VonLoutsos Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Καλησπέρα σε όλους. Έχω αγοράσει από τους πορτοκαλί εδώ και σχεδόν δύο χρόνια τον εξωτερικό 2,5" Intenso 4TB, ο οποίος παρουσίάσε βλάβη. Παραδόθηκε στους πορτοκαλί και μετά από δύο εβδομάδες περίπου αφού πήγε στο σέρβις μου ανάφεραν πώς όντως είχε πρόβλημα ο δίσκος και θα δώσουν πιστωτικό (χωρίς να έχω κάποια επίση απάντηση στα χέρια μου από το service). Ο δισκος είχε αγορασθεί στα 70 περίπου ευρώ και τώρα έχει πάει σχεδόν 120. Πως μπορώ να γνωρίζω αν η εντολή του service ήταν για αντικατάσταση ενώ μόνοι τους οι πορτοκαλί αποφάσισαν για πιστωτικό(γιατί προφανώς τους συμφέρει). Μπορώ να επιμείνω σε επιστροφή χρημάτων (ώστε να αγοράσω από αλλού κάποια στιγμή δίσκο); Ποιά είναι η άποψή σας; Ευχαριστώ πολύ για οποιαδήποτε πληροφορία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, VonLoutsos είπε Καλησπέρα σε όλους. Έχω αγοράσει από τους πορτοκαλί εδώ και σχεδόν δύο χρόνια τον εξωτερικό 2,5" Intenso 4TB, ο οποίος παρουσίάσε βλάβη. Παραδόθηκε στους πορτοκαλί και μετά από δύο εβδομάδες περίπου αφού πήγε στο σέρβις μου ανάφεραν πώς όντως είχε πρόβλημα ο δίσκος και θα δώσουν πιστωτικό (χωρίς να έχω κάποια επίση απάντηση στα χέρια μου από το service). Ο δισκος είχε αγορασθεί στα 70 περίπου ευρώ και τώρα έχει πάει σχεδόν 120. Πως μπορώ να γνωρίζω αν η εντολή του service ήταν για αντικατάσταση ενώ μόνοι τους οι πορτοκαλί αποφάσισαν για πιστωτικό(γιατί προφανώς τους συμφέρει). Μπορώ να επιμείνω σε επιστροφή χρημάτων (ώστε να αγοράσω από αλλού κάποια στιγμή δίσκο); Ποιά είναι η άποψή σας; Ευχαριστώ πολύ για οποιαδήποτε πληροφορία. Η νομοθεσία για εγγυήσεις δεν αναφέρει πουθενά την πίστωση του ποσού ως επιλογή Έχεις δικαίωμα να απαιτήσεις αντικατάσταση από άλλον ιδιο και εάν δεν υπάρχει από αλλά μοντέλο με παρόμοια ή καλύτερα χαρακτηριστικά. Εχεις δικαίωμα σε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Σε κάθε περίπτωση η επιλογή είναι δική σου. Είσαι εντός των δύο ετών της νόμιμης εγγυησης? Τα παραπάνω ισχύουν για την νόμιμη εγγύηση και αυτός που είναι υπεύθυνος για αυτή είναι ο τελικός πωλητής/κατάστημα και όχι το service. Εάν είσαι εκτός των 2 ετών αλλά εντός της εγγύησης της Intenso ισχύουν οι όροι εγγύησης της οποίοι είναι αυτοί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
VonLoutsos Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 15 minutes ago, SeNNinhA said: Η νομοθεσία για εγγυήσεις δεν αναφέρει πουθενά την πίστωση του ποσού ως επιλογή Έχεις δικαίωμα να απαιτήσεις αντικατάσταση από άλλον ιδιο και εάν δεν υπάρχει από αλλά μοντέλο με παρόμοια ή καλύτερα χαρακτηριστικά. Εχεις δικαίωμα σε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Σε κάθε περίπτωση η επιλογή είναι δική σου. Είσαι εντός των δύο ετών της νόμιμης εγγυησης? Τα παραπάνω ισχύουν για την νόμιμη εγγύηση και αυτός που είναι υπεύθυνος για αυτή είναι ο τελικός πωλητής/κατάστημα και όχι το service. Εάν είσαι εκτός των 2 ετών αλλά εντός της εγγύησης της Intenso ισχύουν οι όροι εγγύησης της οποίοι είναι αυτοί. Μέσα στα δύο χρόνια της εγγύησης είμαι. Μου έδωσαν κατευθείαν την επιλογή του πιστωτικού (πάγια τακτική των ελληνικών καταστημάτων για να μην χάσουν την πώληση και κυρίως δεν μου έδωσαν την απάντηση του service) όμως δεν είχα εκείνη την στιγμή χρόνο για διαφωνία (προχτές έγινε) και ήθελα να το ψάξω κυρίως για να επιβεβαιώσω τα δικαιώματά μου. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, VonLoutsos είπε Μέσα στα δύο χρόνια της εγγύησης είμαι. Μου έδωσαν κατευθείαν την επιλογή του πιστωτικού (πάγια τακτική των ελληνικών καταστημάτων για να μην χάσουν την πώληση και κυρίως δεν μου έδωσαν την απάντηση του service) όμως δεν είχα εκείνη την στιγμή χρόνο για διαφωνία (προχτές έγινε) και ήθελα να το ψάξω κυρίως για να επιβεβαιώσω τα δικαιώματά μου. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Όχι απλά δεν το δέχεσαι αλλά μιας και υπάρχει η επιλογή αντικατάστασης απλά απαιτείς την αντικατάσταση με ίδιο ή καλύτερο. Τσεκάρεις καλα τι θα σου προτείνουν και δεν το δέχεσαι εάν δεν είναι τω ιδίων ή καλύτερων προδιαγραφών. Μου έχει τύχει να μου προτείνουν Intenso για αντικατάσταση Western Digital Blue πχ. αλλά δεν τους έκανα την χάρη να το δεχτώ Εάν πάλι δεν θέλεις τότε απαιτείς την πλήρη επιστροφή των χρημάτων με τον ίδιο τρόπο που ενοχλήθηκε η αγορά. Οπως είπα τα παραπάνω αφορούν τον τελικό πωλητή. Οι όροι της εργοστασιακης εγγύησης μπορεί να διαφέρουν εντελώς Επεξ/σία 29 Φεβρουαρίου από SeNNinhA 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
VonLoutsos Δημοσ. 1 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 1 Μαρτίου On 29/02/2024 at 16:37, SeNNinhA said: Όχι απλά δεν το δέχεσαι αλλά μιας και υπάρχει η επιλογή αντικατάστασης απλά απαιτείς την αντικατάσταση με ίδιο ή καλύτερο. Τσεκάρεις καλα τι θα σου προτείνουν και δεν το δέχεσαι εάν δεν είναι τω ιδίων ή καλύτερων προδιαγραφών. Μου έχει τύχει να μου προτείνουν Intenso για αντικατάσταση Western Digital Blue πχ. αλλά δεν τους έκανα την χάρη να το δεχτώ Εάν πάλι δεν θέλεις τότε απαιτείς την πλήρη επιστροφή των χρημάτων με τον ίδιο τρόπο που ενοχλήθηκε η αγορά. Οπως είπα τα παραπάνω αφορούν τον τελικό πωλητή. Οι όροι της εργοστασιακης εγγύησης μπορεί να διαφέρουν εντελώς Πήγα χτες. Ανάφερα στον τεχνικό πως δεν θέλω πιστωτικό αλλά επιστροφή χρημάτων. Ευγενέστατος με παίρνει και πάμε στον διευθυντή. Του εξηγώ τι συμβαίνει και του λέω πως δεν θέλω πιστωτικό αλλά επιστροφή χρημάτων με τον τρόπο που έγινε η πληρωμή όπως έχω δικαίωμα. Δεν νευρίασε απλά μου είπε πως πρέπει να ρωτήσει το λογιστήριο. Εκεί μου αναφέρει πως έχω δικαίωμα να μου αντικαταστήσουν αν θέλω τον σκληρό, όπου εγώ του αναφέρω πως δεν έχω κανένα πρόβλημα και το δέχομαι αν βρεί ίδιον ή αν μπορεί να κάνει την ίδια τιμή σε έναν με αντίστοιχα χαρακτηριστικά (4TB, 2,5", USB3.0). Τον άφησα να δούμε τι μπορεί να κάνει και μόλις με πήραν και μου είπαν πως μπορούν να μου δώσουν τον WD Elements 4TB ή αν δεν θέλω επιστροφή κανονικά χρημάτων. Πιστεύω είναι τίμια επιλογή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 1 Μαρτίου Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 20 λεπτά πριν, VonLoutsos είπε Πήγα χτες. Ανάφερα στον τεχνικό πως δεν θέλω πιστωτικό αλλά επιστροφή χρημάτων. Ευγενέστατος με παίρνει και πάμε στον διευθυντή. Του εξηγώ τι συμβαίνει και του λέω πως δεν θέλω πιστωτικό αλλά επιστροφή χρημάτων με τον τρόπο που έγινε η πληρωμή όπως έχω δικαίωμα. Δεν νευρίασε απλά μου είπε πως πρέπει να ρωτήσει το λογιστήριο. Εκεί μου αναφέρει πως έχω δικαίωμα να μου αντικαταστήσουν αν θέλω τον σκληρό, όπου εγώ του αναφέρω πως δεν έχω κανένα πρόβλημα και το δέχομαι αν βρεί ίδιον ή αν μπορεί να κάνει την ίδια τιμή σε έναν με αντίστοιχα χαρακτηριστικά (4TB, 2,5", USB3.0). Τον άφησα να δούμε τι μπορεί να κάνει και μόλις με πήραν και μου είπαν πως μπορούν να μου δώσουν τον WD Elements 4TB ή αν δεν θέλω επιστροφή κανονικά χρημάτων. Πιστεύω είναι τίμια επιλογή. Ε, ναι. Ειναι οτι θα επρεπε να εχει προταθει απο την αρχη. Οποτε αποφασιζεις εσυ τι σε συμφερει. Εγω τους Elements γενικά τους χρησιμοποιώ και δεν ειχα προβληματα μαζι τους. Βεβαια καθε παρτιδα ειναι διαφορετικη. Απο Intenso θα τους προτιμουσα ούτως ή αλλως. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα