Προς το περιεχόμενο

Η Apple φέρεται να εγκαταλείπει τα σχέδια κατασκευής ηλεκτρικού οχήματος


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 minutes ago, billdanos said:

Μα γι αυτό και περίμενουμε τα υπερ ολοκληρωμένα προϊόντα της Xiaomi που έχει ΚΑΙ την τεχνογνωσία ΚΑΙ τους ταλαντούχους ανθρώπους σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο!

Όπως τα λες Μπιλάκο μου, έχω χάσει το μέτρημα σε πόσα θέματα για το τι δε μπορεί να κάνει η Απλ, λες για τα προιόντα της Σιαομί.

Όλα καλά,ευτυχώς υπάρχει και το whataboutism,και κάτι ποστάρεις και εσύ.

Και ευτυχώς βγαζει και η Σιαομί κανενα προϊόν και βλεπουμε εδώ, γιατί από Κουπερτίνο μόνο ανακοινώσεις βγαίνουν!

Για το τι δε μπορουν να κανουν.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
7 λεπτά πριν, NeraBlack είπε

Όπως τα λες Μπιλάκο μου, έχω χάσει το μέτρημα σε πόσα θέματα για το τι δε μπορεί να κάνει η Απλ, λες για τα προιόντα της Σιαομί.

Όλα καλά,ευτυχώς υπάρχει και το whataboutism,και κάτι ποστάρεις και εσύ.

Και ευτυχώς βγαζει και η Σιαομί κανενα προϊόν και βλεπουμε εδώ, γιατί από Κουπερτίνο μόνο ανακοινώσεις βγαίνουν!

Για το τι δε μπορουν να κανουν.

Δε βαριέσαι, για όλους έχει ο Θεός (του κόσμου)! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, NeraBlack είπε

Ναι.

Η Ιντελ, που ασχολείται με επεξεργαστές σε όλη της τη ζωή,και δε μπορεί να φτιάξει επεξεργαστή με λιθογραφία του ανταγωνιστή της χρόνια τώρα.

Η εταιρεία μάρκετινγκ του Κουπερτίνο,χωρίς τους ανταγωνιστές της,δε μπορεί να παράξει ούτε τα αυτοκόλλητα για τα σμαρτ.

Τα λεφτά δε σχεδιάζουν αυτοκίνητα,οι άνθρωποι το κάνουν,και αυτοί δε πανε απαραίτητα όπου είναι τα πολλά λεφτά.

Ήταν ένα φιλικό μήνυμα του τι γίνεται στο κόσμο.Μπορείς να το αγνοήσεις και να συνεχίζεις να βαυκαλίζεσαι απλά και μόνο επειδή αγόρασες ενα κουτσουρεμένο πανάκριβο κινητό απο την Κίνα.

Μιλάς για άσχετο πράγμα. Η Intel προσπαθεί να αναπτύξει τεχνολογία in house που είναι διαφορετικό. Αν ήθελε πλήρωνε και έβγαζε επεξεργαστές στα 3nm μέσω της tsmc. 

H Apple δεν θα ανακάλυπτε τον τροχό. πχ στις συσκευές της Οι επεξεργαστές και οι οθόνες είναι Custom Design σε Tmsc και Samsung. Τα modem τα αγοράζει από qualcom.

Τι  πιστεύεις ότι θα έκανε θα έφτιαχνε ηλεκτροκινητήρα από το μηδέν , δικές της μπαταρίες ή εργοστάσια;

Όσο εσύ παθιάζεσαι ενάντια στην Apple αυτή κάνει δουλίτσες με Google και Samsung,

Τέλος κόψε τον τόνο σου και τις προσωπικές επιθέσεις. Όταν έλεγα Beta συσκευή το Vision Pro μάλλον πάλι βαυκαλιζόμουν για το  κουτσουρεμένο πανάκριβο κινητό από την Κίνα.....

Το οποίο παρεμπιπτόντως είναι και πιο φθηνό από το Samsung που μάλλον φτιάχνεται στην Σουηδία. 

Το ποιος βλέπει φαντάσματα φαίνεται. Ζεις σε μια κοινωνία που σε σκίζουν όλοι όλη μέρα και το πρόβλημα σου είναι μια συγκεκριμένη πολυεθνική από τις χιλιάδες. Για αυτό θα μας σκίζουν όλοι μαζί παρέα....

22 λεπτά πριν, billdanos είπε

Δε βαριέσαι, για όλους έχει ο Θεός (του κόσμου)! 

Αστον να πάρει το κορυφαίο Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ (Σεπ. 2023) στα 450€ με τον υπερεπεξεργαστή MediaTek Dimensity 7200 Ultra που είναι χειρότερος από τον Α13 Bionic του iPhone 11 και τον Snapdragon 865+ του Galaxy S20 και θα σέρνεται out of the box. 
Και όταν σε 1 χρόνο θα θέλει πάλι άλλα 450€ για νέο κινητό να δούμε πιο είναι πιο ακριβό....

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Dimitris_1981 said:

Αστον να πάρει το κορυφαίο Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ (Σεπ. 2023) στα 450€ με τον υπερεπεξεργαστή MediaTek Dimensity 7200 Ultra που είναι χειρότερος από τον Α13 Bionic του iPhone 11 και τον Snapdragon 865+ του Galaxy S20 και θα σέρνεται out of the box. 
Και όταν σε 1 χρόνο θα θέλει πάλι άλλα 450€ για νέο κινητό να δούμε πιο είναι πιο ακριβό....

Aντικειμενικοτατος να συγκρινεις ενα απο τα πιο φθηνα μοντελα που βγαζει η Xiaomi με flagships,ακομα και 3 χρονων πριν.

Επισης γιατι να θελει αλλο σε ενα χρονο?Θα χαλασει απο το πολυ πιασιμο?Θα σκουριασει ο επεξεργαστης?

Η θα παρει κανα update που θα του ριξει την αποδοση στο μισο οπως τα iphone?!

Νομιζω αλλοι ειναι ψυχαναγκασμενοι να παιρνουν καθε χρονο το τελευταιο Iphone μην τους πουν φτωχους.

Επεξ/σία από azuli
  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, azuli είπε

Aντικειμενικοτατος να συγκρινεις ενα απο τα πιο φθηνα μοντελα που βγαζει η Xiaomi με flagships,ακομα και 3 χρονων πριν.

Επισης γιατι να θελει αλλο σε ενα χρονο?Θα χαλασει απο πολυ πιασιμο?Θα σκουριασει ο επεξεργαστης?

Η θα παρει κανα update που θα του ριξει την αποδοση στο μισο οπως τα iphone?!

Νομιζω αλλοι ειναι ψυχαναγκασμενοι να παιρνουν καθε χρονο το τελευταιο Iphone μην τους πουν φτωχους.

Διάλεξε όποιο μοντέλο θες να το τσεκάρουμε.

Ήταν του 2024 στην Ελλάδα και το διάλεξα.

Ναι ισχύει ακόμα πολλοί έχουν iPhone 11 και το κινητό τραβάει μια χαρά. Εγώ είχα S9 με Exynos μετά τα 3 χρόνια έκανα υπομονή. Από την άλλη έχεις δίκιο το Xiaomi πιθανόν να μην πάρει Update... :D 

Παρόλα αυτά οι εφαρμογές συνέχεια βαραίνουν με τα χρόνια, οπότε ο επεξεργαστής πρέπει να είναι future proof.

Αυτοί που παίρνουν το τελευταίο μοντέλο κάνουν λάθος αλλά αν έχουν λεφτά και θέλουν δικαίωμα τους. Στην τσέπη των άλλων εγώ δεν κάνω κουμάντο.

Και εγώ κάποτε άλλαζα κάθε 1-2 χρόνια S2/2 Nokia Windows Phones /S6 / S8 / S9. Ναι ήταν λάθος. Δεν αφορά μόνο χρήστες iPhone όπως θες να νομίζεις. Μετά το S9 το έκοψα το άθλημα και η επόμενη αλλαγή ήταν στο  iPhone 15 Pro. Αν δεν έβαζε USB C θα πήγαινα σε S23/S24 (όχι Ultra λόγω μεγέθους)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, panther_512 είπε

Έλα, είναι ωραίο το SU7, παραδέξου το.

Και θα συνεργάζεται και με το οικοσύστημα xiaomi. 

Το αυτοκίνητο θα έχει άμεση επικοινωνία με τις κάμερες, τη ρομποτική σκούπα, την καφετιέρα σου, το aircondition και το air purifier.

Οι πιθανότητες είναι άπειρες!

 

4 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Κάποιοι λένε ότι η Apple πουλάει με τεράστιο ποσοστό κέρδους που ισχύει αλλά όχι μόνο για αυτήν. Αν δείτε τι κέρδη δηλώνει σε ποσοστό θα καταλαβαίνατε ότι το profit margin της Apple είναι σε αντίστοιχα επίπεδα με τις περισσότερες υγιής εταιρίες ανεξαρτήτως κλάδου.  Η  Apple δηλώνει 25% κέρδη που αν αναλογιστούμε ότι υπάρχουν τομείς με τεράστιο περιθώριο κέρδους όπως τα services ή το λεγόμενο Apple Tax στο App store δεν είναι καν 25% στα προϊόντα.
Ναι πουλάει το iPhone στην διπλή τιμή από το κόστος των υλικών αλλά αν περιλάβεις το R&D, Logistics, Labor, Patents (όταν δεν αγοράζει απευθείας πχ οθόνη ή 5g Modem) και πολλά άλλα το ποσοστό πέφτει απότομα.

Τώρα αν θέλετε να μιλήσουμε γενικά, σαφώς όλοι τους βγάζουν υπερκέρδη. Από τους κολοσσούς της τεχνολογίας μέχρι τα σουπερμάρκετ και τους παρόχους τηλεφωνίας και ενέργειας. 

2ον κάποιοι γράψαν ότι έκοψε το Apple car γιατί δεν μπορούσε. Αλήθεια τώρα πιστεύεται οποιαδήποτε εταιρία με αυτά τα λεφτά δεν μπορεί να φτιάξει οτιδήποτε;
Το θέμα τους είναι καθαρά αν τους συμφέρει να μπουν σε μια αγορά. Όλοι αυτοί οι κολοσσοί έχουν στα συρτάρια project που τα καθυστερούν ή τα "καίνε" έχοντας δαπανήσει αρκετά λεφτά για να δουν αν συμφέρει να δημιουργήσουν εμπορικό προϊον.

Πχ το Apple Ring υπάρχει σαν πατέντα από το 2015 αλλά δεν ήθελε να το βγάλει γιατί φοβόταν μην κανιβαλίσει τις πωλήσεις των Smart Watch. 

 

αυτο ειναι το μονο σιγουρο.

για να το κανει,δεν χρειαζεται να πει κανενας τιποτα.ειχε πλακα σε εμπορικο κεντρο οταν ενας τουριστας μπροστα μου με το παιδι του 11-12 χρονων που μολις ειχε αρχισει να ανακαλυπτει την μαγεια του κινητου,περασε μπροστα απο τον γερμανο και εβλεπε τα psp αλλα για κινητα δεν εδειξε ενδιαφερον.οταν εφτασε ομως στην apple αμεσως τσιριζε να πανε μεσα,για το iphone.κατι καλο κανουν φαινεται και στην apple για να ειναι τοσο αναγνωρισιμη στα παιδια.πουλαει μαγκες γιατι ειναι νουμερο 1 και σχεδιαστικα και σαν ποιοτητα ,ειναι η πορσε των κινητων.

4 ώρες πριν, azuli είπε

το χεις καταλαβει οτι η φωτο ειναι φτιαγμενη απο fans ε?

ε και? εμενα μαρεσει αυτο το στυλ,αν το εβγαζε θα μου αρεσε.ειμαι απο τους λιγους που οταν εβγαλε η bmw το  i3 ηθελα να το οδηγησω.αυτα που εσας φαινονται παραξενα ,σε λιγα χρονια θα ειναι πολυ συνηθισμενα σχεδια.χθες ειδα το νεο ηλεκτρικο χιουνται στον δρομο και παροτι δνε εκτιμω  τα αυτοκινητα της γενικα ,αυτο το ξλεκτρικο,το τετραγωνο που δνε με ελκυει κιολας σαν γεωμετρια αυτοκινητου ,στεκοταν πολυ ομορφα.συνηθιστε το σε λιγο ολα ετσι θα ειναι.και μπορουν να λειτουργησουν στον δρομο γιατι οποιος ξερει απο τεχνολογια ηλεκτρικων που διαφερει απο της εωτερικης καυσης μπορει και να φρεναρει διαφορετικα και τσουλησει ανετα με αυτο το σχημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ενημέρωση ένα αυτοκίνητο έχει 30.000 parts. Όποιος νομίζει ότι είναι εύκολο να κάνει ένα είναι γελασμενος. Η αππλε είναι πολύ λίγη για κάτι τέτοιο. 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά έκανε. Το θέμα ev τείνει να βρωμησει άσχημα μετά τις εκλογές άπαξ και ο πρόεδρος είναι ρεπουμπλικανος. Διότι εκεί θα πέσει "drill baby, drill" όποιος και να είναι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, cat1967 είπε

Για ενημέρωση ένα αυτοκίνητο έχει 30.000 parts. Όποιος νομίζει ότι είναι εύκολο να κάνει ένα είναι γελασμενος. Η αππλε είναι πολύ λίγη για κάτι τέτοιο. 

Για ενημέρωση αν ήθελε η apple αγόραζε την GM για πλακα.

Ποιος σας είπε ότι θα το έφτιαχνε μόνη της. Ο Elon Musk πως έφτιαξε από αυτοκίνητα έως δορυφόρους και πυραύλους ξέρει τπτ;
Και απαντώ ΟΧΙ. Απλά έριξε χρήμα και αγόρασε επιστημονικό προσωπικό  , τεχνολογία, και υποδομές .

Με τα λεφτά που έχουν  όχι μόνο η Apple αλλά και πολύ πιο μικρές εταιρίες μπορούν να φτιάξουν σχεδόν ότι θέλουν. Το ερώτημα είναι αν βλέπουν κέρδη σε μια αγορά και ειδικά για την Apple αν μπορεί να γίνει ένας από τους Leader. Εκεί να συμφωνήσουμε είναι πολύ δύσκολο να γίνεις Leader απέναντι σε Toyota, Ford , Honda, BMW, Mercedes, Ferrari, Lamborghini κόκ. 

Όλα τα αλλά είναι στην φαντασία σας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dimitris_1981 είπε

Για ενημέρωση αν ήθελε η apple αγόραζε την GM για πλακα.

Ποιος σας είπε ότι θα το έφτιαχνε μόνη της. Ο Elon Musk πως έφτιαξε από αυτοκίνητα έως δορυφόρους και πυραύλους ξέρει τπτ;
Και απαντώ ΟΧΙ. Απλά έριξε χρήμα και αγόρασε επιστημονικό προσωπικό  , τεχνολογία, και υποδομές .

Με τα λεφτά που έχουν  όχι μόνο η Apple αλλά και πολύ πιο μικρές εταιρίες μπορούν να φτιάξουν σχεδόν ότι θέλουν. Το ερώτημα είναι αν βλέπουν κέρδη σε μια αγορά και ειδικά για την Apple αν μπορεί να γίνει ένας από τους Leader. Εκεί να συμφωνήσουμε είναι πολύ δύσκολο να γίνεις Leader απέναντι σε Toyota, Ford , Honda, BMW, Mercedes, Ferrari, Lamborghini κόκ. 

Όλα τα αλλά είναι στην φαντασία σας.

Ποιά GM? προηγείται η αγορά της F1 και θα βγάλει κατευθειαν red bull Honda .! Τι αλλο θα διαβάσουμε για να παίξει με την μετοχή της.. 

ίσως εξαγορά της Dolce & Gabana ? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Leon3Isavros είπε

Ποιά GM? προηγείται η αγορά της F1 και θα βγάλει κατευθειαν red bull Honda .! Τι αλλο θα διαβάσουμε για να παίξει με την μετοχή της.. 

ίσως εξαγορά της Dolce & Gabana ? 

Φίλε μου έτσι λειτουργούν οι αγορές. H MS αγόρασε πχ την activision blizzard αξίας περίπου 75 δις και με κέρδη 6-7 δις το χρόνο για 68 δις.

Η GM έχει αξία 150 δις και ετήσια κέρδη 10δις. Αν ήθελε να μπει στο Manufacturing θα έδινε καμία 120αρια δις και θα την εξαγόραζε.Αν δεν τα κατάφερνε απλά θα μπορούσε να κάνει ότι και ο Musk. 

Το θέμα είναι ότι ποτέ δεν ήθελε η Apple να αποκτήσει γραμμή παραγωγής. Απλά θα προσλάβανε το R&D και θα σχεδίαζε ένα αμάξι που θα το έδινε σε κάποια εταιρία να της το κατασκευάσει.

 Επαναλαμβάνω εταιρίες με μερικά δις διαθέσιμη εύκολα μπαίνουν σχεδόν σε οποίο τομέα θέλουν. Η BYD από μπαταρίες πως νομίζεις έφτιαξε αμάξια είχε γνώσεις στα αυτοκίνητα;

Η Tesla από το μηδέν πως έφτιαξε αυτοκίνητα;

Το πρόβλημα ξεκινάει όταν μπουν οι παραδοσιακοί κατασκευαστές στην ηλεκτροκίνηση εκεί μπορείς να αντέξεις; Η άποψη μου, μάλλον όχι. Αν πας μέχρι 100κ έχεις BMW, Mercedes, Porsche  κτλ και πλέον και την Tesla. Αν πας σε Supercar είσαι τελειωμένος.   Ποιος θα πάρει Apple αντί για Ferrari ή Lamborghini ;

Τελος, για την ηλεκτροκίνηση έχω πει την άποψη μου. Είναι πιο Beta κι από το Vision Pro.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, Davan said:

Αυτό στην φωτογραφία δεν είναι σκούπα;;;; Ήρεμα ρωτάω;;;

Εμενα μ αρεσει.

Θα περασουν πολλα χρονια μεχρι οι αλλοι να τολμησουν να δωσουν τετοιο design στα αυτοκινητα τους.

Και τον σκουπιδοντ ..εε ..εννοω τον mac pro μας τον κοροιδευανε αλλα ειδες,ολα ετσι βγαινουν τωρα.

 

5d24f1fb2516e93e03524783.jpg.598b0a02dce0caaa88f0c70c61dcbb8a.jpg

χιουμορ χιουμορ,μην τρελαινεστε ;)

4 hours ago, Dimitris_1981 said:

Φίλε μου έτσι λειτουργούν οι αγορές. H MS αγόρασε πχ την activision blizzard αξίας περίπου 75 δις και με κέρδη 6-7 δις το χρόνο για 68 δις.

Η GM έχει αξία 150 δις και ετήσια κέρδη 10δις. Αν ήθελε να μπει στο Manufacturing θα έδινε καμία 120αρια δις και θα την εξαγόραζε.Αν δεν τα κατάφερνε απλά θα μπορούσε να κάνει ότι και ο Musk. 

Το θέμα είναι ότι ποτέ δεν ήθελε η Apple να αποκτήσει γραμμή παραγωγής. Απλά θα προσλάβανε το R&D και θα σχεδίαζε ένα αμάξι που θα το έδινε σε κάποια εταιρία να της το κατασκευάσει.

 Επαναλαμβάνω εταιρίες με μερικά δις διαθέσιμη εύκολα μπαίνουν σχεδόν σε οποίο τομέα θέλουν. Η BYD από μπαταρίες πως νομίζεις έφτιαξε αμάξια είχε γνώσεις στα αυτοκίνητα;

Η Tesla από το μηδέν πως έφτιαξε αυτοκίνητα;

Το πρόβλημα ξεκινάει όταν μπουν οι παραδοσιακοί κατασκευαστές στην ηλεκτροκίνηση εκεί μπορείς να αντέξεις; Η άποψη μου, μάλλον όχι. Αν πας μέχρι 100κ έχεις BMW, Mercedes, Porsche  κτλ και πλέον και την Tesla. Αν πας σε Supercar είσαι τελειωμένος.   Ποιος θα πάρει Apple αντί για Ferrari ή Lamborghini ;

Τελος, για την ηλεκτροκίνηση έχω πει την άποψη μου. Είναι πιο Beta κι από το Vision Pro.

Επισης τα αυτοκινητα δεν ειναι iphone που τα εχουν ολοι στην Αμερικη επειδη τα παιρνουν σχεδον δωρεαν αποπληρωνοντας τα μαζι με το παγιο του συμβολαιου κινητης τους.Πως δηλαδη γεμισε η Αμερικη iPhone?

Πως θα το εκανε αυτο με τα αυτοκινητα?

Ειδικα οταν βλεπουν πως τα τελευταια χρονια ακομα και παραδοσιακες αυτοκινητοβιομηχανιες που ηταν για χρονια αντιθετες στα ηλεκτρικα βγαζουν πλεον ολες.Πως θα τις ανταγωνιστει στις τιμες και στην τεχνογνωσια?Ειναι πολλα χρονια πισω πριν ξεκινησει καν ο αγωνας.

Γιατι δεν ειναι TESLA που πρωτοπορησε και ετσι εκανε hype και ονομα..τωρα ολοι βγαζουν ηλεκτρικα.Δεν θα ειχε wow factor,θα ξεκιναγε την κουρσα τελευταια και χωρις να μπορει να δειξει καινοτομια.

Λογικα ενα iCar θα εκανε περισσοτερα απο ενα tesla,καθαρα για λογους prestige και apple marketing.

Ποσα θα πουλαγε? Αποκλειεται να το τιμολογουσε κατω απο 100.000 το midrange μοντελο.Θα εμπαινε μεσα λογω χαμηλων πωλησεων.Και αν εμπαινε μεσα θα εκανε πολυ κακο στο ολο image της εταιριας και κατα συνεπεια στην χρηματιστηριακη της αξια και σαν ντομινο ολο αυτο θα χτυπουσε και τα υπολοιπα προιοντα της. Μην ξεχναμε οτι ειμαστε ηδη αυτοπτεις μαρτυρες του flop που διαδραματιζεται με το apple vision.

Αλλο να δωσεις 1000 δολλαρια να παρεις ενα iphone (αυτοι οι λιγοι στην Αμερικη που το παιρνουν εκτος συμβολαιου κινητης),αλλο να δωσεις 3000 να παρεις ενα mac (στην τελικη ολοι μπορουν να το κανουν αυτο,το βλεπουμε γυρω μας στην Ελλαδα,που οι περισσοτεροι που τα παιρνουν ειναι σχεδον αφραγκοι, η οριακα το αντεχουν οικονομικα) και αλλο να δωσεις 100000-150000 (εκει πραγματικα λιγοι μπορουν) για ενα οχι beta..αλλα alpha προιον,που απο ενα τετοιο προιον ομως παιζεται η ζωη σου κορωνα γραμματα.

 

Η' τελικα το ολο θεμα με την κατασκευη ηλεκτρικου ηταν ενα καλοφτιαγμενο marketing trick για να ανεβασει τη μετοχη της και να κρατησει το ενδιαφερον των μετο'χων?

Ισως το κοστος του r&d για το ολο σχεδιο να ηταν χαμηλοτερο απο το χρηματιστηριακο οφελος.

Τιποτα δεν αποκλειεται

Επεξ/σία από azuli
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...