Xampos97 Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου Καλησπέρα σας, Αναζητώ Βοήθεια Αγόρασα τη συγκεκριμένη τηλεόραση τον Οκτώβριο του 2023 ! Χάλασε 3 φορές στο panel , το plaisio τα ρίχνει στη Samsung, με έχουν στην αναμονή εδώ και 2 εβδομάδες και δεν μπαίνουν σε διαδικασία να μου δώσουν τα χρήματα μου πίσω ή να πιστωθεί στο plaisio πίστωση χρημάτων ώστε να αγοράσω μια άλλη. Έχω αγοράσει και την έξτρα εγγύηση του από το Plaisio . Τι πρέπει να κάνω άλλο ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manoskost Δημοσ. 6 Μαρτίου Share Δημοσ. 6 Μαρτίου 15 ώρες πριν, Xampos97 είπε Καλησπέρα σας, Αναζητώ Βοήθεια Αγόρασα τη συγκεκριμένη τηλεόραση τον Οκτώβριο του 2023 ! Χάλασε 3 φορές στο panel , το plaisio τα ρίχνει στη Samsung, με έχουν στην αναμονή εδώ και 2 εβδομάδες και δεν μπαίνουν σε διαδικασία να μου δώσουν τα χρήματα μου πίσω ή να πιστωθεί στο plaisio πίστωση χρημάτων ώστε να αγοράσω μια άλλη. Έχω αγοράσει και την έξτρα εγγύηση του από το Plaisio . Τι πρέπει να κάνω άλλο ; Καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και στο πλαίσιο και στην samsung με όλα τα στοιχεία και τα παραστατικά πού έχεις, έχει παραγίνει το κακό με αυτούς. ( αν το πλαίσιο έχει πρόβλημα με την samsung να μην πουλάει εγγυήσεις, τώρα όμως είναι συνένοχος με την samsung ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα