Προς το περιεχόμενο

Toyota Auris 1.4 12' (diesel) vs Hyundai i20 1.1 17' (diesel)


Georg-X

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

6 ώρες πριν, filarhos είπε

Το τιμόνι έχει θέμα, που με 100€ επισκευάζεται.

Μετά από εξαρτήματα που έχουν θέμα όλα είναι: τουρμπίνα (την επισκέυασα με 2-300 είναι μεταβλητης γεωμετρίας), dpf-egr (δεν είχε πρόβλημα με 8έτη και 140χιχλμ), τρόμπες (επισκευή υψηλής με 400€).

Γενικά ότι βγάζουν όλα βγάζουν και τα FIAT (πρώην Fiat Chrysler Automobiles και Stellantis πλέον). Δυστυχώς κοινοί προμηθευτές και κοινά ανταλλάκτικά έχουν όλοι (με κατασκευή στην Κίνα).

 

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες θα μου φανούν σίγουρα χρήσιμες αν πάρω τελικά Fiat!

6 ώρες πριν, paylidis είπε

190Κ χλμ+εισαγωγης+2012, απο εμενα οχι...

γιατι θες τοσο πολυ πετρελαιο; κανεις πανω απο 20Κ χλμ το χρονο;

Κάνω περίπου 15k χλμ τον χρόνο δεν βλέπω τον λόγο να πάω σε βενζίνη. Αλλά και 10Κ να έκανα πάλι δεν βλέπω τον λόγο να πήγαινα σε βενζίνη. Οκ καταλαβαίνω γιατί το λες το όχι...αλλά με το budget που διαθέτω σε Auris δεν είναι άσχημα βλέποντας και στο car.gr τι γίνεται με τα Toyota γενικώς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Georg-X είπε

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες θα μου φανούν σίγουρα χρήσιμες αν πάρω τελικά Fiat!

Κάνω περίπου 15k χλμ τον χρόνο δεν βλέπω τον λόγο να πάω σε βενζίνη. Αλλά και 10Κ να έκανα πάλι δεν βλέπω τον λόγο να πήγαινα σε βενζίνη. Οκ καταλαβαίνω γιατί το λες το όχι...αλλά με το budget που διαθέτω σε Auris δεν είναι άσχημα βλέποντας και στο car.gr τι γίνεται με τα Toyota γενικώς!

Δηλαδή δε σε ενδιαφέρει αν εχει γυρισμένα χιλιόμετρα, τι μαζέματα χρειάζεται, τι θα αρχίσει να ζητάει απο εδώ και πέρα ένα αυτοκίνητο με 250Κ χλμ; Μονο το οτι είναι Τογιότα σου φτάνει; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Δηλαδή δε σε ενδιαφέρει αν εχει γυρισμένα χιλιόμετρα, τι μαζέματα χρειάζεται, τι θα αρχίσει να ζητάει απο εδώ και πέρα ένα αυτοκίνητο με 250Κ χλμ; Μονο το οτι είναι Τογιότα σου φτάνει; 

Αδερφέ σου ξαναλέω πάλι ότι πάμε με τα αναγραφόμενα διότι δεν ξέρω αν είναι γυρισμένα...τι θέλεις να σου πω ότι είναι 250χιλ χλμ? Δεν ξέρω μπορεί και να τα έχει. Toyota έχω προσωπική εμπειρία στην οικογένεια μου με πάνω από 3 αυτοκίνητα από το 1994..στα πετρέλαια ξεχνάς τι θα πει συνεργείο.

37 λεπτά πριν, phanispal είπε

Με 10-15Κ/χρόνο ποια είναι τα επιχερήματά σου υπέρ του πετρελαίου;

Λιγότερα χρήματα στα καύσιμα και μεγαλύτερη αξιοπιστία στον κινητήρα για τα χιλιόμετρα....δεν παίρνω καινούργιο αυτοκίνητο να σου θυμίσω ...δεν θέλω στις 300χιλ χλμ να βαράει η μηχανή 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Georg-X είπε

στα πετρέλαια ξεχνάς τι θα πει συνεργείο.

Σε πετρέλαιο εισαγωγής με αμφίβολα 190Κ χλμ μάλλον κολλητό μηχανικό θα πρέπει να έχεις για αντλίες μπεκ dpf egr κλπ που θα σκάνε σα πυροτεχνήματα το ένα μετά το άλλο. Τα χλμ σου δε το δικαιολογούν πάντως όπως ειπώθηκε ήδη… ειδικά για μεταχειρισμένο. Για καινουργιο θα σου έλεγα πάρε πετρέλαιο αν το θες υπό την αβάντα της οποίας εγγύησης 

κοινώς τα έχεις λίγο λάθος στο μυαλό σου, με όλη τη καλή πρόθεση κ διάθεση αυτά :) 

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, paylidis είπε

Σε πετρέλαιο εισαγωγής με αμφίβολα 190Κ χλμ μάλλον κολλητό μηχανικό θα πρέπει να έχεις για αντλίες μπεκ dpf egr κλπ που θα σκάνε σα πυροτεχνήματα το ένα μετά το άλλο. Τα χλμ σου δε το δικαιολογούν πάντως όπως ειπώθηκε ήδη… ειδικά για μεταχειρισμένο. Για καινουργιο θα σου έλεγα πάρε πετρέλαιο αν το θες υπό την αβάντα της οποίας εγγύησης 

κοινώς τα έχεις λίγο λάθος στο μυαλό σου, με όλη τη καλή πρόθεση κ διάθεση αυτά :) 

Δεν νομίζω ότι έχω λάθος λογική...απλώς δεν έχω τετράγωνη λογική. Και οι 2 επιλογές που έθεσα είναι πετρέλαια με την τελευταία να είναι πιο καινούργια με διάφορα 5 ετών από την άλλη...Η βενζίνη που θα σε ωφελήσει εφόσον για μια βόλτα ή ένα ταξίδακι θα θες και μισό νεφρό σε καύσιμα?

Κοινώς μάλλον δεν έχω λάθος στο μυαλό μου...χωρίς παρεξήγηση πάντα εδώ απαντήσεις ήρθα να πάρω ούτε να πσρεξηγηθω με κανέναν θέλω αλίμονο 

3 λεπτά πριν, phanispal είπε

Εντάξει αν έχει έμπιστο μηχανικό που σκαμπάζει να το τσεκάρει, ας πάει σε πετρέλαιο αν βρει κάτι καλό.

Κολλητός μου φίλος είναι ο μηχανικός που θα δει το αμάξι και θα το αναλάβει εννοείται...δεν πρόκειται να πάρω κάτι που θα έχει ή πρόκειται να χτυπήσει πρόβλημα στο άμεσο κοντινό μέλλον 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

O μηχανικος σου οσο καλός και να ειναι δεν μπορει να σου πει με βεβαιότητα αν το αυτοκίνητο εχει φαει μάπα πετρέλαιο (οπότε  μπορείς να πάρεις τα μπεκ  στο χέρι  ή να σου σκάσει η αντλία πετρελαίου ανά πασα στιγμη. Ουτε μπορει εύκολα να δει αν το ρεζερβουάρ ειναι τίγκα στην μούργα επειδη το όχημα εμεινε ακινητοποιημένο κανένα τριμηνο και χωρις αντιβακτηριδιακό..

Συχνά οτι γλυτώνεις σε καύσιμο το πληρώνεις σε πσνάκριβη συντήρηση στα ντιζελ ειδικά σε μεταχειρισμένα

Ψάξτο καλά ειδικά αν οι διαδρομές σου θα είναι κυρίως εντός πόλης..

 

Επεξ/σία από prometheas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω οδηγήσει χειρότερο αυτοκίνητο από το αουρις. Καμια ηχομόνωση, φτηνιαρικο εσωτερικό, άθλιο κιβώτιο, γλιστερο, ευπαθές σε πλευρικούς ανέμους, θορυβώδες, αναιμικο

Κουβάς 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Georg-X είπε

Δεν νομίζω ότι έχω λάθος λογική...απλώς δεν έχω τετράγωνη λογική. Και οι 2 επιλογές που έθεσα είναι πετρέλαια με την τελευταία να είναι πιο καινούργια με διάφορα 5 ετών από την άλλη...Η βενζίνη που θα σε ωφελήσει εφόσον για μια βόλτα ή ένα ταξίδακι θα θες και μισό νεφρό σε καύσιμα?

Η βενζίνη εχει φθηνότερη συντήρηση, ενδείκνυται για κίνηση πόλης (που είναι ο,τι χειρότερο για ντίζελ), δε θα του έχουν πιει το αίμα στο εξωτερικό και για ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο θα είναι φθηνότερη. Μια μικρή τούρμπο βενζίνη σε ταχύτητες εθνικής καίει 5.5-6λ/100. Με ένα σχετικά ψόφιο πετρέλαιο, πόσο λιγότερο πιστεύεις θα κάψεις; Κάτω απο 5 δε θα πέσεις. 

Το πετρέλαιο είναι καλύτερη επιλογή αν κάνεις πραγματικά πολλά χιλιόμετρα και μάλιστα εκτός πόλης.

Τέλος πάντων, κουβέντα κάνουμε, ούτε κανένας μας θα πάρει το Auris αν δε το πάρεις εσύ, απλά αφού ρωτάς δημοσίως γνώμες, για αυτό τα γράφουμε. Πάντως η λογική σου είναι λάθος, έχεις ξεκινήσει απο το "θέλω ασιατικό πετρέλαιο γιατι ξεχνάς το συνεργείο και πας παντού τσάμπα" και προσπαθείς στο μπάτζετ σου να χωρέσεις ο,τι καλύπτει αυτές τις προϋποθέσεις, αγνοώντας όλα τα τριγύρω, κι αυτό φαίνεται κι απο το οτι συζητάς κι ένα ι20 που ειναι μικρότερο απο το τωρινό σου αυτοκίνητο το οποίο το αλλάζεις γιατι δε σε βολεύει.

Στο μεταχειρισμένο πρώτα κοιτάς το καλύτερο που βρίσκεις στο μπάτζετ σου, απο θέμα κατάστασης, ηλικίας, συντήρησης κλπ, και μετά αρχίζεις να το ξεψαχνίζεις παραπάνω. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο 1.4 diesel της toyota δεν ήταν αξιόπιστος, γι' αυτό άλλωστε και τον κατάργησε τόσο γρήγορα. Από την άλλη, χιλιάρι diesel...

Οπότε, από εμένα είναι οχι και για τα δύο. Για diesel πάρε κάτι ευρωπαϊκό (ή nissan). Και 1.500 κυβικά και πάνω.

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικό αέριο cng σα τα δικά μου seat ibiza,2018 999cc 90ps 0€ τέλη κυκλοφορίας Βρίσκεις στα 10-11Κ,όσο σκέφτομαι να δώσω κι εγώ το 1ο 😎

13€  γέμισμα και κάνεις 300χλμ εκτός ή ~270 εντός πόλης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε συνθήκες επαρχίας με την ίδια οδηγηση έχω τα εξής σε κατανάλωση:

Fiat Punto 2015 1.3 diesel 3.5λ

I10 2019 100αρι τούρμπο βενζίνη 5λ

VW Passat 2006 115 ίππους 5.5λ

Προφανώς και προτιμώ σε όλα το 1.3d λόγω ροπής και κατανάλωσης ( το I10 είναι πιο δυνατό αλλά καίει σχεδόν τα διπλα σε κόστος).

Εγώ θα επέλεγα πετρέλαιο με κινητήρα από fiat ή Renault.

Μετά Peugeot αν έχει διορθωθεί το θέμα με το adblue και τέλος 1.6 της VW.

Πολύ καλή ιδέα είναι και το Dacia με τον 1.5 που είναι Renault ο κινητήρας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...