Προς το περιεχόμενο

Η BMW παρουσίασε το όραμά της για το μέλλον των ηλεκτρικών οχημάτων, το Vision Neue Klasse X


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Toyota Mirai με υδρογόνο https://www.toyota.gr/electrified/fuel-cell-electric. Αυτονομία με ένα γέμισμα ξεπερνά τα 700 χιλιόμετραΑνεφοδιασμός σε πέντε λεπτά. Μηδενικές εκπομπές ρύπων..μιλάμε για νεράκι. Το ηλεκτροκίνητο παίρνει ρεύμα από έναν σταθμό κάπου που κάνει χρήση υλικών που ρυπαίνουν το περιβάλλον (ανθρακικό, πυρηνικό, πετρελαϊκό, Φυσικό Αέριο, Λιγνίτες) άρα δεν υπάρχει καμία ουσιαστική βοήθεια προς το περιβάλλον αλλά...στρουθοκαμηλισμός των αγοραστών...που νομίζουν ότι πήραν ένα οικολογικό προϊόν, επειδή η μόλυνση δεν παράγεται από το όχημα τους. Φυσικά αν ψάξει κανείς να δει τι γίνεται με τις μπαταρίες των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων θα καταλάβει τα υλικά που απαιτούνται για να γίνουν οι μπαταρίες, πόσο ζημιά κάνουν στο περιβάλλον και πριν την κατασκευή τους και μετά την δήθεν ανακύκλωση τους που θεωρούνται ήδη ως βιομηχανικά απόβλητα από κάποιες χώρες. 

 

  • Like 1
  • Confused 1
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

1 ώρα πριν, CarpeDiem13 είπε

16 στα 100 ΝΕΑ αυτοκίνητα στον κόσμο είναι μόλις ηλεκτροκίνητα και στο σύνολο μαζί με τα ήδη υπάρχοντα βρίσκεται ως ποσοστό στο 0,032% και ενώ πωλούνται ως τεχνολογία - προϊόν για πάνω από δέκα χρόνια. Το να ξέρει κάποιος κάποιον στην γειτονιά του που έχει ένα Tesla ή ένα ηλεκτροκίνητο, ή να μένει στην Κηφισιά και την Εκάλη και γύρω του να έχει γεμάτο φορτιστές από ηλεκτροκίνητα δεν λέει τίποτα. Ούτε να τοποθετεί στην Γερμανία σε 600 σπίτια φορτιστές επιδοτούμενους σε μερικές περιπτώσεις που φτάνουν και το 80% από το κράτος. Είπαμε τελειώνει σε 2 χρόνια η επιδότηση και τότε θα δούμε αυτά τα μικρά ποσοστά πόσο ακόμα θα μικρύνουν ακόμα. Στο κάτω κάτω η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο μέσω του CEO της (Toyota) έχει δηλώσει ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει κανένα μέλλον εκεί αν και έχει και εκείνη ακολουθώντας την εποχή ηλεκτροκίνητο μοντέλο. Αντίθετα όλο το μαρούλι το έχει σπρώξει στο τμήμα έρευνας και τεχνολογίας για αυτοκίνητα Υδρογόνου και Hybrid τα οποία και πρακτικά είναι πιο φθηνά σε κατανάλωση από τα ηλεκτροκίνητα. 

Είπαμε είναι ακόμα νωρίς σε μερικά χρόνια έλα τα μας τα ξανά πεις, και το 93-94 ένας στους χίλιους είχε κινητό και τώρα έχουμε από δύο ο καθένας, στην Ελλάδα που η πολεοδομία κοιμάται μπορεί να μην υπάρχει γρήγορη ανταπόκριση στο εσωτερικό όμως είναι εύκολο και σε συνδυασμό με αντλία θερμότητας και φωτοβολταϊκά είναι μεγάλο το κέρδος..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Evangelos Anagnostou είπε

Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2010 η συνωμοσιολογία μιλούσε για τις πετρελαϊκές που σκότωσαν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έναν αιώνα πριν και πως αν δεν ήταν αυτες οι σκοτεινές δυνάμεις όλοι θα κυκλοφορούσαμε με ηλεκτρικά, υγιείς και ευτυχισμένοι.

Θα πρέπει να ζούσαμε κάπου αλλού τότε. Γιατί το 2010 μόνο για μνημόνια ακούγαμε. Τα της πετρελαιοκίνησης δε συζητούνταν και είμαι σίγουρος ότι δεν έχω κάνει ή δεν έχω ακούσε κανένα γύρω μου να κάνει συζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα πριν εμφανισθούν στην αγορά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.worldenergynews.gr/energeia/articles/553663/i-volkswagen-kontrarei-tin-kina-allazontas-tis-isorropies-stin-ilektrokinisiΚατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης αυτή την εβδομάδα, ο Thomas Schäfer, Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen, δήλωσε ότι οι εργασίες για το ID.1 (αυτό το όνομα μπορεί να αλλάξει όταν το αυτοκίνητο βγει στην παραγωγή) προχωρά, ενώ αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του το 2027 σε τιμή εκκίνησης των 20.000 ευρώ. Nissan Qasqai Diesel του 2020 αγορασμένο 22.500 ευρώ με ένα γέμισμα (90 ευρώ) 1150 χιλιόμετρα. Τιμή πώλησης μεταχειρισμένου αν το έδινα τώρα στα 19.000 ευρώ βάση αγγελιών ίδιου μοντέλου που κοιτούσα προηγούμενη εβδομάδα. Άσε όποιον θέλει ''φθηνό'' κουβαδάκι στα 20.000 ευρώ να πάει να πάρει ΟΤΑΝ θα τα βγάλουν αυτά τα φθηνά φυσικά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, CarpeDiem13 είπε

Toyota Mirai με υδρογόνο https://www.toyota.gr/electrified/fuel-cell-electric. Αυτονομία με ένα γέμισμα ξεπερνά τα 700 χιλιόμετραΑνεφοδιασμός σε πέντε λεπτά. Μηδενικές εκπομπές ρύπων..μιλάμε για νεράκι. Το ηλεκτροκίνητο παίρνει ρεύμα από έναν σταθμό κάπου που κάνει χρήση υλικών που ρυπαίνουν το περιβάλλον (ανθρακικό, πυρηνικό, πετρελαϊκό, Φυσικό Αέριο, Λιγνίτες) άρα δεν υπάρχει καμία ουσιαστική βοήθεια προς το περιβάλλον αλλά...στρουθοκαμηλισμός των αγοραστών...που νομίζουν ότι πήραν ένα οικολογικό προϊόν, επειδή η μόλυνση δεν παράγεται από το όχημα τους. Φυσικά αν ψάξει κανείς να δει τι γίνεται με τις μπαταρίες των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων θα καταλάβει τα υλικά που απαιτούνται για να γίνουν οι μπαταρίες, πόσο ζημιά κάνουν στο περιβάλλον και πριν την κατασκευή τους και μετά την δήθεν ανακύκλωση τους που θεωρούνται ήδη ως βιομηχανικά απόβλητα από κάποιες χώρες. 

 

Καπου καποιος καποτε, παραγει υδρογονο. Το οποιο ειναι χειροτερο και απο τα συμβατικα καυσιμα και απο την ηλεκτροκινηση. Πανακριβο και με χαοτικα χειροτερο efficiency.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Καπου καποιος καποτε, παραγει υδρογονο. Το οποιο ειναι χειροτερο και απο τα συμβατικα καυσιμα και απο την ηλεκτροκινηση. Πανακριβο και με χαοτικα χειροτερο efficiency.

image.jpeg.587d0d90d2ec3ca57e80791e4a7b3212.jpeg

  • Haha 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαραδεκτος σχεδιασμος.

Αυτος που σχεδιασε τη μασκα και το εσωτερικο, πρεπει να πληρωσει προστιμο.☹️

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Evangelos Anagnostou είπε

Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2010 η συνωμοσιολογία μιλούσε για τις πετρελαϊκές που σκότωσαν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έναν αιώνα πριν και πως αν δεν ήταν αυτες οι σκοτεινές δυνάμεις όλοι θα κυκλοφορούσαμε με ηλεκτρικά, υγιείς και ευτυχισμένοι.

Οταν τα ηλεκτρικά άρχισαν να έρχονται σε πρώτο πλάνο, επειδή άρχιζαν να λύνονται δομικά τους προβλήματα, κυριως λόγω της πτώσης της τιμής των μπαταριών λιθίου και της ανάγκης για πράσινη μετάβαση, τα ίδια άτομα άρχισαν να μιλούν για αλλη συνωμοσία και πως για κάποιο λόγο οι σκοτεινές δυνάμεις μας θέλουν να κυκλοφορούμε με ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εκρήγνυνται και πως το υδρογόνο τώρα είναι η τεχνολογια που μας στερούν.


Μηπως τελικά απλά θέλετε απλά να αισθάνεστε μοναδικοί κατέχοντας την «αλήθεια που δεν μας λένε και λίγοι καταλαβαίνουν» αλλά στην πραγματικότητα καταναλώνετε ότι παλαβομάρα διακινείται στο διαδίκτυο; Για τσεκάρετε το λίγο!

Η ύπαρξη του πετρελαϊκού lobby δεν αναιρεί την ύπαρξη του πράσινου lobby και το αντίστροφο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, CarpeDiem13 είπε

Toyota Mirai με υδρογόνο https://www.toyota.gr/electrified/fuel-cell-electric. Αυτονομία με ένα γέμισμα ξεπερνά τα 700 χιλιόμετραΑνεφοδιασμός σε πέντε λεπτά. Μηδενικές εκπομπές ρύπων..μιλάμε για νεράκι. Το ηλεκτροκίνητο παίρνει ρεύμα από έναν σταθμό κάπου που κάνει χρήση υλικών που ρυπαίνουν το περιβάλλον (ανθρακικό, πυρηνικό, πετρελαϊκό, Φυσικό Αέριο, Λιγνίτες) άρα δεν υπάρχει καμία ουσιαστική βοήθεια προς το περιβάλλον αλλά...στρουθοκαμηλισμός των αγοραστών...που νομίζουν ότι πήραν ένα οικολογικό προϊόν, επειδή η μόλυνση δεν παράγεται από το όχημα τους. Φυσικά αν ψάξει κανείς να δει τι γίνεται με τις μπαταρίες των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων θα καταλάβει τα υλικά που απαιτούνται για να γίνουν οι μπαταρίες, πόσο ζημιά κάνουν στο περιβάλλον και πριν την κατασκευή τους και μετά την δήθεν ανακύκλωση τους που θεωρούνται ήδη ως βιομηχανικά απόβλητα από κάποιες χώρες. 

 

το υδρογόνο πως παράγεται; τα ηλεκτροκίνητα μόνο από ΑΗΣ μπορούν να φορτίσουν; το mirai πόσες πωλήσεις έχει κάνει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν υπάρξει ένα τρομερό breakthrough στις μπαταρίες (και δεν φαίνεται να υπάρχει) τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αρχίσουν να χάνουν το hype και τα μόνα που θα βλέπουμε είναι τα υβριδικά.

Το κόστος κατασκευής των μπαταριών είναι τεράστιο και αντισταθμιζει το οποίο όφελος έχει κάποιος από συντήρηση θερμικού κινητήρα και τα καύσιμα.

Εντάξει αν έχει κάποιος φωτοβολταϊκά ή ζει σε χώρα με φθηνό ρεύμα (πχ. Νορβηγία που έχω ζήσει το 2018 είχε απειρα ηλεκτρικά, τεσλα, nissan, vw, πολλά μοντέλα που εδώ δεν τα έχουμε δει) ίσως το ηλεκτρικό να έχει οριακό συμφέρον αλλά και πάλι, δεν είναι όλοι Νορβηγία, η όλοι με την οικονομική δυνατότητα αυτόνομα να φορτιζουν.

Επίσης, η Fiat έσωσε την Ferrari και όχι το ανάποδο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις σκάσουν τα καλά κινέζικα με πετρέλαιο η βενζίνη στα 6.000€ αντίο ευρωπαικη αυτοκινητοβιομηχανία που προσπαθείς να επιβάλεις πράγματα......

Screenshot_20240323_184930_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20240323_184807_com.android.chrome.jpg

Επεξ/σία από alexioannou
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, m3ltd0wn είπε

Αν δεν υπάρξει ένα τρομερό breakthrough στις μπαταρίες (και δεν φαίνεται να υπάρχει) τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αρχίσουν να χάνουν το hype και τα μόνα που θα βλέπουμε είναι τα υβριδικά.

Το κόστος κατασκευής των μπαταριών είναι τεράστιο και αντισταθμιζει το οποίο όφελος έχει κάποιος από συντήρηση θερμικού κινητήρα και τα καύσιμα.

Εντάξει αν έχει κάποιος φωτοβολταϊκά ή ζει σε χώρα με φθηνό ρεύμα (πχ. Νορβηγία που έχω ζήσει το 2018 είχε απειρα ηλεκτρικά, τεσλα, nissan, vw, πολλά μοντέλα που εδώ δεν τα έχουμε δει) ίσως το ηλεκτρικό να έχει οριακό συμφέρον αλλά και πάλι, δεν είναι όλοι Νορβηγία, η όλοι με την οικονομική δυνατότητα αυτόνομα να φορτιζουν.

Επίσης, η Fiat έσωσε την Ferrari και όχι το ανάποδο...

Ακομα και στασιμα να μεινουν τα ηλεκτρικα, τα επομενα χρονια θα γεμισει ο τοπος, καθως ο κοσμος θα μπορει πλεον να αγοραζει και μεταχειρισμενα, που αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ακομα και στασιμα να μεινουν τα ηλεκτρικα, τα επομενα χρονια θα γεμισει ο τοπος, καθως ο κοσμος θα μπορει πλεον να αγοραζει και μεταχειρισμενα, που αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν.

 

Μεταχειρισμενο ηλεκτρικο ? Προχτες τα ειπα με ενα φιλαρακι που ζει εξωτερικο. Αγορασε TESLA μεταχειρω σε αριστη κατασταση.

Το παει ταξιδι στη Γαλλια απο Αγγλια και ξαφνικα το αμαξι πεθανε! Δεν ανοιγαν ουτε οι πορτες! Τον αφησε σε κατι βουνα στο πουθενα....

Πηγε αντιπροσωπια, 4 μηνες μεσα του αλλαξανε τα παντα που μπορεις να φανταστεις. Τα δυο μοτερ, μπαταριες και τα παντα. 

Το αφησε οπως ηταν αντιπροσωπια και πηρε ενα θερμικο. Ο υπερμαχος της ηλεκτροκινησης, τωρα μην ακουσει!

 

Αντιθετα εγω 10+ χρονια θερμικο με 230.000 χλμ, ουτε μπαταρια δεν εχω αλλαξει! 😁

Επεξ/σία από INFLUENCER
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, INFLUENCER είπε

Μεταχειρισμενο ηλεκτρικο ? Προχτες τα ειπα με ενα φιλαρακι που ζει εξωτερικο. Αγορασε TESLA μεταχειρω σε αριστη κατασταση.

Το παει ταξιδι στη Γαλλια απο Αγγλια και ξαφνικα το αμαξι πεθανε! Δεν ανοιγαν ουτε οι πορτες! Τον αφησε σε κατι βουνα στο πουθενα....

Πηγε αντιπροσωπια, 4 μηνες μεσα του αλλαξανε τα παντα που μπορεις να φανταστεις. Τα δυο μοτερ, μπαταριες και τα παντα. 

Το αφησε οπως ηταν αντιπροσωπια και πηρε ενα θερμικο. Ο υπερμαχος της ηλεκτροκινησης, τωρα μην ακουσει!

 

Αντιθετα εγω 10+ χρονια θερμικο με 230.000 χλμ, ουτε μπαταρια δεν εχω αλλαξει! 😁

Αψογο στατιστικο δειγμα ο ενας φιλος σου.

Θες να ψαξουμε στο car.gr για θερμικα απο μαντραδες να δεις τι σαπιλα εχει?

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...