Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, μια πρώην συνάδελφος κάποιας ηλικίας (βγήκε στη σύνταξη, άσχετο) το Γενάρη έκανε καρτοσυμβόλαιο στη Wind, αλλά δεν έχει σήμα στο σπίτι της απ' ότι λέει.

Της είπαν ότι μπορεί να κάνει διακοπή όταν κλείσει 6 μήνες, και φυσικά πρέπει να πληρώσει και πρόστιμο περί τα 70€ απ' ότι είπε.

Δεν προβλέπεται από κάποιον όρο στο συμβόλαιο ότι σε τέτοιες περιπτώσεις, όπου ευθύνεται ο πάροχος και το ελλιπές σήμα να μπορεί να γίνεται διακοπή άμεσα και ατελώς;

Δημοσ.

Όχι στην κινητή διότι το ασύρματο σήμα εξαρτάται από δεκάδες παράγοντες. Γι' αυτό λέμε πάντα ότι πρώτα κοιτάμε αν υπάρχει σήμα αξιόπιστο στην περιοχή που κυρίως μας ενδιαφέρει και μετά το θέμα κόστος παγίου της σύνδεσης.

Δημοσ.

Πώς το κοιτάμε αυτό όταν είμαστε σε άλλο πάροχο και θέλουμε να αλλάξουμε σε φθηνότερο;

Πρέπει δηλαδή να βρούμε κάποιον με τον πάροχο που μας ενδιαφέρει να έρθει σπίτι μας να δούμε τι σήμα πιάνει;

Δημοσ.

Συγγενή, φίλο, γνωστό, γείτονα κλπ.

Γενικά κοιτάμε το σήμα στην περιοχή-γειτονιά. Ιδανικά μέσα στο σπίτι, διότι σε άλλο διαμέρισμα ή όροφο θα υπάρχουν αυξομειώσεις (φαντάζομαι καταλαβαίνεις τον λόγο).

Δημοσ.
Στις 21/3/2024 στις 12:42 ΜΜ, phanispal είπε

το Γενάρη έκανε καρτοσυμβόλαιο στη Wind,

βάσικά το έχει κ γραπτώς στο συμβόλαιο, έχει δικαίωμα επαναχώρησης περίπου 14 μέρες. Πήρε, δοκίμασε, κακώς περίμενε.....

Δημοσ.

To δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει έως την ενεργοποίηση της σύνδεσης. Δεν είναι διάστημα 14 ημερών για δοκιμή και αν δεν μας κάνει, φεύγουμε!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...