Προς το περιεχόμενο

Light bleeding?


XristosP
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από SeNNinhA,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για την ώρα έχω μιλήσει με dell. Περιμένω την απάντηση από το σκρουτζ και μετά θα αναλάβουν αυτοί. Από Δευτέρα θα επανέλθω με νεότερα. Αλλά η dell μου επιβεβαίωσε ότι υπάρχει θέμα. Αν δείτε και δω φαίνεται. Δείτε σκοτάδι μέσα στο άσπρο δεξιά. 😂 

IMG_20240308_164852.jpg

Επεξ/σία από XristosP
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, XristosP είπε

Για την ώρα έχω μιλήσει με dell. Περιμένω την απάντηση από το σκρουτζ και μετά θα αναλάβουν αυτοί. Από Δευτέρα θα επανέλθω με νεότερα. Αλλά η dell μου επιβεβαίωσε ότι υπάρχει θέμα. Αν δείτε και δω φαίνεται. Δείτε σκοτάδι μέσα στο άσπρο αριστερά. 😂 

IMG_20240308_164852.jpg

που ακριβως; βαλε ενα βελακι

επισης αυτο πως το βλεπεις; εχεις απλα συνδεμενο το μονιτορ στο ρευμα; με κλειστο το πισι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/3/2024 στις 10:09 ΜΜ, XristosP είπε

Καλησπέρα σας αγόρασα μια νέα οθόνη και παρατήρησα αυτό που βλέπετε στην φώτο. Αυτό δεν είναι light bleeding? Ή έτσι είναι σε όλες τις va οθόνες; 

Screenshot_2024-03-07-22-09-23-964_com.miui.gallery.jpg

Εδω τι ακριβώς προσπαθει να απεικονίσει το μονιτορ.Φωτεινωτητα και κοντραστ έχεις κατεβασει γιατι εργοστασιακα ειναι φουλ και δειχνει οτι νανε.

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, filipprin είπε

Εδω τι ακριβώς προσπαθει να απεικονίσει το μονιτορ.Φωτεινωτητα και κοντραστ έχεις κατεβασει γιατι εργοστασιακα ειναι φουλ και δειχνει οτι νανε.

50% όλα είναι. Δεν είναι στα φουλ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, filipprin είπε

Εδω τι ακριβώς προσπαθει να απεικονίσει το μονιτορ.

 

13 λεπτά πριν, filipprin είπε
Στις 7/3/2024 στις 10:09 ΜΜ, XristosP είπε

Καλησπέρα σας αγόρασα μια νέα οθόνη και παρατήρησα αυτό που βλέπετε στην φώτο. Αυτό δεν είναι light bleeding? Ή έτσι είναι σε όλες τις va οθόνες; 

Screenshot_2024-03-07-22-09-23-964_com.miui.gallery.jpg

Επέκταση  

Εδω τι ακριβώς προσπαθει να απεικονίσει το μονιτορ.Φωτεινωτητα και κοντραστ έχεις κατεβασει γιατι εργοστασιακα ειναι φουλ και δειχνει οτι νανε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Titos301 είπε

που ακριβως; βαλε ενα βελακι

επισης αυτο πως το βλεπεις; εχεις απλα συνδεμενο το μονιτορ στο ρευμα; με κλειστο το πισι;

Σε ένα σέρβις κοντρόλ της dell που μου είπαν να κάνω. 

Screenshot_2024-03-09-16-03-12-441_com.miui.gallery.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ύστερα από τηλέφωνα με το σκρουτζ μιας και το κατάστημα έβγαλε την ουρά του από έξω λέγοντας μου ότι θα πρέπει να απευθυνθώ στην ίδια την dell και να πληρώσω το κόστος μεταφοράς, αποφάσισαν αφού τους είπα ότι γνωρίζω όλα τα δικαιώματα μου πάνω στο DOA 14 ημερών ότι εγκρίθηκε η επιστροφή αφού είδαν τις φώτο. Αναμένω για επιστροφή χρημάτων. Έχει κάποιος να μου προτείνει κάποιο monitor στα 144+ hz 2Κ 27αρι μονιτορ; θα εκτιμούσα επίσης κάτω από 4 ms gtg. Σας ευχαριστώ όλους για τη στήριξη και τη βοήθεια σας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, XristosP είπε

Ύστερα από τηλέφωνα με το σκρουτζ μιας και το κατάστημα έβγαλε την ουρά του από έξω λέγοντας μου ότι θα πρέπει να απευθυνθώ στην ίδια την dell και να πληρώσω το κόστος μεταφοράς, αποφάσισαν αφού τους είπα ότι γνωρίζω όλα τα δικαιώματα μου πάνω στο DOA 14 ημερών ότι εγκρίθηκε η επιστροφή αφού είδαν τις φώτο. Αναμένω για επιστροφή χρημάτων. Έχει κάποιος να μου προτείνει κάποιο monitor στα 144+ hz 2Κ 27αρι μονιτορ; θα εκτιμούσα επίσης κάτω από 4 ms gtg. Σας ευχαριστώ όλους για τη στήριξη και τη βοήθεια σας. 

χρηματα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν καταλαβαινω γιατι ψωνιζετε απο το Σκρουτζ ,και προ ημερων με πολυ ακριβοτερο μονιτορ  απο αλλο μελος εβγαλε την ουρα του απεξω και αφησε τον πελατη να ψαχνεται με την αντιπροσωπια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Λύση
13 ώρες πριν, ICE-T είπε

δεν καταλαβαινω γιατι ψωνιζετε απο το Σκρουτζ ,και προ ημερων με πολυ ακριβοτερο μονιτορ  απο αλλο μελος εβγαλε την ουρα του απεξω και αφησε τον πελατη να ψαχνεται με την αντιπροσωπια 

Το Skroutz ΔΕΝ είναι πωλητής.

ΔΕΝ παρέχει αποδείξεις πώλησης.

Σύμφωνα με την νομοθεσία:

Την ΕΜΠΟΡΙΚΉ ΕΓΓΎΗΣΗ την καλύπτει ο κατασκευαστής (άρα η εκάστοτε αντιπροσωπεία). Στην περίπτωση μας ή Dell.

Την ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΎΗΣΗ την παρέχει ο τελικός πωλητής. Στην περίπτωση μας το κατάστημα που αγόρασες μέσω του Skroutz και όχι το Skroutz.

 

Το Skroutz παρέχει "εγγυηση" ότι θα μεσολαβήσει ώστε το κατάστημα να εκπληρώσει την υποχρέωση του για εγγύηση.

 

"Πώς βοηθάει το Skroutz στην εγγύηση για αγορές μέσω Skroutz;

Στις αγορές μέσω Skroutz, μπορείς να απευθυνθείς απ’ ευθείας στο Skroutz σε περίπτωση που το προϊόν που παρέλαβες είναι ελαττωματικό για να σε κατευθύνουμε στα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις.

Αν το προϊόν χαλάσει λόγω ελαττώματος κατασκευής στους πρώτους 12 μήνες από την παράδοσή του, μπορείς να καταχωρήσεις αίτημα επιστροφής από την πλευρά σου επιλέγοντας “Ελαττωματικό προϊόν” στη φόρμα επιστροφής απευθείας μέσω Skroutz κι εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σου.

Μετά το πέρας των 12 μηνών από την παράδοση, θα χρειαστεί το προϊόν να επιστραφεί στο συνεργαζόμενο κατάστημα για να εξακριβωθεί η βλάβη. Σε τέτοιες περιπτώσεις, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις μαζί μας, ώστε να αναλάβουμε την επιστροφή στο κατάστημα και να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία του ελέγχου, θα σε ενημερώσουμε με το τεχνικό πόρισμα και τα επόμενα βήματα. Αναλυτικές οδηγίες εδώ."

 

18 ώρες πριν, XristosP είπε

Ύστερα από τηλέφωνα με το σκρουτζ μιας και το κατάστημα έβγαλε την ουρά του από έξω λέγοντας μου ότι θα πρέπει να απευθυνθώ στην ίδια την dell και να πληρώσω το κόστος μεταφοράς, αποφάσισαν αφού τους είπα ότι γνωρίζω όλα τα δικαιώματα μου πάνω στο DOA 14 ημερών ότι εγκρίθηκε η επιστροφή αφού είδαν τις φώτο.

1) Το κατάστημα ωφειλει κάλυψη της ΝΟΜΙΜΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ από το ίδιο. Όχι από την Dell. Ο τρόπος κάλυψης της αφορά το ίδιο. Ενοειται ότι το ελλατωμα πρέπει να επιβεβαιωθεί από τεχνικό. Ο καταναλωτής δεν μπορεί να επιβαρυνθεί με οποιοδήποτε είδους κόστος. Ισχύει η ελληνική σχετική νομοθεσία.

2) Η Dell καλύπτει την ΕΜΠΟΡΙΚΉ ΕΓΓΎΗΣΗ της σύμφωνα με τους δικούς της όρους. Το κόστος αποστολής μπορεί να βαρύνει τον καταναλωτή αναλόγως τους όρους της εγγύησης της.

3) Μπορεί να ζητηθεί να πληρωθεί αρχικά το κόστος αποστολής προς το κατάστημα από τον καταναλωτή διότι εκείνη την στιγμή δεν έχει επιβεβαιωθεί η βλάβη. Όταν όμως επιβεβαιωθεί η βλάβη το κόστος ωφειλει να επιστραφεί εξ ολοκλήρου μιας και σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία ο καταναλωτής δεν ωφειλει να χρεωθεί με οποιοδήποτε κόστος επισκευής ή αντικαταστασης. Αυτά για την σχέση με το κατάστημα και όχι με την Dell.

4) το DOA δεν είναι νομικός όρος ή υποχρέωση. Μπορεί να παρέχεται από το κατάστημα ή όχι με τους δικούς του όρους.

5) Το δικαίωμα επιστροφής διαδικτυακής αγοράς μεσα σε 14 ημέρες ισχύει για να προστατέψει τους καταναλωτές από προϊόντα που δεν μπορούν να τα δουν φυσικά. Αντικαθιστά την παρουσία σας σε φυσικά καταστήματα. Ότι θα μπορούσατε να τσεκάρετε εκεί μπορείτε να τσεκάρετε και στο σπίτι σας μετά την παραλαβή και να αποφασίσετε την επιστροφή ή όχι. Δεν ισχύει για θέμα βλαβών και ελλατωματικων προϊόντων ούτε DOA. Δεν μπορείς να παραγγείλεις παπούτσια να τα φορέσεις έξω μερικές ημέρες και να τα επιστρέψεις γιατί σε στενεύουν. Θα το έκανες σε φυσικό κατάστημα? Όχι.

 

Εν κατακλείδει μιας και η Dell είπε ότι υπάρχει πρόβλημα είχες δικαίωμα και σε νομική και σε εμπορική εγγύηση και εσύ αποφάσιζεις τι θέλεις να κάνεις. Αντικατάσταση, επισκευή, πλήρης επιστροφή χρημάτων.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Το Skroutz ΔΕΝ είναι πωλητής.

ΔΕΝ παρέχει αποδείξεις πώλησης.

Σύμφωνα με την νομοθεσία:

Την ΕΜΠΟΡΙΚΉ ΕΓΓΎΗΣΗ την καλύπτει ο κατασκευαστής (άρα η εκάστοτε αντιπροσωπεία). Στην περίπτωση μας ή Dell.

Την ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΎΗΣΗ την παρέχει ο τελικός πωλητής. Στην περίπτωση μας το κατάστημα που αγόρασες μέσω του Skroutz και όχι το Skroutz.

 

Το Skroutz παρέχει "εγγυηση" ότι θα μεσολαβήσει ώστε το κατάστημα να εκπληρώσει την υποχρέωση του για εγγύηση.

 

"Πώς βοηθάει το Skroutz στην εγγύηση για αγορές μέσω Skroutz;

Στις αγορές μέσω Skroutz, μπορείς να απευθυνθείς απ’ ευθείας στο Skroutz σε περίπτωση που το προϊόν που παρέλαβες είναι ελαττωματικό για να σε κατευθύνουμε στα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις.

Αν το προϊόν χαλάσει λόγω ελαττώματος κατασκευής στους πρώτους 12 μήνες από την παράδοσή του, μπορείς να καταχωρήσεις αίτημα επιστροφής από την πλευρά σου επιλέγοντας “Ελαττωματικό προϊόν” στη φόρμα επιστροφής απευθείας μέσω Skroutz κι εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σου.

Μετά το πέρας των 12 μηνών από την παράδοση, θα χρειαστεί το προϊόν να επιστραφεί στο συνεργαζόμενο κατάστημα για να εξακριβωθεί η βλάβη. Σε τέτοιες περιπτώσεις, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις μαζί μας, ώστε να αναλάβουμε την επιστροφή στο κατάστημα και να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία του ελέγχου, θα σε ενημερώσουμε με το τεχνικό πόρισμα και τα επόμενα βήματα. Αναλυτικές οδηγίες εδώ."

 

1) Το κατάστημα ωφειλει κάλυψη της ΝΟΜΙΜΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ από το ίδιο. Όχι από την Dell. Ο τρόπος κάλυψης της αφορά το ίδιο. Ενοειται ότι το ελλατωμα πρέπει να επιβεβαιωθεί από τεχνικό. Ο καταναλωτής δεν μπορεί να επιβαρυνθεί με οποιοδήποτε είδους κόστος. Ισχύει η ελληνική σχετική νομοθεσία.

2) Η Dell καλύπτει την ΕΜΠΟΡΙΚΉ ΕΓΓΎΗΣΗ της σύμφωνα με τους δικούς της όρους. Το κόστος αποστολής μπορεί να βαρύνει τον καταναλωτή αναλόγως τους όρους της εγγύησης της.

3) Μπορεί να ζητηθεί να πληρωθεί αρχικά το κόστος αποστολής προς το κατάστημα από τον καταναλωτή διότι εκείνη την στιγμή δεν έχει επιβεβαιωθεί η βλάβη. Όταν όμως επιβεβαιωθεί η βλάβη το κόστος ωφειλει να επιστραφεί εξ ολοκλήρου μιας και σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία ο καταναλωτής δεν ωφειλει να χρεωθεί με οποιοδήποτε κόστος επισκευής ή αντικαταστασης. Αυτά για την σχέση με το κατάστημα και όχι με την Dell.

4) το DOA δεν είναι νομικός όρος ή υποχρέωση. Μπορεί να παρέχεται από το κατάστημα ή όχι με τους δικούς του όρους.

5) Το δικαίωμα επιστροφής διαδικτυακής αγοράς μεσα σε 14 ημέρες ισχύει για να προστατέψει τους καταναλωτές από προϊόντα που δεν μπορούν να τα δουν φυσικά. Αντικαθιστά την παρουσία σας σε φυσικά καταστήματα. Ότι θα μπορούσατε να τσεκάρετε εκεί μπορείτε να τσεκάρετε και στο σπίτι σας μετά την παραλαβή και να αποφασίσετε την επιστροφή ή όχι. Δεν ισχύει για θέμα βλαβών και ελλατωματικων προϊόντων ούτε DOA. Δεν μπορείς να παραγγείλεις παπούτσια να τα φορέσεις έξω μερικές ημέρες και να τα επιστρέψεις γιατί σε στενεύουν. Θα το έκανες σε φυσικό κατάστημα? Όχι.

 

Εν κατακλείδει μιας και η Dell είπε ότι υπάρχει πρόβλημα είχες δικαίωμα και σε νομική και σε εμπορική εγγύηση και εσύ αποφάσιζεις τι θέλεις να κάνεις. Αντικατάσταση, επισκευή, πλήρης επιστροφή χρημάτων.

 

και τι ειναι μεσολαβητης ?Με την ιδια λογικη που μου γραφεις θα πεταει την ουρα του,το καθε καταστημα και θα σου λεει στον αντιπροσωπο,εφωσον εγινε online η αγορα το καταστημα χρεωνεται τα εξοδα και τον ελενχο η την αμεση επιστροφη χρηματων σε 14 ημερες οπως γραφεις παρακατω κατι που αποφευγει να κανει το skroutg οπως φαινεται .

Επεξ/σία από ICE-T
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ICE-T είπε

και τι ειναι μεσολαβητης ?Με την ιδια λογικη που μου γραφεις θα πεταει την ουρα του,το καθε καταστημα και θα σου λεει στον αντιπροσωπο,εφωσον εγινε online η αγορα το καταστημα χρεωνεται τα εξοδα και τον ελενχο η την αμεση επιστροφη χρηματων σε 14 ημερες οπως γραφεις παρακατω κατι που αποφευγει να κανει το skroutg οπως φαινεται .

Δεν υπάρχει λογική δική σου δική μου του μαγαζιού ή οποιου αλλου.

Υπάρχει νομοθεσία και έγγραφα πώλησης.

Η απόδειξη σου δεν λέει Skroutz. Αναφέρει κατάστημα. Αυτό είναι υπεύθυνο για την νόμιμη εγγύηση με ότι προβλέπει η νομοθεσία για αυτό

Η εγγύηση που έχει μέσα το κουτί λέει τον κατασκευαστή. Αυτός είναι υπεύθυνος για την κάλυψη της εμπορικής εγγύησης με τους όρους τους δικούς του. Δεν είναι καν υποχρεωμένος να δώσει εγγύηση.

Η νόμιμη και η εμπορική εγγύηση τρέχουν παράλληλα και η μία δεν αποκλείει την άλλη. Τρέχεις και τις δύο παραλληλα εαν θες και επιλέγεις τι σε βολεύει στο τέλος.

Ο καθένας μετά κάνει ότι νομίζει.

Ότι δίνει το Skroutz δεν έχει σχέση με τα παραπάνω. Δεσμεύεται σε ότι θέλει το ίδιο. Διαβαζεις τους όρους και τις προϋποθέσεις και εάν θέλεις το χρησιμοποιείς

 

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...