Προς το περιεχόμενο

Το DirectSR Super Resolution API της Microsoft παρέχει ένα ενοποιημένο περιβάλλον για τα DLSS, FSR και XeSS


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Microsoft ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το νέο της DirectSR Super Resolution API για το DirectX θα παρέχει ένα ενοποιημένο περιβάλλον χρήσης για τους προγραμματιστές που επιθυμούν να ενσωματώσουν/ εφαρμόσουν το χαρακτηριστικό Super Resolution στα παιχνίδια τους.

Αυτό σημαίνει ότι τα στούντιο ανάπτυξης παιχνιδιών δεν χρειάζεται πλέον να μπουν στη διαδικασία να επιλέξουν μεταξύ DLSS, FSR και XeSS ή να ξοδεύουν πρόσθετους πόρους για την υλοποίηση του χαρακτηριστικού, την αποσφαλμάτωση και την υποστήριξη πολλαπλών τεχνολογιών upscaling. Όμως αυτά δεν είναι μόνο καλά νέα για τους developers αλλά και για τους ίδιους τους παίκτες καθώς θα μπορούν να προχωρούν στην εκτέλεση της λειτουργίας upscaling σε όλα τα παιχνίδια DirectSR - ανεξάρτητα από το hardware που διαθέτουν.

DirectSR_1.jpg

Να αναφέρουμε, ότι την ώρα που τα AMD FSR και Intel XeSS μπορούν να «τρέξουν» σε όλες τις κάρτες γραφικών από όλους τους προμηθευτές, το NVIDIA DLSS είναι μία τεχνολογία αποκλειστική για το hardware της εταιρείας του Jen-Hsun “Jensen” Huang. Με την σχετική ανακοίνωση της, η Microsoft επιβεβαίωσε επίσης ότι το DirectSR δεν πρόκειται να αντικαταστήσει τα FSR, DLSS και XeSS καθώς βασίζεται σε τεχνολογίες που είναι ήδη διαθέσιμες και ότι στην ουσία ενοποιεί την πρόσβαση σε αυτές.

DirectSR_2.jpg

Αν και για να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι τις 21 Μαρτίου όταν και η εταιρεία θα προχωρήσει σε επίσημες ανακοινώσεις (DirectX State of the Union) στα πλαίσια του GDC (Game Developers Conference) 2024, ο Joshua Tucker της Microsoft δήλωσε μέσω μίας ανάρτησης στο επίσημο blog: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε το DirectSR, το νέο μας API που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με προμηθευτές hardware για GPUs για να επιτρέψει την απρόσκοπτη ενσωμάτωση της τεχνολογίας Super Resolution (SR) στην επόμενη γενιά παιχνιδιών. Το Super Resolution είναι μια τεχνική που χρησιμοποιεί τεχνολογία αιχμής για να αυξήσει την ανάλυση και την ποιότητα απεικόνισης στα παιχνίδια. Το DirectSR αποτελεί τον χαμένο κρίκο που περίμεναν οι developers στην προσέγγιση τους για την ενσωμάτωση του SR, παρέχοντας μια πιο ομαλή και αποτελεσματική εμπειρία που κλιμακώνεται σε όλο το φάσμα του hardware. To API επιτρέπει το SR μέσω ενός κοινού συνόλου εισόδων και εξόδων, επιτρέποντας από ένα ενιαίο τμήμα κώδικα την ενεργοποίηση ποικιλίας λύσεων από πολλαπλούς προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένων των NVIDIA DLSS Super Resolution, AMD FidelityFX Super Resolution και Intel XeSS. Το DirectSR θα είναι σύντομα διαθέσιμο στο Agility SDK ως δημόσια προεπισκόπηση, η οποία θα επιτρέψει στους προγραμματιστές να το δοκιμάσουν και να παρέχουν σχόλια και απόψεις. Μην χάσετε το DirectX State of the Union στο GDC για να πάρετε μια γεύση από τους τρόπους που μπορεί να χρησιμοποιηθεί το DirectSR στα παιχνίδια σας!»


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβού την Microsoft και API φέροντας.

Πάνε οι εποχές που τα DirectX κτλ ήταν τζάμπα. Τώρα αν γράφεις παιχνίδι με API Microsoft, πληρώνεις αδρά στο appstore της.

 

  • Confused 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, teodoreh είπε

Φοβού την Microsoft και API φέροντας.

Πάνε οι εποχές που τα DirectX κτλ ήταν τζάμπα. Τώρα αν γράφεις παιχνίδι με API Microsoft, πληρώνεις αδρά στο appstore της.

Ποτε έγινε αυτό; Δεν μπορώ δηλαδή πια να φτιάξω desktop εφαρμογή χωρίς να πληρώσω και να χρησιμοποιεί directx;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

Ποτε έγινε αυτό; Δεν μπορώ δηλαδή πια να φτιάξω desktop εφαρμογή χωρίς να πληρώσω και να χρησιμοποιεί directx;

Αν το παιχνίδι σου πουληθεί μέσω του microsoft store, αυτή παίρνει κάπου 12% ποσοστό επί του κέρδους σου.

Είχα διαβάσει πως η microsoft θα χρέωνε παραπάνω μέσω του microsoft store ΑΝ το παιχνίδι σου χρησιμοποιούσε microsoft API.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, teodoreh είπε

Αν το παιχνίδι σου πουληθεί μέσω του microsoft store, αυτή παίρνει κάπου 12% ποσοστό επί του κέρδους σου.

Είχα διαβάσει πως η microsoft θα χρέωνε παραπάνω μέσω του microsoft store ΑΝ το παιχνίδι σου χρησιμοποιούσε microsoft API.

Το ότι μέσα από το store θα σου πάρει ένα ποσό είναι γνωστό και άσχετο με το directx.

Το directx είναι εντελώς δωρεάν. Επίσης όλες σχεδόν οι games engines για windows πατάνε πάνω σε directx.

Οπότε απλά μπορείς να διορθωσεις το αρχικό σου ποστ.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 minutes ago, teodoreh said:

Αν το παιχνίδι σου πουληθεί μέσω του microsoft store, αυτή παίρνει κάπου 12% ποσοστό επί του κέρδους σου.

Είχα διαβάσει πως η microsoft θα χρέωνε παραπάνω μέσω του microsoft store ΑΝ το παιχνίδι σου χρησιμοποιούσε microsoft API.

Όλοι οι launchers χρεώνουν. Εκτός και αν θεωρείς τις Epic και Valve φιλανθρωπικά ιδρύματα. 
Στο δια ταύτα, ότι βελτιώνει το εικαστικό των παιχνιδιών ευπρόσδεκτο. 
Αν όμως αυτό σημαίνει χειρότερη βελτιστοποίηση σε παιχνίδια γιατί τεμπελιά, τότε θα έχουμε θέμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Το ότι μέσα από το store θα σου πάρει ένα ποσό είναι γνωστό και άσχετο με το directx.

Το directx είναι εντελώς δωρεάν. Επίσης όλες σχεδόν οι games engines για windows πατάνε πάνω σε directx.

Οπότε απλά μπορείς να διορθωσεις το αρχικό σου ποστ.

Ας υπάρχει ως λάθος. Έψαξα αρκετή ώρα να βρω εκείνη τη πηγή του 2021. Ίσως να ήταν λάθος από μίξη πληροφοριών που είχα από τις διαφορές μεταξύ του 12% που χρέωνε στο microsoft store και το 30% που χρέωνε στο XBox. Who knows...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...