Xampos97 Δημοσ. 5 Μαρτίου Δημοσ. 5 Μαρτίου Καλησπέρα σας, Αναζητώ Βοήθεια Αγόρασα τη συγκεκριμένη τηλεόραση τον Οκτώβριο του 2023 ! Χάλασε 3 φορές στο panel , το plaisio τα ρίχνει στη Samsung, με έχουν στην αναμονή εδώ και 2 εβδομάδες και δεν μπαίνουν σε διαδικασία να μου δώσουν τα χρήματα μου πίσω ή να πιστωθεί στο plaisio πίστωση χρημάτων ώστε να αγοράσω μια άλλη. Έχω αγοράσει και την έξτρα εγγύηση του από το Plaisio . Τι πρέπει να κάνω άλλο ;
manoskost Δημοσ. 6 Μαρτίου Δημοσ. 6 Μαρτίου 15 ώρες πριν, Xampos97 είπε Καλησπέρα σας, Αναζητώ Βοήθεια Αγόρασα τη συγκεκριμένη τηλεόραση τον Οκτώβριο του 2023 ! Χάλασε 3 φορές στο panel , το plaisio τα ρίχνει στη Samsung, με έχουν στην αναμονή εδώ και 2 εβδομάδες και δεν μπαίνουν σε διαδικασία να μου δώσουν τα χρήματα μου πίσω ή να πιστωθεί στο plaisio πίστωση χρημάτων ώστε να αγοράσω μια άλλη. Έχω αγοράσει και την έξτρα εγγύηση του από το Plaisio . Τι πρέπει να κάνω άλλο ; Καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και στο πλαίσιο και στην samsung με όλα τα στοιχεία και τα παραστατικά πού έχεις, έχει παραγίνει το κακό με αυτούς. ( αν το πλαίσιο έχει πρόβλημα με την samsung να μην πουλάει εγγυήσεις, τώρα όμως είναι συνένοχος με την samsung ).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα