Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας,

Αναζητώ Βοήθεια

Αγόρασα τη συγκεκριμένη τηλεόραση τον Οκτώβριο του 2023 ! Χάλασε 3 φορές στο panel , το plaisio τα ρίχνει στη Samsung, με έχουν στην αναμονή εδώ και 2 εβδομάδες και δεν μπαίνουν σε διαδικασία να μου δώσουν τα χρήματα μου πίσω ή να πιστωθεί στο plaisio πίστωση χρημάτων ώστε να αγοράσω μια άλλη. Έχω αγοράσει και την έξτρα εγγύηση του από το Plaisio .

 

Τι πρέπει να κάνω άλλο ;

 

 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Xampos97 είπε

Καλησπέρα σας,

Αναζητώ Βοήθεια

Αγόρασα τη συγκεκριμένη τηλεόραση τον Οκτώβριο του 2023 ! Χάλασε 3 φορές στο panel , το plaisio τα ρίχνει στη Samsung, με έχουν στην αναμονή εδώ και 2 εβδομάδες και δεν μπαίνουν σε διαδικασία να μου δώσουν τα χρήματα μου πίσω ή να πιστωθεί στο plaisio πίστωση χρημάτων ώστε να αγοράσω μια άλλη. Έχω αγοράσει και την έξτρα εγγύηση του από το Plaisio .

 

Τι πρέπει να κάνω άλλο ;

 

 

Καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και στο πλαίσιο και στην samsung με όλα τα στοιχεία και τα παραστατικά πού έχεις, έχει παραγίνει το κακό με αυτούς. ( αν το πλαίσιο έχει πρόβλημα με την samsung να μην πουλάει εγγυήσεις, τώρα όμως είναι συνένοχος με την samsung ).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...