Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από το shop4you

Spoiler

Αντικατάσταση προϊόντος

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικό κατά την παράδοση του στον πελάτη (DOA) ή σταματήσει να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνο του (DAP) εντός επτά(7) ημερών από την παράδοση του και εφόσον το καλύπτει η πολιτική DOA του εκάστοτε κατασκευαστή η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Aφού γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος και διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του DOA από τον κατασκευαστή, σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν πάντα με συνεχή ενημέρωση σας από το τεχνικό μας τμήμα. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην πλήρη εργοστασιακή του συσκευασία συνοδευόμενο με όλα του τα παρελκόμενα και το παραστατικό αγοράς του. Η εταιρεία μας Shop4You, σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο της εκάστοτε συσκευής, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου.

Ας βγάλει κάποιος άκρη γιατί χάνω τη ψυχραιμία μου σε τέτοιες περιπτώσεις..

Επεξ/σία από spi79
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, spi79 είπε

Από το shop4you

  Απόκρυψη περιεχομένων

Αντικατάσταση προϊόντος

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικό κατά την παράδοση του στον πελάτη (DOA) ή σταματήσει να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνο του (DAP) εντός επτά(7) ημερών από την παράδοση του και εφόσον το καλύπτει η πολιτική DOA του εκάστοτε κατασκευαστή η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Aφού γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος και διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του DOA από τον κατασκευαστή, σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν πάντα με συνεχή ενημέρωση σας από το τεχνικό μας τμήμα. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην πλήρη εργοστασιακή του συσκευασία συνοδευόμενο με όλα του τα παρελκόμενα και το παραστατικό αγοράς του. Η εταιρεία μας Shop4You, σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο της εκάστοτε συσκευής, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου.

Ας βγάλει κάποιος άκρη γιατί χάνω τη ψυχραιμία μου σε τέτοιες περιπτώσεις..

Τι ακριβως δεν ειναι ξεκαθαρο.

Η συσκευη παραδοθηκε στον φιλο μας και δεν λειτουργησε.

Επιστραφηκε στο καταστημα.

Την ανοιξαν και την δοκιμασαν και λειτουργησε. Δεν ελεγθηκε παραπανω μιας και δεν υπηρχε λογος.

Δεν διαπιστωθηκε DOA και επιστραφηκε πισω ως λειτουργικη.

Στα χερια του φιλου μας λειτουργησε μεν (αρα σωστα δεν διαπιστωθηκε DOA) αλλα ήταν προβληματικη η λειτουργία της.

Το επισημο service διαπιστωσε βλάβη στην πλακετα και αναμενεται επιδιορθωση.

Πιο ειναι το περιεργο σε ολα αυτα?

 

Ο φιλος μας εχει δικαιωμα να δεχτει την επισκευη ή να την αρνηθεί και να ζητησει πληρη επιστροφη χρηματων απο το κατάστημα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπάχαλο η κατάσταση με λίγα λόγια.Προσωπικά θα ζητούσα επιστροφή χρημάτων και αγορά άλλου

μόνιτορ.Τώρα καταλαβαίνω μερικά παιδιά εδώ μέσα, που λένε Amazon και μόνο Amazon

Επεξ/σία από spi79
  • Like 1
Δημοσ.

Ναι είναι μπέρδεμα η φάση. Δεν είναι πολλές οι επιλογές. Εδώ που φτάσαμε θέλω απλά να έρθει στα χέρια μου όπως και να ναι να μπορέσω να κάνω την δουλειά μου σαν άνθρωπος. 

Πόσες ατυχίες μπορεί να συμβούν σε έναν χρόνο; ας ελπίζουμε να μου τύχει μόνο αυτή 😅

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ειχες δικαιωμα να ζητησεις τα λεφτα σου πισω εντος 14 ημερων ,εγω την ιδια μερα θα τα ζηταγα και θα ψωνιζα απο καποιο αλλο καταστημα μολις εβγαινε η εγκριση για επιστροφη χρηματων,τραβαμε και ενα βιντεο οταν ανοιγουμε τοσα ακριβα πραγματα για σιγουρια .

Επεξ/σία από ICE-T

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...