harislinuxos Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, Βρίσκομαι στην εξής θέση: Βοηθούσα καλό φίλο μου να κάνουμε αναβάθμιση ένα POS verifone VX520 Cardlinkστο λογισμικό του, και ενώ πήγαινε να ξανά κάνει Init , έπεσε το ρεύμα. Το αποτέλεσμα? Εμφανίζεται όταν ανοίγει ένα μηνυμάμ GO FILE NOT FOUND και δεν γίνεται τίποτα. Η Cardlink λέει αλλάξτε το (με φυσικά δική του χρεώση - έλειξε και το Voucher και δεν είναι πλέον αμελητέα η χρέωση για νέο μηχάνημα). Λόγω προβλημάτων ρευστότητας που έχει, είναι δύσκολο αυτό γενικά... Πατώντας F2 και F4 ταυτόχρονα με φέρνει σε ένα μενού που έχει κάποιες επιλογές για Download App (μέσω COM1/Com7 ή modem - μπορώνα το βάλω σε τηλεφωνική γραμμή αν είναι). Πιστεύω από εκεί μπορεί να ξανακετέβει η εφαρμογή... Για το Modem Option μου λέει να βάλω αριθμό προς κλήση... Γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω.. Ατυχές το συμβάν αλλά θέλω αν γίνεται να το φτιάξουμε, γενικά τα vx520 παίζουν κομπλέ της cardlink και διασυνδέονται (έχω συνδέσει κι όλας ένα τέτοιο).. Άμα κάποιος έχει λίγα φώτα η κάποια γνώση ας μου δώσει.... Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2024 από harislinuxos
greekfragma Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 33 minutes ago, harislinuxos said: Πατώντας F2 και F4 ταυτόχρονα με φέρνει σε ένα μενού που έχει κάποιες επιλογές για Download App (μέσω COM1/Com7 ή modem - μπορώνα το βάλω σε τηλεφωνική γραμμή αν είναι). Πιστεύω από εκεί μπορεί να ξανακετέβει η εφαρμογή... τα com1/com7/modem είναι για διασύνδεση με τερματικό με την αντίστοιχη θύρα και το κατάλληλο λογισμικό. ούτε τέτοιο τερματικό έχεις ούτε το κατάλληλο λογισμικό. για λόγους ασφαλείας αυτά δε κυκλοφορούν πουθενά και τα έχουν ΜΟΝΟ τα επίσημα service της Cardlink.
harislinuxos Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) Το καταλαβαίνω. Ωστόσο είναι αλήθεια πως δεν γίνεται (οι ίδιοι έστω ) να το ξανά στησουν και πρέπει οπωσδήποτε να το αλλάξουν και να χρεωθεί 250 ευρώ από το "τίποτα" που κάνει ένα νέο pos? Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2024 από harislinuxos
ekrepali Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) @1comment Κι εσένα το ίδιο δεν έπαθε; Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2024 από ekrepali
greekfragma Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 2 hours ago, harislinuxos said: Το καταλαβαίνω. Ωστόσο είναι αλήθεια πως δεν γίνεται (οι ίδιοι έστω ) να το ξανά στησουν και πρέπει οπωσδήποτε να το αλλάξουν και να χρεωθεί 250 ευρώ από το "τίποτα" που κάνει ένα νέο pos? μίλα με το service της cardlink και πες τους αυτό ακριβώς. να κάνουν μια χρέωση σε 3 δόσεις στη σύμβαση με τον επιχειρηματία φίλο ώστε να μη δώσει όλο το ποσό μπροστά. είναι πολιτική της κάθε εταιρίας πως αναλαμβάνει την υποστήριξη. γι αυτό άλλη φορά όταν υπάρχει σύμβαση με υποστήριξη δε βάζουμε χέρι σε συσκευές φίλου πριν τον ενημερώσουμε οτι αν πάει στραβά θα υπάρξει μπλέξιμο.
1comment Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, ekrepali είπε @1comment Κι εσένα το ίδιο δεν έπαθε; Όχι. Εγώ πάτησα τα πρώτα βήματα για να εμφανιστεί το μενού ααδε και μετά μπλόκαρε. Εμφάνιζε μια συγκεκριμένη οθόνη και ό,τι και να πάταγα δεν έκανε τίποτα. Ήρθε τεχνικός και δεν το έφτιαξε. Δηλώθηκε ως βλάβη. Δεν με χρέωσαν τίποτα για νέο τερματικό. Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2024 από 1comment
harislinuxos Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, greekfragma είπε μίλα με το service της cardlink και πες τους αυτό ακριβώς. να κάνουν μια χρέωση σε 3 δόσεις στη σύμβαση με τον επιχειρηματία φίλο ώστε να μη δώσει όλο το ποσό μπροστά. είναι πολιτική της κάθε εταιρίας πως αναλαμβάνει την υποστήριξη. γι αυτό άλλη φορά όταν υπάρχει σύμβαση με υποστήριξη δε βάζουμε χέρι σε συσκευές φίλου πριν τον ενημερώσουμε οτι αν πάει στραβά θα υπάρξει μπλέξιμο. Ή αναβάθμιση παραμέτρων δεν είναι καποια εξειδικευμένη δουλειά. Το θέμα είναι πως έπεσε το ρεύμα και προφανώς σκαλωσε. Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2024 από harislinuxos
greekfragma Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 2 minutes ago, harislinuxos said: Ή αναβάθμιση παραμέτρων δεν είναι καποια εξειδικευμένη δουλειά. Το θέμα είναι πως έπεσε το ρεύμα και προφανώς σκαλωσε. αν δε γνωρίζεις οτι πριν αναβαθμίσουμε τσιπάκια φροντίζουμε να έχουμε σταθερή παροχή ρεύματος, τότε ναι δεν είσαι ειδικός για μια τόσο εξειδικευμένη δουλειά.
harislinuxos Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Φίλε μου από το να είσαι ειρωνικός, θα ήταν προτιμότερο να σχολίασες κάτι χρήσιμο. Προφανώς και για τις αναβαθμίσεις firmware καλό είναι να μην κοπεί το ρεύμα. Τώρα η ερωτηση αφορά εφόσον συνέβη το πρόβλημα. Άμα έπαιζε σωστά δεν θα είχε νόημα να συζητάμε εδώ. Εξάλλου φαντάζομαι εσύ στις διασυνδέσεις που κάνεις κουβαλάς UPS μαζί σου πάντοτε; Η δεν έχεις βρεθεί σε πελάτη που δεν έχει UPS.
greekfragma Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 5 minutes ago, harislinuxos said: Φίλε μου από το να είσαι ειρωνικός, θα ήταν προτιμότερο να σχολίασες κάτι χρήσιμο. Προφανώς και για τις αναβαθμίσεις firmware καλό είναι να μην κοπεί το ρεύμα. Τώρα η ερωτηση αφορά εφόσον συνέβη το πρόβλημα. Άμα έπαιζε σωστά δεν θα είχε νόημα να συζητάμε εδώ. Εξάλλου φαντάζομαι εσύ στις διασυνδέσεις που κάνεις κουβαλάς UPS μαζί σου πάντοτε; Η δεν έχεις βρεθεί σε πελάτη που δεν έχει UPS. το παίρνω μαζί μου και το πάω στο χώρο μου που έχω UPS. δεν είναι ειρωνία. αλλά απαντάω με την ίδια λογική που ψάχνεις από το 1ο ποστ. πες εντάξει, έκανα μλκια και τώρα τα λούζομαι και ο φίλος με κράζει και με το δίκιο του. σε αυτά τα μηχανήματα σου είπα. είναι θέμα ασφαλείας και δε μπορείς να κάνεις κάτι εκτός επίσημης υποστήριξης. ή θα κλαφτείτε στη cardlink να γίνει κάποια εξαίρεση ή καινούριο POS.
ekrepali Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 11 hours ago, harislinuxos said: Λόγω προβλημάτων ρευστότητας που έχει, είναι δύσκολο αυτό γενικά... Mήπως έχει ασφαλισμένο το μαγαζί; Εμένα η Generali στο Business Dynamic καλύπτει μέχρι 1500ευρώ σε Ηλεκτρικές Εγκατατάσεις - Συσκευές... βέβαια θα πρέπει να εφεύρεις τη συνέπεια πχ δήθεν κεραυνός --> προσωρινή διακοπή ρεύματος --> brickάρισμα pos; Άμα έχεις καλό ασφαλιστή, όλα γίνονται. Αν το δεχτεί η ασφαλιστική, πας αγοράζεις νέο pos... τους δίνεις το τιμολόγιο και σε πληρώνουν μετά την αξία του.
harislinuxos Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) Δεν είπα πως με κράζει ο φίλος μου. Ή ερώτηση ήταν (Που σωστά απάντησες) πως δεν υπάρχει κάτι χειροκίνητο. Και συνέχισα ρωτώντας άμα κάποιος κατάφερε να δηλώσει τη βλάβη ας πούμε για να του το επισκεύασουν χωρις να το αλλαξει ολόκληροτο POS (διότι θεωρώ ο τεχνικός τους μπορ2ι να ξανά περάσει το λογισμικό και να επανέλθει. Τέλος πάντων την απάντηση μου ρη δώσατε πως χειροκίνητα δεν γίνεται κάτι. Θα δοκιμάσω με τη card link Μήπως μπορέσει να δηλωθεί η βλάβη καπως και το φτιάξουν ωστε να μην εχει το κόστος ολόκληρο του καινούριου POS. Αυτό με την ασφάλεια θα τον ρωτήσω άμα δεν βγει άκρη δεν το γνωρίζω Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2024 από harislinuxos
harislinuxos Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Σε ευχαριστώ μακάρι κάτι να κάνουν γιατί αμαρτία είναι άμα έχουν τον εξοπλισμό ακόμα μπορούν να το flash άρουν ξανά και να είναι κομπλέ μη πάει χαμένο ολόκληρο Pos με εννοείς
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα