Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, MauroPaltoudias είπε

Γιατί εάν επιτρέπεται; (με ενδιαφέρει να ακούσω την άποψή σου)
 

Ευχαριστώ.

Αργό, με πολύ θόρυβο, συγκρίσιμη κατανάλωση σε σχέση με το mild και πολυ-πολύ πιο αργό.Μπες και στο forum του vitara στο facebook να διαβάσεις περισσότερα

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, kostaras76 said:

Αργό, με πολύ θόρυβο, συγκρίσιμη κατανάλωση σε σχέση με το mild και πολυ-πολύ πιο αργό.Μπες και στο forum του vitara στο facebook να διαβάσεις περισσότερα

Ευχαριστώ αλλά δεν έχω Facebook εδώ και δέκα χρόνια.

Εχω το ignis (mild hybrid), για αυτό και ρώτησα. Το κοιτούσα τις προάλλες (το Vitara).

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ.
3 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Ευχαριστώ αλλά δεν έχω Facebook εδώ και δέκα χρόνια.

Εχω το ignis (mild hybrid), για αυτό και ρώτησα. Το κοιτούσα τις προάλλες (το Vitara).

Vitara έχω.

Mild hybrid 2wd.

Με τα καλά του και τα κακά του.

Σίγουρα δεν αξίζει το strong hybrid. Μάπα το καρπουζι. Μόνο mild.

Επισης, αρκετοί λένε πως το Vitara έχει νόημα μόνο σε 4wd, διότι σε 2wd έχεις αρκετές εναλλακτικες που σαν συνολικό πακέτο ίσως να είναι καλύτερα αυτοκίνητα.

Επί προσωπικού, έψαχνα βενζινοκίνητο, b suv ή c hatchback, με άνθρωπινη τιμή, αξιοπρεπή εξοπλισμό, λογικούς χρόνους παράδοσης και με εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην πόλη μου (μένω επαρχία).

Τελικά οι επιλογές μου τότε (τέλη 2022) ήταν ελάχιστες, γι' αυτό και κατέληξα σε αυτό.

Επειδή κινούμαι αρκετά εντός αστικού ιστού, κοίταγα το Yaris Cross σε υβριδικό. Θα έδινα τα παραπάνω χρήματα που κόστιζε, αλλά το 12+ για τους μήνες παράδοσης με οδήγησαν σε ένα μεγάλο Χ!

Οπότε Vitara.

Παλιομοδίτικο μέσα, με μέτρια συναρμογή και απλά ικανοποιητικό εξοπλισμό.

Αλλά με εξαιρετικό κινητηρα, αρκετά ευκολοδηγητο λόγω τετράγωνης σχεδίασης και λογικά αξιόπιστο σε βάθος χρόνου.

Αποκλειστικα σε συνθήκες πόλης και με τετραψήφιο ακόμα αριθμό χιλιομέτρων στο κοντερ (άρα μοτερ που ακόμα δεν έχει ανοίξει), γράφει 7,5 λίτρα. Καθόλου κακή τιμή για βενζινοκίνητο b suv 129 ίππων.

  • Thanks 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, nmamag είπε

Οι χρόνοι παράδοσης του Yaris cross έχουν βελτιωθεί -αλλάξει.

Παραγγελία 01/02/2024  -- παραλαβή 06/2024

Εύχομαι αδερφέ να ισχύει και να παραλάβεις στους 5 μήνες.

Αλλα επί του παρόντος αυτοί είναι θεωρητικοι χρόνοι. Μακάρι να ισχύουν και στην πράξη.

Μήπως ειναι από ακύρωση (λόγω του model year 2024);

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

επειδή και εγώ σκεφτόμουν το peugeot με βάλατε σε σκέψεις και μπήκα να το ψάξω λίγο.Στα μοτέρ κατασκευής μετά το 2018 άρα υποθέτω η πλειοψηφία μετα το facelift οι περισσότεροι (εννοώ πως έγραφαν οτί έγινε μία απόπειρα αλλαγής το 2015 ή οποία δεν το έλυσε και στα μοτερ από το 2018 και μετα μπήκε άλλος ιμάντας) γράφουν οτί λύθηκε το θέμα του ιμάντα.Το yaris cross ωραίο αλλά πάρα πολύ μικρό και για πλήρως υβριδικό μοντέλο θα περίμενα να είναι αρκετά πιο οικονομικό όταν ένα απλό yaris βενζίνη μοτερ εμένα μου έκαιγε 5,2-5,4 και ο κόσμος αναφέρει καταναλώσεις στο cross κοντά στο 5...το βρίσκω λίγο απογοητευτικό.

Το puma δεν με ενθουσίασε αλλά το 3% επιτόκιο πολύ δελεαστικό όταν οι υπόλοιποι δίνουν 7,5 με 8,4.

Και κοιτούσα επίσης το vw taigo αν και δεν εμπιστεύομαι και πολυ την vw

Επεξ/σία από chrisxkar
  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, chrisxkar είπε

επειδή και εγώ σκεφτόμουν το peugeot με βάλατε σε σκέψεις και μπήκα να το ψάξω λίγο.Στα μοτέρ κατασκευής μετά το 2018 άρα υποθέτω η πλειοψηφία μετα το facelift οι περισσότεροι γράφουν οτί λύθηκε το θέμα του ιμάντα.Το yaris cross ωραίο αλλά πάρα πολύ μικρό και για πλήρως υβριδικό μοντέλο θα περίμενα να είναι αρκετά πιο οικονομικό όταν ένα απλό yaris βενζίνη μοτερ εμένα μου έκαιγε 5,2-5,4 και ο κόσμος αναφέρει καταναλώσεις στο cross κοντά στο 5...το βρίσκω λίγο απογοητευτικό.

Yaris βενζίνη 5,2-5,4

Που ακριβώς είδες τέτοιες καταναλώσεις; Εντός πόλης;

Δημοσ.
1 minute ago, nk9 said:

Yaris βενζίνη 5,2-5,4

Που ακριβώς είδες τέτοιες καταναλώσεις; Εντός πόλης;

ναι συγνώμη ξέχασα να γράψω 60% εκτός αλλά επίσης στο αυτοκίνητο έχω πολύ ήρεμο πόδι ουσιαστικά captain slow μπορεις να με λες

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, nk9 είπε

Εύχομαι αδερφέ να ισχύει και να παραλάβεις στους 5 μήνες.

Αλλα επί του παρόντος αυτοί είναι θεωρητικοι χρόνοι. Μακάρι να ισχύουν και στην πράξη.

Μήπως ειναι από ακύρωση (λόγω του model year 2024);

Οχι ειναι απο αλλαγη απο Style  hybrid σε Elegant

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, chrisxkar είπε

ναι συγνώμη ξέχασα να γράψω 60% εκτός αλλά επίσης στο αυτοκίνητο έχω πολύ ήρεμο πόδι ουσιαστικά captain slow μπορεις να με λες

Οπότε δεν είναι έτσι ακριβώς τα νούμερα!

Το υβριδικό Yaris είναι στο στοιχείο του εντός πόλης. Εκεί μπορεί να γράψει πολύ χαμηλές καταναλώσεις, διότι υπό συνθήκες έχει την δυνατότητα να κινείται αμιγως ηλεκτρικά.

Επεξ/σία από nk9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, nk9 said:

Επισης, αρκετοί λένε πως το Vitara έχει νόημα μόνο σε 4wd

Το ίδιο λέω και εγώ για το ignis (την τετρακίνητη έκδοση έχω, GLX+). Ειδικά στο ignis, λόγω υψηλότερου κέντρου βάρους σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα.

 

Εντός πόλης με το mild, γράφει 5.7-6.0lt/100km (πραγματική, όχι του υπολογιστή ταξιδιού). Όταν λέω πόλη, εννοώ αμιγώς πόλη (Λεωφόρος Αθηνών, Κηφισός, κέντρο Αθήνας).

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Το ίδιο λέω και εγώ για το ignis (την τετρακίνητη έκδοση έχω, GLX+). Ειδικά στο ignis, λόγω υψηλότερου κέντρου βάρους σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα.

 

Εντός πόλης με το mild, γράφει 5.7-6.0lt/100km (πραγματική, όχι του υπολογιστή ταξιδιού). Όταν λέω πόλη, εννοώ αμιγώς πόλη (Λεωφόρος Αθηνών, Κηφισός, κέντρο Αθήνας).

Όλα σχετικά είναι.

Και αυτό που πρέπει να έρχεται πρώτο είναι οι πραγματικές ανάγκες του καταναλωτη-αγοραστη.

Πχ εμένα δεν με ενδιέφερε η τετρακίνηση διότι δεν μου χρειάζεται. Δεν μενω σε περιοχή με πάγους και χιόνια και δεν παω εκδρομες στα βουνά. Οπότε δεν θα έδινα +3.500€ περίπου για το 4wd διότι πολύ απλά και με βάση τις ανάγκες μου, εάν είχα σκοπό να δώσω αυτά τα χρήματα θα έβρισκα κάτι καλύτερο από το Vitara.

Εάν, από την άλλη, είχα σκοπό να οργωσω τα βουνά, προφανώς και το 4wd (ίσως μαζί με το αντίστοιχο Duster) θα ήταν η επιλογή μου.

Και για το Ignis έχω αντίθετη άποψη. Μια χαρα αυτοκίνητο πόλης είναι το 2wd. Ψηλό και με καλή ορατότητα. Ό,τι καλύτερο για αστικο περιβάλλον.

Επεξ/σία από nk9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@nk9 Το πρόβλημα με πολλούς είναι ότι θεωρούν πως η τετρακίνηση είναι μόνο υπό τέτοιες συνθήκες και δεν σκέφτονται την πολυπαραγοντική καθημερινότητα (το πώς νοείται αυτή, το αναλύω πρόχειρα παρακάτω).

Επειδή το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου είχα 4wd suv (Tucson, jeep compass) αλλά και καθαρόαιμα εκτός δρόμου (Kia sportage του 1995, jimny), μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι η διαφορά στην ποιότητα οδήγησης (κράτημα) σε βροχή ή/και ολισθηρό οδοστρωμα (βλέπε κακή ποιότητα ή απλώς φθαρμένο) και ειδικά σε στροφές, είναι η μέρα με την νύχτα. Άλλη υποπερίπτωση είναι οι ανάποδες κλίσεις του οδοστρώματος (εθνικό και επαρχιακό δίκτυο, σε αρκετά σημεία). Να υποθέσω ότι δεν ήσουν ποτέ κάτοχος τετρακίνητου οχήματος; Συζητώντας πάντα, μην παρεξηγηθώ.

ΥΓ Μα το ζητούμενο δεν είναι μόνο η ορατότητα και η ψηλή θέση οδήγησης. Άλλο πράγμα εθιξα πριν - και μάλλον δεν το έθεσα σωστά - : το ζήτημα της ασφάλειας (το λεγόμενο "βάρκα γιαλό").

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ.

SUV για εντός πόλης. 

Εγώ που πάω στα χωράφια λογικά πρέπει να κινηθώ προς smart. Ρε τι σου είναι το μάρκετινγκ.

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, mechpanos said:

SUV για εντός πόλης. 

Υπάρχουν πολλές υποκατηγορίες. Μικρά, μεσαία, μεγάλα.

Επίσης, υπάρχουν πολλών ειδών οικογένειες : ανυπαντροι, παντρεμένοι χωρίς παιδί, με ένα, με δύο, με τρία, με τέσσερα και ούτω καθεξής. Αυτό το αναφέρω για συμπραγκαλα (καρότσι, ποδήλατο και λοιπά).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...