Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας!!! Είμαι σε αναζήτηση νεου αυτοκινητου το οποιο να ειναι πανω κατω σαν suv για μεσα στην πολη περισσοτερο αλλα και για κανενα ταξιδι που και που. Εκτος απο opel για δεν ειχα καλη εικονα απο ενα crossland προς τα που λετε να κοιταξω?? Εχω δει το kia stonic που ειναι καπου μεσα σε αυτα τα λεφτα αλλα αναλογα και την εκδοση αλλα και το suzuki vitara. Απο την αλλη σκεφτηκα και το fiat panda cross αλλα μου φαινεται λιγο μικρο και σε χωρους αλλα και ο χιλιαρης κινητηρας χωρις τουρμπο πιστευω θα ταλαιπωρηθει σε περιπτωση ταξιδιου. Ευχαριστω!!!

Επεξ/σία από alex.fentagin
Δημοσ.

Εάν σου αρέσει εμφανισιακά πήγαινε στο βιταρα - έχει από τα καλύτερα vfm της (κατά τα αλλά στρεβλωμενης) αγοράς 

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, alex.fentagin είπε

fiat panda cross

αυτο ειναι πολυ εξειδικευμενο αυτοκινητο,για τοπογραφους,για νησιωτες,offroad κτλ

Το suzuki vitara ειναι καλυτερη επιλογη,το kia stonic δεν νομιζω οτι εχει χωρους,δες και το ford puma αν παιζει σε αυτα τα λεφτα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, alex.fentagin είπε

Καλησπέρα σας!!! Είμαι σε αναζήτηση νεου αυτοκινητου το οποιο να ειναι πανω κατω σαν suv για μεσα στην πολη περισσοτερο αλλα και για κανενα ταξιδι που και που. Εκτος απο opel για δεν ειχα καλη εικονα απο ενα crossland προς τα που λετε να κοιταξω?? Εχω δει το kia stonic που ειναι καπου μεσα σε αυτα τα λεφτα αλλα αναλογα και την εκδοση αλλα και το suzuki vitara. Απο την αλλη σκεφτηκα και το fiat panda cross αλλα μου φαινεται λιγο μικρο και σε χωρους αλλα και ο χιλιαρης κινητηρας χωρις τουρμπο πιστευω θα ταλαιπωρηθει σε περιπτωση ταξιδιου. Ευχαριστω!!!

Μακριά από τον 1.2 puretech κινητηρα της Stellantis (Opel, Citroen, Peugeot).

Το stonic έχει 7 χρόνια εγγύηση, αλλά είναι από τα μικρότερα σε χώρους b suv. Επίσης, έχει και χρόνια στην πλάτη του.

Το vitara είναι επίσης παλιό, αλλα έχει με διάφορα τον καλύτερο κινητήρα από όλα. Και είναι και τετρακύλινδρο. Επίσης, είναι ευκολοδηγητο στην πόλη.

Δες σε τι τιμή παίζουν και οι φθηνοί εκπρόσωποι του group vag (Seat Arona και Skoda Kamiq) με τον 1.0 tsi.

Το panda είναι άλλη κατηγορία. Ούτε καν b. Segment a ξεκάθαρα και αυτοκίνητο πόλης.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, nk9 είπε

Μακριά από τον 1.2 puretech κινητηρα της Stellantis (Opel, Citroen, Peugeot).

Ως χρήστης του C3 picasso 1.2 pure tech του 15 θα συμφωνήσω. Ανεμικο μοτέρ, όχι ιδιαίτερα αξιόπιστο, ρουφάει λαδάκι αρκετά και η λειτουργία του είναι αρκετά τραχιά. Επίσης παρόλο που είναι οικονομικό δεν είναι και τόσο για το μέγεθος και βάρος του αυτοκινήτου. 

  • Like 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Ως χρήστης του C3 picasso 1.2 pure tech του 15 θα συμφωνήσω. Ανεμικο μοτέρ, όχι ιδιαίτερα αξιόπιστο, ρουφάει λαδάκι αρκετά και η λειτουργία του είναι αρκετά τραχιά. Επίσης παρόλο που είναι οικονομικό δεν είναι και τόσο για το μέγεθος και βάρος του αυτοκινήτου. 

Και να μην πούμε για το γνωστό θέμα με τους ιμάντες που τριβονταν κι έτσι βουλωνε η σίτα της αντλίας λαδιού...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 minutes ago, ikaruga24 said:

Ως χρήστης του C3 picasso 1.2 pure tech του 15 θα συμφωνήσω. Ανεμικο μοτέρ, όχι ιδιαίτερα αξιόπιστο, ρουφάει λαδάκι αρκετά και η λειτουργία του είναι αρκετά τραχιά. Επίσης παρόλο που είναι οικονομικό δεν είναι και τόσο για το μέγεθος και βάρος του αυτοκινήτου. 

αν αναφερεσαι στην χωρις τουρμπο εκδοση του μοτερ με τα 80κατι ατιθασα ατια η οποια σε συνδυασμο με το 5ταχυτο κιβωτιο, ειναι οντως ταφος. πολυ κακο ατμοσφαιρικο μοτερ

 

19 minutes ago, nk9 said:

Και να μην πούμε για το γνωστό θέμα με τους ιμάντες που τριβονταν κι έτσι βουλωνε η σίτα της αντλίας λαδιού...

Μεγαλοποιηση

Αναμφισβητητα υπηρξε ως γεγονος,το ξεφτισμα του ιμαντα λογω αντιδρασης με το λαδι στο οποιο εμβαπτιζεται (οπως και τα αλλα μικρα τουρμπο) αλλα εδω και τουλαχιστον 3 χρονια, εχουν αλλαχθει τα λαδια ωστε να μην εμφανιζεται το φαινομενο. Στους δε νεους Puretech εχει αλλαχθει και το υλικο του ιμαντα. 

Το συγκεκριμενο μοτερ ειναι ισως το καλυτερο μοτερ της αγορας σε αυτα τα χρηματα. Ειδικα η εκδοση των 130 εχει δυναμη απο τις 1700σαλ, εχει ροπη ανω των 20 κιλων, ειναι οικονομικο και πολιτισμενο. Ο ιδανικος συνδυασμος θα ηταν με αυτοματο κιβωτιο του PSA, το 6αρι χειροκινητο δεν ειναι ασχημο αλλα εχει μια ασαφεια σε καποιες υλοποιησεις

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, tutuyo είπε

αν αναφερεσαι στην χωρις τουρμπο εκδοση του μοτερ με τα 80κατι ατιθασα ατια η οποια σε συνδυασμο με το 5ταχυτο κιβωτιο, ειναι οντως ταφος. πολυ κακο ατμοσφαιρικο μοτερ

 

Μεγαλοποιηση

Αναμφισβητητα υπηρξε ως γεγονος,το ξεφτισμα του ιμαντα λογω αντιδρασης με το λαδι στο οποιο εμβαπτιζεται (οπως και τα αλλα μικρα τουρμπο) αλλα εδω και τουλαχιστον 3 χρονια, εχουν αλλαχθει τα λαδια ωστε να μην εμφανιζεται το φαινομενο. Στους δε νεους Puretech εχει αλλαχθει και το υλικο του ιμαντα. 

Το συγκεκριμενο μοτερ ειναι ισως το καλυτερο μοτερ της αγορας σε αυτα τα χρηματα. Ειδικα η εκδοση των 130 εχει δυναμη απο τις 1700σαλ, εχει ροπη ανω των 20 κιλων, ειναι οικονομικο και πολιτισμενο. Ο ιδανικος συνδυασμος θα ηταν με αυτοματο κιβωτιο του PSA, το 6αρι χειροκινητο δεν ειναι ασχημο αλλα εχει μια ασαφεια σε καποιες υλοποιησεις

Μερικές παρατηρήσεις...

Κατά πρώτον, τα μοναδικά μοτέρ με εμβαπτιζόμενο ιμάντα είναι ο puretech και ο 1.0 ecoboost της Ford. Κανένας άλλος.

Δεύτερον, καμία μεγαλοποιηση. Μεγάλο πρόβλημα που ταλαιπώρησε χιλιάδες κατόχους. Γεμάτα τα φόρουμ του εξωτερικού και οι ιστοσελίδες ειδικού τύπου με αναφορές. Πρόβλημα που ξεκίνησε από το 2013 περίπου και υπήρχε τουλάχιστον μέχρι και το 2019.

Τρίτον, ας έχουν υπόψη οι κάτοχοι πως οι κινητήρες με τέτοιου τύπου ιμάντα απαιτούν μεγάλη χρηματική δαπάνη για την αλλαγή του για τον απλούστατο λόγο πως απαιτείται λυσιμο σχεδόν του μισού κινητήρα.

Τέταρτον, πολιτισμενο μοτέρ δεν θεωρείται. Έχει έντονους κραδασμούς και τραχεία λειτουργία.

Αυτά τα λίγα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 minutes ago, nk9 said:

Μερικές παρατηρήσεις...

Κατά πρώτον, τα μοναδικά μοτέρ με εμβαπτιζόμενο ιμάντα είναι ο puretech και ο 1.0 ecoboost της Ford. Κανένας άλλος.

Δεύτερον, καμία μεγαλοποιηση. Μεγάλο πρόβλημα που ταλαιπώρησε χιλιάδες κατόχους. Γεμάτα τα φόρουμ του εξωτερικού και οι ιστοσελίδες ειδικού τύπου με αναφορές. Πρόβλημα που ξεκίνησε από το 2013 περίπου και υπήρχε τουλάχιστον μέχρι και το 2019.

Τρίτον, ας έχουν υπόψη οι κάτοχοι πως οι κινητήρες με τέτοιου τύπου ιμάντα απαιτούν μεγάλη χρηματική δαπάνη για την αλλαγή του για τον απλούστατο λόγο πως απαιτείται λυσιμο σχεδόν του μισού κινητήρα.

Τέταρτον, πολιτισμενο μοτέρ δεν θεωρείται. Έχει έντονους κραδασμούς και τραχεία λειτουργία.

Αυτά τα λίγα...

Μέχρι και το 2019. Κι έχουμε 2024.

Δλδ αναφερόμαστε σε προβλήματα προ 5ετιας. Γιατί να μην πάμε ακόμη πιο πίσω; Καμία 10ετια;

Φυσικά και είναι πολιτισμένο μοτέρ, σαφώς πιο ήρεμο πχ από τον ecoboost που ανέφερες. Η και τους χιλιαριδες του ανταγωνισμού.Μάλλον δεν το έχεις οδηγήσει 

 

 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Μέχρι και το 2019. Κι έχουμε 2024.

Δλδ αναφερόμαστε σε προβλήματα προ 5ετιας. Γιατί να μην πάμε ακόμη πιο πίσω; Καμία 10ετια;

Φυσικά και είναι πολιτισμένο μοτέρ, σαφώς πιο ήρεμο πχ από τον ecoboost που ανέφερες. Η και τους χιλιαριδες του ανταγωνισμού.Μάλλον δεν το έχεις οδηγήσει 

 

 

Οπότε να μην αναφερθούμε σε προβλήματα του συγκεκριμενου κινητήρα γιατί θα κακοκαρδιστει η Stellantis και οι οπαδοί της. Να κάνουμε πως δεν έγινε ποτέ και να το προσπεράσουμε.

Και κανείς λάθος... Τον έχω οδηγήσει στην έκδοση με τα 110 άλογα.

Δημοσ.
3 minutes ago, nk9 said:

Οπότε να μην αναφερθούμε σε προβλήματα του συγκεκριμενου κινητήρα γιατί θα κακοκαρδιστει η Stellantis και οι οπαδοί της. Να κάνουμε πως δεν έγινε ποτέ και να το προσπεράσουμε.

Και κανείς λάθος... Τον έχω οδηγήσει στην έκδοση με τα 110 άλογα.

Μα δεν αμφισβήτησε κάνεις τα προβλήματα του. Και δεν υπάρχει κανένας οπαδισμος, ο ts θα δώσει τα χρήματα του και ζητάει γνώμες. Σε εμάς θα πάνε τα κέρδη της στελαντις και της κάθε στελαντις;

Αλλά να ρωτάει ένας άνθρωπος τι αμάξι να πάρει το 2024 και να του αναφέρονται προβλήματα κινητήρων προ-προηγούμενης γενιάς είναι εντελώς άτοπο και παραπλανητικό

Εδώ πιο πάνω ο άλλος ανάφερει μοτέρ του '15!

Επειδή έχουν το ίδιο όνομα; Σαν να λέμε μην βάζεις Win11 γιατί τα Win me ήταν μάπα

 

  • Like 1
Δημοσ.

Ο Puretech συνεχιζει να εχει αγριο δουλεμα, τον φοραει το καινουργιο 408 που εχει παρει πρωτος μου ξαδερφος, ακουγεται χειροτερα απο πετρελαιο και για το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι λιγος. Το ΕΑΤ8 ομως καταπληκτικο σασμαν...

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Μα δεν αμφισβήτησε κάνεις τα προβλήματα του. Και δεν υπάρχει κανένας οπαδισμος, ο ts θα δώσει τα χρήματα του και ζητάει γνώμες. Σε εμάς θα πάνε τα κέρδη της στελαντις και της κάθε στελαντις;

Αλλά να ρωτάει ένας άνθρωπος τι αμάξι να πάρει το 2024 και να του αναφέρονται προβλήματα κινητήρων προ-προηγούμενης γενιάς είναι εντελώς άτοπο και παραπλανητικό

Εδώ πιο πάνω ο άλλος ανάφερει μοτέρ του '15!

Επειδή έχουν το ίδιο όνομα; Σαν να λέμε μην βάζεις Win11 γιατί τα Win me ήταν μάπα

 

Συνεχιζεις να μπερδεύεσαι...

Ο κινητήρας είναι ο ίδιος από το 2013. Το μόνο που άλλαξαν είναι κωδικούς σε δύο αναλώσιμα. Σε λάδια και ιμάντα. Τίποτα άλλο. Είτε του 2015 είτε του 2024, μιλάμε για το ίδιο μοτέρ. Οπότε κακώς την λες στον φίλο με το μοτέρ του 2015.

Δεν μπηκαν καν στην διαδικασία να βάλουν καδένα, λύση που για ένα διάστημα την επικοινωνουσαν με διαρροες στον τύπο.

Αλλά σιγά μην δώσουν λύση. Τα ίδια και χειροτερα έκαναν με τα θέματα του 1.6 hdi (με τις δεξαμενές adblue που βουλωναν) και του επόμενου 1.5 hdi (με τις καδενες που έσπαγαν).

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...