Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ακόμη και ο πιο μάπα φακός απο τα βάθη της Κίνας είναι σήμερα ικανός να δώσει σοβαρό αποτέλεσμα σε ποιότητα εικόνας, που αν δεν αναφέρει κάποιος με τι τραβήχτηκε, δεν υπάρχει περίπτωση να το καταλάβει κάποιος που θα δει την φώτο, ακόμη και αν ασχολείται και ο ίδιος ερασιτεχνικά με την φωτογραφία.

Δεν μιλάω για Tamron/Sigma/Tokina που πολλές φορές θα δώσουν πολύ καλύτερο αποτέλεσμα απο αρκετούς μαμά φακούς της αγοράς. Είναι εταιρίες όπως οι παραπάνω αλλά και αρκετές ακόμη που κάνουν πραγματικά επαγγελματική δουλειά.

Απο εκεί και πέρα, το κυνήγι του πιο καλού φακού είναι πολύ ωραίο, αρκει να μπορείς να το υποστηρίξεις οικονομικά. Είναι όμως το λογικό για έναν ερασιτέχνη;
Επίσης καλό είναι να έχεις και τις ανάλογες ικανότητες ώστε να αναδείξεις το 1-2-3% που θα είναι ένας φακός καλύτερος απο έναν άλλον. Θεωρώ πως το 99% των ερασιτεχνών που έχω δει δουλειά τους, δεν μπορούν να το κάνουν αυτό. Θέλουν απλά τον "καλύτερο" φακό για λόγους που δεν είναι σχετικοί με το αποτέλεσμα που θα δώσει ο κάθε φακός. Bragging rights συνήθως, ή απλά η ψευδαίσθηση πως θα κρατήσει καλύτερη μεταπωλητική αξία. Που ποσοστιαία θα κρατήσει καλύτερη αξία, αλλά σε πραγματικά χρήματα θα έχει χρυσοπληρωθεί σε σχέση με τρίτου κατασκευαστή. Μια η άλλη στο ισοζύγιο.

 

19 ώρες πριν, Just_travel_everywhere είπε

Δεν μου αρέσει να παίρνω ημιτασιόν αντιγραφές και άλλο τέτοιου είδους παρελκόμενα καλύτερα να μην πάρω τίποτα

θα έλεγα να αναθεωρήσεις το παραπάνω σκεπτικό. Δώσε στον εαυτό σου την δυνατότητα να ανακαλύψει τις χαρές της φωτογραφίας. Κλείνοντας τα μάτια με δήλωση "καλύτερα να μην πάρω τίποτα" σε αφήνει εκτός απο τόσα εστιακά μηκη και είδη φωτογραφίας που θα μπορούσες να ανακαλύψεις, που είναι κρίμα. Πχ να μην παίρνεις τηλεφακό επειδή δεν θα είναι Sony, αλλά να μην μπορείς να δώσεις και 2000 ευρώ για να πάρεις τον Sony. Πάει η τηλεφωτογραφία για εσένα. Να μην αγοράζεις μάκρο φακό τρίτου κατασκευαστή για τον ίδιο λόγο, αλλά μην μπορείς να δώσεις και 1000 ευρώ για τον Sony. Πάει και η μακροφωτογραφία...

Περιορίζεις τον φωτογραφικό εαυτό σου σε ένα κουτί που εσύ έφτιαξες, χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος.
 

  • Like 6
Δημοσ.
6 ώρες πριν, highpriest είπε

Ακόμη και ο πιο μάπα φακός απο τα βάθη της Κίνας είναι σήμερα ικανός να δώσει σοβαρό αποτέλεσμα σε ποιότητα εικόνας, που αν δεν αναφέρει κάποιος με τι τραβήχτηκε, δεν υπάρχει περίπτωση να το καταλάβει κάποιος που θα δει την φώτο, ακόμη και αν ασχολείται και ο ίδιος ερασιτεχνικά με την φωτογραφία.

Δεν μιλάω για Tamron/Sigma/Tokina που πολλές φορές θα δώσουν πολύ καλύτερο αποτέλεσμα απο αρκετούς μαμά φακούς της αγοράς. Είναι εταιρίες όπως οι παραπάνω αλλά και αρκετές ακόμη που κάνουν πραγματικά επαγγελματική δουλειά.

Απο εκεί και πέρα, το κυνήγι του πιο καλού φακού είναι πολύ ωραίο, αρκει να μπορείς να το υποστηρίξεις οικονομικά. Είναι όμως το λογικό για έναν ερασιτέχνη;
Επίσης καλό είναι να έχεις και τις ανάλογες ικανότητες ώστε να αναδείξεις το 1-2-3% που θα είναι ένας φακός καλύτερος απο έναν άλλον. Θεωρώ πως το 99% των ερασιτεχνών που έχω δει δουλειά τους, δεν μπορούν να το κάνουν αυτό. Θέλουν απλά τον "καλύτερο" φακό για λόγους που δεν είναι σχετικοί με το αποτέλεσμα που θα δώσει ο κάθε φακός. Bragging rights συνήθως, ή απλά η ψευδαίσθηση πως θα κρατήσει καλύτερη μεταπωλητική αξία. Που ποσοστιαία θα κρατήσει καλύτερη αξία, αλλά σε πραγματικά χρήματα θα έχει χρυσοπληρωθεί σε σχέση με τρίτου κατασκευαστή. Μια η άλλη στο ισοζύγιο.

 

θα έλεγα να αναθεωρήσεις το παραπάνω σκεπτικό. Δώσε στον εαυτό σου την δυνατότητα να ανακαλύψει τις χαρές της φωτογραφίας. Κλείνοντας τα μάτια με δήλωση "καλύτερα να μην πάρω τίποτα" σε αφήνει εκτός απο τόσα εστιακά μηκη και είδη φωτογραφίας που θα μπορούσες να ανακαλύψεις, που είναι κρίμα. Πχ να μην παίρνεις τηλεφακό επειδή δεν θα είναι Sony, αλλά να μην μπορείς να δώσεις και 2000 ευρώ για να πάρεις τον Sony. Πάει η τηλεφωτογραφία για εσένα. Να μην αγοράζεις μάκρο φακό τρίτου κατασκευαστή για τον ίδιο λόγο, αλλά μην μπορείς να δώσεις και 1000 ευρώ για τον Sony. Πάει και η μακροφωτογραφία...

Περιορίζεις τον φωτογραφικό εαυτό σου σε ένα κουτί που εσύ έφτιαξες, χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος.
 

Τα λες πολύ καλά φίλε, για εμένα έχω δει τον 50ρι φ1.8 και τον 35 κατέληξα στην αρχή σε έναν 20ρι φ1.8 και τον 35!! Αλλά δεν είμαι ο τύπος που θα κουβαλάω 2 φακους μαζί μου συν ότι εκεί που ταξιδεύω δεν θέλω να μπει σκόνη και οτιδήποτε μέσα ήθελα να έχω έναν αυτός ειναι λουκούμι , τον 20ρι τον πήρα 880 μείον 100€ έκπτωση που δίνουν 780 αν τον δώσω στα 650 έχασα 130€ στον ένα μισή χρόνο!! Που είναι οκ !   Επαγγελματίας δεν είμαι αλά φωτογραφίες τραβάω αρκετά καλές! Η φωτογραφική για μένα είναι απλά χόμπι και με ένα κινητό τραβάς φωτογραφίες απλά θέλω λίγο κάτι καλύτερο από αυτήν!!! Πήγα Μαλδίβες και έφυγα με 1ΤΒ  περιεχόμενο . Τεσπα απλά έκανα μια ερώτηση για να δω απόψεις!!

  • Λύση
Δημοσ.

Στη θέση σου, εφόσον αυτός σου κάνει κλικ, θα πήγαινα στον sony 24-50 f/2.8 μιας και δεν είναι καθόλου χρηστική η αλλαγή φακών στο "πεδίο" (πέραν του προβλήματος της σκόνης στον αισθητήρα). Όσο για το μικρότερο διάφραγμα που θα πάρεις με τον ζουμ, δεν σε απασχολεί γιατί η κάμερα σου είναι δυνατή.

Είμαι της άποψης πως η κατοχή μηχανής εναλλάξιμων φακών, δεν σημαίνει ότι θα "πρέπει" να αλλάζονται διαρκώς φακοί για να αξιοποιηθεί.

Αντιθέτως είναι οκ να έχει κανείς τέτοιου είδους μηχανή με έναν και μοναδικό φακό. Η ευχέρεια που σου προσφέρει αυτό το σώμα, είναι πως αν χρειαστεί να αλλάξεις και είδος φωτογράφισης, με τον ανάλογο φακό σου το παρέχει.

Την χρησιμοποιείς και για βίντεο φαντάζομαι εφόσον γύρισες από ταξίδι με 1TB. Με gimbal ή χωρίς;

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, udroxoos είπε

Στη θέση σου, εφόσον αυτός σου κάνει κλικ, θα πήγαινα στον sony 24-50 f/2.8 μιας και δεν είναι καθόλου χρηστική η αλλαγή φακών στο "πεδίο" (πέραν του προβλήματος της σκόνης στον αισθητήρα). Όσο για το μικρότερο διάφραγμα που θα πάρεις με τον ζουμ, δεν σε απασχολεί γιατί η κάμερα σου είναι δυνατή.

Είμαι της άποψης πως η κατοχή μηχανής εναλλάξιμων φακών, δεν σημαίνει ότι θα "πρέπει" να αλλάζονται διαρκώς φακοί για να αξιοποιηθεί.

Αντιθέτως είναι οκ να έχει κανείς τέτοιου είδους μηχανή με έναν και μοναδικό φακό. Η ευχέρεια που σου προσφέρει αυτό το σώμα, είναι πως αν χρειαστεί να αλλάξεις και είδος φωτογράφισης, με τον ανάλογο φακό σου το παρέχει.

Την χρησιμοποιείς και για βίντεο φαντάζομαι εφόσον γύρισες από ταξίδι με 1TB. Με gimbal ή χωρίς;

Δεν πήρα gimbal μαζί μου λόγο βάρους   κ βίντεο ναι με τρίποδα!! Πήγαμε μια βδομάδα και τράβηξα άπειρα πράγματα!! 

  • Like 2
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
Στις 17/3/2024 στις 8:09 ΠΜ, Just_travel_everywhere είπε

Δεν πήρα gimbal μαζί μου λόγο βάρους   κ βίντεο ναι με τρίποδα!! Πήγαμε μια βδομάδα και τράβηξα άπειρα πράγματα!! 

Εγω θα σου προτεινα αυτον.

https://www.skroutz.gr/s/31425704/Tamron-Full-Frame-Fotografikos-Fakos-35-150mm-F-2-2-8-Di-III-VXD-Telephoto-gia-Sony-E-Mount-Black.html

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, stratigos24 είπε

Συμφωνώ.. βέβαια διπλό βάρος. Από την άλλη παραπάνω από διπλό εύρος. 😂

Αν δεν ειχα τον 70-200 θα τον ειχα παρει ηδη.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/3/2024 στις 12:48 ΜΜ, highpriest είπε

Ακόμη και ο πιο μάπα φακός απο τα βάθη της Κίνας είναι σήμερα ικανός να δώσει σοβαρό αποτέλεσμα σε ποιότητα εικόνας, που αν δεν αναφέρει κάποιος με τι τραβήχτηκε, δεν υπάρχει περίπτωση να το καταλάβει κάποιος που θα δει την φώτο, ακόμη και αν ασχολείται και ο ίδιος ερασιτεχνικά με την φωτογραφία.

Δεν μιλάω για Tamron/Sigma/Tokina που πολλές φορές θα δώσουν πολύ καλύτερο αποτέλεσμα απο αρκετούς μαμά φακούς της αγοράς. Είναι εταιρίες όπως οι παραπάνω αλλά και αρκετές ακόμη που κάνουν πραγματικά επαγγελματική δουλειά.

[...]
 

- Υπάρχουν χιλιάδες που θα το καταλάβουν (ανά τον κόσμο).

- Όσον αφορά την Ελλάδα, υπάρχουν δεκάδες σπουδαστές φωτογραφίας και ικανοί ερασιτέχνες φωτογράφου που θα έβλεπαν με μια ματιά αυτή τη διαφορά, αν υπήρχαν οι κατάλληλες συνθήκες θέασης της φωτογραφίας.

Spoiler

- Υπάρχουν και αρκετοί «παλαίμαχοι» που μπορούν να αντιληφθούν όχι μόνο αυτή τη διαφορά, αλλά και αν η λήψη έχει γίνει με φακό Nikon, Sony, Pentax ή Olympus. Και οι ικανότεροι από αυτούς, αν μιλήσουμε για κορυφαίους φακούς των δεκαετιών 1970-1990 και όχι μόνο στα 35mm, ποια λήψη έγινε με φακό Nikkor, ποια με Carl Zeiss και ποια με Schneider-Kreuznach.

 

Επεξ/σία από filipN

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...