Ntinaras Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 2 ώρες πριν, peet είπε Οι πωλητές πουλούσαν και πουλάνε οθόνες ,δυστυχώς . Για μια τεράστια μερίδα αγοραστικού κοινού το κριτήριο αγοράς είναι πόσες ίντσες είναι η οθόνη και τι περιλαμβάνει σαν χειρισμούς . Το ότι αγοράζουν το 2024 αυτοκίνητα 25.000- 30.000+ με ταμπούρα πίσω ,τους είναι και άγνωστο και αδιάφορο ,αρκεί η οθόνη να είναι 11 ιντσών και να έχει υψηλή ανάλυση . Ετος 2004, forester 2.0X 1480 κιλων, και 33.000 ευρω με ταμπουρα πισω. Οθονες : μηδεν. Δεν ειναι καινουρια "μοδα" τα ταμπουρα. Οι οθονες ειναι απαραιτητες πλεον. Οι βασικες λειτουργιες του αυτοκινητου ομως πρεπει να εχουν φυσικα κουμπια. 11 λεπτά πριν, meletis11 είπε Ας επαναφερουν τα φυσιολογικα-κανονικα αμαξια γενικως. Τα οποια ειναι?
kalmik Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Αυτή η ηλιθιότητα με πάρα πολλούς χειρισμους από την οθόνη είναι εκτός από αντιεργονομική και άκρως επικίνδυνη. Δε νοείται να σου βάζουν πρόστιμο για το κινητό και να είναι "νόμιμο" να αποσπάται η προσοχή και το βλέμμα από το δρόμο (σε χειρότερο βαθμό από το κινητό) για να ρυθμίσεις το A/C ή να βρεις σταθμό ραδιοφώνου ή να ανάψεις την αντίσταση ξεθολώματος ή... ή... Επίσης αρκετά από τα συστήματα ADAS (όπως το lane assist, το Adaptive Cruise Control κλπ.) υπό προϋποθέσεις μπορεί να αποβούν επικίνδυνα. Αντί να ενισχύσουμε την εκπαίδευση των οδηγών και να αφαιρεθούν άδειες από κακούς οδηγούς, τα αφήνουν όλα στον ηλεκτρονικό αυτόματο πιλότο. Επεξ/σία 13 Μαρτίου από kalmik 1
Alexaras1991 Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Να καταργήσουν και τους πανίβλακες που μιλάνε στο κινητό ενώ οδηγάνε. Πόσες φορές μου έχει τύχει κάποιος να οδηγάει επικίνδυνα και να με χαιρετάει με το κινητό στο χέρι απομακρύνοντας το από το αυτί του. 3
keysmith Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Γιατί τα αυτονόητα πρέπει να "επιβάλονται" από τρίτους και η λογική να μην επικρατεί από μόνη της όπως γινόταν μέχρι πρόσφατα με τον πολιτισμό μας; αυτό είναι το πρόβλημα.. Ολοι βρίζανε τα μενού υπομενού και βλακείες των αυτοκινητοβιομηχανιών και νά σου όλο τέτοια έβγαιναν αντί να τα μαυρίζουν οι καταναλωτές;. Τι ανωμαλία ήταν αυτό;
nick_corobos Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Οθονες αφης οτι χειροτερο. Αρχικα αποσπουν την προσοχη και καταδευτερον δεν ειναι straight forward. Επισης, λιγες οθονες ειναι σωστα και εργονομηκα (οσο γινεται) σχεδιασμενες. Επεξ/σία 12 Μαρτίου από nick_corobos
liberostelios Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 2 hours ago, o_shaolin said: Πολύ καλά νέα... και οι οθόνες αφής πρέπει να καταργηθούν ... αποσπούν την προσοχή των οδηγών και πολλές φορές λαγκάρουν επηρέζοντας βασικά συστήματα σε μερικά αυτοκίνητα... πχ κλιμαστικά. Συμφωνώ για τα κλιματιστικά και εννοείται 100% για τις βασικές λειτουργίες (ταχύτητες, φλας κλπ.). Αλλά γενικά δεν συμφωνώ τόσο για τις οθόνες αφής. Επίσης, ψιλοάσχετο, αλλά θεωρώ λίγο περίεργο που πολύς κόσμος κολλάει με την απουσία του παραδοσιακού ταχύμετρου μπροστά, τον οποίο θεωρώ εξίσου δύχρηστο με μία οθόνη αφής στο κέντρο (τύπου Tesla M3/Y ή Volvo EX30). Επειδή έτυχε για 15 χρόνια να οδηγώ Toyota Yaris που είχε ταχύμετρο στο κέντρο και ψηλά, σε όλα τα άλλα αυτοκίνητα μου φαίνεται τόσο ενοχλητικό το να πρέπει να κοιτάξω μακριά από το δρόμο, είτε είναι μπροστά μέσα από το τιμόνι, είτε σε μία οθόνη στο κέντρο. Και είναι ενδεικτικό του γεγονότος ότι πολύς κόσμος θεωρεί φυσιολογικό κάτι κακοσχεδιασμένο, όπως το παραδοσιακό ταχύμετρο, που είναι αξίσου κακό για την ασφάλεια όσο μοντέρνες λύσεις, απλά και μόνο επειδή έμαθε ότι αυτή είναι η κλασική λύση. 2 hours ago, Tablet said: Και αργησανε κιολας. Εδω που ειμαι ενα ζευγαρι πεθανε γιατι το τεσλα μονο του καρφωσε αξελερασιον κλειδωσε πορτες και επεσαν στη Λιμνη. Ενα ζευγαρι και πνιγηκε. Και συναδεφλου φιλος εκει που πηγε να το βαλει στο γκαραζ του και η γυναικα του πηγε να βγει απο το αμαξι το τεσλα παλι καρφωσε ταχυτητα και πηγε ευθεια και στουκαρε στο γκαραζ του οποθ ειχε και αλλο αμαξι μεσα. Ευτυχως αυτοι δεν παθανε κατι αλλα βγαλανε το μαυρο κουτι απο μεσα να δουνε τι συμβαινει.. Καποιες βασικες λειτουργιες πολυ κακος που τις εχουν βγαλει τυπου κλειδωμα πορτων.. Μακαρι να λογικευτουν και να τις επαναφερουν.. Λίγο υπερβολικά μου ακούγονται αυτά. Δεν μπορεί το Tesla να "καρφώσει" ταχύτητα μόνο του. Πρέπει να είσαι σε cruise control. Έχεις κάποια άρθρα; Επίσης, έχε υπόψη σου ότι όλα τα αυτοκίνητα της τελευταίας 15ετίας (τουλάχιστον) έχουν κλείδωμα πόρτας ηλεκτρονικό. Δεν υπάρχουν συρματάκια κλπ. εδώ και 20 χρόνια. Όλα με CAN bus δουλεύουν και τον ίδιο τρόπο λειτουργίας έχουν εσωτερικά, ανεξαρτήτως αν είναι φυσικό κουμπί ή σε οθόνη αφής. 2 hours ago, halastar said: Tο Tesla έχει μοχλούς ταχυτήτων, φλας και κουμπιά για τους καθαριστήρες και ανεβοκατέβασμα φωνής ραδιοφώνου.. Όλες τις άλλες λειτουργίες μπορείς και να δώσεις εντολές φωνητικά, χωρίς να αποσπάται η προσοχή σου, στα Αγγλικά όμως. (μειονέκτημα). Το Tesla δεν έχει πλέον μοχλούς. Με το νέο M3 τα έβγαλα όλα (ταχύτητες, φλας, καθαριστήρες) και τα έβαλαν ως κουμπιά στην οθόνη. Το οποίο είναι πολύ ηλίθιο, κατά την άποψή μου. Συνηθίζεις μέχρι ενός βαθμού, μεν, αλλά η ευκολία του μοχλού είναι πολύ μεγαλύτερη και σίγουρα όλα αυτά σε αποσπούν χωρίς λόγο, εκτός από το να σώζει η Tesla από το κόστος κατασκευής.
csontheline Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Haptic feedback (ανάδραση αφής) & Talkback (ανάδραση ήχου) είναι η λύση.
doflamingo13 Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 2 hours ago, georgiosmag said: Να υποθέσω ότι δεν έχεις tesla σωστά? Μαρέσουν αυτοί με παρωπίδες σαν εσένα, πολύ μάλιστα. Οπότε πάρε να έχεις. Ποιά θα είναι η επόμενή σου απάντηση? "Σιγά μην είναι δικό σου" ? Ξύδι για το highland φιλαράκο. 3
georgiosmag Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 16 λεπτά πριν, doflamingo13 είπε Μαρέσουν αυτοί με παρωπίδες σαν εσένα, πολύ μάλιστα. Οπότε πάρε να έχεις. Ποιά θα είναι η επόμενή σου απάντηση? "Σιγά μην είναι δικό σου" ? Ξύδι για το highland φιλαράκο. λολ και ρισπεκτ μαζί γιατί παρόλο που έχεις κακό χαρακτήρα έχεις καλή κρίση και όχι δεν έχω παρωπίδες.. για άλλο σε ρώτησα και αλού ήθελα να καταλήξω αλλά που να καταλάβεις
Vasilisxd Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 4 hours ago, Tablet said: Και αργησανε κιολας. Εδω που ειμαι ενα ζευγαρι πεθανε γιατι το τεσλα μονο του καρφωσε αξελερασιον κλειδωσε πορτες και επεσαν στη Λιμνη. Ενα ζευγαρι και πνιγηκε. Και συναδεφλου φιλος εκει που πηγε να το βαλει στο γκαραζ του και η γυναικα του πηγε να βγει απο το αμαξι το τεσλα παλι καρφωσε ταχυτητα και πηγε ευθεια και στουκαρε στο γκαραζ του οποθ ειχε και αλλο αμαξι μεσα. Ευτυχως αυτοι δεν παθανε κατι αλλα βγαλανε το μαυρο κουτι απο μεσα να δουνε τι συμβαινει.. Καποιες βασικες λειτουργιες πολυ κακος που τις εχουν βγαλει τυπου κλειδωμα πορτων.. Μακαρι να λογικευτουν και να τις επαναφερουν.. Μετά από πόση ώρα ξύπνησες ? 2
Bluedive Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, halastar είπε Tο Tesla έχει μοχλούς ταχυτήτων, φλας και κουμπιά για τους καθαριστήρες και ανεβοκατέβασμα φωνής ραδιοφώνου.. Όλες τις άλλες λειτουργίες μπορείς και να δώσεις εντολές φωνητικά, χωρίς να αποσπάται η προσοχή σου, στα Αγγλικά όμως. (μειονέκτημα). Στο νεο Model 3 και στο επερχομενο νεο Model Y εκαναν τα φλας με κουμπακια πανω στο τιμονι και τα drive/οπισθεν με slide swipe στο πλαι της οθονης αφης... Επεξ/σία 12 Μαρτίου από Bluedive 1 1
nhzt Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 4 ώρες πριν, chrisxkar είπε Καλό το τρολάρισμα αλλά η αλήθεια είναι πως οι βασικές λειτουργίες ασφαλείας θα έπρεπε όντως να είναι μόνο ή και σε φυσική μορφή και όχι για να μην αποσυντονίζουν τον οδηγό αλλά πρώτον εγγυάται οτι σε περίπτωση αστοχίας οθόνης θα μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις και δεύτερον τα αυτοκίνητα έχουν τουλάχιστον στο 50% της χρήσης τους απευθύνονται σε ηλικίες οι οποίες μπορεί να αντιμετωπίζουν με δυσκολία την νέα τεχνολογία και μπορεί στο μυαλο σας να έρχεται ο 70-75-80 ετών αλλά μια χαρα 45-50 χρονοι υπάρχουν που δυσκολεύονται με βασικά πράγματα όπως να βρούν που είναι/τι είναι/και που βρίσκεις το cloud σου πόσο μάλλον να αναζητήσουν σε μενού αφης την ώρα που οδηγούν κάποια λειτουργία.Και υπάρχουν δυο κατηγορίες ο σταματάω στην άκρη και παλεύω να βρω τι είναι που αλλα υπάρχει και ο τα γράφω όλα στα τέτοια μου σταματώ να κοιτάω τον δρόμο και κοιτάω το μενού ,οπότε είναι προς όφελος και την ασφάλεια όλων να υπάρχει εναλλακτική Καλά όλα αυτά που λες για την ασφάλεια, αλλά τι μπορεί να ξέρουν παραπάνω οι επιστήμονες του Euro NCAP από τους insomniacs; Δεν είναι τρολαρισμα αυτά που γράφουν αγαπητέ... Άγνοια κινδύνου και ασφάλειας λέγετε. Οι ίδιοι, είναι αυτοί που βρίζουν, γιατί έφαγαν πρόστιμο για χρήση κινητού εν ώρα οδήγησης... Απλά είναι αδιανόητο για όλους αυτους, να υπάρχουν αυτοκίνητα χωρίς οθόνες και με τόσες πολλές εφαρμογές διαχείρισης... Το τι συμβαίνει καθημερινά από πλευράς ασφαλείας και τι φταίει γι αυτό, το βλέπουμε καθημερινά στους δρόμους.
mordred Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Εδώ οι άλλοι οι μπαγλμαμάδες έβαλαν τα drive, reverse κλπ με swipe στην οθόνη και τα φλας με κουμπιά στο τιμόνι. Μιλάμε για καταστάσεις καρμανιόλα και την επιτομή της παπάτζας over πρακτικότητα και ασφάλεια 32 minutes ago, Bluedive said: Στο νεο Model 3 και στο επερχομενο νεο Model Y εκαναν τα φλας με κουμπακια πανω στο τιμονι και τα drive/οπισθεν με slide swipe στο πλαι της οθονης αφης... Με πρόλαβες Φλας στο τιμόνι ρε μ...κα και όλα μια χαρά δε τρέχει τίποτα. Να μπορείς να τα χρησιμοιποιήσεις μόνο αν το έχεις ευθεία το τιμόνι. Εντωμεταξύ υπάρχουν άπειρα βιντεο και threads "τι να κάνεις αν κολλήσει η οθόνη στο tesla" (ψάξτε το). Για φαντάσου να κάτσει τέτοια κέντα εν ώρα οδήγησης. Επεξ/σία 12 Μαρτίου από mordred 2
Aprile Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Σωστή απόφαση για βασικές λειτουργίες πρέπει να υπάρχει και ο ανάλογος διακόπτης. Είναι γελοίο να σου καεί η οθόνη και να μην μπορείς να ανάψεις ούτε τα αλάρμ που λέει ο λόγος. Εκτός φυσικά και αν πας σε πλήρως αυτόνομη οδήγηση στο μέλλον που εκεί δεν θα έχεις ούτε τιμόνι θα έχεις ταρίφα το ρομπότ 🤓
SaFiS Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Επιτελους και λογικοτατο. Βασικες λειτουργιες δεν θα επρεπε να κρεμονται σε ενα Infotainment το οποιο ανα πασα στιγμη μπορει να κολλησει ή ακομη και να χαλασει. Ειναι ισως το μοναδικο πραγμα που μισω στο Megane μου, που τα χειριστηρια του κλιματισμου ειναι πολυ βασικα και τα υπολοιπα πρεπει να τα κανεις μεσω της οθονης. Εννοειται πως αποσπαται η προσοχη και ισως ηταν και ενας απο τους λογους που στο Facelift (Phase 2) που εκανε η Renault, ξαναγυρισαν οι λειτουργιες σε κανονικα κουμπια… Spoiler
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα