Προς το περιεχόμενο

Frostpunk 2


greekfragma

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ένα πράγμα θεωρώ μοναδικό και που πέτυχε η 11bit με το 1ο αλλά και με το 2ο, που σπάνια παιχνίδια το καταφέρνουν χωρίς να είναι first person action.

Να βάζεις ακουστικά να σβήνεις τα φώτα και να κολλάς τη μούρη στην οθόνη ζουμάρωντας και να σε τραβάει μέσα στη δράση ενώ είναι survival city building.

To story telling τους και το engagement είναι καθηλωτικό.

 

Έπαιξα μόνο το prologue και η εξέλιξη από το 1ο είναι θεαματική. Πού να έρθουν και τα mods....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 minutes ago, greekfragma said:

Ένα πράγμα θεωρώ μοναδικό και που πέτυχε η 11bit με το 1ο αλλά και με το 2ο, που σπάνια παιχνίδια το καταφέρνουν χωρίς να είναι first person action.

Να βάζεις ακουστικά να σβήνεις τα φώτα και να κολλάς τη μούρη στην οθόνη ζουμάρωντας και να σε τραβάει μέσα στη δράση ενώ είναι survival city building.

To story telling τους και το engagement είναι καθηλωτικό.

 

Έπαιξα μόνο το prologue και η εξέλιξη από το 1ο είναι θεαματική. Πού να έρθουν και τα mods....

Φοβαμαι οτι το δευτερο εχει γινει πολυ περιπλοκο , ενω το πρωτο για μενα ειχε το σωστο balance μεταξυ city building και στο να πει μια κινηματογραφικη ιστορια . 

Ισχυει ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, noFEARgr said:

Φοβαμαι οτι το δευτερο εχει γινει πολυ περιπλοκο , ενω το πρωτο για μενα ειχε το σωστο balance μεταξυ city building και στο να πει μια κινηματογραφικη ιστορια . 

Ισχυει ; 

Θεωρώ ότι το 2 είναι εξέλιξη με μεγάλα βήματα από το 1. Νομίζω ότι το ανέφεραν σε συνέντευξη ότι θέλουν το 2 να αποτελέσει ξεχωριστό κομμάτι και να φύγει από την απλή ιστορία του 1. Όπως έγραψα όμως  είδα μόνο το prologue. Δεν έχω πλήρη εικόνα δηλαδή αλλά τουλάχιστον αυτό που είδα μου άρεσε. Το 1 άπαξ και εμπαινες στη λογική του μετά είχε μόνο την ιστορία. Το building complexity ήταν σχετικά φτωχό. 

Μόνο με το πρόλογο δε ξέρω αν είναι έτσι τα πράγματα όπως τα γράφω αλλά τουλάχιστον στα δικά μου μάτια καλώς έγινε πλουσιότερο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε περίπου 10 λεπτά (17:00) ξεκινάει

 

👀

Οι τυπάδες έδιναν κλειδιά Steam σε μορφή ελαττωματικών παρτίδων (part numbers) από λάμπες κηροζίνης που έπρεπε να επιστραφούν

και με σήματα MORSE code.

...δε ξέρω αν θα έχει και συνέχεια.

 

ΕΠΟΣ

 

Επεξ/σία από greekfragma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως ότι χειρότερο υπάρχει σε tutorial παιχνιδιού, βασικά δεν έχει tutorial, μόνο κάτι κείμενα αν τα ανοίξεις να τα διαβάσεις.
Και το παιχνίδι είναι παλούκι.
1μιση ώρα στον πρόλογο και όλο χάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, xtrmsnpr said:

Ίσως ότι χειρότερο υπάρχει σε tutorial παιχνιδιού, βασικά δεν έχει tutorial, μόνο κάτι κείμενα αν τα ανοίξεις να τα διαβάσεις.
Και το παιχνίδι είναι παλούκι.
1μιση ώρα στον πρόλογο και όλο χάνω.

Αν έπαιξες το 1 ξέχασέ το. Το 2 είναι τελείως διαφορετικό.

Ναι είναι παλούκι. Ειδικά μετά το τελευταίο patch το δυσκόλεψαν κι άλλο. 

Αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι οτι όσο hardcore του 1 και να ήσουν το σύστημα οικονομίας-κτιρίων και φυσικά ο μηχανισμός για το συμβούλιο της πόλης δεν έχει επαφή και θέλει εκ νέου μελέτη. Είναι πάρα πολλά τα νέα πράγματα που έχεις να διαβάσεις και στο παραπάνω tutorial δεν εξηγούνται τα πάντα αλλά ο πρόλογος βγαίνει εύκολα θα έλεγα. Τον έβγαλα με τη 1η προσπάθεια.

Πλέον είμαι στο Episode2 χωρίς προβλήματα σε citizen δυσκολία γιατί ήθελα να το ξεκινήσω χαλαρά και να απολαύσω την νέα ιστορία. Παρόλαυτά ακόμα και στο citizen, θέλει προσοχή.

Το κρισιμότερο στοιχείο και resource management είναι τα heatstamps. Ειδικά μέχρι να φτάσεις στο Episode2 είναι θα έλεγα το κατεξοχήν κυριότερο στοιχείο.

Πολύ μου αρέσει που επίσης παίζει μεγάλο ρόλο το αν θα χτίσεις με ακρίβεια και ποια tiles πάγου θα σπάσεις. Νομίζω τα πρώτα 20 σπασίματα περιμετρικά της πόλης ήταν και το μισό παιχνίδι για τη συνέχεια και εκεί έρχεται και το heatstamp management καθώς κοστίζει πολύ το να σπας πάγο αλλά δε γίνεται χωρίς αυτό.

Για ποιό λόγο χάνεις; Δε προλαβαίνεις να μεταφέρεις καύσιμο από το colony ή γιατί οι σχέσεις των factions πάνε κατα διαόλου;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Αν έπαιξες το 1 ξέχασέ το. Το 2 είναι τελείως διαφορετικό.

Ναι είναι παλούκι. Ειδικά μετά το τελευταίο patch το δυσκόλεψαν κι άλλο. 

Αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι οτι όσο hardcore του 1 και να ήσουν το σύστημα οικονομίας-κτιρίων και φυσικά ο μηχανισμός για το συμβούλιο της πόλης δεν έχει επαφή και θέλει εκ νέου μελέτη. Είναι πάρα πολλά τα νέα πράγματα που έχεις να διαβάσεις και στο παραπάνω tutorial δεν εξηγούνται τα πάντα αλλά ο πρόλογος βγαίνει εύκολα θα έλεγα. Τον έβγαλα με τη 1η προσπάθεια.

Πλέον είμαι στο Episode2 χωρίς προβλήματα σε citizen δυσκολία γιατί ήθελα να το ξεκινήσω χαλαρά και να απολαύσω την νέα ιστορία. Παρόλαυτά ακόμα και στο citizen, θέλει προσοχή.

Το κρισιμότερο στοιχείο και resource management είναι τα heatstamps. Ειδικά μέχρι να φτάσεις στο Episode2 είναι θα έλεγα το κατεξοχήν κυριότερο στοιχείο.

Πολύ μου αρέσει που επίσης παίζει μεγάλο ρόλο το αν θα χτίσεις με ακρίβεια και ποια tiles πάγου θα σπάσεις. Νομίζω τα πρώτα 20 σπασίματα περιμετρικά της πόλης ήταν και το μισό παιχνίδι για τη συνέχεια και εκεί έρχεται και το heatstamp management καθώς κοστίζει πολύ το να σπας πάγο αλλά δε γίνεται χωρίς αυτό.

Για ποιό λόγο χάνεις; Δε προλαβαίνεις να μεταφέρεις καύσιμο από το colony ή γιατί οι σχέσεις των factions πάνε κατα διαόλου;

Όλο άλλο παιχνίδι είναι. Η σχέση του με το ένα ξεκινάει και σταματάει ότι έισαι στα κρύα και πεθαίνεις.
Καμία σχέση όπως είπες με το 1ο, το οποίο λάτρεψα, αυτό εδώ το μισώ.
Και μου βάζουν την Γκαμπριέλα να μας βγάζει βίντεα τί και πως, ενώ αν είχαν βάλει ένα tutorial ingame θα ήταν όλα λίγο διαφορετικά.

Χάνω γιατί έκανα πόση ώρα και πόσα tries να καταλάβω τί πρέπει να κάνω, αφού δεν υπάρχει τίποτα που να σου λέει τι να κάνεις. Ε και μετά αυτό που είπες, μόλις κατάλαβα τί πρέπει να κάνω απλώς χάνω γιατί τελειώνουν οι μέρες και δεν έχω μαζέψει τα πράματα.

Θα ασχοληθώ λίγο ακόμα μπας και, και αν όχι, θα φάει uninstall και δε νομίζω να ασχοληθώ άλλο, ούτε να το αγοράσω στο steam. Γιατί αν ο πρόλογος είναι έτσι, τρομάζω στην ιδέα τι θα βρω παρακάτω.

Στο 1ο κάτι έκανα, το χαιρόμουν, τα έβγαζα τα πράματα, τώρα νιώθω τέρμα άσχετος! no funny!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 minutes ago, xtrmsnpr said:

Όλο άλλο παιχνίδι είναι. Η σχέση του με το ένα ξεκινάει και σταματάει ότι έισαι στα κρύα και πεθαίνεις.
Καμία σχέση όπως είπες με το 1ο, το οποίο λάτρεψα, αυτό εδώ το μισώ.
Και μου βάζουν την Γκαμπριέλα να μας βγάζει βίντεα τί και πως, ενώ αν είχαν βάλει ένα tutorial ingame θα ήταν όλα λίγο διαφορετικά.

Χάνω γιατί έκανα πόση ώρα και πόσα tries να καταλάβω τί πρέπει να κάνω, αφού δεν υπάρχει τίποτα που να σου λέει τι να κάνεις. Ε και μετά αυτό που είπες, μόλις κατάλαβα τί πρέπει να κάνω απλώς χάνω γιατί τελειώνουν οι μέρες και δεν έχω μαζέψει τα πράματα.

Θα ασχοληθώ λίγο ακόμα μπας και, και αν όχι, θα φάει uninstall και δε νομίζω να ασχοληθώ άλλο, ούτε να το αγοράσω στο steam. Γιατί αν ο πρόλογος είναι έτσι, τρομάζω στην ιδέα τι θα βρω παρακάτω.

 

το 1ο μοιάζει πλέον arcade σε σχέση με αυτό.

ξαναδές το βίντεο της Γκαμπριέλας. λέει αρκετά σημαντικά πράγματα αν και όπως είπα δε τα λέει όλα. το heatstamp management είναι ξαναλέω το πιο βασικό μέχρι να μπορέσεις να τα έχεις σε κάποια σχετική αναπαραγωγή. δε θέλω να πω παραπάνω γιατί θα σου το κάνω εύκολο αλλά δες τι φέρνει heatstamps per capita.

Επίσης μη ξεχνάς οτι το τι δείχνει η πάνω μπάρα στο νεο interface με το income από κάθε resource. Προσπάθησε να ισορροπήσεις και να μην είσαι υπερπαραγωγικός κάπου ενώ σε άλλα είσαι οριακά αρνητικός ή ελάχιστα +. Δεν είναι σε καμία περίπτωση παιχνίδι όπως το πρώτο που λες μάζευε και ας ειναι και ρώγες. Το balance in all είναι το βασικότερο. Θεωρώ οτι άλλαξαν την νοοτροπία του παιχνιδιού ώστε να επηρεάζεται από περισσότερες παραμέτρους και να τιμωρεί λιγότερο μια μικρή έλλειψη μιας και ξέρουν οτι είναι survival και πρέπει να περάσει η ατμόσφαιρα οτι δε μπορείς να έχεις αφθονία αλλά να παλεύεις την κάθε μέρα και εβδομάδα.

Εγώ να πω οτι περισσότερο μπερδεύτηκα μέχρι να καταλάβω το νέο σύστημα θέρμανσης και κατανάλωσης του generator παρά τα περιμετρικά resources. Επίσης το οτι δεν υπάρχει πλέον το infrared κουμπί για τις ζώνες θέρμανσης και αναγκαστικά τα βλέπεις όλα ανά district και στη γενική μπάρα του generator θέλει εξοικείωση.

άπαξ και βγάλεις το πρόλογο το Episode1 ανεβάζει δυσκολία αλλά πλέον έχεις βρει λίγο πατήματα. Στο episode2 που περνάς στην εκμοντέρνιση της πόλης, ναι εκεί θέλει έξτρα προσπάθεια.

αυτά και γνώμη μου είναι μη το παρατήσεις. το παιχνίδι είναι τρομερό αλλά σίγουρα θέλει το χρόνο του.

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Frostpunk 2
Technical Hotfix v.1.0.2
24/09/2024


 

  • Fixed audio causing higher CPU usage than intended leading to crackling sound issues on some PCs and stability problems on MacOS
  • Optimized Dark Mode so it no longer affects performance on 2nd and 3rd game speed
  • Improved performance of city messages
  • DLSS is now available on nVidia Quadro graphics
  • Fixed buildings from different district categories appearing in the incorrect district tab
  • Fixed an issue where the intro splash screen could be very loud for some users



As you can see, we put emphasis on various performance improvements such as dark-mode, audio and parallax scenes performance fixes - those encountering such issues should have a much smoother experience now.

We've also implemented improvements to game stability and security to prevent issues during quick save/load as well as removing keybinds to bypass communication channels.

We’re also working on DirectX 12.x fixes, audio performance fixes and more, which we plan to implement in the next hotfix in the upcoming days.

Thank you for your support! We’ll continue to carefully read through your keen observations which will serve us as a blueprint for future adjustments.

Yours,

11 bit studios Team

https://store.steampowered.com/news/app/1601580/view/4691151273088464705?l=english

 

Επεξ/σία από greekfragma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Frostpunk 2
23 ώρες πριν, greekfragma είπε

 

το 1ο μοιάζει πλέον arcade σε σχέση με αυτό.

ξαναδές το βίντεο της Γκαμπριέλας. λέει αρκετά σημαντικά πράγματα αν και όπως είπα δε τα λέει όλα. το heatstamp management είναι ξαναλέω το πιο βασικό μέχρι να μπορέσεις να τα έχεις σε κάποια σχετική αναπαραγωγή. δε θέλω να πω παραπάνω γιατί θα σου το κάνω εύκολο αλλά δες τι φέρνει heatstamps per capita.

Επίσης μη ξεχνάς οτι το τι δείχνει η πάνω μπάρα στο νεο interface με το income από κάθε resource. Προσπάθησε να ισορροπήσεις και να μην είσαι υπερπαραγωγικός κάπου ενώ σε άλλα είσαι οριακά αρνητικός ή ελάχιστα +. Δεν είναι σε καμία περίπτωση παιχνίδι όπως το πρώτο που λες μάζευε και ας ειναι και ρώγες. Το balance in all είναι το βασικότερο. Θεωρώ οτι άλλαξαν την νοοτροπία του παιχνιδιού ώστε να επηρεάζεται από περισσότερες παραμέτρους και να τιμωρεί λιγότερο μια μικρή έλλειψη μιας και ξέρουν οτι είναι survival και πρέπει να περάσει η ατμόσφαιρα οτι δε μπορείς να έχεις αφθονία αλλά να παλεύεις την κάθε μέρα και εβδομάδα.

Εγώ να πω οτι περισσότερο μπερδεύτηκα μέχρι να καταλάβω το νέο σύστημα θέρμανσης και κατανάλωσης του generator παρά τα περιμετρικά resources. Επίσης το οτι δεν υπάρχει πλέον το infrared κουμπί για τις ζώνες θέρμανσης και αναγκαστικά τα βλέπεις όλα ανά district και στη γενική μπάρα του generator θέλει εξοικείωση.

άπαξ και βγάλεις το πρόλογο το Episode1 ανεβάζει δυσκολία αλλά πλέον έχεις βρει λίγο πατήματα. Στο episode2 που περνάς στην εκμοντέρνιση της πόλης, ναι εκεί θέλει έξτρα προσπάθεια.

αυτά και γνώμη μου είναι μη το παρατήσεις. το παιχνίδι είναι τρομερό αλλά σίγουρα θέλει το χρόνο του.

Χθες είχαμε breakthrough! Το έβαλα κάτω, από τις φορές που έχασα στον πρόλογο, τα έκανα όλα με κλειστά μάτια και όσο πιο γρήγορα και μεθοδικά γινόταν, και μάντεψε. Κέρδισα τον πρόλογο, vamonos! Στο πρώτο κεφάλαιο, απλώς το χάος με τόσες νέες μηχανές χωρίς οδηγίες. Εντάξει θα μου πάρει άλλες 2 ώρες εκεί μέχρι να πάω στην επόμενη αποστολή 😁. Και όχι τίποτα μου αρέσει η φάση του παιχνιδιού, και όλα αυτά είπαμε θα μπορούσαμε να τα είχαμε γλυτώσει και να μη χρειαζόμασταν την Γκαμπριέλα😝 αν υπήρχε ένα τουτοριαλ. Πάμε στην επόμενη επιτυχία λοιπόν!

Όσο για το patch, σε καμία βδομάδα θα έρθει και στο gamepass 😬.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...