Pwpwpw Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Θέλω καινουργιο σκουτερ για μετακίνηση εντος πόλης και είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2. Το medley έχει τους μεγαλύτερους χώρους της κατηγορίας και παιρνει αριστα στο κομμάτι της πρακτικότητα και το sr έχει πολυ ιδιαίτερη εμφάνιση μου μου αρέσει αλλά έχει λιγότερους χώρους, ειδικά στα πόδια. Ένα ακόμη κομμάτι που με προβληματίζει είναι η ευκολία/αξια σε μελλοντική μεταπώληση, νομίζω ότι μάλλον το medley θα «φεύγει» πολυ πιο εύκολο λογο του ότι είναι σκούτερ με πιο κλασσικο σχεδιασμό. Ποια η άποψη σας; Επεξ/σία 5 Μαρτίου από Pwpwpw Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madnifestah Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου medley απο εμένα.. ποιο μεγάλους χώρους ποιό άνετο στο να ανέβεις-κατεύεις ποιο αραιά διαστήματα service ( πρόταση κατασκευαστή για αλλαγή λαδιών 1 φορά τον χρόνο η 10.000χλμ πχ ) πληθώρα ανταλλακτικων και κυρίως πλαστικών μερών 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου Απο αυτά που αναφέρεις, Medley θα πρότεινα. Αλλά κοίτα και το Honda SH150i, ένα απο τα κορυφαία scooter στην κατηγορία του. 3 minutes ago, madnifestah said: ποιο αραιά διαστήματα service ( πρόταση κατασκευαστή για αλλαγή λαδιών 1 φορά τον χρόνο η 10.000χλμ πχ ) Ότι και να λέει, για κανένα λόγο, δε θα έκανα αλλαγή λαδιών στα 10.000χλμ. Στα 6κ ή ακόμα καλύτερα στα 4κ για να είσαι ήσυχος. Εξάλλου το κόστος είναι γύρω στα 12€. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaFiS Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου Ιδιο γκρουπ ειναι, ιδια μοτερ, με το SR να ειναι υπερκυβισμενο. Το Medley ειναι χρονια στην αγορα και πιο εμπορικο. Το Aprilia ομορφο αλλα οχι τοσο βολικο. Τα περι αλλαγης λαδιων ανα 10k ξεχνα τα, δεν θα εχει σταγονα σε αυτα τα χλμ. Μλκιες της Piaggio και ολων των εταιριων για να δειξουν αραια και φθηνα service. Ολοι οι κινητηρες του γκρουπ τσιμπανε λαδακι και ειδικα οι HPE που φορανε οι GTS. Ειχαμε το επισημο service για πανω απο 20 χρονια μεχρι που βγηκε στην συνταξη ο πατερας μου… 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stavmitsos Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου Σιχαμένο μηχανάκι το Aprilia. Η ανάρτηση πίσω είναι άχρηστη, με δικάβαλο τερματίζει απλά επειδή κάθεται άτομο επάνω και η ποδιά του είναι ψηλή σε βαθμό που το ανεβαίνεις σαν μηχανή. Κάντο ένα test drive να σου φύγει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pwpwpw Δημοσ. 5 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 5 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Stavmitsos είπε Σιχαμένο μηχανάκι το Aprilia. Η ανάρτηση πίσω είναι άχρηστη, με δικάβαλο τερματίζει απλά επειδή κάθεται άτομο επάνω και η ποδιά του είναι ψηλή σε βαθμό που το ανεβαίνεις σαν μηχανή. Κάντο ένα test drive να σου φύγει. To εκανα test ride , μου αρεσε οδηγικα και μου φανηκε αρκετα σβελτο για 174 πραγματικα κυβικα. Στις ανωμαλιες του δρομου ισα ισα μου φανηκε πολυ καλο για σκουτερ γιατι ολα λιγο πολυ κοπανανε, αλλα ειμαι σχετικα ελαφρυς 82 κιλα και προφανως δεν εκανα test ride δικαβαλος και ισως αυτο επαιξε το ρολο του. Το θεμα της χρηστικοτητας, με προβληματιζει εμφανισιακα και οδηγικα μου αρεσει. Απο χωρους το Medley ειναι ο βασιλιας της κατηγοριας, ψαχνωντας στο net βλεπω οτι για το aprilia υπαρχει και θεμα χωρου κατω απο την σελα γιατι πολλα κρανη δεν τα χωραει, στο medley τετοιου τυπου προβληματα δεν υπαρχουν. Ενα ακομη που με προβληματιζει στο aprillia ειναι το θεμα της μεταπωλησης, το Medley ειναι απο τα πιο εμπορικα σκουτερ οπως γραψανε και οι συμφοριτες πιο πανω, αν αποφασισω καποια στιγμη να το πουλησω, την αλλη μερα βρισκεις αγοραστη, συν οτι απο ανταλλακτικα υπαρχει πληθωρα πραγμα που δεν ξερω αν ισχυει για το aprilia. Το aprilia με κερδισε λογο εμφανισης αλλα και θεσης οδηγησης, αλλα δεν ξερω αν αυτα ειναι αρκετα και σκεφτομαι μηπως κανω λαθος κινηση και μελλοντικα το μετανιωσω. Επισης δεν ξερω τι παιζει και σε θεμα αξιοπιστιας καθως και ποιοτητας πλαστικων αναμεσα στα 2. Επεξ/σία 5 Μαρτίου από Pwpwpw Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου Σοβαρά, δώσε μια ευκαιρία και στο SH150 που σου είπα. 16άριδες τροχοί μπρος-πίσω, επιπεδο πάτωμα (πρακτικότητα), σέλα που χωράει κράνος, απίστευτη ποιότητα, αξιοπιστία, 9λιτρο ρεζερβουάρ, και το πουλάς όποτε θέλεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pwpwpw Δημοσ. 5 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 5 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Sorath είπε Σοβαρά, δώσε μια ευκαιρία και στο SH150 που σου είπα. 16άριδες τροχοί μπρος-πίσω, επιπεδο πάτωμα (πρακτικότητα), σέλα που χωράει κράνος, απίστευτη ποιότητα, αξιοπιστία, 9λιτρο ρεζερβουάρ, και το πουλάς όποτε θέλεις. Το έχω οδηγήσει. Δεν αμφιβάλω για την ποιότητα Honda και ότι είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας. Δεν μου άρεσαν 3 πράγματα συγκριτικα με το medley. To πρώτο είναι υποκειμενικό και είναι η εμφάνιση όποτε ας το προσπεράσουμε. Το δεύτερο είναι ότι η σέλα του μου φάνηκε εντελώς κούτσουρο και καθόλου βολική και το τρίτο επειδη έχει την μπαταρία κάτω από την σέλα έχει πολυ λιγότερο χώρο συγκριτικα με το medley που σημαίνει ότι για να με καλύψει θα πρέπει να βάλω οπωσδήποτε top box. H top box έκδοση του sh 150 αγγίζει τα 4μιση χιλιάρικα και αν βάλω και ένα μπαμπριζακι μπροστά που θέλω τα ξεπερνάει. Εάν προσπεράσουμε τα 2 αρνητικά που ανάφερα προκύπτει ένα ακόμα που είναι η τιμη. Καλό χρυσό το Honda αλλά 4μιση χιλιάρικα για ένα μικρό 150αρι σκουτερακι πόλης δεν μου πάει η καρδιά να δωσω. Επεξ/σία 5 Μαρτίου από Pwpwpw 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Δέχομαι πλήρως τα σχόλιά σου. Είναι λογικό αυτό που θέλουμε να μας αρέσει πρώτα στο μάτι. Απλα μια επισήμανση: Στην ίδια έκδοση, δηλαδή χωρίς βαλίτσα και μπαρμπριζ, το Medley είναι στα 3850€και το SH είναι στα 4150€ (300€ διαφορά). Καλορίζικο και ασφαλή χιλόμετρα να έχεις, ότι και να πάρεις, και υπολόγισε και κάποιο ποσό για εξοπλισμό ασφαλείας (κράνος, γάντια, μπουφάν). Επεξ/σία 5 Μαρτίου από Sorath 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pwpwpw Δημοσ. 5 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 5 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, Sorath είπε Δέχομαι πλήρως τα σχόλιά σου. Είναι λογικό αυτό που θέλουμε να μας αρέσει πρώτα στο μάτι. Απλα μια επισήμανση: Στην ίδια έκδοση, δηλαδή χωρίς βαλίτσα και μπαρμπριζ, το Medley είναι στα 3850€και το SH είναι στα 4150€ (300€ διαφορά). Καλορίζικο και ασφαλή χιλόμετρα να έχεις, ότι και να πάρεις, και *υπολόγισε και κάποιο ποσό για εξοπλισμό ασφαλείας (κράνος, γάντια, μπουφάν). Το γνωριζω, αλλα το medley δεν νομιζω οτι χρειαζεται Top box καθως εχει με διαφορα το μεγαλυτερο χωρο της κατηγοριας κατω απο την σελα με χωρο για 2 κρανη κτλ, θεωρω οτι θα με καλυψει χωρις βαλιτσα, οποτε στο μυαλο μου εχω ως δεδομενο το εξτρα κοστος για Top box στην περιπτωση του sh, ενω στην περιπτωση του Medley οχι. *Υπαρχει ηδη ο εξοπλισμος καθως εχω ηδη σκουτερ, απλως θελω να το αλλαξω🙂 Επεξ/σία 5 Μαρτίου από Pwpwpw 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CleanthisD Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου Τον Αύγουστο του 22 χρειάστηκα μηχανάκι για το χωριό. Πολύ κακό οδόστρωμα και αρκετοί χωματόδρομοι. Είχα καταλήξει τότε στο medley s, το sh και το nmax. Όλα στα 125 κυβικά λόγω διπλώματος αυτοκινήτου. Την περίοδο εκείνη η έλλειψη των ημιαγωγών είχε επηρεάσει όλη την αγορά. Το medley και το sh ήθελαν προπαραγγελία και 4 μήνες αναμονή και το sh 6 μήνες. Νταξ ούτε αυτοκίνητο. Τελικά πήρα το sr 125 gt που μόλις είχε κυκλοφορήσει γιατί δεν μπορούσα να περιμένω. Τότε ως νέος οδηγός μοτοσικλέτας είχα ξενερώσει παρά πολύ που δεν είχε abs ενώ το αδερφό medley είχε μπρος πίσω. Στις κακόμορφιες των ελληνικών δρόμων δεν καταλαβαίνει τίποτα και αυτό που αναφέρθηκε για τις αναρτήσεις παρά πάνω δεν ισχύει. Μια χαρά πάει δικάβαλο δυο 90κιλους ενήλικες. Δυστυχώς δεν έχω πολύ εμπειρία και είναι το μόνο μηχανάκι που έχω οδηγήσει για να γράψω κάτι παραπάνω. Κάτω από την σέλα χωράει half face κράνος, ένα αδιάβροχο, μια πετσέτα θαλασσής και ψιλοπράγματα( κλειδιά, πορτοφόλια κτλ). Στην θέση του κινητού στο τιμόνι με το ζόρι χωράει το s20 fe μου. Το pro max χωράει μόνο χωρίς θήκη αλλά θα πάρεις την οθόνη στο χέρι και το s23 ultra ούτε για πλάκα. Μετά από 3000 χιλιόμετρα αν μπορούσα να ξανά διαλέξω ίσως να μην το επέλεγα για την απουσία του abs και μόνο 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου Κι όμως, φίλε Κλεάνθη, στην περίπτωσή σου, επειδή κυκλοφορεις πολύ σε χωματόδρομο απο ότι καταλαβαίνω, είναι καλύτερα που δεν έχει ABS 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CleanthisD Δημοσ. 6 Μαρτίου Share Δημοσ. 6 Μαρτίου Γιατί το λες αυτό;; Δεν έχω ιδέα από τέτοιου είδους φυσική! Κάνα δυο φορές πάντως που πετάχτηκε αυτοκίνητο σε διασταύρωση λόγω απειρίας τρόμαξα και πάτησα λίγο παρά πάνω το μπροστινό, μπλόκαρε για πλάκα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pwpwpw Δημοσ. 6 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 6 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, CleanthisD είπε Γιατί το λες αυτό;; Δεν έχω ιδέα από τέτοιου είδους φυσική! Κάνα δυο φορές πάντως που πετάχτηκε αυτοκίνητο σε διασταύρωση λόγω απειρίας τρόμαξα και πάτησα λίγο παρά πάνω το μπροστινό, μπλόκαρε για πλάκα. Επειδη υποτίθεται ότι το σκούτερ έχει και off road δυνατότητες για αυτό δεν εχει abs στο πίσω τροχό, στο φρενάρισμα σε χώμα το abs χειροτερεύει την κατάσταση. Επεξ/σία 6 Μαρτίου από Pwpwpw 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaFiS Δημοσ. 6 Μαρτίου Share Δημοσ. 6 Μαρτίου To 125 εχει συνδιαστικο φρενο (CBS)… 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα