Προς το περιεχόμενο

O πόνος μου με την LG


computeras13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είπα που λέτε ο άνθρωπος να κάνω ένα δώρο στον εαυτό μου και να μπω στην ultrawide σκηνή και εγώ (κυρίως για δουλειά)... Έκανα λοιπόν παραγγελία μια LG UltraGear 49GR85DC-B από skroutz και από μαγαζί που έδειχνε οτι την έχει ετοιμοπαράδωτη που φαινόταν αξιόλογο μιας και είπα ας δώσω λίγα παραπάνω λεφτά για να την έχω γρήγορα... Η παραγγελία γίνεται λοιπόν 19/01/24 (με τιμολόγιο) και παραλλαμβάνω την επόμενη.

Ετοιμάζω γραφείο και στήνω οθόνη όλο χαρά (σας παιδί και εγώ - η γυναίκα μου με έβλεπε και γέλαγε και κουνούσε το κεφάλι προφανώς) και μόλις έρχεται η στιγμή να την βάλω στην πρίζα και να λειτουργήσει τίποτα..... Κάνω διάφορες δοκιμές - άλλη πρίζα, reset σύμφωνα με οδηγίες κτλ - αλλά τίποτα. Αίτημα επιστροφής λοιπόν για ελλατωματικό προϊόν και μου λέει η skroutz οτι θα παραλλάβει η ACS. Με την ACS έγιναν 4-5 ραντεβού όπου δεν ήρθαν ποτέ - ή μάλλον ήρθαν μια φορά να παραλλάβουν με μηχανάκι όπου και προφανώς έφυγαν με άδεια χέρια. Προφανώς έγιναν κάμποσα τηλέφωνα και με την εξυπηρέτηση του skroutz - χωρίς να βγαίνει άκρη προφανώς - και στο τέλος εφόσον μίλησα με έναν υπάλληλο της ACS που ήρθε να παραδώσει κάτι άλλο πήραμε τηλέφωνο επιτόπου στο γραφείο και ήρθαν και παρέλαβαν την ίδια μέρα. 

Πάει λοιπόν η οθόνη πίσω στο μαγαζί (με τους οποίους είχα μιλήσει την προηγούμενη και μου είπαν οτι παρέλαβαν μια κουβέρτα όπου φαίνεται να τους γύρισα εγώ ???) και μου λένε οτι παίζει κανονικά. Λέω δεν πάει θα τρελαθώ. Και χωρίς να κάνουν επιπλέον ελέγχους μου την γυρνάνε πίσω. Έρχεται λοιπόν η οθόνη ξανά και την κουμπώνω πάνω. Τελικά ανοίγει και παίζει για λίγη ώρα αλλά μετά ξεκίνησε να μου κάνει τρελά... Να μην παίζει το menu, να μην μπαίνει σε sleep ή όταν έμπαινε το pc σε sleep μετά να μην ανοίγει ξανά. Ο μόνος τρόπος ήταν να την βγάλω από την πρίζα για λίγες ώρες και μετά να την ξαναβάλω για να παίξει έχοντας βέβαια πάντα τα ίδια θέματα. Οπότε την πάω στο επίσημο service εδώ στην πόλη (κάτι το οποίο πιο πριν δεν μου είχε περάσει από το μυαλό και δεν μου το είχε προτίνει και κανείς από skroutz πχ - ναι ξέρω χαζός και εγώ). 

Την κοιτάνε λοιπόν και ανοίγουν φάκελο στην LG γιατί ήταν χαλασμένη η πλακέτα. Η LG αντί να προχωρήσει σε αντικατάσταση πάει σε επισκευή.... Προφανώς τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Έχουν περάσει τώρα 2 βδομάδες που είναι στο service γιατί εντάξει για λίγες μέρες ήταν off ο κόσμος γιατί κόλλησαν COVID και 3-4 μέρες τους πήγε πίσω αλλά σήμερα που μίλησα μου είπαν οτι από την LG τους έστειλαν χαλασμένο ανταλλακτικό και έκαναν αίτηση για νέο όπου μόλις έρθει το περνάνε κατευθείαν και με παίρνουν τηλέφωνο - μιας και την έχουν εκεί ανοιχτή για να προχωρήσουν άμεσα.

 

Οπότε έχει περάσει 1.5 μήνας όπου έσκασα ένα κάρο λεφτά και ακόμη οθόνη δεν έχω... Από εδώ και πέρα λοιπόν skroutz τέρμα για εμένα προσωπικά για μεγάλες αγορές και ακόμη περισσότερο επαγγελματικές, την ACS δεν την είχα άλλωστε ποτέ σε εκτίμηση και επίσης τέρμα και η LG όπου θα έπρεπε ειλικρινά να ντρέπονται για την συμπεριφορά και την διαχείριση που κάνουν. 

PS: Όλο αυτό το κατεβατό γράφηκε με προτροπή μέλους του forum :P

  • Like 2
  • Sad 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την κουβέρτα δεν ξέρει κανείς τι έγινε 😅

Κάποια πατάτα της ACS που έκανε επιστροφή κάτι από κάποιον άλλον σαν εμένα σε λάθος κατάστημα. Κοινώς τα έκαναν μαλλιά κουβάρια. Δεν ξέρω αν την κράτησε τελικά το μαγαζί, ίσως να βγήκαν μια κουβέρτα συν για τις κρύες νύχτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η οθόνη, από ότι κατάλαβα ήρθε doa (dead on arrival), κοινώς ψόφια.Αυτό είναι άμεση αντικατάσταση και όχι επιδιόρθωση.

Αν τυχών κάνω λάθος,ας με διορθώσει κάποιος...Ποτέ δε θα δεχόμουν καινούρια αγορά να πάει για επισκευή,αλλιώς θα

έπαιρνα κάτι refurbished στη μισή τιμή..

Επεξ/σία από spi79
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, spi79 said:

Η οθόνη, από ότι κατάλαβα ήρθε doa (dead on arrival), κοινώς ψόφια.Αυτό είναι άμεση αντικατάσταση και όχι επιδιόρθωση.

Αν τυχών κάνω λάθος,ας με διορθώσει κάποιος...Ποτέ δε θα δεχόμουν καινούρια αγορά να πάει για επισκευή,αλλιώς θα

έπαιρνα κάτι refurbished στη μισή τιμή..

Ναι ήρθε DOA. Και δεν του κάνουν αντικατάσταση επειδή του λένε ότι πέρασαν οι μέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά η ACS είναι για κλωτσιές ούτως ή άλλως.

Μετά από άπειρα πακέτα που μου έχει παραδώσει μέχρι σήμερα και πάνω από 10 την νέα χρονιά, το τελευταίο ο πανέξυπνος ντελιβερας το δήλωσε ως "άγνωστος παραλήπτης" και έτρεχα μετά για συνενοησεις που δεν μπορείς να κάνεις με το τοπικό κατάστημα γιατί όλα τα τηλέφωνα σε βγάζουν στα κεντρικά.

Η LG δεν νομίζω αρχικά να είχε σχέση. Μάλλον το κατάστημα παρέλαβε και τσεκαρησε εάν είναι DOA, δεν ήταν (τουλάχιστον στα χέρια τους) και την εστειλε παλι πισω. Δεν βλέπω θέμα σε αυτό.

Σημειωση ότι DOA σημαίνει νεκρό εντελώς και όχι απλά προβληματικη συσκευή.

Η LG ωφειλε να δει εάν επισκευάζεται. Και η νομοθεσία λέει για επισκευή και όχι αλλαγή εαν το κόστος είναι υπερβολικό σε σχέση με την επισκευή.

Το να τύχει μια στραβή μπορει να τύχει σε όλους. Δεν βλεπω κατι τοσο περίεργο από την LG.

Απλά ήσουν θύμα τις ανικανότητας της ACS βασικά και κάποιων τυχαιων συμβαντων που συνέπεσαν.

Σε συσκευές ευαισθητες όπως τηλεοράσεις και monitors ΠΆΝΤΑ μα ΠΆΝΤΑ inboxing με live VIDEO. Εγώ βάζω τα παιδιά να με γράφουν.

Έχουν τύχει άπειρες περιπτώσεις που ρίχνουν το φταίξιμο των πάνελ στον χρήστη.

 

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στον φίλο όμως,σύμφωνα με τα λεγόμενά του,ποτέ δεν άνοιξε η οθόνη.Και είναι κάτι που το βάζουμε στο ρεύμα,

πατάμε ένα κουμπί και περιμένουμε να δείξει κάτι,δεν είναι πχ cpu ή μνήμες που μπορεί να υπάρχει κάποια

ασυμβατότητα.Η γνώμη μου πάντα..Ερώτηση,το αίτημα το έκανες την ίδια μέρα,σωστά;

Επεξ/σία από spi79
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, SeNNinhA said:

Σημειωση ότι DOA σημαίνει νεκρό εντελώς και όχι απλά προβληματικη συσκευή.

Η LG ωφειλε να δει εάν επισκευάζεται. Και η νομοθεσία λέει για επισκευή και όχι αλλαγή εαν το κόστος είναι υπερβολικό σε σχέση με την επισκευή.

Δεν ισχύει αυτό.

Από το ΕΚΠΟΙΖΩ :

 

Spoiler

ε) Τι δικαιούστε σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος

 

Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν είναι αυτό που παραγγείλατε ή φανεί ότι δεν έχει τις ιδιότητες που ο πωλητής σας υποσχέθηκε έχετε τα εξής δικαιώματα:

 

να ζητήσετε την επισκευή ή αντικατάστασή του με άλλο που δεν θα έχει ελαττώματα και θα ανταποκρίνεται σε αυτό που παραγγείλατε ή

να ζητήσετε τη μείωση του τιμήματος, ανάλογα πάντα με το μέγεθος του ελαττώματος ή

να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση (εφόσον το ελάττωμα παρουσιαστεί μέσα σε τριάντα (30) ημέρες από την αγορά του προϊόντος)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, spi79 είπε

Στον φίλο όμως,σύμφωνα με τα λεγόμενά του,ποτέ δεν άνοιξε η οθόνη.Και είναι κάτι που το βάζουμε στο ρεύμα,

πατάμε ένα κουμπί και περιμένουμε να δείξει κάτι,δεν είναι πχ cpu ή μνήμες που μπορεί να υπάρχει κάποια

ασυμβατότητα.Η γνώμη μου πάντα..Ερώτηση,το αίτημα το έκανες την ίδια μέρα,σωστά;

Δεν λέω ότι ο φίλος ψεύδεται. Αλλά συμβαίνει ένα πρόβλημα κάποιες στιγμές να εμφανίζεται και κάποιες όχι.

Πόσες φορές πήγατε το αυτοκίνητο στον μάστορα και ο θόρυβος που ακούγατε τόσο έντονα εκείνη την στιγμή μαγικά δεν ακουγόταν με τίποτε?

Ακόμη και τα PC καμία φορά δεν ανοίγουν και ξαφνικά λειτουργούν κανονικά.

Οπότε μπορούμε να καταλάβουμε και έναν υπάλληλο που είδε την αναφορά για DOA, δοκίμασε την συσκευή και αυτή εκείνη την ώρα λειτούργησε (όπως και μετα την επιστροφή της) και δεν ασχολήθηκε παραπάνω. Γιατί να ασχοληθει άλλωστε αφού δεν υπήρχε άλλη αναφορά βλάβης?

Οκ. Υπάρχουν πολλά στραβά αλλά δεν βλέπω εδώ κάτι το μεμπτό.

Και όπως είπα. Τραβάμε βίντεο πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ,αλλά από τη στιγμή που η LG έβγαλε την πλακέτα χαλασμένη,δεν μπορούμε να κάνουμε αντικατάσταση ή υπαναχώρηση;

Το μαγαζί ρώτησα ποιο είναι, μήπως και δούμε τι πολιτική έχει σε τέτοιες περιπτώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, filip123go είπε

Δεν ισχύει αυτό.

Από το ΕΚΠΟΙΖΩ :

 

  Απόκρυψη περιεχομένων

ε) Τι δικαιούστε σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος

 

Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν είναι αυτό που παραγγείλατε ή φανεί ότι δεν έχει τις ιδιότητες που ο πωλητής σας υποσχέθηκε έχετε τα εξής δικαιώματα:

 

να ζητήσετε την επισκευή ή αντικατάστασή του με άλλο που δεν θα έχει ελαττώματα και θα ανταποκρίνεται σε αυτό που παραγγείλατε ή

να ζητήσετε τη μείωση του τιμήματος, ανάλογα πάντα με το μέγεθος του ελαττώματος ή

να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση (εφόσον το ελάττωμα παρουσιαστεί μέσα σε τριάντα (30) ημέρες από την αγορά του προϊόντος)

 

1) Το DOA δεν αποτελεί νομική υποχρέωση. Είναι κάτι επιπλέον που κάποιοι μπορούν να το παρέχουν αλλά δεν είναι υποχρεωτικο. Σύμφωνα με την νομοθεσία το DOA εμπειπτει στις εγγυήσεις όπως κάθε άλλο ελλατωμα.

2) Μην διαβάζετε αποσπασματικα εδάφια και συνόψεις μόνο της νομοθεσίας. Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά πολλές φορές.

"Ο αγοραστής δικαιούται καταρχάς να επιλέξει ως τρόπο αποκατάστασης της ανταπόκρισης είτε τη διόρθωση είτε την αντικατάσταση του πράγματος, εκτός αν αυτή είναι αδύνατη ή σε σύγκριση με τον μη επιλεγέντα τρόπο αποκατάστασης συνεπάγεται για τον πωλητή δυσανάλογες δαπάνες, αφού ληφθούν υπόψη ιδίως η αξία του πράγματος, η βαρύτητα της έλλειψης ανταπόκρισης και η δυνατότητα ολοκλήρωσης του μη επιλεγέντος τρόπου αποκατάστασης χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή."

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μαγαζί αγοράς είναι το Shop4you. Με εξαίρεση το γεγονός οτι δεν έκαναν κάποιον ιδιαίτερο έλεγχο πέραν του να την κουμπώσουν πάνω εκείνη τη στιγμή δεν έχω παράπονο από το μαγαζί. Το κατά πόσο θα έπρεπε να την είχαν στείλει στην LG οι ίδιοι πάλι δεν το γνωρίζω. 

Το γεγονός οτι έκατσαν όλες οι συγκυρίες στραβά το γνωρίζω, ξέρω τουλάχιστον να μην πάω να παίξω τζόκερ (or whatever) για λίγους μήνες.

Από εκεί και πέρα, δεν είναι θέμα panel, είναι θέμα πλακέτας. Βίντεο από το unboxing δυστυχώς δεν έχω - αλλά και πάλι όπως ανέφερα ήταν θέμα που πήγαινε και ερχόταν (απλά την πρώτη φορά δεν ήρθε ποτέ σε εμένα - μόνο όταν παρέλαβα ξανά).

Από εκεί και πέρα το κατά πόσο η LG θα έπρεπε να προβεί σε αντικατάσταση ή όχι, IMHO θα έπρεπε. Είναι νέο προϊόν και μπαίνει χέρι πάνω του. Ποιος εμένα μου εγγυάται οτι και το 2ο ανταλλακτικό που θα φέρουν να βάλουν δεν θα χαλάσει μέσα σε 2-3 μήνες πάλι; Θα μου πεις και καινούρια οθόνη να σου έφερναν πάλι το ίδιο θα μπορούσε να είναι και θα πω ναι, ΑΛΛΑ δεν είναι το ίδιο, θα ήταν κλειστή χωρίς να έχει μπει χεράκι πάνω της. Σε ΑΘΙΚΤΟ προϊόν θα έπρεπε να γίνεται αντικατάσταση χωρίς 2η κουβέντα ανεξαρτήτως κόστους.

Τέλος το αίτημα επιστροφής έγινε την επόμενη μέρα - γιατί την κούμπωσα βράδυ και είπα να κοιμηθώ πρώτα για να ηρεμήσω.

Επεξ/σία από computeras13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, computeras13 είπε

ΑΛΛΑ δεν είναι το ίδιο, θα ήταν κλειστή χωρίς να έχει μπει χεράκι πάνω της. Σε ΑΘΙΚΤΟ προϊόν θα έπρεπε να γίνεται αντικατάσταση χωρίς 2η κουβέντα ανεξαρτήτως κόστους.

Θα συμφωνήσω απόλυτα αλλα δεν εχει νομικη υποσταση δυστυχως αυτο.

Αυτο ομως που ειναι νομιμο δικαιωμα σου ειναι να ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΕΣΥ εαν θελεις την επισκευή ή την υπαναχώρηση απο την συμβαση/αγορα με επιστροφή των χρημάτων σου.

Το τι θα κανεις μετα την επιστροφη των χρημάτων ειναι αλλο θεμα. Μπορει να συμφερει να ξαναγορασεις το προιον απο την αρχη ή να αγορασεις κατι αλλο. Μπορει να εχουν ανεβει οι τιμές ή να μην υπαρχει διαθεσιμότητα να να συμφέρει να δεχτεις την επισκευη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...