Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους.

Έχω κάνει μια κράτηση μέσω της Booking για ένα ξενοδοχείο στο εξωτερικό, και για κάποιο λόγο ο διαχειριστής του καταλύματος θέλει να πληρώσω με διαφορετικό τρόπο.

Στην αρχή μου έστειλε ένα QR code για να πληρώσω μέσω αυτού. Το QR code σε πηγαίνει σε αυτή την υπηρεσία πληρωμών:

https://redsys.es/

Το συνολικό κόστος είναι μικρότερο, αλλά δεν με ενδιαφέρει να πληρώσω από αλλού. Του απάντησα ότι επιθυμώ η πληρωμή να γίνει μέσω booking.com όπως γίνεται σε όλες μου τις κρατήσεις, και μου απάντησε αν θέλω να χρεωθεί η κάρτα που έβαλα κατά την κράτηση.

Όχι, της θείας μου την κάρτα χρέωσε. 😂

Καταλαβαίνω ότι θέλει να γλυτώσει τις προμήθειες του booking, αλλά τόσο θράσος με qr code payment μέσω του chat του ίδιου του booking?

Έχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο? Να επικοινωνήσω με την booking?

 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Finn είπε

Μην ασχολείσαι και πλήρωσε όπως πληρώνεις τόσο καιρό.

Αυτό κάνω, αλλά αν μου κάνει ακύρωση για λόγους που δεν μπορώ να καταλάβω, τότε εγώ θα βρεθώ χωρίς δωμάτιο. Γνωρίζω ότι έχει ποινή αν κάνει ακύρωση χωρίς λόγο, αλλά και πάλι εγώ θα βρεθώ χωρίς δωμάτιο αν κάνει ακύρωση τελευταία στιγμή.

Δημοσ.

Πλήρωσε τώρα μόνο μέσω booking και άλλη φορά δεν κλείνουμε στον κάθε παπατζη που νοικιάζει σπίτι αλλά σε ξενοδοχείο που είναι επαγγελματίες κ ας είναι παραπάνω. Η αξιοπιστία κ ο επαγγελματισμος αξίζει τη διαφορά. 

Με τέτοιους host σαν τον τύπο το καταλαβαίνεις απόλυτα. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, rodosf1 είπε

Πλήρωσε τώρα μόνο μέσω booking και άλλη φορά δεν κλείνουμε στον κάθε παπατζη που νοικιάζει σπίτι αλλά σε ξενοδοχείο που είναι επαγγελματίες κ ας είναι παραπάνω. Η αξιοπιστία κ ο επαγγελματισμος αξίζει τη διαφορά. 

Με τέτοιους host σαν τον τύπο το καταλαβαίνεις απόλυτα. 

Δεν είναι σπίτι, ξενοδοχείο είναι. 8.2 στο booking και 4.1 στο google map. Πίστεψέ μου όμως ότι για τον συγκεκριμένο προορισμό, Βαρκελώνη,  είναι αρκετά καλές οι αξιολογήσεις.

Δημοσ.

Αν είναι ξενοδοχείο όντως και δεν είναι σπίτι managed από ιδιώτη προχωρά άφοβα μέσω booking, δεν θα σε ακυρώσει λογικά επειδή έχουν άλλες ρήτρες και συμφέρον για καλό προφίλ. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, rodosf1 είπε

Αν είναι ξενοδοχείο όντως και δεν είναι σπίτι managed από ιδιώτη προχωρά άφοβα μέσω booking, δεν θα σε ακυρώσει λογικά επειδή έχουν άλλες ρήτρες και συμφέρον για καλό προφίλ. 

Για να δούμε, έτσι κι αλλιώς δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Αν θέλει, ας μην πάρει τα λεφτά. Επειδή έχει πολλές αξιολογήσεις, μπορεί να κάνει καμιά τρέλα, θα δούμε.. Όπως και να έχει, πρώτη φορά μου συμβαίνει και ήμουν περίεργος να δω αν έχει συμβεί σε κάποιον άλλο.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, johnykim είπε

Καλημέρα σε όλους.

Έχω κάνει μια κράτηση μέσω της Booking για ένα ξενοδοχείο στο εξωτερικό, και για κάποιο λόγο ο διαχειριστής του καταλύματος θέλει να πληρώσω με διαφορετικό τρόπο.

Στην αρχή μου έστειλε ένα QR code για να πληρώσω μέσω αυτού. Το QR code σε πηγαίνει σε αυτή την υπηρεσία πληρωμών:

https://redsys.es/

Το συνολικό κόστος είναι μικρότερο, αλλά δεν με ενδιαφέρει να πληρώσω από αλλού. Του απάντησα ότι επιθυμώ η πληρωμή να γίνει μέσω booking.com όπως γίνεται σε όλες μου τις κρατήσεις, και μου απάντησε αν θέλω να χρεωθεί η κάρτα που έβαλα κατά την κράτηση.

Όχι, της θείας μου την κάρτα χρέωσε. 😂

Καταλαβαίνω ότι θέλει να γλυτώσει τις προμήθειες του booking, αλλά τόσο θράσος με qr code payment μέσω του chat του ίδιου του booking?

Έχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο? Να επικοινωνήσω με την booking?

 

Eγώ θα μίλαγα με booking γιατί παίζει απάτη μετά απο hacking  https://www.bbc.co.uk/news/technology-67583486

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απάντηση από Booking:

Ύστερα από την επικοινωνία μας με το κατάλυμα μάς πληροφόρησαν ότι δεν απαιτείται να πατήσετε σε κάποιο σύνδεσμο για να επιβεβαιώσετε την πληρωμή σας. Εφόσον έχετε χρησιμοποιήσει την κάρτα σας κατά τη διάρκεια της κράτησης θα προχωρήσουν απευθείας στην πληρωμή μέσω της κάρτας σας. Σε περίπτωση που δεν καταφέρουν να τη χρεώσουν, θα λάβετε ειδοποίηση μέσω email για να ενημερώσετε τα στοιχεία της κάρτας σας.

Ευχαριστούμε για την υπομονή σας και απολογούμαστε για την ταλαιπωρία.

Είμαστε στη διάθεση σας, αν έχετε ερωτήσεις.

Έχω μεταφέρει τα χρήματα από την κάρτα, γιατί σκέφτομαι τι να κάνω 😛

Επεξ/σία από johnykim
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, johnykim είπε

Απάντηση από Booking:

Ύστερα από την επικοινωνία μας με το κατάλυμα μάς πληροφόρησαν ότι δεν απαιτείται να πατήσετε σε κάποιο σύνδεσμο για να επιβεβαιώσετε την πληρωμή σας. Εφόσον έχετε χρησιμοποιήσει την κάρτα σας κατά τη διάρκεια της κράτησης θα προχωρήσουν απευθείας στην πληρωμή μέσω της κάρτας σας. Σε περίπτωση που δεν καταφέρουν να τη χρεώσουν, θα λάβετε ειδοποίηση μέσω email για να ενημερώσετε τα στοιχεία της κάρτας σας.

Ευχαριστούμε για την υπομονή σας και απολογούμαστε για την ταλαιπωρία.

Είμαστε στη διάθεση σας, αν έχετε ερωτήσεις.

Έχω μεταφέρει τα χρήματα από την κάρτα, γιατί σκέφτομαι τι να κάνω 😛

Εμένα μου κάνει ότι είναι η περίπτωση της απάτης.

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 6/3/2024 στις 3:55 ΜΜ, Ukforthemoment είπε

Εμένα μου κάνει ότι είναι η περίπτωση της απάτης.

Επειδή και εγώ αυτό πίστεψα, δεν συνέχισα την κράτηση. Επίσης η απάντηση της booking δεν με κάλυψε.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...