Προς το περιεχόμενο

Προβλήματα κατά την επιτάχυνση - Toyota


TheHunter122

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα! Λοιπόν το πρόβλημα φτιάχτηκε και ήταν ότι οι βαλβίδες λόγω παλιού ιδιοκτήτη που το κινούσε με υγραέριο, είχαν κλείσει οι εξαγωγής και έκανε αυτά που έκανε. Τώρα το αμάξι πετάει. Λόγω του ότι δεν είναι μηχανικές θα ξανά θέλουν ρύθμισμα σε 60.000 χλμ.... Αν δεν το έκανα αυτό από ότι κατάλαβα θα είχε κάνει ζημιά στο κεφαλάρι και μετά η ζημιά πολύ μεγάλη και κόστος. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, TheHunter122 είπε

Καλησπέρα! Λοιπόν το πρόβλημα φτιάχτηκε και ήταν ότι οι βαλβίδες λόγω παλιού ιδιοκτήτη που το κινούσε με υγραέριο, είχαν κλείσει οι εξαγωγής και έκανε αυτά που έκανε. Τώρα το αμάξι πετάει. Λόγω του ότι δεν είναι μηχανικές θα ξανά θέλουν ρύθμισμα σε 60.000 χλμ.... Αν δεν το έκανα αυτό από ότι κατάλαβα θα είχε κάνει ζημιά στο κεφαλάρι και μετά η ζημιά πολύ μεγάλη και κόστος. 

αν είναι μηχανικές θέλουν ρύθμιση .Αν είναι αυτορυθμιζόμενες..........δεν θέλουν ρύθμιση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

αν είναι μηχανικές θέλουν ρύθμιση .Αν είναι αυτορυθμιζόμενες..........δεν θέλουν ρύθμιση.

Βασικά αυτό μηχανικές έχω επομένως. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γτ τα ιαπωνικά έχουν ευαισθησία; Όντως φίλος που έχει σιτροέν δεν έχει κάνει ποτέ ρύθμιση

Επεξ/σία από TheHunter122
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, TheHunter122 said:

Βασικά αυτό μηχανικές έχω επομένως. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γτ τα ιαπωνικά έχουν ευαισθησία; Όντως φίλος που έχει σιτροέν δεν έχει κάνει ποτέ ρύθμιση

γιατι σχεδόν ολα τα αμαξια έχουν αυτορυθμιζόμενης βαλβίδες μόνο κάτι πολυυυυυυυυυυυ  παλιά 30+ ειχαν μηχανικές και μερικά ιαπωνικά 20 χρόνον με καποιο παράλογο τρόπο ειχαν μηχανικές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, TheHunter122 είπε

Βασικά αυτό μηχανικές έχω επομένως. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γτ τα ιαπωνικά έχουν ευαισθησία; Όντως φίλος που έχει σιτροέν δεν έχει κάνει ποτέ ρύθμιση

Δες σε εγκαταστατη τώρα το υγραέριο και βγάλτε το στο δρόμο για έλεγχο .

Ρώτησε τον και για αυτολιπανση με βενζίνη στα φορτία ή τοποθέτηση ηλεκτρονικής λαδιερες με ειδικό πρόσθετο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι θα το δω αυτό με την λαδιέρα που λες και την βενζίνη στα φορτία. Αυτό που σκέφτομαι είναι τώρα που έγινε ρύθμιση στις βαλβίδες με καπελωτα, συνεχίζω με υγραέριο;  Επίσης κακώς πήγα στο συνεργείο και δεν έκανα αυτό που διάβασα σε ένα άλλο site: ρύθμιση βαλβίδων με τα ίδια καπελώτα αφού τα καπελώτα «ρυθμιστούν» σε μηχανουργείο (σχετικά μικρό κόστος);

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, TheHunter122 είπε

 Επίσης κακώς πήγα στο συνεργείο και δεν έκανα αυτό που διάβασα σε ένα άλλο site: ρύθμιση βαλβίδων με τα ίδια καπελώτα αφού τα καπελώτα «ρυθμιστούν» σε μηχανουργείο (σχετικά μικρό κόστος);

Και θα έκανες μονος σου αλλαγή σε καπελώτα και  θα ήξερες πόσο πρέπει να τα διαμορφωσουν; 

Απο αυτά που γράφεις δεν φαίνεται να έχεις γνώσεις απο μηχανικά (δεν είναι κακό,δεν τα ξέρουμε όλοι όλα) οπότε καλά έκανες και το πήγες σε συνεργείο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/3/2024 στις 9:05 ΜΜ, TheHunter122 είπε

Καλησπέρα! Λοιπόν το πρόβλημα φτιάχτηκε και ήταν ότι οι βαλβίδες λόγω παλιού ιδιοκτήτη που το κινούσε με υγραέριο, είχαν κλείσει οι εξαγωγής και έκανε αυτά που έκανε. Τώρα το αμάξι πετάει. Λόγω του ότι δεν είναι μηχανικές θα ξανά θέλουν ρύθμισμα σε 60.000 χλμ.... Αν δεν το έκανα αυτό από ότι κατάλαβα θα είχε κάνει ζημιά στο κεφαλάρι και μετά η ζημιά πολύ μεγάλη και κόστος. 

Κινητηρας vvti σιγουρα οχι μηχανικες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, kostis444t είπε

υπάρχει κάποιο site που βάζεις την μάρκα -μοντέλο -χρονολογία και βλέπεις αν εχει μηχανικές η αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες ?

https://www.auto-data.net/gr/toyota-avensis-ii-1.6-vvt-i-110hp-3580 αντίστοιχα είναι η corolla και το Yaris 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά τη ρύθμιση λοιπόν των βαλβίδων παρατηρώ αυτές τις μέρες ότι στη βενζίνη το αμάξι πετάει ενώ στο αέριο μερικές φορές κάνει κάτι μικρά κοψίματα και δεν επιταχύνει όπως στη βενζίνη. Μπορεί να θέλει ρύθμισμα; Η τπτ μπεκ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, TheHunter122 είπε

Μετά τη ρύθμιση λοιπόν των βαλβίδων παρατηρώ αυτές τις μέρες ότι στη βενζίνη το αμάξι πετάει ενώ στο αέριο μερικές φορές κάνει κάτι μικρά κοψίματα και δεν επιταχύνει όπως στη βενζίνη. Μπορεί να θέλει ρύθμισμα; Η τπτ μπεκ;

Να ξερεις  το σωστο υγραεριο εχει αμελητεα διαφορα στην αποδοση με την βενζινη.

Φτιαχτο να πηγαινει σωστα και με το υγραεριο μην ανεβαζεις στροφες(νορμαλ οδηγηση) για μακροζωια του μοτερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/3/2024 στις 1:04 ΠΜ, TheHunter122 είπε

Μετά τη ρύθμιση λοιπόν των βαλβίδων παρατηρώ αυτές τις μέρες ότι στη βενζίνη το αμάξι πετάει ενώ στο αέριο μερικές φορές κάνει κάτι μικρά κοψίματα και δεν επιταχύνει όπως στη βενζίνη. Μπορεί να θέλει ρύθμισμα; Η τπτ μπεκ;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...