unforgiven Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 10 λεπτά πριν, stark είπε Από μόνοι τους ή τους ζήτησες εσύ να προβούν σε ενέργειες; Από μόνοι τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
M A T R I X Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου Μία από τα ίδια και εδώ. Παραγγελία πριν 2 εβδομάδες, είναι ακόμα σε στάδιο συλλογής. Όταν πραγματοποίησα την παραγγελία υπήρχε κανονικά διαθεσιμότητα, σε αρκετά καταστήματα μάλιστα και αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ίχνος. Με ενημέρωσαν τηλεφωνικά να αναμένω και θα δρομολογηθεί. Εγώ όπως το βλέπω μυρίζομαι ακύρωση και επιστροφή γιατί δεν υπάρχει τίποτα από διαθεσιμότητα. Υπάρχει κάποιος που να είχε κάνει παραγγελία και να έχει παραλάβει; Απ' όταν έσκασε το πρόβλημα και μετά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kax54638 Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου Κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας... μόλις τηλεφώνησα για να ρωτήσω σε τι φάση είναι μια επιστροφή που έχω κάνει από 2 Μαρτίου και την έχουν παραλάβει από τις 5 Μαρτίου. Εκτός από το ότι δεν έβρισκαν την αποστολή με το tracking number που τους έδωσα επί 3 φορές που έψαχναν, ενώ εγώ μπροστά μου το έβλεπα αναλυτικά, τελικά βρήκαν ότι το αρμόδιο τμήμα έχει ενημερωθεί αλλά τα συστήματα τους δεν έχουν επανέλθει ακόμα ούτε μπορούν να δώσουν εκτίμηση για το πότε θα επανέλθουν ώστε να διεκπεραιωθεί το θέμα. Μια εβδομάδα θα δώσω ακόμα και μετά καταγγελία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
M A T R I X Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου Και εγώ για καταγγελία με κόβω. Το πρωί μιλάω μαζί τους και μου επιβεβαιώνουν την παραγγελία και να αναμένω αυτήν την εβδομάδα για παραλαβή και τώρα μου στέλνουν την κλασική κασέτα αποδεσμεύσαμε την παραγγελία σας, θα γίνει επιστροφή πάρε και 10€ κουπόνι. Απαράδεκτοι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stark Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου Το απίστευτο είναι ότι ακόμα στέλνουν προωθητικά emails για νέα arrivals, κλπ. Την ίδια ώρα που (αν έχω καταλάβει καλά) τα περισσότερα προϊόντα που παραγγείλαμε εμείς πριν το crash δεν φαίνονται να υπάρχουν πλέον καθόλου στο inventory τους + αγνοείται το status των παραγγελιών μας. Εγώ π.χ. τα παπούτσια που παρήγγειλα δεν τα βρίσκω καθόλου πλέον στο site τους, σε κανένα νούμερο. Παίζει βέβαια να είναι τυχαίο και να εξαντλήθηκαν όντως στο Bazaar, ακριβώς πριν το crash. Ποιος ξέρει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
M A T R I X Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 3 ώρες πριν, stark είπε Το απίστευτο είναι ότι ακόμα στέλνουν προωθητικά emails για νέα arrivals, κλπ. Την ίδια ώρα που (αν έχω καταλάβει καλά) τα περισσότερα προϊόντα που παραγγείλαμε εμείς πριν το crash δεν φαίνονται να υπάρχουν πλέον καθόλου στο inventory τους + αγνοείται το status των παραγγελιών μας. Εγώ π.χ. τα παπούτσια που παρήγγειλα δεν τα βρίσκω καθόλου πλέον στο site τους, σε κανένα νούμερο. Παίζει βέβαια να είναι τυχαίο και να εξαντλήθηκαν όντως στο Bazaar, ακριβώς πριν το crash. Ποιος ξέρει... Ακριβώς τα ίδια. Γενικά δεν παίζει τίποτα από διαθεσιμότητα κλπ. Έχουν το 20% απ ότι είχαν και αυτό με το ζόρι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stark Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 1 hour ago, M A T R I X said: Ακριβώς τα ίδια. Γενικά δεν παίζει τίποτα από διαθεσιμότητα κλπ. Έχουν το 20% απ ότι είχαν και αυτό με το ζόρι Ισχύει. Και είναι ανησυχητικό αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sherlock_7 Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου Έκοψαν και την πληρωμή κατά την παραλαβή από φυσικό κατάστημα; Μόνο κάρτας βλέπω και PayPal. Είμαι πάνω από 10 χρόνια πελάτης και είμαι από τους παλιούς με τις κάρτες-μπόνους. Με βόλευε πάρα πολύ αφού ανά διαστήματα είχα €20 έκπτωση . Από την εξαγορά της εταιρίας από την JD τις έκοψαν και αυτές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stark Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 20 minutes ago, Sherlock_7 said: Έκοψαν και την πληρωμή κατά την παραλαβή από φυσικό κατάστημα; Μόνο κάρτας βλέπω και PayPal. Την πληρωμή κατά την παραλαβή από κατάστημα πάντως την είχαν κόψει καιρό πριν το crashάρισμα. Κι εγώ έτσι έπαιρνα προϊόντα από κει παλαιότερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kax54638 Δημοσ. 12 Μαρτίου Share Δημοσ. 12 Μαρτίου Για να είμαι δίκαιος να αναφέρω ότι χθες μπήκαν στον λογαριασμό μου τα χρήματα από την επιστροφή των παπουτσιών από 2 Μαρτίου παρόλο που το πρωί που μιλούσα δεν μπορούσαν να δουν τίποτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stark Δημοσ. 12 Μαρτίου Share Δημοσ. 12 Μαρτίου Μόλις έλαβα κι εγώ μήνυμα για επιστροφή χρημάτων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
M A T R I X Δημοσ. 13 Μαρτίου Share Δημοσ. 13 Μαρτίου Και εγώ έχω λάβει αντίστοιχο μήνυμα επιστροφής. Εγώ θεωρώ ότι όλο αυτό με το μπαζάρ, το κρασ και όλα τα υπόλοιπα έγινε γιατί χρειάστηκαν κασ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manapa Δημοσ. 14 Μαρτίου Share Δημοσ. 14 Μαρτίου Εγώ σήμερα παρέλαβα παραγγελία από 23 Φεβρουαρίου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doc_Chaos_81 Δημοσ. 14 Μαρτίου Share Δημοσ. 14 Μαρτίου Ακόμα τίποτα κι εδώ παραγγελία 23/2.... Κανόνι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GnsP Δημοσ. 15 Μαρτίου Share Δημοσ. 15 Μαρτίου Έφαγαν και ένα πρόστιμο https://i.imgur.com/VdIAjPX.png 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα