Crash24 Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου Στο δρόμο που χάραξε το Wordle φαίνεται αποφασισμένο να κινηθεί το LinkedIn, επιχειρώντας να διευρύνει τη βάση των χρηστών του. Το LinkedIn έγινε γνωστό κατά κύριο λόγο ως πλατφόρμα η οποία απευθύνεται σε ανθρώπους που ψάχνουν για δουλειά, καθώς και για εργοδότες που αναζητούν εργαζομένους, αριθμώντας πλέον περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Πλέον, η εταιρία, που από το 2016 ανήκει στο σύνολό της στη Microsoft, στρέφεται σε μια εντελώς νέα κατεύθυνση, θέλοντας να αυξήσει το χρόνο που περνούν οι άνθρωποι στην πλατφόρμα, και αυτή δεν είναι άλλη από το gaming. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του TechCrunch, το LinkedIn ετοιμάζει μια νέα εμπειρία για τους χρήστες τους. Στόχος είναι να προσεγγίσει άτομα που αρέσκονται σε παιχνίδια-γρίφους, τάση που βοήθησε απλούς τίτλους, όπως το Wordle, να σημειώσουν διεθνή επιτυχία και να προσελκύσουν εκατομμύρια παίκτες. Στις αρχικές προτάσεις περιλαμβάνονται τρία παιχνίδια που ονομάζονται "Queens", "Inference" και "Crossclimb", αντίστοιχα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, μία ιδέα πάνω στην οποία πειραματίζεται το LinkedIn είναι οι βαθμολογίες των παικτών να οργανώνονται στη βάση των χώρων εργασίας, με τις εταιρίες να "κατατάσσονται" σύμφωνα με εκείνα τα σκορ. Εκπρόσωπος του LinkedIn επιβεβαίωσε ότι η εταιρία διερευνά τις προοπτικές της ενσωμάτωσης παιχνιδιών στην πλατφόρμα, όμως δεν υπάρχει ακόμη επίσημη ημερομηνία ενεργοποίησης της νέας υπηρεσίας. Ανέφερε επίσης ότι κάποιες εικόνες που αναρτήθηκαν στο X δεν προέρχονται από τις πλέον πρόσφατες εκδόσεις. Η μητρική του LinkedIn, η Microsoft, είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες στο χώρο του gaming, με αυτό το σκέλος των δραστηριοτήτων της -όπου συμμετέχει το Xbox, η Activision Blizzard και η ZeniMax- να συνεισφέρουν έσοδα της τάξης των 7,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά το τελευταίο τρίμηνο του οικονομικού έτους, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα έσοδα από τα Windows. Ασαφής, όμως, παραμένει ο ακριβής χαρακτήρας της συμμετοχής της Microsoft σε αυτή την προσπάθεια του LinkedIn. Τα παιχνίδια συστηματικά κατατάσσονται μεταξύ των πλέον δημοφιλών εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα και PC -τόσο σε επίπεδο εσόδων όσο και χρόνου ενασχόλησης- και τα χαλαρά παιχνίδια σκέψης αποτελούν μία από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων. Πλατφόρμες που το βασικό τους αντικείμενο δεν είναι το gaming προσπαθούν εδώ και καιρό να αξιοποιήσουν το στοιχείο αυτό προκειμένου να ενισχύσουν τη δική τους κίνηση, τάση η οποία θα μπορούσε να υποστηρίξει κανείς ότι προηγήθηκε του διαδικτύου, δεδομένης της δημοτικότητας των σταυρολέξων και άλλων γρίφων που δημοσιεύονταν σε εφημερίδες και περιοδικά. Οι New York Times, που εξαγόρασαν το Wordle το 2022, ανέφεραν στο τέλος του περασμένου έτους ότι εκατομμύρια άνθρωποι εξακολουθούν να παίζουν το συγκεκριμένο παιχνίδι, που πλέον είναι μέρος μιας μεγαλύτερης πλατφόρμας διαδικτυακών γρίφων και παιχνιδιών που αναπτύσσει η εφημερίδα. Άλλες πλατφόρμες που έριξαν βάρος στα παιχνίδι καταγράφουν ανάμεικτα αποτελέσματα. Το Facebook, το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, υπήρξε ένας από τους βασικούς παράγοντες ενίσχυσης του κοινωνικού gaming όλα αυτά τα χρόνια. Κι όμως, το 2022 υποχρεώθηκε να τερματίσει την αυτόνομη εφαρμογή gaming που είχε αναπτύξει, καθώς καταγραφόταν μείωση των χρηστών: πλέον, εστιάζει πολύ περισσότερο στη δημιουργία εμπειριών μεικτής πραγματικότητας, καθώς και στο σκέλος του Meta Quest. Στην πορεία, το LinkedIn έχει πειραματιστεί με διάφορες νέες δυνατότητες θέλοντας να ενισχύσει το πώς και πόσο χρησιμοποιούν οι άνθρωποι την πλατφόρμα, με τη στρατηγική που ακολουθείται να περιγράφεται καλύτερα ως εξής: "Πώς μπορούμε να πάρουμε τα πιο δημοφιλή εργαλεία που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι αυτή τη στιγμή και να τα καταστήσουμε ενδιαφέροντα για το κοινό του LinkedIn, εστιάζοντας στον κόσμο της εργασίας;" Οι απαντήσεις που δόθηκαν κατά καιρούς καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα, από τη διαδικτυακή εκπαίδευση και την επαγγελματική εξέλιξη μέχρι τις εκδόσεις και την ανάρτηση ειδήσεων, ενσωματώνοντας περισσότερα εργαλεία επεξεργασίας βίντεο, ενώ κατά καιρούς έχουν υπάρξει προσπάθειες προσέγγισης δημιουργών περιεχομένου και influencers. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
StavrosD Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου Αν θα ήθελα να δω ξανά Online ένα παιχνίδι, αυτό είναι το "Who Has The Biggest Brain" https://en.wikipedia.org/wiki/Who_Has_The_Biggest_Brain%3F 2
Makis38 Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου Ναι βέβαια. Την έχουν κάνει fb και insta τον τελευταίο καιρό και ποστάρουν ότι μπούρδα μπορείς να φανταστείς, βάλτε και παιχνίδια τώρα, αυτό έλειπε. 3 2
Nakis93 Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 58 λεπτά πριν, Makis38 είπε Ναι βέβαια. Την έχουν κάνει fb και insta τον τελευταίο καιρό και ποστάρουν ότι μπούρδα μπορείς να φανταστείς, βάλτε και παιχνίδια τώρα, αυτό έλειπε. Μακράν το χειρότερο και πιο "cringe" community που υπάρχει στο ίντερνετ. 4 3
Bourdoulas Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου Εγώ θα έλεγα να προσθέσουν και dating για να περνάνε ακόμα μεγαλύτερο χρόνο οι χρήστες στην πλατφόρμα. Το τελικό χτύπημα θα είναι η εισαγωγή της πλατφόρμας σε streaming βίντεο ενηλίκων όπου οι εταιρείες θα διαγωνίζονται ποια θα την παίζει καλύτερα Spoiler την πλατφόρμα 7
farcry33 Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου (επεξεργασμένο) in Η μεγαλύτερη παπαρια εβερ. Με απλά και περιεκτικά λογάκια 🙂 Επεξ/σία 19 Μαρτίου από farcry33 2
ekkli Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου Δεν βρίσκεις που δεν βρίσκεις δουλειά, παίξε κανένα παιχνίδι... 1 4
CoffeeDrink10 Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου Ειδαν αυτό Το Facebook, το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, υπήρξε ένας από τους βασικούς παράγοντες ενίσχυσης του κοινωνικού gaming όλα αυτά τα χρόνια. Κι όμως, το 2022 υποχρεώθηκε να τερματίσει την αυτόνομη εφαρμογή gaming που είχε αναπτύξει, καθώς καταγραφόταν μείωση των χρηστών: πλέον, εστιάζει πολύ περισσότερο στη δημιουργία εμπειριών μεικτής πραγματικότητας, καθώς και στο σκέλος του Meta Quest. και είπαν "τι μας λείπει για να γίνουμε φβ? Τα παιχνίδια, βέβαια!" Καλή Ιδέα Αφεντικό
mercast Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου Εγώ λέω να αλλάξει όλη την σελίδα. Να την κάνει fullscreen και να χαζεύεις job descriptions με swipe up όπως στο tiktok. 2
mariosnik_ Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου Κρίμα για αυτη την πλατφόρμα, κατάντησε σαν όλα τα υπόλοιπα social media εδώ και χρόνια.
atypicalcoder Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Ρε παιδιά κάτι που με έχει τσαντίσει είναι ότι πολλές φορές βλέπω ads σχεδόν post παρά post. Επίσης δεν είναι κανονικά ads, είναι "Suggestions" από posts άσχετων που δεν είμαι καν συνδεδεμένος ή να είναι κάποιος άλλος. Έχει κουράσει αφάνταστα. Επεξ/σία 20 Μαρτίου από atypicalcoder 1
PadPoet Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου Εντελώς ασόβαρη πλατφόρμα έχει καταντήσει. Ο καθένας προσπαθεί να κάνει viral post με copy-paste συνταγές του στυλ "here's how to" και το κλασσικό "agree?" στο τέλος, φλεξάρισμα selfies που και που - ιδίως οι εμφανίσιμες γυναίκες και από κάτω όλο το Μπαγκλαντές - και αν είσαι τυχερός το 1 στα 10 ποστ μπορεί να είναι πραγματικά χρήσιμο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα