Προς το περιεχόμενο

Η BMW παρουσίασε το όραμά της για το μέλλον των ηλεκτρικών οχημάτων, το Vision Neue Klasse X


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Στρογγυλές κυψέλες μπαταριών, τέσσερις υπέρ-εγκεφάλους αλλά και τρισδιάστατη γρίλια διαθέτει το πρότυπο στο οποίο αναμένεται να βασιστεί η νέα σειρά ηλεκτρικών οχημάτων της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η BMW ανακοίνωσε ένα νέο πρότυπο αυτοκίνητο, το Vision Neue Klasse X, το οποίο, σύμφωνα με την εταιρία, πρόκειται να δώσει τον τόνο της κατεύθυνσης που θα ακολουθήσει η μελλοντική σειρά ηλεκτρικών οχημάτων της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το όχημα είναι ένα συνδυαστικό SUV, με τη χαρακτηριστική γρίλια της BMW και μια σειρά από καινοτόμα χαρακτηριστικά, ιδίως σε ό,τι αφορά τη μπαταρία και την αρχιτεκτονική των ηλεκτρικών του συστημάτων, στοιχεία που συντείνουν σε μια σειρά συναρπαστικών εξελίξεων στις μελλοντικές προτάσεις της BMW.

Εδώ και χρόνια η BMW σχεδίαζε το επόμενο στάδιο των εξελίξεων στα ηλεκτρικά της οχήματα. Η τρίτη φάση ονομάζεται Neue Klasse και το πρώτο όχημα της σειράς αυτής αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2025. Ενόψει της εξέλιξης αυτής, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζει με σταθερό ρυθμό νέα μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων, μεταξύ των οποίων ηλεκτρικές εκδόσεις των μοντέλων των σειρών 4,5 και 7, καθώς και ένα iX compact SUV.

To Vision Neue Klasse X είναι η SUV έκδοση του Vision Neue Klasse sedan που παρουσιάστηκε το περασμένο φθινόπωρο. Το Χ, όμως, περιγράφεται ως "SAV" (Sport Activity Vehicle) και, σύμφωνα με τη BMW, θα εξελιχτεί σε ολόκληρη οικογένεια οχημάτων.

P90543424_highRes.jpg

Το όχημα είναι απόλυτα χαρακτηριστικό της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της BMW. Η γνωστή γρίλια καταφέρνει να καθιστά την παρουσία της ακόμη πιο έντονη, καθώς η εταιρία επέλεξε να μετατρέψει το σήμα κατατεθέν της σε ένα "τρισδιάστατο γλυπτό με αλλεπάλλα επίπεδα οπίσθιου φωτισμού". Μάλιστα, η γρίλια ενεργοποιείται και φωτίζεται όταν ο οδηγός πλησιάζει το όχημα.

Προφανώς, η γρίλια είναι απολύτως περιττή σε ένα ηλεκτρικό όχημα, καθώς δεν υπάρχει κινητήρας εσωτερικής καύσης που να χρειάζεται ψύξη. Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο τρόπος που προσεγγίζει η BMW ένα σχεδιαστικό στοιχείο πλήρως ταυτισμένο με την εικόνα της, ιδίως καθώς τα ηλεκτρικά μοτέρ αντικαθιστούν τους κινητήρες. Αυτή η νέα πρόταση αναμφίβολα θα προκαλέσει ποικίλα σχόλια.

Όμως, η γρίλια είναι απλά το κερασάκι σητν τούρτα. Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, και ιδίως η μπαταρία, είναι το σημείο όπου η BMW παρουσιάζει τις πλέον ενδιαφέρουσες ιδέες της για το μέλλον των ηλεκτρικών οχημάτων. Οι κυψέλες είναι στρογγυλεμένες, με την εταιρία να υποστηρίζει πως έτσι αποκτούν 20% υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα από ό,τι οι πρισματικές κυψέλες που συναντά κανείς στις περισσότερες μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων. Σε συνδυασμό με την αρχιτεκτονική των 800 volt, η μπαταρία προσφέρει ταχύτητες φόρτισης έως και 30% βελτιωμένες σε σχέση με τους συνήθεις ρυθμούς, γεγονός το οποίο, σύμφωνα με τη BMW, θα επιτρέπει στο όχημα να φορτίζει αρκετά ώστε να καλύψει 300 χιλιόμετρα μέσα σε μόλις 10 λεπτά.

P90543409_highRes.jpg

Τα ηλεκτρικά οχήματα της BMW συνήθως αποδίδουν καλύτερα των προβλέψεων σε επίπεδο χιλιομέτρων που καλύπτουν ανά φόρτιση, επομένως αυτή η νέα αρχιτεκτονική μάλλον θα επιτρέψει στη γερμανική εταιρία να συνεχίσει να εντυπωσιάζει στο συγκεκριμένο τομέα. Η BMW δεν ανακοίνωσε στοιχεία για την αυτονομία του Vision Neue Klasse X, όμως επισήμανε πως θα προσφέρει 30% μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με προηγούμενα μοντέλα.

Παράλληλα, εξετάζονται και άλλες βελτιώσεις που θα ενισχύσουν την αυτονομία του οχήματος, μεταξύ των οποίων μείωση της τάξης του 20% στην αντίσταση του αέρα, σε σχέση με τις τρέχουσες προτάσεις. Τα νέα ελαστικά και ένα ειδικό σύστημα πέδησης εντάσσονται στο συνολικό πακέτο που στόχο έχει να βελτιώσει την αποδοτικότητα του οχήματος κατά 25%, σύμφωνα με τη BMW.

To όποιο αυτοκίνητο του μέλλοντος θα χρειαστεί έναν ισχυρό υπολογιστή προκειμένου να διαχειρίζεται τις λειτουργίες του και η BMW με περηφάνια ανακοίνωσε ότι έχει ενσωματώσει τέσσερις. Οι υπολογιστές αυτές, που περιγράφηκαν με τον όρο "υπέρ-εγκέφαλοι", στόχο έχουν να βελτιώσουν θεαματικά την οδική εμπειρία. Συνεργάζονται ώστε να επεξεργαστούν δεδομένα τα οποία έως τώρα ενσωματώνονταν ξεχωριστά, ανέφερε ο Φρανκ Βέμπερ, στέλεχος της BMW του τομέα ανάπτυξης νέων οχημάτων, σε δήλωσή του.

P90543418_highRes.jpg

Ο πρώτος από αυτούς τους εγκεφάλους, που σχεδιάστηκε πλήρως από την ίδια την εταιρία, συνδυάζει τις παραμέτρους οδήγησης με το σύστημα μετάδοσης κίνησης με "10 φορές μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ", αναφέρει η ΒMW για τον υπολογιστή που αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στη μελλοντική προσπάθεια της εταιρίας να κινηθεί στην κατεύθυνση της αυτοματοποιημένης οδήγησης.

Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα υλικά από βιώσιμες πηγές, όπως για παράδειγμα ένα υλικό επένδυσης των επιφανειών βασισμένο σε φυτά, χωρίς τη χρήση πετρελαίου, με την επωνυμία "Verdana", καθώς και ανακυκλωμένα πλαστικά τα οποία έχουν ανακτηθεί από αλιευτικά σκάφη. Το όχημα, συνολικά, θα αρχίσει να κατασκευάζεται μέσα στο 2024 σε εργοστάσιο το οποίο όπως αναφέρει η εταιρία είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί με ενέργεια που δεν προέρχεται από ορυκτά καύσιμα.

P90543421_lowRes.jpg

Το μακρύτερο μεταξόνιο και οι μικρές προεξοχές επιτρέπουν το σχεδιασμό μιας περισσότερο ευρύχωρης καμπίνας, με τις σχεδιαστικές επιλογές να μην περνούν απαρατήρητες. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί δείχνουν πολύ προσεγμένα και τα μεγάλα παράθυρα με τις λεπτές κολώνες δημιουργούν έναν ιδιαίτερα φωτεινό χώρο για τους επιβάτες. Η οθόνη αφής, τοποθετημένη κεντρικά στην κονσόλα, συνδυάζεται με ένα εκτενέστατο σύστημα προβολής στοιχείων που καλύπτει ολόκληρο το μήκος του παρμπρίζ.

Προηγούμενες αναφορές συντείνουν στο ότι το Vision Neue Klasse X θα έχει μέγεθος παρόμοιο με εκείνο της BMW X3 και θα μπορούσε σε βάθος χρόνου να αντικαταστήσει το SUV ως το iX3 μοντέλο, το οποίο αυτή τη στιγμή διατίθεται σε διάφορες αγορές ανά τον κόσμο.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Καταπληκτικό θέλω ένα αλλά δεν ξέρω αν έχει εγκατασταση για φόρτιση στο ημιυπόγειο στη Κυψέλη . Να μου φυλάτε και μια θέση για να παρκάρω τη κουρσαρα μου κοινοί θνητοί...

  • Like 1
  • Haha 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανένα μέλλον στην Ηλεκτροκίνηση. Υδρογόνο και μόνο το μέλλον. Υπάρχουν βιντεάκια όπου αρκετοί κάτοχοι ηλεκτροκίνητων προσπαθούν να πουλήσουν το αμάξι τους και δεν πιάνουν μετά από 2 χρόνια αγοράς ούτε τα μισά. Εταιρείες leasing και rent a car companies πουλάνε μαζικά και ακυρώνουν τις παραγγελίες τους για ηλεκτροκίνητα. Τέλος η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν θα συνεχίζει για πολύ να επιμένει στην χρηματοδότηση βοηθητικά της εν λόγο κατηγορίας αυτοκινήτων έως ότου αδειάσουν οι μάντρες της Γερμανίας. Θα τελειώσει το παραμύθι και μετά θα αρχίσουν τα γλέντια. Στα μόνα κράτη που έχει πετύχει η πώληση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων είναι στις Σκανδιναβικές χώρες και από μία συγκεκριμένη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων, την Volvo. Ο λόγος είναι πως όταν η μπαταρία φτάσει σε σημείο αλλαγής, δέχεται αντί να πληρώσεις το τεράστιο κόστος αλλαγής της, να ανταλλάξεις το αυτοκίνητο σου με το τελευταίο πιο καινούργιο αντίστοιχο μοντέλο και να λάβεις απευθείας από την αντιπροσωπεία έως και 50% έκπτωση. Κανείς δεν θα μπει στην λογική να πληρώσει έως και 8.000 - 10.000 ευρώ για μια μπαταρία είχε πει ο πρόεδρος της Volvo πριν από δέκα χρόνια (κάτι ήξερε).

Επεξ/σία από CarpeDiem13
  • Like 7
  • Confused 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, akis23 είπε

Πολλά οράματα βλέπουν οι Ευρωπαίοι τα τελευταία χρόνια, αλλά η ενόραση τους πάσχει.

Το ότι άργησαν να πάρουν μπρος δε σημαίνει τίποτα. Τουλάχιστον αυτά είναι αυτοκίνητα κορυφαία όχι κινεζικοι κουβάδες με ρόδες, βέβαια ότι πληρώνεις παίρνεις.

Προσωπικά είμαι φαν της bmw και υπέρ ευχαριστημένος πελάτης της..

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, CarpeDiem13 είπε

Κανένα μέλλον στην Ηλεκτροκίνηση. Υδρογόνο και μόνο το μέλλον. Υπάρχουν βιντεάκια όπου αρκετοί κάτοχοι ηλεκτροκίνητων προσπαθούν να πουλήσουν το αμάξι τους και δεν πιάνουν μετά από 2 χρόνια αγοράς ούτε τα μισά. Εταιρείες leasing και rent a car companies πουλάνε μαζικά και ακυρώνουν τις παραγγελίες τους για ηλεκτροκίνητα. Τέλος η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν θα συνεχίζει για πολύ να επιμένει στην χρηματοδότηση βοηθητικά της εν λόγο κατηγορίας αυτοκινήτων έως ότου αδειάσουν οι μάντρες της Γερμανίας. Θα τελειώσει το παραμύθι και μετά θα αρχίσουν τα γλέντια. Στα μόνα κράτη που έχει πετύχει η πώληση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων είναι στις Σκανδιναβικές χώρες και από μία συγκεκριμένη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων, την Volvo. Ο λόγος είναι πως όταν η μπαταρία φτάσει σε σημείο αλλαγής, δέχεται αντί να πληρώσεις το τεράστιο κόστος αλλαγής της, να ανταλλάξεις το αυτοκίνητο σου με το τελευταίο πιο καινούργιο αντίστοιχο μοντέλο και να λάβεις απευθείας από την αντιπροσωπεία έως και 50% έκπτωση. Κανείς δεν θα μπει στην λογική να πληρώσει έως και 8.000 - 10.000 ευρώ για μια μπαταρία είχε πει ο πρόεδρος της Volvo πριν από δέκα χρόνια (κάτι ήξερε).

Δεν ξεκινάς να τσεκάρεις ημερομηνίες λήξης;

  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμία πρωτοτυπία.

Σαν να βλέπω ταινία επιστημονικής φαντασίας του 2000. Όπως οραματίστηκαν τα αυτοκίνητα του μέλλοντος οι σκηνοθέτες των ταινιών του 2000.

Όσο για τις τιμές +50% πάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, antonisff είπε

Καταπληκτικό θέλω ένα αλλά δεν ξέρω αν έχει εγκατασταση για φόρτιση στο ημιυπόγειο στη Κυψέλη . Να μου φυλάτε και μια θέση για να παρκάρω τη κουρσαρα μου κοινοί θνητοί...

Κυψελάρα ολε φίλτατε. Το λίκνο του πολιτισμού κάποτε .... χαχα

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, CarpeDiem13 είπε

Κανένα μέλλον στην Ηλεκτροκίνηση. Υδρογόνο και μόνο το μέλλον. Υπάρχουν βιντεάκια όπου αρκετοί κάτοχοι ηλεκτροκίνητων προσπαθούν να πουλήσουν το αμάξι τους και δεν πιάνουν μετά από 2 χρόνια αγοράς ούτε τα μισά. Εταιρείες leasing και rent a car companies πουλάνε μαζικά και ακυρώνουν τις παραγγελίες τους για ηλεκτροκίνητα. Τέλος η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν θα συνεχίζει για πολύ να επιμένει στην χρηματοδότηση βοηθητικά της εν λόγο κατηγορίας αυτοκινήτων έως ότου αδειάσουν οι μάντρες της Γερμανίας. Θα τελειώσει το παραμύθι και μετά θα αρχίσουν τα γλέντια. Στα μόνα κράτη που έχει πετύχει η πώληση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων είναι στις Σκανδιναβικές χώρες και από μία συγκεκριμένη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων, την Volvo. Ο λόγος είναι πως όταν η μπαταρία φτάσει σε σημείο αλλαγής, δέχεται αντί να πληρώσεις το τεράστιο κόστος αλλαγής της, να ανταλλάξεις το αυτοκίνητο σου με το τελευταίο πιο καινούργιο αντίστοιχο μοντέλο και να λάβεις απευθείας από την αντιπροσωπεία έως και 50% έκπτωση. Κανείς δεν θα μπει στην λογική να πληρώσει έως και 8.000 - 10.000 ευρώ για μια μπαταρία είχε πει ο πρόεδρος της Volvo πριν από δέκα χρόνια (κάτι ήξερε).

Νομίζεις ότι δεν έχει μέλλον, το αντίθετο τα τελευταία χρόνια στη Γερμανία πάνω από 600 σπίτια που φτιάξαμε όλα έχουν εγκατάσταση 5×16 για φορτιστή αυτόνομο ακόμα και σε υπόγεια πάρκινγκ τελευταία στο mainz υπόγειο πάρκινγκ με 98 παροχές σε κάθε θέση στάθμευσης μπορώ να σου ανεβάσω άπειρες φώτο. Η μπαταρία είναι μονόδρομος για τα επόμενα 15 χρόνια τουλάχιστον..

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ηλεκτρικό αμάξι λέμε και κουραφεξαλα.

Το ηλεκτρικό αμάξι είναι καθαρά αμαξι πόλεως ή πολύ μικρών αποστάσεων. Το πρόβλημα είναι ότι στην πόλη δεν υπάρχουν σταθμοί φόρτισης και δεν μπορούν να υπάρξουν σταθμοί φόρτισης για να το αφήσεις όλο το βράδυ να φορτίσει. Αρα αν είσαι απο πόλη δεν μπορείς να έχεις ηλεκτρικό.

Αν είσαι απο χωριό, καλώς, το φορτίζεις κάθε νύχτα, αλλά δεν μπορείς να πας πολύ μακριά. Αντε να κάνεις 200 χλμ χωρίς να αγχωθεις.

 

Υβριδικό είναι η καλύτερη λύση πρις το παρόν.

 

Αν βρούν ενα τρόπο να αλλάζουν μπαταρίες εντός 5 λεπτών με modular τροπο αυτό θα είναι η λυση. Θα πηγαίνεις στο αντίστοιχο βενζινάδικο, αυτόματα θα σου αλλάζουν οι μπαταρίες και τέλος. Αυτό όμως δεν το βλέπω να γίνεται. Μπορούν ομως να έχουν μια μεγάλη μπαταρία η οποία φορτίζει στο σπίτι ή σε σταθμό και 2 υποδοχείς για μικρες μπαταρίες των 50χλμ η καθε μια που να αλλάζει εύκολα σε 1-2 λεπτά με modular τροπο.

Αλλά εδώ δεν μπορούσαν τα κινητά να συμφωνήσουν στο type c θα το κανουν οι εταιρείες αυτοκινήτων που έχουν μανία με το proprietary

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Νομίζεις ότι δεν έχει μέλλον, το αντίθετο τα τελευταία χρόνια στη Γερμανία πάνω από 600 σπίτια που φτιάξαμε όλα έχουν εγκατάσταση 5×16 για φορτιστή αυτόνομο ακόμα και σε υπόγεια πάρκινγκ τελευταία στο mainz υπόγειο πάρκινγκ με 98 παροχές σε κάθε θέση στάθμευσης μπορώ να σου ανεβάσω άπειρες φώτο. Η μπαταρία είναι μονόδρομος για τα επόμενα 15 χρόνια τουλάχιστον..

16 στα 100 ΝΕΑ αυτοκίνητα στον κόσμο είναι μόλις ηλεκτροκίνητα και στο σύνολο μαζί με τα ήδη υπάρχοντα βρίσκεται ως ποσοστό στο 0,032% και ενώ πωλούνται ως τεχνολογία - προϊόν για πάνω από δέκα χρόνια. Το να ξέρει κάποιος κάποιον στην γειτονιά του που έχει ένα Tesla ή ένα ηλεκτροκίνητο, ή να μένει στην Κηφισιά και την Εκάλη και γύρω του να έχει γεμάτο φορτιστές από ηλεκτροκίνητα δεν λέει τίποτα. Ούτε να τοποθετεί στην Γερμανία σε 600 σπίτια φορτιστές επιδοτούμενους σε μερικές περιπτώσεις που φτάνουν και το 80% από το κράτος. Είπαμε τελειώνει σε 2 χρόνια η επιδότηση και τότε θα δούμε αυτά τα μικρά ποσοστά πόσο ακόμα θα μικρύνουν ακόμα. Στο κάτω κάτω η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο μέσω του CEO της (Toyota) έχει δηλώσει ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει κανένα μέλλον εκεί αν και έχει και εκείνη ακολουθώντας την εποχή ηλεκτροκίνητο μοντέλο. Αντίθετα όλο το μαρούλι το έχει σπρώξει στο τμήμα έρευνας και τεχνολογίας για αυτοκίνητα Υδρογόνου και Hybrid τα οποία και πρακτικά είναι πιο φθηνά σε κατανάλωση από τα ηλεκτροκίνητα. 

Επεξ/σία από CarpeDiem13
  • Like 2
  • Confused 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, CarpeDiem13 είπε

Κανένα μέλλον στην Ηλεκτροκίνηση. Υδρογόνο και μόνο το μέλλον. Υπάρχουν βιντεάκια όπου αρκετοί κάτοχοι ηλεκτροκίνητων προσπαθούν να πουλήσουν το αμάξι τους και δεν πιάνουν μετά από 2 χρόνια αγοράς ούτε τα μισά. Εταιρείες leasing και rent a car companies πουλάνε μαζικά και ακυρώνουν τις παραγγελίες τους για ηλεκτροκίνητα. Τέλος η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν θα συνεχίζει για πολύ να επιμένει στην χρηματοδότηση βοηθητικά της εν λόγο κατηγορίας αυτοκινήτων έως ότου αδειάσουν οι μάντρες της Γερμανίας. Θα τελειώσει το παραμύθι και μετά θα αρχίσουν τα γλέντια. Στα μόνα κράτη που έχει πετύχει η πώληση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων είναι στις Σκανδιναβικές χώρες και από μία συγκεκριμένη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων, την Volvo. Ο λόγος είναι πως όταν η μπαταρία φτάσει σε σημείο αλλαγής, δέχεται αντί να πληρώσεις το τεράστιο κόστος αλλαγής της, να ανταλλάξεις το αυτοκίνητο σου με το τελευταίο πιο καινούργιο αντίστοιχο μοντέλο και να λάβεις απευθείας από την αντιπροσωπεία έως και 50% έκπτωση. Κανείς δεν θα μπει στην λογική να πληρώσει έως και 8.000 - 10.000 ευρώ για μια μπαταρία είχε πει ο πρόεδρος της Volvo πριν από δέκα χρόνια (κάτι ήξερε).

Το πρόβλημα.ε το υδρογόνο είναι άλλο. Ας αφήσουμε την αποθήκευση που είναι δύσκολη.

Έστω ότι έχεις παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας απο φυσικο αεριο. Εστω εχεις ενέργεια σε ηλεκτρική μορφή 100kwh, που χρειάστηκαν 300kwh θερμικής ενέργειας.

Αυτές οι 100kwh θα παράξουν 90kwh υδρογόνο.

Τωρα αν έχεις ενα αμάξι με 20% θερμική απόδοση θα έχεις μηχανικό έργο αξιας 20kwh.

Δηλαδή κάψαμε υδρογονάνθρακες αξιας 300kwh για να παρουμε τελικά 20kwh μηχανικό έργο.

Αρα σε αυτο το σενάριο συμφέρει να έχεις ηλεκτρικό αμαξι που θα κάψεις 300kwh υδρογονάνθρακες και θα πάρεις 90kwh ηλεκτρικής ενέργειας/μηχανικό εργο απο το ηλεκτρικό αμάξι σου.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2010 η συνωμοσιολογία μιλούσε για τις πετρελαϊκές που σκότωσαν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έναν αιώνα πριν και πως αν δεν ήταν αυτες οι σκοτεινές δυνάμεις όλοι θα κυκλοφορούσαμε με ηλεκτρικά, υγιείς και ευτυχισμένοι.

 

Οταν τα ηλεκτρικά άρχισαν να έρχονται σε πρώτο πλάνο, επειδή άρχιζαν να λύνονται δομικά τους προβλήματα, κυριως λόγω της πτώσης της τιμής των μπαταριών λιθίου και της ανάγκης για πράσινη μετάβαση, τα ίδια άτομα άρχισαν να μιλούν για αλλη συνωμοσία και πως για κάποιο λόγο οι σκοτεινές δυνάμεις μας θέλουν να κυκλοφορούμε με ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εκρήγνυνται και πως το υδρογόνο τώρα είναι η τεχνολογια που μας στερούν.


Μηπως τελικά απλά θέλετε απλά να αισθάνεστε μοναδικοί κατέχοντας την «αλήθεια που δεν μας λένε και λίγοι καταλαβαίνουν» αλλά στην πραγματικότητα καταναλώνετε ότι παλαβομάρα διακινείται στο διαδίκτυο; Για τσεκάρετε το λίγο!

 

  • Like 14
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...