johnnyman Δημοσ. 2 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 4 λεπτά πριν, piccolino είπε Στο ΔΕΔΔΗΕ εννοούσα αλλά αν μπορεί κι ο διπλανός να ζητήσει απ τον πάροχο να του στείλουν γραπτώς πώς και σε πόσο χρόνο θα ολοκληρωθεί η διαδικασία, καλό θα ήταν. Και γι αυτόν θα είναι αποδεικτικό οτι ασχολήθηκε (ας τους πει πως τον πιέζεις εσύ να το έχεις και καλά επειδή δεν τον πιστεύεις) και σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά θα φανεί χρήσιμο και για τους δυο. Μακάρι βέβαια να ξεμπερδέψετε γρήγορα και εύκολα. Kαταλαβα οκ! Εστειλα mail στο δεδδηε και λεω να κανω και ενα ιδιο αιτημα εξυπηρετησης απο το app του δεδδηε και οπου απαντησουν.
takoulou Δημοσ. 2 Μαρτίου Δημοσ. 2 Μαρτίου 7 ώρες πριν, johnnyman είπε Kαταλαβα οκ! Εστειλα mail στο δεδδηε και λεω να κανω και ενα ιδιο αιτημα εξυπηρετησης απο το app του δεδδηε και οπου απαντησουν. Καλημέρα.. Τι αναφέρεις στο email; Ο Δεδδηε δεν το ξέρω αν θα σου απαντήσει.. Δεν μπορεί να κάνει κάτι... Αφού έχει μεταφερθεί η παροχή σου..Απο μόνος δεν μπορεί να κάνει...Θα πρέπει εσύ να ζητήσεις την οποία αλλαγή θέλεις..
johnnyman Δημοσ. 2 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 42 λεπτά πριν, takoulou είπε Καλημέρα.. Τι αναφέρεις στο email; Ο Δεδδηε δεν το ξέρω αν θα σου απαντήσει.. Δεν μπορεί να κάνει κάτι... Αφού έχει μεταφερθεί η παροχή σου..Απο μόνος δεν μπορεί να κάνει...Θα πρέπει εσύ να ζητήσεις την οποία αλλαγή θέλεις.. Καλημέρα. Τους εξήγησα την περίπτωση και ρώτησα ότι εάν όντως με την υπαναχωρηση επιστρέφει η παροχή στον παλιό κάτοχο. Θα τους πάρω και τηλέφωνο μετά και αν δεν βγει άκρη θα πάω από το κατάστημα.
johnnyman Δημοσ. 4 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου Καλημέρα παιδιά και καλή εβδομάδα. Το Σάββατο μίλησα και με δεδδηε και με δεη πάλι και για να είμαι καλυμμένος έκανα νέο συμβόλαιο τηλεφωνικά. Πιστεύω όλα κομπλέ . Σήμερα μου ήρθε email Αγαπητέ πελάτη, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. 2
takoulou Δημοσ. 4 Μαρτίου Δημοσ. 4 Μαρτίου 1 ώρα πριν, johnnyman είπε Καλημέρα παιδιά και καλή εβδομάδα. Το Σάββατο μίλησα και με δεδδηε και με δεη πάλι και για να είμαι καλυμμένος έκανα νέο συμβόλαιο τηλεφωνικά. Πιστεύω όλα κομπλέ . Σήμερα μου ήρθε email Αγαπητέ πελάτη, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Καλημέρα... Είδες αυτό που σου λέγαμε από πριν.. Δεν υπάρχει υπαναχώρηση... Υπομονή.. Στις επόμενες μέρες.. 1
Joshua21 Δημοσ. 4 Μαρτίου Δημοσ. 4 Μαρτίου 1 hour ago, johnnyman said: Καλημέρα παιδιά και καλή εβδομάδα. Το Σάββατο μίλησα και με δεδδηε και με δεη πάλι και για να είμαι καλυμμένος έκανα νέο συμβόλαιο τηλεφωνικά. Πιστεύω όλα κομπλέ . Σήμερα μου ήρθε email Αγαπητέ πελάτη, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Πείστηκες τελικά και έκανες αυτό που σου λέγαμε να κάνεις από την αρχή, πάλι καλά. 1
johnnyman Δημοσ. 4 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου Είπα να κάνω αυτό που μου λέγατε για να είμαι 100% σίγουρος. Σας ευχαριστώ πολύ για όλα. Αγαπαμε το insomnia και τα υπέροχα μέλη του.
piccolino Δημοσ. 5 Μαρτίου Δημοσ. 5 Μαρτίου 14 ώρες πριν, johnnyman είπε Καλημέρα παιδιά και καλή εβδομάδα. Το Σάββατο μίλησα και με δεδδηε και με δεη πάλι και για να είμαι καλυμμένος έκανα νέο συμβόλαιο τηλεφωνικά. Πιστεύω όλα κομπλέ . Σήμερα μου ήρθε email Αγαπητέ πελάτη, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Αν έχεις ανοίξει "προφίλ" στη σελίδα της ΔΕΗ λογικά θα μπορείς να δεις πιο άμεσα όταν θα γίνει η αλλαγή, στις παροχές σου. Για να κάνεις πιο σύντομα και την αίτηση για το ΚΟΤ. 1
johnnyman Δημοσ. 5 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου Μόλις τώρα, piccolino είπε Αν έχεις ανοίξει "προφίλ" στη σελίδα της ΔΕΗ λογικά θα μπορείς να δεις πιο άμεσα όταν θα γίνει η αλλαγή, στις παροχές σου. Για να κάνεις πιο σύντομα και την αίτηση για το ΚΟΤ. Εννοείται ότι έχω mydei. Από κει κατάλαβα την πατάτα που κάνανε όταν πήγα να πληρώσω τον λογαριασμό.
piccolino Δημοσ. 5 Μαρτίου Δημοσ. 5 Μαρτίου 5 λεπτά πριν, johnnyman είπε Εννοείται ότι έχω mydei. Από κει κατάλαβα την πατάτα που κάνανε όταν πήγα να πληρώσω τον λογαριασμό. Μια χαρά τότε.
Joshua21 Δημοσ. 5 Μαρτίου Δημοσ. 5 Μαρτίου 1 hour ago, piccolino said: Αν έχεις ανοίξει "προφίλ" στη σελίδα της ΔΕΗ λογικά θα μπορείς να δεις πιο άμεσα όταν θα γίνει η αλλαγή, στις παροχές σου. Για να κάνεις πιο σύντομα και την αίτηση για το ΚΟΤ. Ακόμα πιο άμεσα μπορεί να το δει στην διαδικτυακή εφαρμογή για τις ΥΔΕ του ΔΕΔΔΗΕ. 1
johnnyman Δημοσ. 5 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου Εμφανίστηκε η νέα παροχή στο mydei στάλθηκε και sms από ΔΕΔΔΗΕ ότι ολοκληρώθηκε το αίτημα αλλά στο site της ΔΕΔΔΗΕ για τις υδε είναι ακόμη στο παλιό όνομα. Why? Να ρωτήσω λίγο. Για την υδε φέρνουμε εμείς ηλεκτρολόγο? Τι τσεκάρει ακριβώς? Μόνο τον πινακα με τις ασφάλειες? Ευχαριστώ.
Joshua21 Δημοσ. 5 Μαρτίου Δημοσ. 5 Μαρτίου 22 minutes ago, johnnyman said: Εμφανίστηκε η νέα παροχή στο mydei στάλθηκε και sms από ΔΕΔΔΗΕ ότι ολοκληρώθηκε το αίτημα αλλά στο site της ΔΕΔΔΗΕ για τις υδε είναι ακόμη στο παλιό όνομα. Why? Να ρωτήσω λίγο. Για την υδε φέρνουμε εμείς ηλεκτρολόγο? Τι τσεκάρει ακριβώς? Μόνο τον πινακα με τις ασφάλειες? Ευχαριστώ. Θα ενημερωθεί και το site σύντομα. Όσο για την ΥΔΕ, ΑΝ τη ζητήσει ο ΔΕΔΔΗΕ, να εξηγήσεις στον ιδιοκτήτη πως προέκυψε από δικό του λάθος οπότε είναι δική του υποχρέωση. Αλλά μια και ρώτησες όχι, δεν τσεκάρει μόνο τον πίνακα με τις ασφάλειες, τσεκάρει όλη την ηλεκτρολογική εγκατάσταση του σπιτιού από τον μετρητή και μετά, την ύπαρξη και καλή λειτουργία του ρελέ, τη γείωση, καθώς επίσης αποτυπώνει την εγκατάσταση σε σχέδιο. 1
johnnyman Δημοσ. 5 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 10 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Θα ενημερωθεί και το site σύντομα. Όσο για την ΥΔΕ, ΑΝ τη ζητήσει ο ΔΕΔΔΗΕ, να εξηγήσεις στον ιδιοκτήτη πως προέκυψε από δικό του λάθος οπότε είναι δική του υποχρέωση. Αλλά μια και ρώτησες όχι, δεν τσεκάρει μόνο τον πίνακα με τις ασφάλειες, τσεκάρει όλη την ηλεκτρολογική εγκατάσταση του σπιτιού από τον μετρητή και μετά, την ύπαρξη και καλή λειτουργία του ρελέ, τη γείωση, καθώς επίσης αποτυπώνει την εγκατάσταση σε σχέδιο. Στο sms έλεγε το αίτημα σας ολοκληρώθηκε και απαιτείται εντός 6μηνου η κατάθεση υπεθευνη δηλωση ηλεκτρολόγου. Εάν δεν καταθέσουμε υδε εντός 6μηνου τι γίνεται? Από περιέργεια ρωτάω. Το ξέρει ο ιδιοκτήτης εννοείται, αυτός θα καλύψει το έξοδο. Δηλαδή μπαίνει μέσα σε όλο το σπίτι? Να τον φωνάξω το καλοκαίρι εάν είναι.
ekrepali Δημοσ. 5 Μαρτίου Δημοσ. 5 Μαρτίου 3 minutes ago, johnnyman said: Εάν δεν καταθέσουμε υδε εντός 6μηνου τι γίνεται? Μπορεί να στείλουν συνεργείο να κόψουν τη παροχή 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα