Προς το περιεχόμενο

Toyota Auris 1.4 12' (diesel) vs Hyundai i20 1.1 17' (diesel)


Georg-X

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γενικά όσοι κινήστε με Diesel πρέπει να προσέχετε πολύ τα βενζινάδικα από τα οποία γεμίζετε γιατί 9/10 πρόστιμα για νοθευμένα καύσιμα αφορούν το πετρέλαιο κίνησης.

Προσωπικά ότι διαφορά έβλεπα στην οικονομία του καυσίμου, το πλήρωνα σε service και ανταλλακτικά.

Ο μόνος λόγος που θα έπαιρνα ξανά diesel θα ήταν άμα έκανα τουλάχιστον 40k+ χιλιόμετρα τον χρόνο και τα περισσότερα εκτός πόλης.

Για μεταχειρισμένο ούτε λόγος γιατί πολύ απλά κανένας μηχανικός δε θα σου δώσει εγγύηση για τον κινητήρα που θα ελέγξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

15 hours ago, paylidis said:

Σε πετρέλαιο εισαγωγής με αμφίβολα 190Κ χλμ μάλλον κολλητό μηχανικό θα πρέπει να έχεις για αντλίες μπεκ dpf egr κλπ που θα σκάνε σα πυροτεχνήματα το ένα μετά το άλλο. Τα χλμ σου δε το δικαιολογούν πάντως όπως ειπώθηκε ήδη… ειδικά για μεταχειρισμένο. Για καινουργιο θα σου έλεγα πάρε πετρέλαιο αν το θες υπό την αβάντα της οποίας εγγύησης 

κοινώς τα έχεις λίγο λάθος στο μυαλό σου, με όλη τη καλή πρόθεση κ διάθεση αυτά :) 

 

Δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα με τα diesel. Δεν ειναι τοσο ακριβα τα μπεκ ουτε το dpf και δεν χαλανε τοσο ευκολα.  Θελουν μια προσοχη στο καυσιμο και να μην γινονται μονο μικρες αποστασεις. (με ενα χιλιαρικο βαζεις 4δα μπεκ , και με 300 καθαρισμο dpf που θα βγαλουν πολλα χιλιομετρα)

Δεν εχουν τοσο σημαντικη διαφορα απο ενα βενζινης με τα ιδια χιλιομετρα, στα 200κ χιλιομετρα ολα τα μεταχειρισμενα θα ζητανε, αμορτισερ, ιμαντες, καδενες, σασμαν κτλ κτλ. 

 

Ειτε βενζινη ειτε πετρελαιο σε αυτα τα χιλιομετρα πρεπει να υπαρχει μια καβατζα 2κ για βλαβες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, imr είπε

 

Δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα με τα diesel. Δεν ειναι τοσο ακριβα τα μπεκ ουτε το dpf και δεν χαλανε τοσο ευκολα.  Θελουν μια προσοχη στο καυσιμο και να μην γινονται μονο μικρες αποστασεις. (με ενα χιλιαρικο βαζεις 4δα μπεκ , και με 300 καθαρισμο dpf που θα βγαλουν πολλα χιλιομετρα)

Δεν εχουν τοσο σημαντικη διαφορα απο ενα βενζινης με τα ιδια χιλιομετρα, στα 200κ χιλιομετρα ολα τα μεταχειρισμενα θα ζητανε, αμορτισερ, ιμαντες, καδενες, σασμαν κτλ κτλ. 

 

Ειτε βενζινη ειτε πετρελαιο σε αυτα τα χιλιομετρα πρεπει να υπαρχει μια καβατζα 2κ για βλαβες.

 

Μια τετράδα μπεκ, μια μπομπα πετρελαίου και ένα dpf που θα σκάσουν ήρθα ή γρήγορα σε τόσα χλμ είναι πάνω από 2500 γνήσια καινούργια ρε σύ. Χωρια η οποία άλλη ζημιά που σωστά αναφέρεις. Αξίζει το ρισκο για 15Κ χλμ;

Δε συζητάμε να βγάλει καμία τουρμπίνα λόγω dpf μετά παίζει κλάμα…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, paylidis said:

Μια τετράδα μπεκ, μια μπομπα πετρελαίου και ένα dpf που θα σκάσουν ήρθα ή γρήγορα σε τόσα χλμ είναι πάνω από 2500 γνήσια καινούργια ρε σύ. Χωρια η οποία άλλη ζημιά που σωστά αναφέρεις. Αξίζει το ρισκο για 15Κ χλμ;

Δε συζητάμε να βγάλει καμία τουρμπίνα λόγω dpf μετά παίζει κλάμα…

Ε δεν πας σε αντιπροσωπεια για αυτα.

Σε εξειδικευμενους πετρελαιαδες, θα βρεις τα original μπεκ (boch delphi) πολυ πιο φτηνα. Το θεμα ειναι να βρεις σωστο μαστορα να στα ρυθμισει. Το ιδιο και οι τουρμπινες. Τα dpf πλεον υπαρχουν πολλοι που τα καθαριζουν σωστα και ειναι σαν καινουργια.

 

Το αρνητικο σε ολα αυτα ειναι οτι θελει ψαξιμο και τρεξιμο για να γινει σωστη δουλεια. Εμενα αυτο με τρομαζει πιο πολυ, οτι θα μεινω 1 βδομαδα χωρις αμαξι.

 

Το κοστος το κανεις αποσβεση απο το καυσιμο. Εγω μετα απο 4 χρονια με diesel δεν τα αλλαζω, πας με 140-160 ανετα και καις 5-6λ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...