Προς το περιεχόμενο

Αγορά σπορ αυτοκινήτου μέχρι 20.000€


Alex1290

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, Alex1290 είπε

Η Ζ3 δεν φεύγει γιατί είναι αστέρι και με βολεύει στην καθημερινότητά δεν θα πάρω αμάξι 200 , 300 άλογα για να κολλάω στην κίνηση και να μην έχω άλλο . Το mustang το έχω και αυτό στα υπόψιν έχεις πληροφορίες να μου δώσεις τι λέει σαν αμάξι δεν είναι πολύ εκτός από το μπάτζετ μου για εισαγωγή που κοιτάω. Από όσο έχω δει πάντως το 2.3 βγάζει καλούς χρόνους και είναι κοντά στο 5.0

Την είχα νοικιάσει για 2 μέρες αλλά δεν τη ζόρισα πολύ. Ήμουν στο εξωτερικό και δεν ήξερα από που θα μου έρθει η κλήση.

Σε σχέση με τον όγκο και το βάρος της είχε γρήγορες αντιδράσεις. Πατούσε καλά στο δρόμο, ήταν άνετη και σε ένα μικρό roadtrip που έκανα. Ένα overall ευχάριστο αυτοκίνητο. Το χάρηκα περισσότερο από μια M850 που είχα πάλι για 2 μέρες.

Ο Ecoboost απ'όσο ξέρω δεν έχει θέματα, η συντήρηση είναι φυσιολογική λογικά, αντίστοιχη ενός Focus ST. Απλά δεν έχει το βαρύ γουργούρισμα του V8 που περιμένεις από ένα τέτοιο αμάξι. Προσωπικά περιμένω την κρίση μέσης ηλικίας για να το πάρω γιατί προς το παρόν Mustang και παιδικό καθισματάκι δεν κολλάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 hours ago, Alex1290 said:

Τέλη μέχρι 600-700 για κάτι που θα μου κεντρίσει το ενδιαφέρον σε μεγάλο βαθμό γιατί το θεωρώ ξεκάθαρα χαράτσι και ανήθικο να τους δίνεις τόσα λεφτά για τέτοιους δρόμους . Τώρα για το σέρβις δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί κάθε αμάξι έχει και άλλα προβλήματα ας πούμε έτσι για την ιστορία μια ζημιά των 600-700€ δεν θα με ταραζε πολύ ασφάλεια εννοείται μικτή σε καλή ασφαλιστική τα λάστιχα συνήθως σε αμάξι που θα το πατήσω λίγο παραπάνω βάζω τα continental. 

Μιλάμε για ερωτικό αμάξι αλλά μου φαίνονται λίγα τα άλογα του ,δεν ξέρω δεν έχω οδηγήσει κιόλας ,μου αρέσει όμως που είναι σπαρτιατικό . Θέλω το αμάξι να μείνει στοκ δεν μπαίνω στην λουπα των προγραμμάτων, superchargers , turbo κτλ , αν έχεις εμπειρία επάνω στο Λοτους θα με ενδιέφερε να μου δώσει κάνα τιπ αν και από θέμα συντήρησης είναι τέλειο με το μοτέρ Τογιότα .

Εφοριακός ? 😆😆😆

Ωραίο αλλά νομίζω ότι το mx5 rf είναι πιο ολοκληρωμένο σαν σύνολο (προσωπική άποψη)

 

Επειδη ειπες για τα αλογα της ελισε, σε ενδιαφερουν τα αλογα?

Τι ακριβως θελεις?  γρηγορο αυτοκινητο να σε κολαει στο καθισμα, καποιο να στριβει, καποιο να ειναι ομορφο?

 

Ενα mx5 ειναι η πιο λογικη λυση για παρα πολους λογους, Συγχρονο, κανει τα παντα, οικονομικο στη συντηρηση. Αλλα, αλογα δεν εχει, δεν πατας γκαζι και κολας στο καθισμα.  Καλη η λοτους αλλα κυκλοφοουν ελαχιστες, δεν ειναι ρεαλιστικος στοχος στο car βλεπω μονο 3 αγγελιες. 

 

Επισης λες οτι θελεις αυτοκινητο μετα το 10 αλλα σε ψηνει η elise που ειναι σπαρτιατικη, αυτα ειναι λιγο αντιθετα. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Burgos είπε

Ο Ecoboost απ'όσο ξέρω δεν έχει θέματα

Κι ομως εχει, με την φλαντζα κεφαλης και ειναι συχνο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Alex1290 είπε

 

Μιλάμε για ερωτικό αμάξι αλλά μου φαίνονται λίγα τα άλογα του ,δεν ξέρω δεν έχω οδηγήσει κιόλας ,μου αρέσει όμως που είναι σπαρτιατικό . Θέλω το αμάξι να μείνει στοκ δεν μπαίνω στην λουπα των προγραμμάτων, superchargers , turbo κτλ , αν έχεις εμπειρία επάνω στο Λοτους θα με ενδιέφερε να μου δώσει κάνα τιπ αν και από θέμα συντήρησης είναι τέλειο με το μοτέρ Τογιότα .

 

Στην elise δεν μετράνε τα άλογα αλλά το μικρό βάρος.Αυτό κάνει την διαφορά.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Burgos είπε

Την είχα νοικιάσει για 2 μέρες αλλά δεν τη ζόρισα πολύ. Ήμουν στο εξωτερικό και δεν ήξερα από που θα μου έρθει η κλήση.

Σε σχέση με τον όγκο και το βάρος της είχε γρήγορες αντιδράσεις. Πατούσε καλά στο δρόμο, ήταν άνετη και σε ένα μικρό roadtrip που έκανα. Ένα overall ευχάριστο αυτοκίνητο. Το χάρηκα περισσότερο από μια M850 που είχα πάλι για 2 μέρες.

Ο Ecoboost απ'όσο ξέρω δεν έχει θέματα, η συντήρηση είναι φυσιολογική λογικά, αντίστοιχη ενός Focus ST. Απλά δεν έχει το βαρύ γουργούρισμα του V8 που περιμένεις από ένα τέτοιο αμάξι. Προσωπικά περιμένω την κρίση μέσης ηλικίας για να το πάρω γιατί προς το παρόν Mustang και παιδικό καθισματάκι δεν κολλάει.

Μακάρι να την πάρεις φίλε μου η τιμή είναι καλή μου αρέσει και εμένα αρκετά σαν όχημα , είναι ογκώδες αν την συγκρίνεις με την elise που ειπώθηκε αλλά όχι κάτι τραγικό ( από όσο έχω δει από κοντά δεν έχω οδηγήσει) ούτως ή άλλως όλα τεράστια είναι πλέον . Πάντως πολύ πολύ βαρύ σαν όχημα δεν το λες , είναι ένα σπορ Τούρινγκ αυτοκίνητο τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ 

6 ώρες πριν, imr είπε

 

Επειδη ειπες για τα αλογα της ελισε, σε ενδιαφερουν τα αλογα?

Τι ακριβως θελεις?  γρηγορο αυτοκινητο να σε κολαει στο καθισμα, καποιο να στριβει, καποιο να ειναι ομορφο?

 

Ενα mx5 ειναι η πιο λογικη λυση για παρα πολους λογους, Συγχρονο, κανει τα παντα, οικονομικο στη συντηρηση. Αλλα, αλογα δεν εχει, δεν πατας γκαζι και κολας στο καθισμα.  Καλη η λοτους αλλα κυκλοφοουν ελαχιστες, δεν ειναι ρεαλιστικος στοχος στο car βλεπω μονο 3 αγγελιες. 

 

Επισης λες οτι θελεις αυτοκινητο μετα το 10 αλλα σε ψηνει η elise που ειναι σπαρτιατικη, αυτα ειναι λιγο αντιθετα. 

 

 

Κοίταξε φίλε μου θα προτιμούσα κάτι πιο σύγχρονο λόγο του ότι έχω την z3 που είναι παλιό αμάξι αλλά όπως έγραψα είμαι ανοιχτός σε προτάσεις και σε πιο παλιά οχήματα αλλά ναι η προτίμηση μου είναι κάτι πιο καινούργιο . Το Ζ3 μου έχει 119 άλογα και θα προτιμούσα κάτι πιο γρήγορο από αυτά τα άλογα στο ελάχιστο που την έψαξα την elise είδα ότι είναι 120 άλογα και αυτή δεν ξέρω δεν την έχω οδηγήσει το βάρος θα παίζει μεγάλο ρόλο φαντάζομαι . Δεν είμαι κλειστός στις απόψεις μου για αυτό ρωτάω εδώ πέρα εξαρχής για να με βοηθήσετε όλοι σας στο σκεπτικό μου . Γενικά θα προτιμούσα κάτι που να στρίβει παρά να σε κολλάει στο κάθισμα αλλά θα ήθελα και μια άλφα δύναμη πχ το mx5 nd 2.0 με τα 160 ή 184 άλογα είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα στο τι θέλω αλλά και η Mustang που έγραψε ο φίλος παραπάνω δεν θα με πείραζε καθόλου δεν ψάχνω στάνταρ το ένα ή  το άλλο απλά ψάχνω κάτι με χαρακτήρα, μπορεί να ακούγεται μπερδεμένο .

8 ώρες πριν, AntonisKo είπε

Η σωστή λύση είναι μία.

Αντικαθιστάς το z3 με ένα κουβά για την καθημερινότητα σου και χτυπάς ένα Elise.

ΑN ξέρεις να οδηγάς σωστά και έχεις και parking.

Δεν υπάρχει θέμα με το πάρκινγκ. Κοίτα θα μπορούσα να έχω αυτά τα δύο μαζί δεν χρειάζεται να φύγει το Ζ3 . Δεν ξέρω πόσο ρεαλιστικός είναι ο στόχος να βρεθεί μια στην Ελλάδα λίγες αγγελίες βλέπω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, Alex1290 said:

Μακάρι να την πάρεις φίλε μου η τιμή είναι καλή μου αρέσει και εμένα αρκετά σαν όχημα , είναι ογκώδες αν την συγκρίνεις με την elise που ειπώθηκε αλλά όχι κάτι τραγικό ( από όσο έχω δει από κοντά δεν έχω οδηγήσει) ούτως ή άλλως όλα τεράστια είναι πλέον . Πάντως πολύ πολύ βαρύ σαν όχημα δεν το λες , είναι ένα σπορ Τούρινγκ αυτοκίνητο τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ 

Κοίταξε φίλε μου θα προτιμούσα κάτι πιο σύγχρονο λόγο του ότι έχω την z3 που είναι παλιό αμάξι αλλά όπως έγραψα είμαι ανοιχτός σε προτάσεις και σε πιο παλιά οχήματα αλλά ναι η προτίμηση μου είναι κάτι πιο καινούργιο . Το Ζ3 μου έχει 119 άλογα και θα προτιμούσα κάτι πιο γρήγορο από αυτά τα άλογα στο ελάχιστο που την έψαξα την elise είδα ότι είναι 120 άλογα και αυτή δεν ξέρω δεν την έχω οδηγήσει το βάρος θα παίζει μεγάλο ρόλο φαντάζομαι . Δεν είμαι κλειστός στις απόψεις μου για αυτό ρωτάω εδώ πέρα εξαρχής για να με βοηθήσετε όλοι σας στο σκεπτικό μου . Γενικά θα προτιμούσα κάτι που να στρίβει παρά να σε κολλάει στο κάθισμα αλλά θα ήθελα και μια άλφα δύναμη πχ το mx5 nd 2.0 με τα 160 ή 184 άλογα είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα στο τι θέλω αλλά και η Mustang που έγραψε ο φίλος παραπάνω δεν θα με πείραζε καθόλου δεν ψάχνω στάνταρ το ένα ή  το άλλο απλά ψάχνω κάτι με χαρακτήρα, μπορεί να ακούγεται μπερδεμένο .

Δεν υπάρχει θέμα με το πάρκινγκ. Κοίτα θα μπορούσα να έχω αυτά τα δύο μαζί δεν χρειάζεται να φύγει το Ζ3 . Δεν ξέρω πόσο ρεαλιστικός είναι ο στόχος να βρεθεί μια στην Ελλάδα λίγες αγγελίες βλέπω 

Ελισε δεν θα βρεις στην Ελλαδα, εδω για "νορμαλ" αυτοκινητο πρεπει να ψαχνεις κανα χρονο να βρεις κατι αξιολογο.

 

Aπο εμπορικα αυτοκινητα που θα βρεις ευκολα και δεν θα εχεις θεματα με συντηρησεις ανταλακτικα κτλ για μενα οι καλυτερες λυσεις ειναι mx5 η tts,  Ecoboost mustang μια χαρα επιλογη επισης αλλα δεν νομιζω οτι βρισκεις κατω απο 30.

 

Αν το εχεις πιο συγκεκριμενο και καταληξεις σε μια λιστα θα ειναι και πιο ευκολο να σε βοηθησουμε.  Πχ porsche cayman βρισκες στα λεφτα σου αλλα δινεις σημασια στην μαρκα η προτιμας ενα mx5 που ειναι πολυ πιο low profile αυτοκινητο? 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η λογικη επιλογη ειναι το mx5, συγχρονο, αξιοπιστο, οικονομικο και fun to drive αυτοκινητο. Εφοσον ομως μπορουσα να καλυψω τα υψηλα κοστη χρησης και συντηρησης (καθως και τις ακριβες βλαβες που θα βγαλει ενα αυτοκινητο 20ετιας) θα επαιρνα μια Porsche..γιατι το γουστο κ η κ@υλα πληρωνονται🤣🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τα συμφραζόμενα και εγώ mx5 σε βλέπω να παίρνεις. Έχει ένας φίλος mx5 3 που είναι πιο παλιό και μπορώ να πω έχει φοβερή αίσθηση. Φυσικά στην Κρήτη δεν τεσταραμε τις τελικές του 🤣 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε

Ψηφίζω και εγώ MX-5, το budget σου φτάνει οριακά για το ND. Προσωπικά βέβαια θα πήγαινα σε ένα NB με ~6.000€ που θα είναι στοκ και καλοσυντηρημένο.

Όχι ρε φίλε έχω το Ζ3 ίδιας χρονολογίας δεν υπάρχει λόγος για τέτοια κίνηση επίσης 

1 ώρα πριν, Ioannisto είπε

Η λογικη επιλογη ειναι το mx5, συγχρονο, αξιοπιστο, οικονομικο και fun to drive αυτοκινητο. Εφοσον ομως μπορουσα να καλυψω τα υψηλα κοστη χρησης και συντηρησης (καθως και τις ακριβες βλαβες που θα βγαλει ενα αυτοκινητο 20ετιας) θα επαιρνα μια Porsche..γιατι το γουστο κ η κ@υλα πληρωνονται🤣🤣

Όσο περνάει η ώρα και από αυτά που διαβάζω η πόρσε ολοένα και πέφτει περισσότερο στις προτιμήσεις μου 

1 ώρα πριν, imr είπε

Ελισε δεν θα βρεις στην Ελλαδα, εδω για "νορμαλ" αυτοκινητο πρεπει να ψαχνεις κανα χρονο να βρεις κατι αξιολογο.

 

Aπο εμπορικα αυτοκινητα που θα βρεις ευκολα και δεν θα εχεις θεματα με συντηρησεις ανταλακτικα κτλ για μενα οι καλυτερες λυσεις ειναι mx5 η tts,  Ecoboost mustang μια χαρα επιλογη επισης αλλα δεν νομιζω οτι βρισκεις κατω απο 30.

 

Αν το εχεις πιο συγκεκριμενο και καταληξεις σε μια λιστα θα ειναι και πιο ευκολο να σε βοηθησουμε.  Πχ porsche cayman βρισκες στα λεφτα σου αλλα δινεις σημασια στην μαρκα η προτιμας ενα mx5 που ειναι πολυ πιο low profile αυτοκινητο? 

 

 

 

Ξέρω για αυτό κιόλας εξαρχής έβαλα τον όρο 2010 και μετά για να είναι και euro6 να μην πληρώσω το πρόστιμο πέρα του ότι θέλω όντως και κάτι σύγχρονο. Για το ΤΤs το 8j που είναι σε αυτά τα λεφτά έχει κυκλοφορήσει αρκετά και το έχω ψιλό βαρεθεί να το βλέπω να σου πω την αλήθεια , το 8s είναι ωραίο αλλά σε άλλο μπάτζετ.

Μάλλον σαν τελική τριάδα θα έλεγα elise , mx5 nd rf και Mustang ecoboost. Την elise με ψησατε εσείς να την βάλω στην λίστα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Alex1290 είπε

 

Την elise με ψησατε εσείς να την βάλω στην λίστα 

Αν οδηγήσεις κόλας, θα κανεις reset σε ο,τι γνώριζες μέχρι τώρα.

😮

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Alex1290 είπε

 Το Ζ3 μου έχει 119 άλογα και θα προτιμούσα κάτι πιο γρήγορο από αυτά τα άλογα στο ελάχιστο που την έψαξα την elise είδα ότι είναι 120 άλογα και αυτή δεν ξέρω δεν την έχω οδηγήσει το βάρος θα παίζει μεγάλο ρόλο φαντάζομαι .

Αν δεν κάνω λάθος, η Elise έβγαινε και με τον 1.8L της Toyota με τα 192HP που είχανε οι T-sport εκδόσεις (Corolla, Celica κτλ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, mikesss είπε

Αν δεν κάνω λάθος, η Elise έβγαινε και με τον 1.8L της Toyota με τα 192HP που είχανε οι T-sport εκδόσεις (Corolla, Celica κτλ).

Καλά σίγουρα θα έβγαινε απλά το θέμα είναι πόσο πουλιούνται αυτές οι εκδόσεις ξέρω ότι αυτή η απλή με τα 120 είναι η Σταντάρ που παίζει στα 20.000€ . Υπάρχει και η exige που είναι τέρας αλλά εκεί μιλάμε για αλλά μπάτζετ 

8 λεπτά πριν, AntonisKo είπε

Ιδανικά κατά την γνώμη μου πάντα, ψάχνεις με κινητήρα από rover με τα 160.

Δεν έχει θέματα ο ροβερ όμως έτσι έχω διαβάσει 

Καλά η elise προφανώς θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ φτηνό για σπορ αμάξι όσων αναφορά την συντήρηση της 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω MX-5 NC και έχω νοικιάσει και οδηγήσει ford mustang αρκετά δυνατό μοντέλο. 
 

Ενταξει άλλη αίσθηση δύναμης η mustang αλλά την αμεσότητα και τη σύνδεση που έχεις με το MX-5 δεν την είχε. Δεν έχω οδηγήσει Z3 για να σου συγκρίνω. 
Φυσικά όπως τη βρίσκει ο καθένας. 
 

Σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω την Elise, πρέπει να είναι κάτι άλλο. 
ποποπο πάρε την ελιζ όσο προλαβαίνεις γιατί θα την  πάρω εγώ 😜😜 

Τι όνειρο είναι αύτο. 

 

Επεξ/σία από Errik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...