Προς το περιεχόμενο

"Κακή" αγορά used αυτοκινήτου / Τρακαρισμένο και "τροποποιημένο" - Τι μπορώ να κάνω;


giantzeron

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

53 minutes ago, Lazmour said:

Για αυτό είπα η πρώτη ερώτηση. Η αγγελία αρκεί να μην ανέφερε ότι είναι τρακαρισμένο (η απόκρυψη ουσιώδους ελαττώματος αρκεί για την απάτη). Ναι πρακτικά έτσι όπως τα έκανε (με κας και ψευδείς δηλώσεις για εφορία) δύσκολο ως ακατόρθωτο. Βέβαια εξαρτάται… μπορεί να θέλει έστω να πάρει πίσω τα δηλωθέντα 2.000 και να φύγει από πάνω της το αυτοκίνητο. Γιατί οι εναλλακτικές να το σπρώξει αυτή άλλου αποκρύπτοντας τα ελαττώματα δεν είναι και η καλύτερη 

Δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο, από πάντα το βάρος της απόδειξης το φέρει αυτός που κάνει τον ισχυρισμό. Για να στοιχειοθετηθεί απάτη θα πρέπει και το τρακάρισμα να ήταν αρκετά σοβαρό, και να έχει αφήσει μεγάλο πρόβλημα στο αυτοκίνητο, και η αγγελία να έγραφε ότι είναι ατρακάριστο, και ο αγοραστής να αποδείξει κάπως ότι ο πωλητής είχε γνώση για όλο αυτό.

Επίσης αν τα προβλήματα είναι μόνο αυτά που αναφέρει ο ts - δλδ σημάδια από καλίμπρα και αλλαγμένο κινητήρα, και κατά τα άλλα άψογο - τότε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αξίζει πολλά περισσότερα από 2.000€, για αυτό και λέω πως θα κάνει μια τρύπα στο νερό αν αναγκάσει τον πωλητή να το πάρει πίσω για τόσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια χαρα εχω πουλησει αμαξι που μπηκε σε καλυμπρα . το θεμα ειναι η τιμη και οχι η ασφαλεια . ολοι ψαχνουν φθηνο με λιγα χιλιομετρα ατρακαριστο . ε αυτο ειναι καινουργιο με τιμη μεταχειρισμενου. πες στην κοπελα να του κανει ενα γερο σερβις και ολα καλα. αλλωστε νεα οδηγος δεν θα το βαζει πιστα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, kostaswsf said:

μια χαρα εχω πουλησει αμαξι που μπηκε σε καλυμπρα . το θεμα ειναι η τιμη και οχι η ασφαλεια . ολοι ψαχνουν φθηνο με λιγα χιλιομετρα ατρακαριστο . ε αυτο ειναι καινουργιο με τιμη μεταχειρισμενου. πες στην κοπελα να του κανει ενα γερο σερβις και ολα καλα. αλλωστε νεα οδηγος δεν θα το βαζει πιστα 

το προβλημα δεν ειναι το τρακαρισμα εξαλου μπορει να ειναι ενα τπτ και οχι ολικη και το επανεφεραν..........  ειναι ο κινητηρας που αλλα ειναι δηλωμένα αλλα εχει μεσα κλπ κανεις δεν ξερει τι αμαξι ειναι αυτο σε φαση δεν ξερεις καν αν ειναι κανα κλεμμενο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, geopro είπε

 

1R-FE1.33_.jpg.a38dc94d9c1e63f946e8d5a6badfc00f.jpg

 

 

 

Δυστυχώς ισχυει !

Έχω αγορασει αυτοκίνητο που μου βγήκε ¨χρέπι" εμπιστευόμενος το ΚΤΕΟ που είχε περάσει λίγο νωρίτερα.

Με κατεστραμμένα αμορτισέρ να το πάει κάποιος επιτήδειος το περνάει ΚΤΕΟ.

Δες την θετική πλευρά θα κάνεις οικονομία με τα Fuel economy λάδια.... όλο μαλ.... και αυτοκίνητα που βγάζουν 5ετια με το ζόρι.

Όσο για τα ΚΤΕΟ έτσι και γίνουν όπως πρέπει εκατ. οχήματα θα βγουν εκτός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

χωρίς καταλύτη δεν άναβε λαμπάκι;

Κ όμως φίλε μου δεν άναβε... Περιέργως από τότε που έβαλα είναι μόνιμα αναμμένο....

 

4 ώρες πριν, Nabuko είπε

Για κτεο στην Ελλάδα μιλάμε όχι για το TUV. Αν δεν έχεις ξανακούσει να περνάνε κτεο 2λιτρα και 3λιτρα που στην άδεια φαίνονται 1600αρια, σου έχω νέα. 

Καλά στα ΚΤΕΟ γίνονται παπάδες... ειδικά επαρχία που όλο κ κάποιον γνωστό θα έχεις. Δυστυχώς αυτό μόνο άσχημες συνέπειες μπορεί να έχει στο κοινωνικό σύνολο 

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο αντιπροσωπεια σας ειπαν αν ανοιξαν αεροσακοι?

Λογικα το βλεπουν ευκολα, θα κανει μπαμ και στο ματι απο το αλλαγμενο/κολημενο ταμπλο. Εαν δεν εχουν ανοιξει πιθανοτατα ειναι πολυ μικρο και το τρακαρισμα.

Στα του αλλαγμενου κινητηρα  ενα ακομα θεμα ειναι οτι δεν ξερεις τι ειναι και τι ιστορικο εχει. Στα μεταχειρισμενα μοτερ συνηθως ειναι τεραστιο λαχειο, μπορει να εχει και 1 εκατομυριο χιλιομετρα πανω του.

 

Στα της αγορας παντως γιατι πολλα αναφερονται, εγω θα εμενα παντα μακρυα απο ιδιωτη μετα απο ασχημη εμπειρια με εναν κουτοπονηρο πωλητη.

Απο σοβαρους εμπορους (ναι υπαρχουν αρκετοι και συνηθως τους καταλαβαινεις στο 5λεπτο) δεν ειχα ποτε μεχρι τωρα θεμα, ουτε σε ελεγχο ουτε σε αγορα.

Με τον εμπορο ευκολα η δυσκολα θα βρεις ακρη σε στραβη. Τον ιδιωτη αντε να τον βρεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, imr είπε

Στα της αγορας παντως γιατι πολλα αναφερονται, εγω θα εμενα παντα μακρυα απο ιδιωτη μετα απο ασχημη εμπειρια με εναν κουτοπονηρο πωλητη.

Απο σοβαρους εμπορους (ναι υπαρχουν αρκετοι και συνηθως τους καταλαβαινεις στο 5λεπτο) δεν ειχα ποτε μεχρι τωρα θεμα, ουτε σε ελεγχο ουτε σε αγορα.

Με τον εμπορο ευκολα η δυσκολα θα βρεις ακρη σε στραβη. Τον ιδιωτη αντε να τον βρεις

Όντως υπάρχει μεγάλη δόση αλήθειας σε αυτό.

Ενώ μέχρι τώρα δεν περνούσα ούτε απ'έξω από κατάστημα εμπόρου μετά από μια άσχημη εμπειρία με ιδιώτη έχω αναθεωρήσει.

Η οικονομική στενότητα έχει οδηγήσει πολλούς ιδιώτες στο να μην συντηρούν καθόλου τα αυτοκίνητα με συνέπεια να γίνονται μεγάλες πατάτες.

Από την στιγμή που έχεις πληρώσει τον ιδιώτη η πόρτα έκλεισε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6000 για αμάξι 16 χρόνων? Για πιο λόγο στο car δεν μπήκε να πάρει μια ιδέα για τιμές? 2019 πήραμε Ibiza του 2014 πετρέλαιο στα 4300 από ιδιώτη που μας είπε ότι έκαιγε λάδι όταν όλα τα άλλα πήγαιναν 7000. Δώσαμε 2000 και αλλάξαμε τα πάντα στη μηχανή ρεκτιφιέ όλα από τότε γραμμάριο και μεχρι σήμερα 5 χρόνια είναι άψογο. Να δώσεις 6000 αρικα το 2024 για αμάξι του 2007 αμαρτία. Μιλάμε για yaris εισαγωγής έτσι ποιος ξέρει πόσα χιλιόμετρα έχει. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Arkin είπε

 2019 πήραμε Ibiza του 2014 πετρέλαιο στα 4300 από ιδιώτη.

Δυστυχώς άλλαξαν πολλά πράγματα προς το χειρότερο από το 2019.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, Arkin said:

6000 για αμάξι 16 χρόνων? Για πιο λόγο στο car δεν μπήκε να πάρει μια ιδέα για τιμές? 2019 πήραμε Ibiza του 2014 πετρέλαιο στα 4300 από ιδιώτη που μας είπε ότι έκαιγε λάδι όταν όλα τα άλλα πήγαιναν 7000. Δώσαμε 2000 και αλλάξαμε τα πάντα στη μηχανή ρεκτιφιέ όλα από τότε γραμμάριο και μεχρι σήμερα 5 χρόνια είναι άψογο. Να δώσεις 6000 αρικα το 2024 για αμάξι του 2007 αμαρτία. Μιλάμε για yaris εισαγωγής έτσι ποιος ξέρει πόσα χιλιόμετρα έχει. 

Τόσο περίπου πάνε, ibiza και yaris δεν έχουν την ίδια εμπορικότητα, ούτε οι τιμές σήμερα έχουν σχέση με τις τιμές του 19. Μάλλον εσύ δεν έχεις μπει στο car για να πάρεις μια ιδέα.

edit
@Arkin γιατί φατσούλα confused? Τι ακριβώς σου φαίνεται παράξενο, το ότι τα yaris γενικότερα έχουν πολύ μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία από τα ibiza, ή το ότι τα τελευταία χρόνια οι τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων έχουν ξεφύγει παρασέρνοντας και τις τιμές των μεταχειρισμένων?

Όσο για την ιδέα που μπορείς να πάρεις από το car για τιμές, με μια πρόχειρη αναζήτηση που μόλις έκανα βρήκα 18 αγγελίες yaris 2007 1.300cc με μέσο όρο τιμής 5.800€, έτσι προκύπτει το "τόσο περίπου πάνε" που έγραψα.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τόσο περίπου πάνε, ibiza και yaris δεν έχουν την ίδια εμπορικότητα, ούτε οι τιμές σήμερα έχουν σχέση με τις τιμές του 19. Μάλλον εσύ δεν έχεις μπει στο car για να πάρεις μια ιδέα.

Εχει παράλογη εμπορικότητα το Yaris πάντως. Το ότι ζητάνε 6Κ για μοντέλο του 07(!) είναι εκτός πραγματικότητας. Ποτέ δεν θα τα έδινα προσωπικά. 

Επεξ/σία από dtk-386
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενταξει ρε παιδια αλλα εδω δεν εξεταζουμε αν εκανε μια λαθος αγορα. Αυτο ειναι δεδομενο. Πληρωσε ενα χρεπι, χρυσο

τωρα τι μπορει να κανει?

πολυ λιγα πραγματα. Δεν ξερω κατα ποσο εχει την διαθεση να σπαταλησει χρονο και ενεργεια για να δικαιωθει καπως

κοινως, τον ηπιε, ας παει να ισιωσει το θεμα με το μοτερ και ας το κρατησει οσο παει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, geopro said:

Όντως υπάρχει μεγάλη δόση αλήθειας σε αυτό.

Ενώ μέχρι τώρα δεν περνούσα ούτε απ'έξω από κατάστημα εμπόρου μετά από μια άσχημη εμπειρία με ιδιώτη έχω αναθεωρήσει.

Η οικονομική στενότητα έχει οδηγήσει πολλούς ιδιώτες στο να μην συντηρούν καθόλου τα αυτοκίνητα με συνέπεια να γίνονται μεγάλες πατάτες.

Από την στιγμή που έχεις πληρώσει τον ιδιώτη η πόρτα έκλεισε.

Και τα αυτοκίνητα των εμπόρων από ιδιώτες προέρχονται...και η διαφορά είναι ότι ο έμπορος και θα το πάρει πιο φτηνά από τον ιδιώτη (ξέρει να αναγνωρίσει βλάβες, να παζαρέψει, κοκ) θα κρύψει πιο αποτελεσματικά τις όποιες ζημιές και θα ζητήσει περισσότερα.

Το λάθος εδώ ήταν η βιασύνη και ο τοπικός τυχαίος έλεγχος.

ΚΤΕΟ για ρύπους + αντιπροσωπεία ή ΚΤΕΟ + υπηρεσία επιτόπιου ελέγχου (εκτός αν έχεις μηχανικό που γνωρίζεις χρόνια/πήγαινες το προηγούμενο αυτοκίνητο, για να σε προσέξει).

Κι εγώ την έπαθα το '21 όταν αγόρασα από συνεργείο κοντά στη γειτονιά μου που εμπορεύεται περιστασιακά κ αμάξια...είχα δώσει καμιά 300€ σε ελέγχους στη spotmechanic (που με έσωσαν από άλλες κακές αγορές) και "εξαντλημένος", βασιζόμενος στην "εγγύηση" ότι ήταν της γειτονιάς ο "έμπορος" (είχαμε πάει δύο φορές το δικό μας αμάξι για σέρβις-επισκευές εκεί) αλλά και το έτερο εξειδικευμένο συνεργείο όπου έγινε ο έλεγχος του οχήματος...

...μόνο που οι δυο τους γνωρίζονταν και σε με΄να δεν είδε ότι είχε γίνει τρακάρισμα (επισκευασμένα ράμφη κ στραβή γέφυρα), ότι το ψυγείο ήταν σε άθλια κατάσταση (αργότερα έσκασε κ έχασε όλο το ψυκτικό), ότι δίσκοι-τακάκια ήθελαν επειγόντως αλλαγή (τόσο που όταν το πήγα σε άλλο συνεργείο αργότερα για άλλο μικρό σέρβις, ο μηχανικός ήταν πρόθυμος να περιμένει να πληρωθεί αργότερα παρά να αφήσει το αυτοκίνητο να φύγει έτσι από το συνεργείο του) και άλλα πολλά....

...τους καταριέμαι ακόμη, αλλά αφού έσκασα κάμποσα χιλιάρικα το έστρωσα το αμάξι και το έχω αγαπήσει κι όλας...

...στη περίπτωση του TS, σας έκρυψαν επισκευές κι αυτό με τον κινητήρα είναι ένα θέμα (ωστόσο αν λειτουργεί καλά-αξιόπιστα κι εγώ θα προτιμουσα έναν ισχυρότερο 1.8-2.0 κινητήρα στην Alfa κι ας ήταν αδήλωτος), αλλά αν το αμάξι δεν έχει προβλήματα που απαιτούν άλλα τεράστια έξοδα, τότε να διδαχθεί η φίλη από την εμπειρία και να ευχαριστηθεί όσο γίνεται το αμάξι όσο το έχει, αφού το ήθελε τόσο πολύ το συγκεκριμένο.

ή να κινηθεί γρήγορα νομικά (αρχικά με σαφή απειλή νομικής δράσης, ειδικά αν υπάρχει γνωστός-φίλος δικηγόρος που ξερει πώς θα μιλήσει στον πωλητή)

...σε κάθε περίπτωση να κάνει την όποια επιλογή και να λάβει την όποια απόφαση γρήγορα για να μην βασανίζεται ψυχολογικά με ενδεχόμενα, να μετανιώνει κοκ.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...