mordred Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου 3 minutes ago, halastar said: Αν κολλήσει η οθόνη το αυτοκίνητο οδηγείται μια χαρά. Η οθόνη κανει reset πατώντας μετά δυο κουμπάκια στο τιμόνι ταυτόχρονα. Οι οδηγίες πράγματι υπάρχουν για να σου πουν αυτό το απλό πράγμα. Έχει και αλλού να αλλάζεις drive-reverse κλπ?
manolis940 Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου Εγώ το τελευταίο όχημα που οδήγησα και το οποίο ήταν σχεδιασμένο έτσι ώστε ο οδηγός να κάνει τα πάντα με μηχανικές κινήσεις ήταν ένα golf 4. Από κει και πέρα μόνο η κατρακύλα ξεκινά με αρχή τον κλιματισμό. Με το παρακάτω σύστημα χωρίς να πάρω τα μάτια μου απ' το δρόμο μπορούσα να ρυθμίσω τον κλιματισμό εκεί που ήθελα. Τα κουμπιά της ανακύκλωσης αέρα και aircondition ήταν αισθητά πιο μέσα όταν ήταν ενεργοποιημένα. Έπειτα ήρθαν οι στρογγυλοί διακόπτες και για να αντιληφθείς πλέον την θέση τους πρέπει να πάρεις τα μάτια σου απ' τον δρόμο. Δεν είμαι φυσικά υποστηρικτής καμιάς λειτουργίας αφής στο αυτοκίνητο, τουλάχιστον αυτές στις οποίες πρέπει να επέμβεις την ώρα που οδηγάς. Ωστόσο σε ένα peugeot 208 που οδήγησα πρόσφατα με τον κλιματισμό μέσα στην οθόνη η οποία ήταν τοποθετημένη αρκετά ψηλά, τουλάχιστον δεν χρειαζότανε να σκύψω προς τα κάτω. Γενικότερα η εργονομία δεν πρέπει να θυσιάζεται ούτε για το κόστος, ούτε για το design. Μακάρι να έρθουμε πάλι στις εποχές όπου την όραση θα την έχουμε 100% στον δρόμο και την αφή μας στα διάφορα χειριστήρια. Είναι πολύ καλή η κίνηση της EuroNCap και μακάρι να πάρει κι άλλες παρόμοιες πρωτοβουλίες στο μέλλον. 24 λεπτά πριν, mordred είπε Έχει και αλλού να αλλάζεις drive-reverse κλπ? Στο νέο model 3 υπάρχουν μερικά κουμπιά, αν δεν κάνω λάθος όμως και αυτά είναι αφής, μπροστά απ' τον κεντρικό καθρέπτη τα οποία όμως είναι φτιαγμένα να χρησιμοποιούνται σε τέτοια έκτακτη ανάγκη. Δεν έχουν καμία πρακτικότητα σε καθημερινή χρήση. 1
halastar Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου 1 ώρα πριν, mordred είπε Έχει και αλλού να αλλάζεις drive-reverse κλπ? Δεν γνωρίζω τι εννοείς φίλε, το δικό μου μοντέλο 23 το Υ οι ταχύτητες είναι στο τιμόνι με μοχλό.Τώρα αν τα επόμενα θα βγουν χωρίς μοχλό αυτό δεν το ξέρω.
peet Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου 3 ώρες πριν, Ntinaras είπε Το εχω σπιτι, δεν εψαξα καθολου. Και τα τελευταια clio ολα με ταμπουρα ειναι πισω. Προφανώς είσαι περήφανος για τα ταμπούρα πίσω ,με το καλό και μπροστά ... 4 ώρες πριν, lordvec είπε Ή το κέρδος των εταιρειών θα μειωθεί κάπως. Και η αξία της μετοχής θα πέσει. Και θα πρέπει να περικόψουν θέσεις εργασίας και μετά να δώσουν εξτρα μπόνους στους CxO που το υλοποίησαν αυτό Μια χαρά είναι τα ταμπούρα πίσω σε μικρά αυτοκίνητα για καθημερινή οδήγηση. Και δε στα τρώνε στο σέρβις για τακάκια. Μάρκετινγκ τρικ... (κάτοχος δυο βροντόσαυρων - ο ένας ψευτοσπορτίφ - με δίσκους μπρος πίσω, δεν παίζει κόμπλεξ) Τα τακάκια πίσω αλλάζονται πολύ αργότερα από ότι τα μπροστινά .Τωρα αν υποβιβάζεις το επίπεδο ασφάλειας σου για κόστος 30-50 ευρώ για κάθε 40.000 χλμ ,είναι δικαίωμα σου .
Ntinaras Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου 17 λεπτά πριν, peet είπε Προφανώς είσαι περήφανος για τα ταμπούρα πίσω ,με το καλό και μπροστά ... Αυτο το συμπερασμα το εβγαλες πως?
halastar Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου 22 ώρες πριν, doflamingo13 είπε Ρε μάγκες, εννοείται ότι έπρεπε να γίνει. Και φυσικά μία είναι η red flag εταιρία αυτήν την στιγμή. TESLA Δεν νοείται να μου βγάζεις τα φλάς και να τα βάζεις σε τιμόνι που κουνιέται και να μην τα έχεις σταθερά και να ψάχνεις να τα βρείς εν ώρα οδήγησης. Δεν νοείται να βάζεις μπρος και όπισθεν απο οθόνη ενώ μπορεί να χρειαστεί να το κάνεις αστραπιαία. Δεν νοείται να μην έχεις τα φώτα σε σταθερό μοχλό έτοιμα για να τα αναβοσβήσεις ή ακόμα και τους υαλοκαθαριστήρες σε σταθερή θέση (ΝΑΙ τα έχουν στο τιμόνι). Model 3 Highland (τελευταία έκδοση), Model S, Model X. Σε ποιο κόσμο ζουν? Τόσο ωραία τεχνολογία και καταστρέψαν το model 3 με την τελευταία του έκδοση κάνοντάς το ένα απίστευτα επικίνδυνο αυτοκίνητο σε θέμα εργονομίας. 22 ώρες πριν, doflamingo13 είπε Ρε μάγκες, εννοείται ότι έπρεπε να γίνει. Και φυσικά μία είναι η red flag εταιρία αυτήν την στιγμή. TESLA Δεν νοείται να μου βγάζεις τα φλάς και να τα βάζεις σε τιμόνι που κουνιέται και να μην τα έχεις σταθερά και να ψάχνεις να τα βρείς εν ώρα οδήγησης. Δεν νοείται να βάζεις μπρος και όπισθεν απο οθόνη ενώ μπορεί να χρειαστεί να το κάνεις αστραπιαία. Δεν νοείται να μην έχεις τα φώτα σε σταθερό μοχλό έτοιμα για να τα αναβοσβήσεις ή ακόμα και τους υαλοκαθαριστήρες σε σταθερή θέση (ΝΑΙ τα έχουν στο τιμόνι). Model 3 Highland (τελευταία έκδοση), Model S, Model X. Σε ποιο κόσμο ζουν? Τόσο ωραία τεχνολογία και καταστρέψαν το model 3 με την τελευταία του έκδοση κάνοντάς το ένα απίστευτα επικίνδυνο αυτοκίνητο σε θέμα εργονομίας. Εχω κάποιες ενστάσεις. Τα φλας τα ανάβεις πάντα όταν είσαι σε ευθεία και ποτέ όταν έχεις ήδη αρχίσει να στρίβεις. Από ότι είδα στο βίντεο πιο εύκολα πας από ντραιβ σε όπισθεν και τανάπαλιν με την οθόνη παρά με τον παραδοσιακό μοχλό. Τέλος τα φώτα και οι υαλοκαθαριστήρες ειναι συνήθως στο αυτόματο, δεν ασχολείται κανείς με αυτά. Εκτός αν θέλεις να διώξεις τον μπροστινό σου οπότε μάλλον πατάς ένα κουμπάκι και γίνεται.
mordred Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, halastar said: Δεν γνωρίζω τι εννοείς φίλε, το δικό μου μοντέλο 23 το Υ οι ταχύτητες είναι στο τιμόνι με μοχλό.Τώρα αν τα επόμενα θα βγουν χωρίς μοχλό αυτό δεν το ξέρω. Γραφεις Quote Αν κολλήσει η οθόνη το αυτοκίνητο οδηγείται μια χαρά. Η οθόνη κανει reset πατώντας μετά δυο κουμπάκια στο τιμόνι ταυτόχρονα. Οι οδηγίες πράγματι υπάρχουν για να σου πουν αυτό το απλό πράγμα. Αν δεν μπορεις να βάλεις όπισθεν ή drive ή park πχ αν η οθόνη έχει κολλήσει και δεν μπορείς αλλιώς χωρίς να κανεις reset την οθόνη κατλαβαίνεις ότι το "οδηγείται μια χαρά" είναι άστοχο. 50 minutes ago, halastar said: Τα φλας τα ανάβεις πάντα όταν είσαι σε ευθεία και ποτέ όταν έχεις ήδη αρχίσει να στρίβεις. Από ότι είδα στο βίντεο πιο εύκολα πας από ντραιβ σε όπισθεν και τανάπαλιν με την οθόνη παρά με τον παραδοσιακό μοχλό. 1. Όχι. Δε σου έχει τύχει φαντάζομαι να είσαι σε μη ευθή δρόμο σε φανάρι (σε στροφή ξέρω εγώ) και να μην είναι ευθεία το τιμόνι; Ως εκ του θαυματος ο μοχλός του φλας (πάνω-κάτω) συμπίπτει με το που θες να στρίψεις. Φαντάζομαι τα φυντάνια της Τέσλα το θεώρησαν ένα τυχαίο γεγονός και είπαν δε μαμιέται τα κουμπάκια είναι πιο κουλ. 2. Όχι δεν είναι πιο εύκολο. Δε θα τρελαθούμε κιόλας. Δες το βίντεο του Mat Watson να προσπαθεί να παρκάρει σε στενό πάρκινγκ και να προσπαθεί να βάζει μπρος οπισθεν και θα κλάψεις. Μη προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τις παπάτζες τώρα, κάπου έλεος που είναι πιο εύκολο και απρόσκοπτο να κάνεις swipe (αν πιάσει) από το να πατήσεις ένα κουμπί η να μετακινήσεις ένα μοχλό και να ανάβεις φλας από το τιμόνι. Εγώ λέω να βάλουν και το γκάζι και το φρένο στο τιμόνι. Είμαι σίγουρος αν φαινόντουσαν τα πεντάλ και χάλαγε τη μίνιμαλ αισθητική, θα το είχαν κάνει. Και θα υπήρχαν σίγουρα κάποιοι να σου πουν "ε εντάξει δε κάνει να πατας φρένο αν δε πηγαίνει ευθεία το αμάξι" Επεξ/σία 13 Μαρτίου από mordred 1 2
doflamingo13 Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου 1 ώρα πριν, halastar είπε Εχω κάποιες ενστάσεις. Τα φλας τα ανάβεις πάντα όταν είσαι σε ευθεία και ποτέ όταν έχεις ήδη αρχίσει να στρίβεις. Από ότι είδα στο βίντεο πιο εύκολα πας από ντραιβ σε όπισθεν και τανάπαλιν με την οθόνη παρά με τον παραδοσιακό μοχλό. Τέλος τα φώτα και οι υαλοκαθαριστήρες ειναι συνήθως στο αυτόματο, δεν ασχολείται κανείς με αυτά. Εκτός αν θέλεις να διώξεις τον μπροστινό σου οπότε μάλλον πατάς ένα κουμπάκι και γίνεται. Φίλε μου σε όλα είσαι λάθος. 1) Τα φλας μονο σε ευθεία; Κυκλικοί κόμβοι; Τους ξεχάσαμε; 2) Ο παραδοσιακός μοχλός είναι instant. Μπες σε model 3 του 23 και μετά σε highland και θα καταλάβεις την χαοτική διαφορά 3) Υαλοκαθαριστήρες στο αυτόματο; Δουλεύει καλά νομίζεις το αυτόματο και απόλυτα; Για κάνε λίγο την έρευνα σου ειδικά για τα Τέσλα. Φώτα στο αυτόματο; Ναι στην καθημερινή λειτουργία. Εδώ μιλάμε για να αναβοσβήνεις γρήγορα τα φώτα σε κάποιον σαν προειδοποίηση. 2
Ilias Manolis Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου Μας λέγανε ότι το κόστος ανεβαίνει κατά ένα μέρος γιατί αλλάζουμε από τους διακόπτες στις οθόνες. Τώρα μας λένε ότι το κόστος θα ανέβει εκ νέου για να γυρίσουμε πάλι στους διακόπτες. Λες και τους ανακάλυψαν τώρα και θα βρούμε την τεχνογνωσία από την αρχή. Ο τρόπος λειτουργίας των οθονών στα αυτοκίνητα είναι πολύ απλά δύσχρηστος όταν είσαι εν κινήσει και είναι δεδομένο ότι αποσπάται η προσοχή του οδηγού για απλά πράγματα όπως να αλλάξει την ένταση του ήχου ή να την ένταση - θερμοκρασία του κλιματιστικού πχ. Κάτι που θα χρειαστεί να κάνει ενδεχομένως αρκετές φορές στη διάρκεια μιας βόλτας. Για τα Tesla δεν το συζητώ καν για το κουτόχορτο που μασάνε μερικοί. Αν τύχει και μπεις συνοδηγός χωρίς να κάνεις σεμινάρια προηγουμένως πρέπει να πεις στον οδηγό να σου αλλάξει πχ την κατεύθυνση του αέρα από το κλιματιστικό. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας στην αυτοκίνηση (άλλη κουβέντα αυτή και κατά πόσο θα αποδειχτεί «πράσινη και βιώσιμη») δεν θα έπρεπε περάσει σε όλα τα επίπεδα χωρίς ώριμη σκέψη και έρευνα. Οι εταιρίες μπήκαν στον αγώνα ποιος θα την φτιάξει μεγαλύτερη (την οθόνη) και ξέχασαν αυτούς που τους πληρώνουν. Όπως και να ´χει είναι μια αρχή αυτό μπας και ξεκινήσει μια σοβαρή κουβέντα για την εργονομία των νέων αυτοκινήτων η οποία αυτή τη στιγμή είναι τραγική.
lordvec Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, peet said: Προφανώς είσαι περήφανος για τα ταμπούρα πίσω ,με το καλό και μπροστά ... Τα τακάκια πίσω αλλάζονται πολύ αργότερα από ότι τα μπροστινά .Τωρα αν υποβιβάζεις το επίπεδο ασφάλειας σου για κόστος 30-50 ευρώ για κάθε 40.000 χλμ ,είναι δικαίωμα σου . Δεν υποβιβάζεται το επίπεδο ασφαλείας με τα ταμπούρα πίσω. Αυτό που προσφέρουν οι δίσκοι είναι προοδευτικότερο φρένο. Τη διαφορά ταμπούρα ή δίσκοι πίσω, κανείς δε θα την καταλάβει σε καθημερινή οδήγηση. Να στο κάνω με παράδειγμα. Έχω ένα focus του '07, 1400 κυβικά, κοντά 1400 κιλά και 80 ίππους αν θυμάμαι καλά. Πίσω έχει δίσκους. Καλή φάση, και εγώ γουστάρω. Πιστεύεις όμως ότι πραγματικά προσφέρουν κάτι στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Απλά συνέφερε το εργοστάσιο να το δώσει με δίσκους όπως τα πιο δυνατά μοντέλα, παρά να έχει άλλη παραγωγή/υλικά κτλ για τα μικρά. Επεξ/σία 13 Μαρτίου από lordvec
peet Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Αυτο το συμπερασμα το εβγαλες πως? Απο αυτό που έγραψες .Αν κατάλαβα λάθος συγγνώμη 17 λεπτά πριν, lordvec είπε Δεν υποβιβάζεται το επίπεδο ασφαλείας με τα ταμπούρα πίσω. Αυτό που προσφέρουν οι δίσκοι είναι προοδευτικότερο φρένο. Τη διαφορά ταμπούρα ή δίσκοι πίσω, κανείς δε θα την καταλάβει σε καθημερινή οδήγηση. Να στο κάνω με παράδειγμα. Έχω ένα focus του '07, 1400 κυβικά, κοντά 1400 κιλά και 80 ίππους αν θυμάμαι καλά. Πίσω έχει δίσκους. Καλή φάση, και εγώ γουστάρω. Πιστεύεις όμως ότι πραγματικά προσφέρουν κάτι στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Απλά συνέφερε το εργοστάσιο να το δώσει με δίσκους όπως τα πιο δυνατά μοντέλα, παρά να έχει άλλη παραγωγή/υλικά κτλ για τα μικρά. Επειδή δυστυχώς έχω οδηγήσει και αυτοκίνητο Ι.Χ με ταμπούρα και μπροστά ,ας το αφήσουμε καλύτερα .Ευχομαι να μην τύχει σε κανέναν να χρειαστεί να φρενάρει και τα ταμπούρα πίσω να κάνουν τα δικά τους ,και φυσικά δεν μιλώ για 50-60 χλμ την ώρα .
Rosso Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου Γυρνώντας απο δουλειά ειμαι σε φανάρι που κάνω αριστερη στροφή, οπότε αναμμένο αριστερο φλας. Με το που στρίψεις αμέσως βγάζεις δεξί φλας για να πας δεξιά και επειδή ειναι περίεργος ο δρόμος, νομίζει ότι εχεις στρίψει αλλά δεν εχεις στρίψει ακομα και στο γυρνάει το φλας , το κλείνει. Και εχουν ολοι το χέρι έτοιμο να το ξαναανάψουν. Φαντάζομαι με τα φλας στο τιμόνι δεν θα γινότανε με τίποτα αυτό. Εκτός και αν ίσως είναι τοσο λίγες οι στροφές τιμονιού, και οδηγέις μόνιμα με 2 χερια πανω λες και ειναι F1. σας εχει τύχει προφανώς να πρέπει να κάνετε αναστροφή σε δρόμο που ίσα που δεν σε πέρνει, και να πρέπει σε κλάσματα να βάλετε όπισθεν και ξανά πρώτη. Όπως πχ για αναστροφή σε φανάρι που απαγορεύεται. Μέσα στην ένταση να τα κάνεις όλα σβέλτα, αντε να έχεις την ηρεμία να σύρεις το δάχτυλο απαλά στην οθόνη για όπισθεν σε ένα αμαξι που φρενάρει απότομα για να βάλεις 1η και να πας μπροστά/ Θα έπρεπε δια νόμου τα χειριστήρια στο τιμόνι να ειναι παντού ίδια. Η κόρνα, τα φώτα φλας υαλοκαθαριστήρες. όλα όπως ήταν πάντα. Ετσι δινεις για δίπλωμα οδήγησης άρα έτσι ειναι τα αυτοκίνητα. Ο κλιματισμός ειναι δευτερέυουσας σημασίας καθώς θα μπορούσες να τον ρυθμίσεις όταν μπείς στο αμάξι πχ. όπως και το κάθισμα. Να βάλουν και ενα φακό στο νέο tesla να μπορείς να ειδοποιείς τον μπροστά.
lordvec Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου Ταμπούρα μπροστά δεν μπαίνουν στα Ι.Χ. εδώ και πολλάααα χρόνια. Δε ξέρω στα φορτηγά, που έχουν αναγκη την έξτρα δύναμη των ταμπούρων. Το θέμα με το τυχόν μπλοκάρισμα των πίσω φρένων με ταμπούρα έχει επίσης λυθεί αρκετά καλά εδώ και πάρα πολλά χρόνια με το ρυθμιστή πίεσης. (Εκτός από ταμπούρα μπροστά, το αυτοκίνητο που οδήγησες λογικά δεν είχε και σέρβο.)
mordred Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 3 hours ago, doflamingo13 said: Φίλε μου σε όλα είσαι λάθος. 1) Τα φλας μονο σε ευθεία; Κυκλικοί κόμβοι; Τους ξεχάσαμε; Δε μπαίνουν σε κυκλικούς κόμβους ρε συ τα tesla. Κι αν μπουν δε ξαναβγαίνουν Επεξ/σία 13 Μαρτίου από mordred 1
Ntinaras Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου 1 ώρα πριν, peet είπε Απο αυτό που έγραψες .Αν κατάλαβα λάθος συγγνώμη Επειδή δυστυχώς έχω οδηγήσει και αυτοκίνητο Ι.Χ με ταμπούρα και μπροστά ,ας το αφήσουμε καλύτερα .Ευχομαι να μην τύχει σε κανέναν να χρειαστεί να φρενάρει και τα ταμπούρα πίσω να κάνουν τα δικά τους ,και φυσικά δεν μιλώ για 50-60 χλμ την ώρα . Απεχθανομαι τα ταμπουρα και τα θεωρω γελοια, απλα σου επισημανα πως δεν ειναι νεα μοδα, και ουτε πανε πακετο με οθονες 1 ώρα πριν, lordvec είπε Ταμπούρα μπροστά δεν μπαίνουν στα Ι.Χ. εδώ και πολλάααα χρόνια. Δε ξέρω στα φορτηγά, που έχουν αναγκη την έξτρα δύναμη των ταμπούρων. Το θέμα με το τυχόν μπλοκάρισμα των πίσω φρένων με ταμπούρα έχει επίσης λυθεί αρκετά καλά εδώ και πάρα πολλά χρόνια με το ρυθμιστή πίεσης. (Εκτός από ταμπούρα μπροστά, το αυτοκίνητο που οδήγησες λογικά δεν είχε και σέρβο.) Ενα εχω δει απο κοντα, τον σκαραβαιο της θειας μου που ηταν μοντελο του 69. (noice)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα