, δώστε ένα link μπας και...

Ε και; Πού είναι το επιχείρημα σε αυτό; Δηλαδή το πετάς  το άσχετο δεδομένο για ποιο λόγο;

Άρα όλα είναι μια συνωμοσία του εν λόγω διυλιστηρίου! Δεν ανεβαίνει η  θερμοκρασία στον πλανήτη, όλα πάνε καλά.
 

Ο... επιστήμονας είναι ο σεισμολόγος;;;;

Ένας μπάρμπας που στη μισή μας ζωή  τον έχουμε δει να μαλώνει με συναδέλφους του και αποφάσισε να μας μεταλαμπαδεύσει facebook-ικές σοφίες;

Ωραίες πηγές! :D

Τα έχεις μπλεγμένα στο μυαλό σου η αμόλυβδη βγήκε από την βενζίνη γιατί ήταν τοξική και όχι για τους καταλύτες που λες.Στη Ιαπωνία κυκλοφορούσε αμόλυβδη από τις αρχές τις δεκαετίας το 70 που οι καταλύτες δεν υπήρχαν. Για αυτό και τα  παλιά γιαπωνέζικα αμάξια μπορούν να καίνε αμόλυβδη χωρίς την αλλαγή βαλβίδων.

Για τους καταλύτες που επιβλήθηκαν τότε υπήρχε η Ιαπωνική αντιπρόταση για μείωση των ρύπων ήταν κινητήρες φτωχού μείγματος. 

Η Αμερικανική κυβέρνηση έβγαλε φιρμάνι ότι δεν θα επιτρέψει εισαγωγή αυτοκινήτων χωρίς τον καταλυτικό μετατροπέα της Bosch που ήδη είχε δοθεί και στις αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες και τα υπόλοιπα είναι ιστορία που ξέρεις.

Αν δεν ξέρεις ότι χωρίς τα λεφτά του Elon οι τράπεζες θα είχαν πτωχεύσει την Tesla με ότι σημαίνει αυτό ρώτα την Γκρέτα αν και μικρότερη ξέρει περισσότερα.

Σίγουρα θα την έχεις εικόνισμα !

Συνομωσίες των διυλιστηρίων τις βλέπεις κάθε μέρα στα πρατήρια  στις τιμές καυσίμων !

😁

Α ξέχασα που να δεις τιμές εσύ κάνεις μετάνοιες πέντε φορές την ημέρα στο εικόνισμα της Γκρέτα !

Θέλεις και άλλες πηγές για να λες απεταξάμην  !

Ευχαρίστως 😉

 

 

 

Επεξ/σία από Aprile
  • Sad 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, andreas-d είπε

 

Προσωπικά είμαι φαν της bmw και υπέρ ευχαριστημένος πελάτης της..

μαλλον εισαι ο μονος !!

οι ηλεκτρικοι κινητηρες στην ευρωπη θα συνεχισουν να υπαρχουν γιατι η ευρωπη εχει κολλημα με την πρασινη ενεργεια και τους ρυπους,κατι που στην αμερικη δεν ισχυει.αλλα και οι θερμικοι θα συνεχισουν να υπαρχουν με πρασινα καυσιμα που θα ειναι εναρμονισμενα με τους ρυπουςισως σε συναρτηση με ενα υβριδικου τυπου κινητηρα.ειχα ποσταρει το σχετικο αρθρο στο αλλο θεμα σχετικα με την προωθηση απο την πορσε και τον ομιλο.

οι βιομηχανιες αποσκοπουν στο κερδος.θελουν να εχουν ολους ικανοποιημενους.και θελουν να παρουσιαζουν και κατι καινουριο για να εχουν να πουλανε.οποτε θα δινουν επιλογες για ολους.

οσον αφορα το αρθρο,ακουω για φυτικα και ανακατσκευασμενα υλικα στο εσωτερικο.μακρια και αγαπημενοι..ηδη αυτα τα πλαστικα που προσφερουν σε ορισμενα μοντελλ ειναι χαλια,που ειναι και αυτα ανακατασκευασμενα.αναλωσιμα ολα  μεσα σε 5 χρονια.το θεμα αυτοκινητο και ποιοτητα εχει τελειωσει.οποιος εχει χρηματα να αγοραζει καθε 5 χρονια νεο θα ειναι ευχαριστημενος.

κατα τα αλλα επιτελους ενα σημα της εταιρειας που επιστρεφει στο σωστο μεγεθος και δεν θυμιζει τερας απο καρτουν.η εταιρεια θα αποκτησει πολλους περισοτερους οπαδους οταν διωξουν τον κεμπερ που την εχει καταστρεψει σχεδιαστικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, megapaixtaras είπε

μαλλον εισαι ο μονος !!

οι ηλεκτρικοι κινητηρες στην ευρωπη θα συνεχισουν να υπαρχουν γιατι η ευρωπη εχει κολλημα με την πρασινη ενεργεια και τους ρυπους,κατι που στην αμερικη δεν ισχυει.αλλα και οι θερμικοι θα συνεχισουν να υπαρχουν με πρασινα καυσιμα που θα ειναι εναρμονισμενα με τους ρυπουςισως σε συναρτηση με ενα υβριδικου τυπου κινητηρα.ειχα ποσταρει το σχετικο αρθρο στο αλλο θεμα σχετικα με την προωθηση απο την πορσε και τον ομιλο.

οι βιομηχανιες αποσκοπουν στο κερδος.θελουν να εχουν ολους ικανοποιημενους.και θελουν να παρουσιαζουν και κατι καινουριο για να εχουν να πουλανε.οποτε θα δινουν επιλογες για ολους.

οσον αφορα το αρθρο,ακουω για φυτικα και ανακατσκευασμενα υλικα στο εσωτερικο.μακρια και αγαπημενοι..ηδη αυτα τα πλαστικα που προσφερουν σε ορισμενα μοντελλ ειναι χαλια,που ειναι και αυτα ανακατασκευασμενα.αναλωσιμα ολα  μεσα σε 5 χρονια.το θεμα αυτοκινητο και ποιοτητα εχει τελειωσει.οποιος εχει χρηματα να αγοραζει καθε 5 χρονια νεο θα ειναι ευχαριστημενος.

κατα τα αλλα επιτελους ενα σημα της εταιρειας που επιστρεφει στο σωστο μεγεθος και δεν θυμιζει τερας απο καρτουν.η εταιρεια θα αποκτησει πολλους περισοτερους οπαδους οταν διωξουν τον κεμπερ που την εχει καταστρεψει σχεδιαστικα.

1. Δεν νομίζω να είμαι ο μοναδικός ευχαριστημένος πελάτης, αλλιώς θα είχε βάλει λουκέτο..

2. Συμφωνώ ότι θα υπάρχουν όλα τα είδη και όλα τα καύσιμα..

3. Σίγουρα το κέρδος είναι ο πρωταρχικός για όλους και αυτή τη στιγμή με την ηλεκτροκίνηση και την πράσινη ανάπτυξη έχουν πέσει και ξεθαφτηκαν πολλά κεφάλαια, φυσικά αυτό είναι καλό για χώρες σαν την Ελλάδα αν φυσικά γίνει σωστή διαχείριση. Η χώρα μας έχει ήλιο σχεδόν όλο το χρόνο βάζοντας φωτοβολταϊκά ηλιακό και αντλία θερμότητας σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχεις μεγάλο κέρδος στον προϋπολογισμό της οικογένειας. Βέβαια απαιτεί κεφάλαιο, σιγά σιγά μπορούμε αρκεί να θέλουμε.. πάντως στο εξωτερικό έχει πέσει πολύ χρήμα στην αγορά η αντλίες θερμότητας στην Γερμανία έχουν εξαντληθεί και έχεις 6-8 μήνες αναμονή.

4. Το ιδανικό για εμένα είναι δύο αυτοκίνητα στην παρούσα φάση ενα θερμικό και ένα ηλεκτρικό..

5. Η μάσκα του bmw στην αρχή ξένισε πλέον τουλάχιστον εδώ στη Γερμανία πού τη βλέπω συχνά τη συνήθισε το μάτι, πήγα και είδα και το ix2 αμαξάρα. Δεν τολμώ ακόμα γιατί δεν με βολεύει στα ταξίδια όταν η κατάσταση βελτιωθεί με τους φορτιστές θα πάρω ηλεκτρικό..

5. Μάρκετινγκ τα ανακυκλώσιμα υλικά το κάνουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες δυστυχώς.. τουλάχιστον στα bmw δεν τρίζουν όπως στα toyota πχ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 23/03/2024 at 12:51, andreas-d said:

Νομίζεις ότι δεν έχει μέλλον, το αντίθετο τα τελευταία χρόνια στη Γερμανία πάνω από 600 σπίτια που φτιάξαμε όλα έχουν εγκατάσταση 5×16 για φορτιστή αυτόνομο ακόμα και σε υπόγεια πάρκινγκ τελευταία στο mainz υπόγειο πάρκινγκ με 98 παροχές σε κάθε θέση στάθμευσης μπορώ να σου ανεβάσω άπειρες φώτο. Η μπαταρία είναι μονόδρομος για τα επόμενα 15 χρόνια τουλάχιστον..

Τι του λες τώρα και εσύ... αφου το ειπε ο carpediem13 ετσι θα ειναι. Εχει κ επιχειρήματα. Υπάρχουν βιντεάκια.....

 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, cpc464 είπε

Αυτή η BMW, κάθε χρόνο και μεγαλύτερη μάσκα.

3338a87664d342edb53fcf70aef72986.jpg

Που κολλάει αυτό που έγραψες όπως και η πολυχρησιμοποιημένη φωτό με το αυτοκίνητο του θέματος? Η μάσκα του είναι μικρή και αντιγράφει τα μοντέλα Ε2Χ της δεκαετίας του 80. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, andreas-d είπε

1. Δεν νομίζω να είμαι ο μοναδικός ευχαριστημένος πελάτης, αλλιώς θα είχε βάλει λουκέτο..

2. Συμφωνώ ότι θα υπάρχουν όλα τα είδη και όλα τα καύσιμα..

3. Σίγουρα το κέρδος είναι ο πρωταρχικός για όλους και αυτή τη στιγμή με την ηλεκτροκίνηση και την πράσινη ανάπτυξη έχουν πέσει και ξεθαφτηκαν πολλά κεφάλαια, φυσικά αυτό είναι καλό για χώρες σαν την Ελλάδα αν φυσικά γίνει σωστή διαχείριση. Η χώρα μας έχει ήλιο σχεδόν όλο το χρόνο βάζοντας φωτοβολταϊκά ηλιακό και αντλία θερμότητας σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχεις μεγάλο κέρδος στον προϋπολογισμό της οικογένειας. Βέβαια απαιτεί κεφάλαιο, σιγά σιγά μπορούμε αρκεί να θέλουμε.. πάντως στο εξωτερικό έχει πέσει πολύ χρήμα στην αγορά η αντλίες θερμότητας στην Γερμανία έχουν εξαντληθεί και έχεις 6-8 μήνες αναμονή.

4. Το ιδανικό για εμένα είναι δύο αυτοκίνητα στην παρούσα φάση ενα θερμικό και ένα ηλεκτρικό..

5. Η μάσκα του bmw στην αρχή ξένισε πλέον τουλάχιστον εδώ στη Γερμανία πού τη βλέπω συχνά τη συνήθισε το μάτι, πήγα και είδα και το ix2 αμαξάρα. Δεν τολμώ ακόμα γιατί δεν με βολεύει στα ταξίδια όταν η κατάσταση βελτιωθεί με τους φορτιστές θα πάρω ηλεκτρικό..

5. Μάρκετινγκ τα ανακυκλώσιμα υλικά το κάνουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες δυστυχώς.. τουλάχιστον στα bmw δεν τρίζουν όπως στα toyota πχ.

1.εχεις δικιο δεν εισαι ο μοναδικος ευχαριστημενος,ειναι και ενα αλλο  47% που για μενα για την μαρκα ειναι αποτυχια.

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Alfa-Romeo-Tonale-Plug-in-Hybrid-Q4_257835.asp?a=12&p=1

οπως ειπες ,γιατι δεν βαζει λουκετο παροτι τετοια απαγοητευση? γιατι πλεον εχει οικονομικα μοντελλα σε σχεση με τον ανταγωνισμο,ο ασσος εχει value for money αξια με 22.000 τιμη και ενω δεν μου αρεσει σχεδιαστικα εχοντας οδηγησει οτιδηποτε αλλο στην κατηγορια του ειναι πολυ μπροστα οδηγικα.εχει και καλη ποιοτητα κατασκευης για το μοντελλο του. ,εσωτερικα,ναι το παραδεχομαι πρωτη φορα.και επειδη ο κοσμος βλεπει οτι τα ιδια χαλια οπψς ειπες ειναι σε ολες τις μαρκες οποτε και μπορει και αγοραζει ξανα bmw.και εγω το ιδιο κανω αφου οδηγικα ειναι ανωτερα,μιλαω για παραγωγης ,μην αρχισουν καποιοι..επειτα ,ισως το σημαντικοτερο πλεον τα αγοραζει και κοινο μονο για την ομορφια τους,που ειναι οπως και να το κανουμε εστω και με αυτες τις μασκες τραβηχτικα😂

3. και εδω βλεπω πλεον οτι επχορηγουν αντικατασταση πετρελαιου  ΜΟΝΟ ΓΙΑ  αντλια θερμοτητας πλεον ,παει το αεριο. μηπως ομως ολο αυτο γινεται λογω του ρωσικου αεριου ? και εδω και φυσικα περισοτερο εκει που εξαρτωνται σε μεγαλυτερο βαθμο?

το θεμα οπως ειπες ειναι η ακριβη εγκατασταση .μηπως μια που εχουμε ομως ζεστη και ηλιο και μια γεωθερμια δεν θα ηταν ακομα καλυτερη? στην σκανδιναβια πως εχουν?

 

4. καλο ακουγεται.αποτι καταλαβα εισαι καλα οικονομικα και καλα κανεις.και ισως να αλλαζεις συχνα αυτοκινητα και να μην γνωριζεις οτι τα bmw εχουν πολλα ελατωματα και κοντα στα 100.000 αρχιζουν να χαλανε με κοστοβορες βλαβες.εχω και εγω ενα φιλο που γιαυτο το λογο αλλαζει καθε 5-6 χρονια η΄ 80.000 χιλ.  δυο bmw .οποτε εμεις που θελουμε να το κρατησουμε περισοτερο δυσκολευομαστε γιατι οι βλαβες πεφτουν η μια μετα την αλλη αποτι βλεπεις και στο λινκ. και σε παω στο 

5 η΄6 γιατι οπως βλεπω μαλλον εβαλες 2 πενταρια αριθμο παραγραφου.δυστυχως αποτι θα διαβασεις και στο λινκ αλλα και απο προσωπικη εμπειρια στις σειρες 1-2-3 τουλαχιστον που κεινουμαι εγω ,τα πλαστικα και τριζουν και αποσυντίθενται για πλακα μεσα σε 4-5 χρονια.

για την μασκα και εγω την συνηθισα αλλα αυτο δεν σημαινει οτι μου αρεσει.οταν ειχα δει το Χ2 δεν μου αρεσε στις φωτο,ολοι μας ειπαμε μια αντιγραφη του γαλλικου λιονταριου σουβ απο πισω και οντως ετσι ειναι.ομως το πηρε ο φιλος μου που σου ελεγα και στο κοκκινο της διαφημισης με καλο πακετο σπορ ,κοκκινες δαγκανες και μαυρη μασκα και ειναι πολυ ομορφο σαν συνολο.φυσικα τωρα ειναι σχεδον σαν το Χ3 σε μεγεθος.σαυτο λοιπον η μασκα του κατα ενα περιεργο τροπο παροτι μεγαλη δεν με πειραζει.

 

Επεξ/σία από megapaixtaras
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...