Nauths Δημοσ. 7 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2024 Αρχές Νοεμβρίου παραγγέλνω μια κουζίνα από την εν λόγω αλυσίδα χρησιμοποιώντας ένα κουπόνι που είχα διαθέσιμο. Στο site, όπως και στο τηλ με ενημερώνουν πως θα παραδοθεί εντός 8 ημερών. Περνάνε δύο βδομάδες, καλώ το τμήμα εξυπηρέτησης, όπου προφανώς δεν ξέρουν τι τους γίνεται και λένε θα σας καλέσουμε. Προφανώς και ποτέ δεν καλούν. 20 Δεκεμβρίου λοιπόν με καλούν αυτοί και λένε πως έχουν πρόβλημα στην παράδοση και θα παραλάβουν πέντε Γενάρη. Ακυρώνω την παραγγελία η οποία παραγγελία, ενώ ακυρώθηκε γίνεται χρεοπιστωση στην πιστωτική κάθε μήνα, δεν αποδεσμεύτηκε το ποσό. Κάνω έρευνα αγοράς, βλέπω δεν υπάρχει κάτι ετοιμοπαραδοτο, οπότε της λέω να ξαναχρεωσει την παραγγελία αφού μετά τις γιορτές θα είχα την κουζίνα. Εντωμεταξυ καμία ενημέρωση μέσα στο Γενάρη για παράδοση. Φευγω Αγγλία μέσα στο Γενάρη και με παίρνουν για παράδοση, δεν μπορούσε κάποιος να παραλάβει και έκτοτε μέχρι σήμερα δεν έχει φανεί τίποτα. Στα τηλέφωνα λένε τα κλασικά, να δούμε τι γίνεται, θα σας ειδοποιήσουμε. Το πιο τραγικό της υπόθεσης είναι ότι δεν απαντάνε και στα eMail. Εντωμεταξυ η δεύτερη χρέωση αν και δεσμευμένη έχει ξεκινήσει να πιστώνεται πίσω, χωρίς να ζητήσω ακύρωση της χρέωσης, προφανώς επειδή πέρασε μεγάλο χρονικό διάστημα θα έγινε αυτόματα από την τράπεζα. Εντωμεταξυ έχω κάνει διπλή καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή, όπου τους ζήτησε απολογία, αλλά δεν έμαθα τι απέγινε με τον συνήγορο. Αυτά, καλό βράδυ ❤️
NikosKallithea Δημοσ. 7 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2024 Για ονλινε αγορές είναι το χειρότερο μαγαζί, σε αντίθεση με τα φυσικά καταστήματα.
Nauths Δημοσ. 7 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 7 Μαρτίου 2024 Σήμερα εντωμεταξύ βλέπω ότι έχουν κόψει και τιμολόγιο κανονικά.
vamvakoolas Δημοσ. 8 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) Αγορα Πλυντηριου το Μαιο του 23 μετρητα: Επελεξα ενα επωνυμο και ακριβο μοντελο. Ο λογος που πηγα εκει ειναι επειδη το σπιτι ειναι πολυ κοντα σε ενα καταστημα τους. Παω το πλυντηριο υπαρχει ως demo μου το εδειξε μια κυρια και πριν παραγγειλω μου ειπε οτι ειχε κομματια στην αποθηκη τους. Η πληρωμη απο εμενα εγινε αμεσα... Οσο το ειδατε εσεις το πλυντηριο αλλο τοσο το ειδα και εγω! Ακυρωσα τη παραγγελια (ευτηχως) μετα απο 3 εβδομαδες(!) και παρηγγειλα απο Κωτσ το ιδιο ακριβως κωδικο και την αλλη ημερα ηταν σπιτι και εδωσαν και μια μικρη δωροεπιταγη ΜΑΚΡΥΑ! Μονο οτι μπορειτε να παρετε κουβαλησετε μονοι σας απο εκει... Επεξ/σία 8 Μαρτίου 2024 από vamvakoolas
ekrepali Δημοσ. 8 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2024 H εξυπηρέτηση του praktiker είναι διακοσμητική. Δεν έχουν ιδέα τι γίνεται στις αποθηκες, δε ξέρουν πραγματική διαθεσιμότητα, αν έφυγε η παραγγελία ή οχι, ποια μεταφορική την έχει αναλάβει, ποτε θα γίνει η παράδοση κλπ 1
Nauths Δημοσ. 8 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 8 Μαρτίου 2024 7 ώρες πριν, ekrepali είπε H εξυπηρέτηση του praktiker είναι διακοσμητική. Δεν έχουν ιδέα τι γίνεται στις αποθηκες, δε ξέρουν πραγματική διαθεσιμότητα, αν έφυγε η παραγγελία ή οχι, ποια μεταφορική την έχει αναλάβει, ποτε θα γίνει η παράδοση κλπ Εμένα το ερώτημα μου είναι πως επιβιώνουν. Από τη λιανική τους; Όπως ακριβώς το περιγράφεις.
ekrepali Δημοσ. 8 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2024 1 hour ago, Nauths said: Εμένα το ερώτημα μου είναι πως επιβιώνουν. Από τη λιανική τους; Όπως ακριβώς το περιγράφεις. Όνομα, διαφήμιση, γκάμα κωδικών... Επίσης ο περισσότερος κόσμος ψωνίζει στο κατάστημα όπου οι υπάλληλοι ξέρουν τη πραγματική διαθεσιμότητα των καταστημάτων, και οι παραδόσεις γίνονται εντός 2 ημερών. Ενώ στις online παραγγελίες φεύγουν τα πάντα από τις κεντρικές αποθήκες. Κι ο Κωτσόβολος το ίδιο σύστημα έχει.
mihanikos1 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2024 Πάω πριν καιρό να αγοράσω μια πόρτα. Βλέπω στο site τους ότι έχει απόθεμα το κατάστημα οπότε την άλλη μέρα πηγαίνω από εκεί όπου με ενημερώνει ένας υπάλληλος ότι δεν υπάρχει απόθεμα σε κανένα καταστημα. Τον ρωτάω για μια άλλη πόρτα που μου έκανε και με ενημερώνει ότι υπάρχει σε άλλο κατάστημα την οποία όμως δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν για να μου την κρατήσουν. Ξεκινάω να πάω στο άλλο κατάστημα και όπως κοιτούσαμε να βρούμε την πόρτα νούμερο 2 βλέπω μια στοίβα με καμιά 10αρια κομμάτια από την πόρτα νούμερο 1 που δεν είχαν απόθεμα... Συν ότι μια φορά για αποστολή ενός καταψύκτη για τηλεφωνική παραγγελία ήταν δωρεάν ενώ για παραγγελία από το κατάστημα μου ζητούσαν 40 ευρώ. Τους χαιρέτησα και παρήγγειλα από το σπίτι...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα