johnnyman Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Demetroula είπε @Johnnyman Αν δεν έχεις πάει αστυνομία ήδη, πας οπωσδήποτε ΔΕΔΔΗΕ και ζητάς ιστορικό των ονομάτων εκπροσωπήσεων της παροχής σου με ονόματα και ημερομηνίες ώστε να προχωρήσεις σε αιτήματα κατά του παρόχου. Πρέπει να δεις όχι μόνο ποιοί και πότε πήρανε την παροχή σου εν αγνοία σου, αλλά και για ποιόν λόγο προχώρησε ο πάροχός σου σε διακοπή. Υποψιάζομαι ότι και στην δική σου περίπτωση κανέναν Χρυσοβαλάντη ''τακτοποίησαν''. Βλέπω ότι συμβαίνει και σε άλλους παρόχους. Οψόμεθα. Χρειάζεται κάτι να τους προσκομίσω για να μου δώσουν τα ονόματα εκρποσωπησεων? Στο τηλέφωνο μου είπαν λόγω προσωπικών δεδομένων δεν μπορούν να μου δώσουν το όνομα. Επεξ/σία 29 Φεβρουαρίου από johnnyman
ekrepali Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 15 minutes ago, johnnyman said: Την περασμένη εβδομάδα έγινε η διακοπή από την ΔΕΗ και η αλλαγή ονόματος και παροχου. Όνομα δεν μπορούν να με πουν απο Δεδδηε λόγω προσωπικών δεδομένων. Θυμάσαι να έχεις καταθέσει ποτέ έγχαρτο λογαριασμό και Ε9 σε κάποια υπηρεσία, πχ στον Δήμο για αίτηση ΚΕΑ; Ή να είχες βγάλεις φωτοτυπίες σε κάποιο βιβλιοπωλείο; Το πρώτο πράγμα που πρέπει να εξακρυβώσεις είναι αν ο πάροχος υπέβαλε αίτημα εκπροσώπησης α) με πλαστογραφημένα δικαιολογητικά εν αγνοία τους ή β) με ελλιπή δικαιολογητικά παρανόμως. Αλλά δε πρόκειται να σου πούνε λόγω προσωπικών δεδομένων, θα χρειαστείς δικηγόρο. Επεξ/σία 29 Φεβρουαρίου από ekrepali 1
johnnyman Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 4 λεπτά πριν, ekrepali είπε Θυμάσαι να έχεις καταθέσει ποτέ έγχαρτο λογαριασμό και Ε9 σε κάποια υπηρεσία, πχ στον Δήμο για αίτηση ΚΕΑ; Ή να είχες βγάλεις φωτοτυπίες σε κάποιο βιβλιοπωλείο; Το πρώτο πράγμα που πρέπει να εξακρυβώσεις είναι αν ο πάροχος υπέβαλε αίτημα εκπροσώπησης α) με πλαστογραφημένα δικαιολογητικά εν αγνοία τους ή β) με ελλιπή δικαιολογητικά παρανόμως. Αλλά δε πρόκειται να σου πούνε λόγω προσωπικών δεδομένων, θα χρειαστείς δικηγόρο. Εάν έχω βγάλει θα είναι πάρα πολύ παλιά. Στον δημο για κεα Όχι. Αυτό περιμένω για τα δικαιολογητικά,τηλέφωνο από την nrg να δούμε με τι δικαιολογητικά προχώρησε η αλλαγή ονόματος και παροχου.
takoulou Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 4 λεπτά πριν, johnnyman είπε Χρειάζεται κάτι να τους προσκομίσω για να μου δώσουν τα ονόματα εκρποσωπησεων? Στο τηλέφωνο μου είπαν λόγω προσωπικών δεδομένων δεν μπορούν να μου δώσουν το όνομα. Έτσι δεν γίνεται.. Θα πρέπει να τα ζητήσεις εγραφως.. Ίσως ο δικηγόρος αν μπορέσει.. Δεν δίνονται αυτά εύκολα.. Μόνο αν γίνει κάποια αγωγή...
korakios Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, johnnyman είπε Μίλησα με την nrg (αυτός είναι ο παροχος που έγινε η αλλαγή) και περιμένω να δω τι θα μου πουν. Ελπίζω όχι ευγενικά . Αν δεν έχει γίνει πλαστογραφία από το άτομο που έκανε τη αίτηση είναι αρκετά μπλεγμένοι . Ενημερωσέ τους ότι θα κινηθείς νομικά για την όλη ταλαιπωρία , ζήτα το ονοματεπώνυμο υπαλλήλου και ημερομηνία και ώρα της αίτησης (όσο θα περιμένεις στο τηλέφωνο και όχι αργότερα) και να σε πάρουν για εξωδικαστική επίλυση Θα δεχόμουν δωρεάν ρεύμα για κάποια χρόνια (αν δεν έχει πλαστογραφήσει αυτός που έκανε την αίτηση στοιχεία παροχής σου), δηλαδή δες το σαν ευκαιρία και όχι μόνο ταλαιπωρία Το πιο πιθανό σενάριο είναι να έκανε λάθος τον αριθμό παροχής ο υπάλληλος που σημαίνει κάποιος περιμένει να ολοκληρωθεί η αίτηση 😂 Επεξ/σία 29 Φεβρουαρίου από korakios 3
efib Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Εκανα νέα σύνδεση ΧΩΡΙΣ να μου ζητήσουν αποδεικτικό ιδιοκτησίας ή μισθωτηριο. Τους είπα ότι πρέπει να αποδείξει αυτός που κάνει το αίτημα ότι διαμένει νόμιμα στο χώρο, αλλά μου απάντησαν ότι "αν θέλει κάποιος να πληρώνει ρεύμα σε ξένο σπίτι κακό του κεφαλιού του"... Επεξ/σία 29 Φεβρουαρίου από efib 1 1
Demetroula Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2 λεπτά πριν, johnnyman είπε Χρειάζεται κάτι να τους προσκομίσω για να μου δώσουν τα ονόματα εκρποσωπησεων? Στο τηλέφωνο μου είπαν λόγω προσωπικών δεδομένων δεν μπορούν να μου δώσουν το όνομα. Έτσι έλεγαν στο τηλέφωνο και σε μένα. Εξωτερικοί συνεργάτες είναι, εγώ μίλησα με 14 διαφορετικούς και ο καθένας έλεγε ότι είχε ..ευχαρίστηση. Θα υποβάλλεις on line αίτημα μέσω deddie.gr κλικάροντας στο μπλε πλαίσιο που λέει ''εξυπηρέτηση'' και θα επιλέξεις ''άλλο''. Εκεί θα επισυνάψεις ως αρχεία την ταυτότητά σου και ένα Ε9 ή ενοικιαστήριο που να αποδεικνύει ότι η παροχή είναι στο όνομά σου και θα ζητήσεις να σου αποσταλεί άμεσα στο mail σου αντίγραφο του ιστορικού εκπροσωπήσεων του τελευταίου ας πούμε εξάμηνου της παροχής σου. Αν το στείλεις από τα κεντρικά on line, θα ειδοποιήσουν το κατάστημα που αφορά την περιοχή σου και θα σε πάρουν τηλέφωνο. Και να μην πάρουν, αφού το έχεις στείλει ον λάιν και έχεις κρατήσει screen shots, πας και από το τοπικό σου ΔΕΔΔΗΕ στο ''τμήμα καταμέτρησης'' με τα έγγραφα σου (ταυτότητα και αποδεικτικό ότι η παροχή είναι στο όνομά σου) και επιμένεις να σου δώσουν. 3 λεπτά πριν, korakios είπε Το πιο πιθανό σενάριο είναι να έκανε λάθος τον αριθμό παροχής ο υπάλληλος που σημαίνει κάποιος περιμένει να ολοκληρωθεί η αίτηση 😂 Επεξ/σία πριν από 1 λεπτό από korakios Kοράκιε εγώ νομίζω ότι είναι στοχευμένες οι παροχές που τρέχουν με ΚΟΤ. 2
takoulou Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 1 λεπτό πριν, efib είπε Εκανα νέα σύνδεση ΧΩΡΙΣ να μου ζητήσουν αποδεικτικό ιδιοκτησίας ή μισθωτηριο. Τους είπα ότι πρέπει να αποδείξει αυτός που κάνει το αίτημα ότι διαμένει νόμιμα στο χώρο, αλλά μου απάντησαν ότι "αν θέλει κάποιος να πληρώνει ρεύμα σε ξένο κακό του κεφαλιού του"... Αυτά τα κάνουν οι πάροχοι.. Δεν πολυ ενδιαφέρονται αν είναι πραγματικά όλα αυτά τα στοιχεία.. Θέλουν πελάτες.. Ξέρεις πόσους Ρομά έχουν μαζέψει.. Και μετά ζητούν αποκοπες γιατί κανένας τους δεν πληρωνει στο τέλος. 1 2
johnnyman Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 3 λεπτά πριν, korakios είπε Ελπίζω όχι ευγενικά . Αν δεν έχει γίνει πλαστογραφία από το άτομο που έκανε τη αίτηση είναι αρκετά μπλεγμένοι . Ενημερωσέ τους ότι θα κινηθείς νομικά για την όλη ταλαιπωρία , το ονοματεπώνυμο υπαλλήλου και ημερομηνία και ώρα της αίτησης (όσο θα περιμένεις στο τηλέφωνο και όχι αργότερα) και να σε πάρουν για εξωδικαστική επίλυση Θα δεχόμουν δωρεάν ρεύμα για κάποια χρόνια (αν δεν έχει πλαστογραφήσει αυτός που έκανε την αίτηση στοιχεία παροχής σου), δηλαδή δες το σαν ευκαιρία και όχι μόνο ταλαιπωρία Το πιο πιθανό σενάριο είναι να έκανε λάθος τον αριθμό παροχής ο υπάλληλος που σημαίνει κάποιος περιμένει να ολοκληρωθεί η αίτηση 😂 Το θέμα είναι ότι άλλαξε το όνομα παροχής (το είδα από το site για υδε αλλά η διεύθυνση είναι η ίδια, αυτή δηλαδή που νοικιάζω το σπίτι) Πως μπορεί να έγινε λάθος στον αριθμό παροχής οποίος πάει πακέτο με την διεύθυνση κατοικίας αλλά να άλλαξε το όνομα? Δεν είναι πολύ τραβηγμένο?
korakios Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 3 λεπτά πριν, Demetroula είπε Kοράκιε εγώ νομίζω ότι είναι στοχευμένες οι παροχές που τρέχουν με ΚΟΤ. Ποιο το νόημα να σου πληρώνει άλλος το ρεύμα ? Το φέσι που θα μείνει αφορά το άλλο ΑΦΜ
takoulou Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 3 λεπτά πριν, Demetroula είπε Έτσι έλεγαν στο τηλέφωνο και σε μένα. Εξωτερικοί συνεργάτες είναι, εγώ μίλησα με 14 διαφορετικούς και ο καθένας έλεγε ότι είχε ..ευχαρίστηση. Θα υποβάλλεις on line αίτημα μέσω deddie.gr κλικάροντας στο μπλε πλαίσιο που λέει ''εξυπηρέτηση'' και θα επιλέξεις ''άλλο''. Εκεί θα επισυνάψεις ως αρχεία την ταυτότητά σου και ένα Ε9 ή ενοικιαστήριο που να αποδεικνύει ότι η παροχή είναι στο όνομά σου και θα ζητήσεις να σου αποσταλεί άμεσα στο mail σου αντίγραφο του ιστορικού εκπροσωπήσεων του τελευταίου ας πούμε εξάμηνου της παροχής σου. Αν το στείλεις από τα κεντρικά on line, θα ειδοποιήσουν το κατάστημα που αφορά την περιοχή σου και θα σε πάρουν τηλέφωνο. Και να μην πάρουν, αφού το έχεις στείλει ον λάιν και έχεις κρατήσει screen shots, πας και από το τοπικό σου ΔΕΔΔΗΕ στο ''τμήμα καταμέτρησης'' με τα έγγραφα σου (ταυτότητα και αποδεικτικό ότι η παροχή είναι στο όνομά σου) και επιμένεις να σου δώσουν. Kοράκιε εγώ νομίζω ότι είναι στοχευμένες οι παροχές που τρέχουν με ΚΟΤ. Δεν είναι εύκολα... Τα γραφεία του Δεδδηε δεν ανοίγουν για το κοινό πλέον... Υπάρχει πρόβλημα.. Θα πρέπει να παρακαλέσεις... 1
korakios Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 1 λεπτό πριν, johnnyman είπε Πως μπορεί να έγινε λάθος στον αριθμό παροχής οποίος πάει πακέτο με την διεύθυνση κατοικίας αλλά να άλλαξε το όνομα? Δεν είναι πολύ τραβηγμένο? Λάθος του υπαλλήλου της εταιρίας όταν υποβάλλει αίτηση εκπροσώπησης στο ΔΕΔΔΗΕ
takoulou Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2 λεπτά πριν, johnnyman είπε Το θέμα είναι ότι άλλαξε το όνομα παροχής (το είδα από το site για υδε αλλά η διεύθυνση είναι η ίδια, αυτή δηλαδή που νοικιάζω το σπίτι) Πως μπορεί να έγινε λάθος στον αριθμό παροχής οποίος πάει πακέτο με την διεύθυνση κατοικίας αλλά να άλλαξε το όνομα? Δεν είναι πολύ τραβηγμένο? Εσύ το κατάλαβες Άλλοι δεν θα το καταλάβαιναν..
Demetroula Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 1 λεπτό πριν, takoulou είπε Δεν είναι εύκολα... Τα γραφεία του Δεδδηε δεν ανοίγουν για το κοινό πλέον... Υπάρχει πρόβλημα.. Θα πρέπει να παρακαλέσεις... Βασικά να ανάψεις ..καντήλια θέλει.
johnnyman Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Μόλις τώρα, korakios είπε Λάθος του υπαλλήλου της εταιρίας όταν υποβάλλει αίτηση εκπροσώπησης στο ΔΕΔΔΗΕ Οπότε ότι και αν είναι φταίει η nrg έτσι? Το θέμα είναι να ξεμπλέξω σύντομα διότι υπάρχει σοβαρό θέμα. Λογικά άλλαξε αφμ οπότε χάνω κοινωνικό τιμολόγιο, επίδομα ενοικίου συν ότι η δεη έβγαλε τελικό λογαριασμό για πληρωμή... Και για να πάω πάλι δεη θέλει νέα υδε πάλι εγγύηση κτλ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα