manana Δημοσ. 10 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) Είχα βάλει το ερώτημα σε ένα θέμα που είχα ανοίξει με τα προβλήματα που μου παρουσιάζει το κινητό που αγόρασα . Σκέφτηκα ότι έπρεπε να ρωτήσω εκεί γιατί το θεώρησα σαν συνέχεια .Όμως επειδή σβήστηκε ίσως επειδή ήταν σε λάθος σημείο ή ίσως επειδή είχα βάλει τα στοιχεία του service, παραθέτω εδώ την απορία μου! Οπότε θέλω να ρωτήσω αν σας έχει συμβεί να αγοράσετε καινούριο smartphone να βγει ελλαττωματικό και αν ζητήσατε από το κατάστημα που το αγοράσατε αντικατάσταση ή από το service της αντίστοιχης εταιρίας στην Ελλάδα! Έγινε τελικά αντικατάσταση; Η διαδικασία ήταν χρονοβόρα; Έχω το realme 11 pro plus και το πήρα από μαγαζί μέσω Σκρουτζ τέλος Νοεμβρίου! Επεξ/σία 10 Μαρτίου 2024 από manana
Fulgore Δημοσ. 10 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2024 Αντικατάσταση κάνει το κατάστημα αγοράς/πωλητής, είτε τις πρώτες ημέρες λόγω DOA, είτε αν το επίσημο service το ενημερώσει ότι δεν μπορεί να επισκευάσει το κινητό. Τότε και μόνο προτείνεται αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα