Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά. 

Ενώ ήμουν στην δεη και χωρίς να γίνει κάποια ενέργεια από πλευράς μου έγινε διακοπή παροχής και αλλαγή παροχου σε άλλο όνομα. 

Έτσι μου είπαν στη ΔΕΔΔΗΕ..

Το ανακάλυψα σήμερα ενώ πήγα να πληρώσω το λογαριασμό από το mydei.

Μίλησα με την nrg (αυτός είναι ο παροχος που έγινε η αλλαγή) και περιμένω να δω τι θα μου πουν. 

Εννοείται μίλησα και με δεη και τους έπεσαν τα μαλλιά..

Πως είναι δυνατόν να έγινε αυτό ρε παιδιά?

Ακούω γνωμες.. 

 

SmartSelect_20240229_114648_myDEI.jpg

  • Απαντ. 151
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

διέρρευσαν τα στοιχεία σου σε καλοθελητές και έκαναν αίτηση όπως σε άλλη περίπτωση εδώ ή έγινε συστημικό λάθος ή λάθος υπαλλήλου (συστημικό το λένε και αυτό)

 

  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, greekfragma είπε

διέρρευσαν τα στοιχεία σου σε καλοθελητές και έκαναν αίτηση όπως σε άλλη περίπτωση εδώ ή έγινε συστημικό λάθος ή λάθος υπαλλήλου (συστημικό το λένε και αυτό)

 

Πω πω πω..

Εάν έγινε συστημικο λάθος ή λάθος υπαλλήλου πως γίνεται να διορθωθεί? 

Εγώ έχω κανονικά ρεύμα στο σπίτι το οποίο το νοικιάζω κιόλας ενώ στην δεη φαίνεται ότι κόπηκε η παροχή....

Περιμένω τηλ από nrg που υποτίθεται έγινε η μεταφορά να δούμε εάν βγει άκρη....

Πω ρε φίλε μπλέξιμο.... 

Πως να κινηθώ μετά?αντε πες μου...

 

Επεξ/σία από johnnyman
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, johnnyman είπε

Καλησπέρα παιδιά. 

Ενώ ήμουν στην δεη και χωρίς να γίνει κάποια ενέργεια από πλευράς μου έγινε διακοπή παροχής και αλλαγή παροχου σε άλλο όνομα. 

Έτσι μου είπαν στη ΔΕΔΔΗΕ..

Το ανακάλυψα σήμερα ενώ πήγα να πληρώσω το λογαριασμό από το mydei.

Μίλησα με την nrg (αυτός είναι ο παροχος που έγινε η αλλαγή) και περιμένω να δω τι θα μου πουν. 

Εννοείται μίλησα και με δεη και τους έπεσαν τα μαλλιά..

Πως είναι δυνατόν να έγινε αυτό ρε παιδιά?

Ακούω γνωμες.. 

 

SmartSelect_20240229_114648_myDEI.jpg

Από τον Δεδδηε τι σου είπαν;  Ποιος την ζήτησε την διακοπή;

Κάποιος έδωσε λάθος στοιχεία;  Κάτι παίχτηκε; 

Υπάρχει ακόμα η διακοπή μέσα στον Δεδδηε; 

Έχεις μπλέξει λίγο.. Θα πρέπει να γίνει ανάκληση της εντολής.. 

Από τον πάροχο ποιος έδωσε αυτή την εντολή; Φαίνονται τα στοιχεία όλα.. 

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, takoulou είπε

Από τον Δεδδηε τι σου είπαν;  Ποιος την ζήτησε την διακοπή;

Κάποιος έδωσε λάθος στοιχεία;  Κάτι παίχτηκε; 

Υπάρχει ακόμα η διακοπή μέσα στον Δεδδηε; 

Έχεις μπλέξει λίγο.. Θα πρέπει να γίνει ανάκληση της εντολής.. 

Από τον πάροχο ποιος έδωσε αυτή την εντολή; Φαίνονται τα στοιχεία όλα.. 

Από τον ΔΕΔΔΗΕ είπαν ότι έγινε αίτημα για αλλαγή παροχου και ονόματος. 

Το μόνο που μπόρεσαν να μου πουν είναι την εταιρεία που πήγε η παροχή.(nrg)

Το θέμα είναι πως έδωσε η nrg εντολή για διακοπή παροχής από δεη και αλλαγή ονόματος. 

Με τι δικαιολογητικά αφού δεν το ζήτησα εγώ 

Μπορείς να μου δώσεις μια λογική εξήγηση? 

Με έχουν αρρωστήσει από το πρωί...

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, johnnyman είπε

Από τον ΔΕΔΔΗΕ είπαν ότι έγινε αίτημα για αλλαγή παροχου και ονόματος. 

Το μόνο που μπόρεσαν να μου πουν είναι την εταιρεία που πήγε η παροχή.(nrg)

Το θέμα είναι πως έδωσε η nrg εντολή για διακοπή παροχής από δεη και αλλαγή ονόματος. 

Με τι δικαιολογητικά αφού δεν το ζήτησα εγώ 

Μπορείς να μου δώσεις μια λογική εξήγηση? 

Με έχουν αρρωστήσει από το πρωί...

Ναι.. Έχει γίνει βλακεία από τον παροχο

ΝRG... Αυτοί έχουν κάνει το λάθος.. Σε αυτούς θα πρέπει να απευθυθεις... Να ζητήσεις με ποια έντυπα έγινε  αυτή η αλλαγή.. Και θα κάνεις καταγγελία στην ΡΑΕ.. 

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, johnnyman είπε

Από τον ΔΕΔΔΗΕ είπαν ότι έγινε αίτημα για αλλαγή παροχου και ονόματος. 

Το μόνο που μπόρεσαν να μου πουν είναι την εταιρεία που πήγε η παροχή.(nrg)

Το θέμα είναι πως έδωσε η nrg εντολή για διακοπή παροχής από δεη και αλλαγή ονόματος. 

Με τι δικαιολογητικά αφού δεν το ζήτησα εγώ 

Μπορείς να μου δώσεις μια λογική εξήγηση? 

Με έχουν αρρωστήσει από το πρωί...

Το σπίτι είναι δικό σου και το νοικιάζεις σε άλλον ή το ανάποδο; 

Δημοσ.
18 minutes ago, johnnyman said:

Από τον ΔΕΔΔΗΕ είπαν ότι έγινε αίτημα για αλλαγή παροχου και ονόματος. 

Το μόνο που μπόρεσαν να μου πουν είναι την εταιρεία που πήγε η παροχή.(nrg)

Το θέμα είναι πως έδωσε η nrg εντολή για διακοπή παροχής από δεη και αλλαγή ονόματος. 

Με τι δικαιολογητικά αφού δεν το ζήτησα εγώ 

Μπορείς να μου δώσεις μια λογική εξήγηση? 

Με έχουν αρρωστήσει από το πρωί...

Ούτως ή άλλως δεν γίνεται κάποιος σοβαρός έλεγχος από τους παρόχους όταν υπογράφεις νέα σύμβαση, το στάνταρ που ζητάνε είναι ένας παλιός λογαριασμός και ένα αποδεικτικό σχέσης με το ακίνητο (συνήθως Ε9 ή δήλωση μίσθωσης) το οποίο αναφέρει τον αριθμό παροχής. Έλα όμως που ο αριθμός παροχής που έχει δηλωθεί στο Ε9 μπορεί να είναι λάθος, ή ακόμα να έχει σκοπίμως παραποιηθεί στο pdf του Ε9 ή της δήλωσης μίσθωσης ή του παλιού λογαριασμού...

Επίσης υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το λάθος να το έκανε η nrg.

  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ούτως ή άλλως δεν γίνεται κάποιος σοβαρός έλεγχος από τους παρόχους όταν υπογράφεις νέα σύμβαση, το στάνταρ που ζητάνε είναι ένας παλιός λογαριασμός και ένα αποδεικτικό σχέσης με το ακίνητο (συνήθως Ε9 ή δήλωση μίσθωσης) το οποίο αναφέρει τον αριθμό παροχής. Έλα όμως που ο αριθμός παροχής που έχει δηλωθεί στο Ε9 μπορεί να είναι λάθος, ή ακόμα να έχει σκοπίμως παραποιηθεί στο pdf του Ε9 ή της δήλωσης μίσθωσης ή του παλιού λογαριασμού...

Επίσης υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το λάθος να το έκανε η nrg.

Πως θα κάνουν τις πωλησεις.. Εδώ οι εξωτερικοί συνεργάτες έλεγαν τα ψέματα.. Για να κάνουν πελάτες.. Όταν θα πάρουν για κάθε πώληση 40 Ευρώ.. 

Δεν γίνεται σοβαρός έλεγχος.. 

  • Sad 1
Δημοσ.

Το ρεύμα στον επαγγελματικό μου χώρο ήταν επί χρόνια στο όνομα της μητέρας μου. Κάποια στιγμή ήθελα να αλλάξω πάροχο και να το μεταφέρω στο όνομα μου. Έκανα την σχετική διαδικασία και ποτέ κανένας δεν ρώτησε/τηλεφώνησε στην μητέρα μου ή της ζήτησε να υπογράψει κάποια υπεύθυνη δήλωση ότι αποδέχεται την μεταφορά  ή κάτι σχετικό. Απλά η παροχή έφυγε από το όνομα της μητέρας μου και πήγε στο δικό μου. Τόσο απλά.

  • Like 1
Δημοσ.
4 minutes ago, kax54638 said:

Το ρεύμα στον επαγγελματικό μου χώρο ήταν επί χρόνια στο όνομα της μητέρας μου. Κάποια στιγμή ήθελα να αλλάξω πάροχο και να το μεταφέρω στο όνομα μου. Έκανα την σχετική διαδικασία και ποτέ κανένας δεν ρώτησε/τηλεφώνησε στην μητέρα μου ή της ζήτησε να υπογράψει κάποια υπεύθυνη δήλωση ότι αποδέχεται την μεταφορά  ή κάτι σχετικό. Απλά η παροχή έφυγε από το όνομα της μητέρας μου και πήγε στο δικό μου. Τόσο απλά.

Τόσο απλά δεν νομίζω να έγινε, σίγουρα θα σου ζήτησαν κάποιο αποδεικτικό σχέσης με το ακίνητο δλδ Ε9 ή δήλωση μίσθωσης ή παραχωρητήριο.

Στο άλλο έχεις δίκιο, τον παλιό κάτοχο της παροχής ούτε του ζητάνε την άδεια, ούτε καν τον ενημερώνουν, το μαθαίνει όταν του πάει ο τελικός λογαριασμός.

  • Like 1
Δημοσ.
5 minutes ago, Joshua21 said:

Τόσο απλά δεν νομίζω να έγινε, σίγουρα θα σου ζήτησαν κάποιο αποδεικτικό σχέσης με το ακίνητο δλδ Ε9 ή δήλωση μίσθωσης ή παραχωρητήριο.

Στο άλλο έχεις δίκιο, τον παλιό κάτοχο της παροχής ούτε του ζητάνε την άδεια, ούτε καν τον ενημερώνουν, το μαθαίνει όταν του πάει ο τελικός λογαριασμός.

Αυτό λογικά ναι αν και έχουν περάσει χρόνια και δεν το θυμάμαι. Απλά μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση ότι τον προηγούμενο κάτοχο της παροχής δεν τον ρώτησε κανένας. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, kax54638 said:

Αυτό λογικά ναι αν και έχουν περάσει χρόνια και δεν το θυμάμαι. Απλά μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση ότι τον προηγούμενο κάτοχο της παροχής δεν τον ρώτησε κανένας. 

Μα γιατί να τον ρωτήσει κάποιος?

Πάρε ένα απλό παράδειγμα, μισθώνω ένα σπίτι με το ρεύμα στο όνομα μου, φεύγω, και μετά από μένα το μισθώνεις εσύ οπότε πας στη ΔΕΗ ας πούμε με τη δήλωση μίσθωσης παραμάσχαλα και ζητάς να πάρεις το ρεύμα στο όνομα σου, με ποια λογική η ΔΕΗ θα ρωτήσει εμένα αν το επιτρέπω? Μου πέφτει λόγος?

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, takoulou είπε

Εδώ οι εξωτερικοί συνεργάτες έλεγαν τα ψέματα.

Ακριβώς αυτό. Το είχα πάθει κι εγώ με τη Ζενίθ.Χωρίς να φταίει η εταιρία, κάποιος εξωτερικός συνεργάτης άλλαξε εταιρία και πήρε μαζί και το πελατολόγιό του πλαστογραφώντας την υπογραφή μου(το είδα στο αντίγραφο της σύμβασης που ζήτησα από τη Ζενίθ). Αν δεν έχει περάσει κάποιο χρονικό διάστημα εκμεταλλεύσου το δικαίωμα της υπαναχώρησης.

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, stathisp είπε

Ακριβώς αυτό. Το είχα πάθει κι εγώ με τη Ζενίθ.Χωρίς να φταίει η εταιρία, κάποιος εξωτερικός συνεργάτης άλλαξε εταιρία και πήρε μαζί και το πελατολόγιό του πλαστογραφώντας την υπογραφή μου(το είδα στο αντίγραφο της σύμβασης που ζήτησα από τη Ζενίθ). Αν δεν έχει περάσει κάποιο χρονικό διάστημα εκμεταλλεύσου το δικαίωμα της υπαναχώρησης.

Θα μπορούσες να  του κάνεις καταγγελία.. Όπως η εταιρεία έχει ευθύνη μεγάλη.. Για πλαστογραφία.. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...