Exodia The Forbidden One Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω υπάρχει κάποια νομοθεσία που να λέει ότι για συσκευές όπως κινητά με τιμολόγιο η εγγύηση δεν είμαι δύο χρόνια αλλά ένας?
Moderators Malthador Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 Moderators Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 49 minutes ago, Exodia The Forbidden One said: Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω υπάρχει κάποια νομοθεσία που να λέει ότι για συσκευές όπως κινητά με τιμολόγιο η εγγύηση δεν είμαι δύο χρόνια αλλά ένας? Δεν υπάρχει τέτοια νομοθεσία. Επειδή μου το ανέφεραν κι εμένα το ανέκδοτο, μην πας σε εξουσιοδοτημένο σέρβις (της Apple φαντάζομαι) που θα σου υποδείξουν. Θα πας στο κατάστημα και θα απαιτήσεις επισκευή. 1
Exodia The Forbidden One Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 3 ώρες πριν, Malthador είπε Δεν υπάρχει τέτοια νομοθεσία. Επειδή μου το ανέφεραν κι εμένα το ανέκδοτο, μην πας σε εξουσιοδοτημένο σέρβις (της Apple φαντάζομαι) που θα σου υποδείξουν. Θα πας στο κατάστημα και θα απαιτήσεις επισκευή. αφορα samsung
ekrepali Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 Οι όροι της εγγύησης είναι ίδιοι, ανεξαρτήτως αν επρόκειτο για απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο. Oι επαγγελματίες δε μπορούν να κάνουν καταγγελίες στον Συνήγορο του Καταναλωτή, το Γενικό Μητρώο Εμπορίου κλπ... οπότε οι εταιρίες το παίζουν τρελίτσα στο θέμα εγγυήσεων γιατί γνωρίζουν ότι ελάχιστοι θα το τρέξουν δικαστικώς. 1
Moderators Malthador Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 Moderators Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 1 hour ago, Exodia The Forbidden One said: αφορα samsung Στο σαιτ του καταστήματος, στο προϊόν αναγράφεται ξεκάθαρα "δύο χρόνια εγγύηση εκτός κι αν κοπεί τιμολόγιο"; Αν όχι, σε έχουν παραπλανήσει, μπορείς να υπαναχωρήσεις από την αγορά και να ακυρωθεί η συναλλαγή παίρνοντας τα χρήματά σου πίσω. 1 hour ago, ekrepali said: Oι επαγγελματίες δε μπορούν να κάνουν καταγγελίες στον Συνήγορο του Καταναλωτή, το Γενικό Μητρώο Εμπορίου κλπ... οπότε οι εταιρίες το παίζουν τρελίτσα στο θέμα εγγυήσεων γιατί γνωρίζουν ότι ελάχιστοι θα το τρέξουν δικαστικώς. Δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι ισχύει, ωστόσο ο οποιοσδήποτε μπορεί να καλέσει την αστυνομία για καταγραφή συμβάντος αν θεωρεί ότι καταπατούνται ο νόμος και τα δικαιώματά του. Δεν το θέλει κανένα κατάστημα αυτό, μπροστά στους υπόλοιπους πελάτες. 1
Moderators stormrain Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 Moderators Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 2 ώρες πριν, Exodia The Forbidden One είπε αφορα samsung Aπευθυνθηκες στην Smartec και σου ειπαν κατι τετοιο?
Moderators Malthador Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 Moderators Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 OP, δες κι αυτό που είναι σχετικό. Είναι πενταετίας το νήμα, αλλά δεν έχει αλλάξει κάτι στον νόμο από τότε. Είναι δικηγόρος και τα λέει ωραία, μπορείς να το ακολουθήσεις σαν guideline για να απευθυνθείς στο κατάστημα. 2
Exodia The Forbidden One Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 2 ώρες πριν, stormrain είπε Aπευθυνθηκες στην Smartec και σου ειπαν κατι τετοιο? Στο πλαίσιο που έγινε η αγορά 4 ώρες πριν, ekrepali είπε Οι όροι της εγγύησης είναι ίδιοι, ανεξαρτήτως αν επρόκειτο για απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο. Oι επαγγελματίες δε μπορούν να κάνουν καταγγελίες στον Συνήγορο του Καταναλωτή, το Γενικό Μητρώο Εμπορίου κλπ... οπότε οι εταιρίες το παίζουν τρελίτσα στο θέμα εγγυήσεων γιατί γνωρίζουν ότι ελάχιστοι θα το τρέξουν δικαστικώς. Μάλλον κάτι τέτοιο γιατί πολλοί έχουν αυτοί την εντύπωση ότι δηλαδή είναι ένας χρόνος η εγγύηση. Το αστείο είναι ότι το κινητό μάλλον έχει θέμα γενικά με την μπαταρία γιατί υπάρχουν αρκετοί με αυτό το πρόβλημα
Moderators Malthador Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 Moderators Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 16 minutes ago, Exodia The Forbidden One said: Στο πλαίσιο που έγινε η αγορά Στο Πλαίσιο αναγράφουν πάνω στο τιμολόγιο την διάρκεια της εγγύησης. Τι γράφει το δικό σου τιμολόγιο; 1
SabotazNic Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2024 4 λεπτά πριν, Malthador είπε Στο Πλαίσιο αναγράφουν πάνω στο τιμολόγιο την διάρκεια της εγγύησης. Τι γράφει το δικό σου τιμολόγιο; Λιγη σημασια εχει τι αναγραφει, οταν για ολα ειναι 2 χρονια. Εκτος αν το ρωτας για να πατησει πανω στην υπαναχωρηση πχ. 1
Moderators Malthador Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Moderators Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 14 minutes ago, SabotazNic said: Λιγη σημασια εχει τι αναγραφει, οταν για ολα ειναι 2 χρονια. Εκτος αν το ρωτας για να πατησει πανω στην υπαναχωρηση πχ. Το ρωτάω για να δούμε αν συνάδει αυτό που του λένε με αυτό που γράφει πάνω το τιμολόγιο. Τα έχουν κάνει αχταρμά τα καταστήματα με την νόμιμη εγγύηση, τώρα έχουν βρει νέο κόλπο με το ότι «οι καταναλωτές δεν κόβουν τιμολόγιο» λες και είναι το είδος του παραστατικού που διαχωρίζει τον καταναλωτή από τον επαγγελματία. Είναι μέχρι να του την βαρέσει κανενός και να το πάει δικαστικά για να λήξει το θέμα.
Moderators stormrain Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Moderators Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 8 ώρες πριν, Exodia The Forbidden One είπε Στο πλαίσιο που έγινε η αγορά Ξεχνα το Πλαισιο, επικοινώνησε απευθείας με Smartec. 1
Moderators Malthador Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Moderators Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 1 hour ago, stormrain said: Ξεχνα το Πλαισιο, επικοινώνησε απευθείας με Smartec. Εγώ διαφωνώ σε αυτό, για μένα πρέπει η επικοινωνία να γίνεται αποκλειστικά με τον πωλητή σε ότι αφορά τα θέματα εγγύησης. Δεν είναι η Samsung ή η Smartec υπόλογες απέναντί του, ο εκάστοτε πωλητής είναι. Παραιτείται δικαιωμάτων του πηγαίνοντας απευθείας στον κατασκευαστή ή στο επισκευαστικό κέντρο. Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί του είπε έτσι το Πλαίσιο. Βλέπω στα iphone γράφει το εξής στο σάιτ: Ενώ στα Samsung γράφει αυτό: Πιο πιθανό θεωρώ να έχει πέσει σε άσχετο υπάλληλο, παρά να ακολουθεί τέτοια πολιτική το Πλαίσιο.
Exodia The Forbidden One Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 1 ώρα πριν, Malthador είπε Εγώ διαφωνώ σε αυτό, για μένα πρέπει η επικοινωνία να γίνεται αποκλειστικά με τον πωλητή σε ότι αφορά τα θέματα εγγύησης. Δεν είναι η Samsung ή η Smartec υπόλογες απέναντί του, ο εκάστοτε πωλητής είναι. Παραιτείται δικαιωμάτων του πηγαίνοντας απευθείας στον κατασκευαστή ή στο επισκευαστικό κέντρο. Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί του είπε έτσι το Πλαίσιο. Βλέπω στα iphone γράφει το εξής στο σάιτ: Ενώ στα Samsung γράφει αυτό: Πιο πιθανό θεωρώ να έχει πέσει σε άσχετο υπάλληλο, παρά να ακολουθεί τέτοια πολιτική το Πλαίσιο. Εμένα όμως κοίτα τι λέει
Moderators Malthador Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Moderators Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 7 minutes ago, Exodia The Forbidden One said: Εμένα όμως κοίτα τι λέει Δεν ξέρω που το λέει αυτό ή γιατί το δίνεις (εννοώ από την στιγμή που το πρόβλημά σου αφορά σε συσκευή Samsung), ωστόσο δεν σε αφορά ως καταναλωτή. Η Apple (και ο κάθε κατασκευαστής) μπορεί να δίνει όση εμπορική εγγύηση θέλει, αν θέλει μπορεί και να μην δίνει καθόλου εγγύηση. Η διετής νόμιμη εγγύηση καλής λειτουργίας αφορά στην υποχρέωση που έχει ο πωλητής απέναντί σου, όχι ο κατασκευαστής. Γι' αυτό πρέπει να απευθυνόμαστε στον πωλητή κατά την διάρκεια της νόμιμης διετούς εγγύησης και όχι στον κατασκευαστή. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα