nvel Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου 1 ώρα πριν, patatasc είπε Εγώ δεν καταλαβαίνω. Βλέπω εδώ ότι σήμερα το μισό περίπου ρεύμα ήρθε από ΑΠΕ. Λίγο είναι; https://www.admie.gr/agora/statistika-agoras/kyrioi-deiktes-dashboard/paragogi-ana-kaysimo-isozygio-diasyndeseon το άρθρο αναφέρει την ενέργεια γενικά και όχι την ηλεκτρική ενέργεια, δεν είναι το 50% της ενέργειας από ΑΠΕ 1
redbullboy Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου Χωρίς να θέλω να πάρω θέση υπέρ ή κατά των στρατοπέδων ενέργειας, να πω 2 πράγματα που ίσως να μην γνωρίζουν κάποιοι, α) στην παραγωγή ενέργειας υπάρχουν σταθμοί παραγωγής που καλύπτουν την "βάση" που πρέπει να τροφοδοτούν το σύστημα καθ' όλο το 24ωρο, και σταθμοί που καλύπτουν την "αιχμή" και θα πρέπει να τροφοδοτήσουν ξαφνικές αυξήσεις στη ζήτηση, πχ το απόγευμα που όλοι μαζί γυρνάμε σπίτια μας και ανάβουμε ηλεκτρικές κουζίνες. Κάνενα από τα 2 παραπάνω δεν μπορεί να τροφοδοτηθει εύκολα από ΑΠΕ. Ένα ποσοστό 55% στο χαρτί δεν λέει τίποτα, αν το σύστημα ήταν οριακό. β) κατά την μετάβαση από το κάρβουνο στους υδρογονάνθρακες, τον προηγούμενο αιώνα, πάλι οι ίδιες διαφωνίες υπήρχαν...
NT1G Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου 7 ώρες πριν, chrisxkar είπε Πρασινη αναπτυξη εννοείς τα 27 εργοστασια λιγνιτη που άνοιξαν σε γαλλία και γερμανία τα τελευταία δυο χρόνια? .... Έχουμε καμιά πηγή για το νούμερο 27; Λέω εγώ τώρα.
gadgetseek Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου "Εντωμεταξύ, οι αναπτυσσόμενες χώρες έχουν μεγάλα περιθώρια να αυξήσουν τις ανάγκες τους, καθώς η ζήτηση εκεί κυμαίνεται στα ένα με δύο βαρέλια ανά άτομο το χρόνο. Την ίδια στιγμή, η ζήτηση στις ΗΠΑ και την Ε.Ε. κυμαίνεται στα 22 και τα 9 βαρέλια αντίστοιχα.." Είναι πραγματικά ασύλληπτη η ενεργειακή - οικολογική επιβάρυνση που δημιουργεί το 'our way of life' των φίλων μας Αμερικανών. Και τώα απλά φανταστείτε τι έχει να γίνει (στο πολύ άμεσο μέλλον) που η ζήτηση στις αναπτυσσόμενες χώρες θα αυξηθεί κατακόρυφα.. 1
Backpacker Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου Εν τω μεταξυ τα δίκτυα ενέργειας των περισσότερων χωρών δεν αντέχουν το καλοκαίρι τον φόρτο απο μερικά αιρκοντίσιον...φανταστείτε να προστεθούν και πόσες δεκάδες χιλιάδες ταχυφορτιστές που ο καθένας από αυτούς ισούται με 10-15 AC έκαστος. Δεν αναφέρω καν το ανέφικτο κατασκευής ολων αυτων των ταχυφορτιστων που χρειαζονται στις μεγαλυτερες μητροπολεις του πλανητη που χωροταξικα δεν υπαρχει χώρος ουτε για καρφίτσα. 1
Smaug Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου 3 ώρες πριν, redbullboy είπε Χωρίς να θέλω να πάρω θέση υπέρ ή κατά των στρατοπέδων ενέργειας, να πω 2 πράγματα που ίσως να μην γνωρίζουν κάποιοι, α) στην παραγωγή ενέργειας υπάρχουν σταθμοί παραγωγής που καλύπτουν την "βάση" που πρέπει να τροφοδοτούν το σύστημα καθ' όλο το 24ωρο, και σταθμοί που καλύπτουν την "αιχμή" και θα πρέπει να τροφοδοτήσουν ξαφνικές αυξήσεις στη ζήτηση, πχ το απόγευμα που όλοι μαζί γυρνάμε σπίτια μας και ανάβουμε ηλεκτρικές κουζίνες. Κάνενα από τα 2 παραπάνω δεν μπορεί να τροφοδοτηθει εύκολα από ΑΠΕ. Ένα ποσοστό 55% στο χαρτί δεν λέει τίποτα, αν το σύστημα ήταν οριακό. β) κατά την μετάβαση από το κάρβουνο στους υδρογονάνθρακες, τον προηγούμενο αιώνα, πάλι οι ίδιες διαφωνίες υπήρχαν... Σε παρακαλώ διάβασε τι συμβαίνει στην Καλιφόρνια και στην Ιρλανδία με % ΑΠΕ στο σύστημα και μετά γράφεις στο ινσομνια. Όσο για τους υπόλοιπους και το πετρέλαιο είναι παντού ενώ η μετάβαση σε ΑΠΕ ακριβή, κανένα πρόβλημα παίδες. Σε μια εικοσαετία που θα φεύγουν τα δισεκατομμύρια για φυσικές καταστροφές λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων θα το σκεφτόμαστε καλύτερα. Όταν θα χτυπήσει και την γεωργία/αλιεία θα γίνουν όλα πιο εύκολα για όλους μας. 1
CoffeeDrink10 Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου Εγώ πάλι "Φαντασιώση" χαρακτηρίζω την ιδέα οτι η Σαουδική Αραβία θα συνεχίσει να υφίσταται ως κράτος μόλις τελειώσουν τα "ατελέιωτα" κοιτάσματα πετρελαίου που έχουν. Αντε πια με τους γκαμηλιέρηδες, τέλος εποχής πλησιάζει (για αυτούς). 1
SabotazNic Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου 2 ώρες πριν, NT1G είπε Έχουμε καμιά πηγή για το νούμερο 27; Λέω εγώ τώρα. At the end of June, Chancellor Olaf Scholz's coalition gave the green light to restart 27 coal-fired power plants until March 2024. Και εμεις τρεξαμε να τα κλεισουμε οταν εχουμε ακομα αποθεμα. 3
redbullboy Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου 1 ώρα πριν, Smaug είπε Σε παρακαλώ διάβασε τι συμβαίνει στην Καλιφόρνια και στην Ιρλανδία με % ΑΠΕ στο σύστημα και μετά γράφεις στο ινσομνια. Θα με διαφωτίσεις;
DeanThomas Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Ως κάποιος που ασχολείται με την πετρελαϊκή γεωλογία, παραδέχομαι ότι τέτοιοι τύποι με φοβίζουν ΠΑΡΑ πολύ...Αποτελούν το μεγαλύτερο εμπόδιο για τη πρόοδο του είδους μας, βάζοντας το κέρδος μπροστά από οτιδήποτε άλλο. Μέσα στα επόμενα 50 χρόνια (περίπου), θα πρέπει το παγκόσμιο ενεργειακό ισοζύγιο να έχει αλλάξει, αφήνοντας πίσω και με χαμηλά ποσοστά τους υδρογονάνθρακες και άνθρακες (χρήση μόνο για διαστημικές αποστολές και άλλες ειδικές περιπτώσεις, όχι mainstream). Αλλά άνθρωποι σαν αυτόν ίσως να μην το επιτρέψουν, οδηγώντας τον κόσμο σε τεράστια προβλήματα. Τα proven reserves υδρογονανθράκων και βάλε κάτι έξτρα που ισως βγει από τα probable reserves και βελτιώσεις τεχνολογίας και 5-10 μεγάλα κοιτάσματα που ίσως βρεθούν τις επόμενες δεκαετίες, φτάνουν για 60 χρόνια max από σήμερα, με τη σημερινή κατανάλωση...ΔΕΝ θέλεις να βρεθείς στο τέλος χωρίς εναλλακτική. Αν συμβεί αυτό, τότε τα λεφτά δεν θα έχουν σημασία, γιατί θα σταματήσει να υφίσταται η συγχρονη κοινωνία, όπως τη γνωρίζουμε. Επεξ/σία 21 Μαρτίου από DeanThomas 4 2
Alexrose Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου Τα ηλεκτρικά είναι μέχρι πατίνι το πολύ. Το πρόβλημα θεωρώ πως είναι ότι όλες οι επιδοτήσεις δίνονται για αγορά ηλεκτρικού, αντί να δίνονται για απόσυρση αυτοκινήτων και να αγοράζεις ότι αμάξι θέλεις όπως τα προηγούμενα χρόνια. 1
gordonas Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου Απλά τα πράγματα. Είμαστε σε φάση μετάβασης. Κάθε έτος που περνάει ο ηλεκτρισμός με πηγή ΑΠΕ, θα κερδίζει μερίδιο. Η τεχνολογία στις ΑΠΕ θα βελτιώνεται, το ίδιο και στις μπαταρίες. Αντίθετα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης έχει σταματήσει η έρευνα και λογικό είναι. Μα δεν βλέπετε το προφανές. Όλα τα ερευνητικά κέντρα ασχολούνται με μπαταρίες και ΑΠΕ όσο αφορά την ενέργεια. Με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ΚΑΝΕΙΣ. Προδιαγεγραμμένο το μέλλον. Επίσης είναι σαφές ότι η συντριπτική πλειοψηφία υπερασπίζεται την πραγματικότητά της. Στην κουβέντα εδώ, μάλλον κανείς δεν έχει ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Θα σου πουν όλα τα μειονεκτήματα και δεν θα αναφέρουν κανένα πλεονέκτημα. Το υδρογόνο δεν βλέπω πως είναι το μέλλον από την στιγμή που οδηγεί σε κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μα δεν βλέπετε τα μεγάλα μειονεκτήματα των κινητήρων εσωτερικής καύσης ακόμα και με μηδενικούς ρύπους; Θόρυβος, κραδασμοί, περιορισμοί στην απόδοση. Να το περιγράψω απλά: Κινητήρες εσωτερικής καύσης Πατάς το κουμπί εκκίνησης. Δίνεται εντολή να ανάψει φωτιά στο "καζάνι", ανάβει το καζάνι, μεταφέρει κίνηση. Σε κάθε αυξομείωση το ίδιο πράγμα. Κραδασμοί, θόρυβος, χαμηλή απόδοση. Κινητήρες με ηλεκτρισμό Δεν χρειάζεται να περιγράψω κάτι. Πηγαίνετε σε ένα διακόπτη που ανάβει το φως και πατήστε τον. Σε πόση ώρα άναψε; Το ίδιο και στο αυτοκίνητο. Κανένας κραδασμός, κανένας θόρυβος, εξωφρενική απόδοση, πολύ χαμηλό κόστος κίνησης. Όσο αφορά το κόστος κτήσης, ήδη είναι σε επίπεδα που μπορούν να το αγοράσουν τα μεσαία προς υψηλά οικονομικά στρώματα. Σε 5-10 χρόνια οι τιμές θα είναι για όλους. Τώρα είμαστε στο άχαρο στάδιο που κάποιοι δεν μπορούν να τα αποκτήσουν και έχει και κάποιους περιορισμούς τεχνολογικά. Σε κάθε μετάβαση έτσι γίνεται. Ποιοι μπορούσαν να αγοράσουν στην αρχή αυτοκίνητα; Ελάχιστοι. Οι μπαταρίες έχουν φτάσει στα 300-500χλμ (πραγματικά). Όταν αυτό γίνει 700-900 δεν θα υπάρχει λόγος συζήτησης. 2-5 χρόνια ιστορία. Μέχρι τότε μπορούμε να τσακωνόμαστε. Ο κύριος που μιλάει δικαιολογεί τον μισθό του και καλά κάνει. Από την μεριά του και την μεριά των παραγωγών πετρελαίου καλά τα λέει. Αλλά δεν τα λέει για το καλό μας. Φτάνει με τις σόμπες που κυκλοφορούν σε όλο τον πλανήτη. Γιατί για σόμπες πρόκειται, μην σας ξεγελάει το περιτύλιγμα. Αν δεν το πιστεύετε, δείτε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου σας το φουγάρο/α. Αρκετά, καιρός να πάμε παρακάτω. 3 2
chrisxkar Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου 13 hours ago, NT1G said: Έχουμε καμιά πηγή για το νούμερο 27; Λέω εγώ τώρα. https://www.lemonde.fr/en/economy/article/2022/09/02/despite-climate-commitments-the-eu-is-going-back-to-coal_5995594_19.html ενταξει ικανοποιημενός?Σε όλη την συζήτηση αυτό σε πείραξε?Εν τέλει είχα άδικο κιόλας τα 27 ήταν μόνο για γερμανία 2
NT1G Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου 3 λεπτά πριν, chrisxkar είπε https://www.lemonde.fr/en/economy/article/2022/09/02/despite-climate-commitments-the-eu-is-going-back-to-coal_5995594_19.html ενταξει ικανοποιημενός?Σε όλη την συζήτηση αυτό σε πείραξε?Εν τέλει είχα άδικο κιόλας τα 27 ήταν μόνο για γερμανία Επίσης τα σβήνουν σε καμιά βδομάδα. Εντάξει, πάμε παρακάτω. Αναφορά σε κείμενο At the end of June, Chancellor Olaf Scholz's coalition gave the green light to restart 27 coal-fired power plants until March 2024.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα