computeras13 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Νομίζω αυτό το πλοίο έχει πλέον σαλπάρει Αλλά ναι συμφωνώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spi79 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Από το shop4you Spoiler Αντικατάσταση προϊόντος Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικό κατά την παράδοση του στον πελάτη (DOA) ή σταματήσει να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνο του (DAP) εντός επτά(7) ημερών από την παράδοση του και εφόσον το καλύπτει η πολιτική DOA του εκάστοτε κατασκευαστή η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Aφού γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος και διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του DOA από τον κατασκευαστή, σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν πάντα με συνεχή ενημέρωση σας από το τεχνικό μας τμήμα. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην πλήρη εργοστασιακή του συσκευασία συνοδευόμενο με όλα του τα παρελκόμενα και το παραστατικό αγοράς του. Η εταιρεία μας Shop4You, σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο της εκάστοτε συσκευής, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου. Ας βγάλει κάποιος άκρη γιατί χάνω τη ψυχραιμία μου σε τέτοιες περιπτώσεις.. Επεξ/σία 29 Φεβρουαρίου από spi79 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 29 λεπτά πριν, spi79 είπε Από το shop4you Απόκρυψη περιεχομένων Αντικατάσταση προϊόντος Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικό κατά την παράδοση του στον πελάτη (DOA) ή σταματήσει να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνο του (DAP) εντός επτά(7) ημερών από την παράδοση του και εφόσον το καλύπτει η πολιτική DOA του εκάστοτε κατασκευαστή η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Aφού γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος και διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του DOA από τον κατασκευαστή, σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν πάντα με συνεχή ενημέρωση σας από το τεχνικό μας τμήμα. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην πλήρη εργοστασιακή του συσκευασία συνοδευόμενο με όλα του τα παρελκόμενα και το παραστατικό αγοράς του. Η εταιρεία μας Shop4You, σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο της εκάστοτε συσκευής, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου. Ας βγάλει κάποιος άκρη γιατί χάνω τη ψυχραιμία μου σε τέτοιες περιπτώσεις.. Τι ακριβως δεν ειναι ξεκαθαρο. Η συσκευη παραδοθηκε στον φιλο μας και δεν λειτουργησε. Επιστραφηκε στο καταστημα. Την ανοιξαν και την δοκιμασαν και λειτουργησε. Δεν ελεγθηκε παραπανω μιας και δεν υπηρχε λογος. Δεν διαπιστωθηκε DOA και επιστραφηκε πισω ως λειτουργικη. Στα χερια του φιλου μας λειτουργησε μεν (αρα σωστα δεν διαπιστωθηκε DOA) αλλα ήταν προβληματικη η λειτουργία της. Το επισημο service διαπιστωσε βλάβη στην πλακετα και αναμενεται επιδιορθωση. Πιο ειναι το περιεργο σε ολα αυτα? Ο φιλος μας εχει δικαιωμα να δεχτει την επισκευη ή να την αρνηθεί και να ζητησει πληρη επιστροφη χρηματων απο το κατάστημα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spi79 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Μπάχαλο η κατάσταση με λίγα λόγια.Προσωπικά θα ζητούσα επιστροφή χρημάτων και αγορά άλλου μόνιτορ.Τώρα καταλαβαίνω μερικά παιδιά εδώ μέσα, που λένε Amazon και μόνο Amazon Επεξ/σία 29 Φεβρουαρίου από spi79 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
computeras13 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Ναι είναι μπέρδεμα η φάση. Δεν είναι πολλές οι επιλογές. Εδώ που φτάσαμε θέλω απλά να έρθει στα χέρια μου όπως και να ναι να μπορέσω να κάνω την δουλειά μου σαν άνθρωπος. Πόσες ατυχίες μπορεί να συμβούν σε έναν χρόνο; ας ελπίζουμε να μου τύχει μόνο αυτή 😅 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spi79 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Τι να πω,καλή τύχη μόνο.Όποτε μπορείς ενημέρωσε τι έγινε 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ICE-T Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) ειχες δικαιωμα να ζητησεις τα λεφτα σου πισω εντος 14 ημερων ,εγω την ιδια μερα θα τα ζηταγα και θα ψωνιζα απο καποιο αλλο καταστημα μολις εβγαινε η εγκριση για επιστροφη χρηματων,τραβαμε και ενα βιντεο οταν ανοιγουμε τοσα ακριβα πραγματα για σιγουρια . Επεξ/σία 29 Φεβρουαρίου από ICE-T Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα