Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. Αντιμετωπιζω ένα πρόβλημα με την vdsl 100αρα γραμμή που έχω στη nova. Ενώ όλη μέρα συγχρονίζει στα 98mbps περίπου, το βράδυ για ένα 3ωρο σέρνεται, και είναι εμφανεστερο στο streaming. Με άλλο δίκτυο ή διαμοιρασμό από κινητό όλα καλά. Έχει ελέγχει και η καλωδίωση του σπιτιού από τεχνικο και είναι άριστη. 

Η αντιμετώπιση από την εταιρεία είναι εξοργιστικη. Δεν βλέπουν πρόβλημα, και την επόμενη μέρα κλείνουν την βλάβη. Πλέον έχω αποφασίσει να αποχωρήσω αλλά επειδή έχω 10 μήνες συμβόλαιο δεν θέλω να τους πληρώσω κιόλας. Τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω ώστε να μη μου ζητάνε κερατιάτικα; 

 

Δημοσ.

Αν δεν το βλέπουν ως πρόβλημα δεν μπορείς να φύγεις χωρίς να πληρώσεις. Όμως να δούμε και λίγο το πρόβλημα; 

Όταν έχεις θέμα τι συγχρονισμό έχεις; 

Το πρόβλημα υπάρχει μόνο ασύρματα ή και με καλώδιο; 

Υπάρχει σε όλες τις συσκευές ή σε συγκεκριμένες; 

Δημοσ.

Και με ethernet και με wifi δεν αλλάζει τίποτα. Στο speedtest η ταχύτητα δείχνει κοντά στο 90 mbps κάτι το οποίο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση καθως και στην πλοήγηση φορτώνει με δυσκολία τις φωτογραφίες. Μιλάμε για 2 συσκευές που όταν αλλάζω το δίκτυο λειτουργούν κανονικά. Αν δε βρουν λύση θα τους πιστολιασω, δεν γίνεται να πληρώνω και να μην έχω σωστή υπηρεσία. 

Δημοσ.

To πρόβλημα είναι διαχρονικό και εμφανίζεται ανά περιόδους. Αιτία είναι το "μπούκωμα" του δικτύου με τις διασυνδέσεις με το εξωτερικό και κυρίως εμφανίζεται τις βραδυνές ώρες και ειδικά όταν υπάρχουν αθλητικές εκπομπές, όπου κυριολεκτικά γονατίζει.

Κατά καιρούς παρουσιάζεται σε όλους του παρόχους, σε όλο τον πλανήτη και λύνεται με αναβάθμιση των γραμμών διασύνδεσης. Ωστόσο δεν είναι κάτι που γίνεται άμεσα από την μία μέρα στην άλλη, αλλά σε βάθος χρόνου και έχει κόστος. Είναι μία συνεχής διαμάχη μεταξύ  ύψους επένδυσης και εισροής κεφαλαίων από τους πελάτες.

Η φθήνια τρώει τον παρά, λέει ο θυμόσοφος λαός και καταλαβαίνεις γιατί η Cosmote έχει ακριβότερα πακέτα σύνδεσης αλλά λιγότερα θέματα στο δίκτυο.

Στο ρεζουμέ. Όχι, δεν είναι λόγος αζημίως διακοπής της σύμβασης. Το πολύ-πολύ μετά από κόπο, να σου μειωθεί (αν κι εφόσον) το πάγιο. Ναι, μπορείς να το πιστολιάσεις, αλλά για πάντα το χρωστούμενο ποσό θα είναι απαιτητό και είναι καθαρά στην ευχέρεια της εταιρείας μέχρι που θα το φθάσει για να το λάβει. Στην καλύτερη περίτπωση δεν θα μπορέσεις ποτέ στο μέλλον να κάνεις οποιαδήποτε σύμβαση με την εταιρεία, εκτός αν δεν το εξοφλήσεις εκ των προτέρων στο ακέραιο. Στην χειρότερη (σπανίως αλλά υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις) θα το πληρώσεις μετά από δικαστική εντολή.

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, simoszol είπε

Και με ethernet και με wifi δεν αλλάζει τίποτα. Στο speedtest η ταχύτητα δείχνει κοντά στο 90 mbps κάτι το οποίο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση καθως και στην πλοήγηση φορτώνει με δυσκολία τις φωτογραφίες

Speedtest σε server ελληνικό ή ξένο? Αν βάλεις εξωτερικού τι αποτελέσματα βλέπεις?

Αυτό απλώς για να δούμε ότι υπάρχει μια λογική σε αυτό που λες με bold, πρακτικά δεν θα βοηθήσει κάπου - όπως ήδη ειπώθηκε η διασύνδεση με το εξωτερικό μάλλον μπουκώνει.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Engimek είπε

Speedtest σε server ελληνικό ή ξένο? Αν βάλεις εξωτερικού τι αποτελέσματα βλέπεις?

Αυτό απλώς για να δούμε ότι υπάρχει μια λογική σε αυτό που λες με bold, πρακτικά δεν θα βοηθήσει κάπου - όπως ήδη ειπώθηκε η διασύνδεση με το εξωτερικό μάλλον μπουκώνει.

Από την εφαρμογή στο κινητό μου το τεστάρω. Ωστόσο από το διαγνωστικό της εφαρμογής cosmote tv ενώ όλη μέρα γράφει 80-90mbps , εκείνες τις ώρες στο δικό μου δίκτυο παίζει από 1-3mbps. 

Είναι λίγο γρίφος το πρόβλημα. 

Δημοσ.

Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με Nova 100mbps vdsl . Τηλεφωνήματα στο τεχνικό τμήμα και καμία επίλυση . Μετά την αλλαγή του παρόχου σε Cosmote , κανένα πρόβλημα .

Δημοσ.
19 hours ago, simoszol said:

Καλησπέρα σε όλους. Αντιμετωπιζω ένα πρόβλημα με την vdsl 100αρα γραμμή που έχω στη nova. Ενώ όλη μέρα συγχρονίζει στα 98mbps περίπου, το βράδυ για ένα 3ωρο σέρνεται, και είναι εμφανεστερο στο streaming. Με άλλο δίκτυο ή διαμοιρασμό από κινητό όλα καλά. Έχει ελέγχει και η καλωδίωση του σπιτιού από τεχνικο και είναι άριστη. 

Η αντιμετώπιση από την εταιρεία είναι εξοργιστικη. Δεν βλέπουν πρόβλημα, και την επόμενη μέρα κλείνουν την βλάβη. Πλέον έχω αποφασίσει να αποχωρήσω αλλά επειδή έχω 10 μήνες συμβόλαιο δεν θέλω να τους πληρώσω κιόλας. Τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω ώστε να μη μου ζητάνε κερατιάτικα; 

 

μπορεις να το δεις με το να κατεβασεις κατι απο καποιο server της ελλαδος και μετα του εξωτερικου τοσο το πρωι και μετα το βραδυ.μετα μπορειςνα το δοκιμασεις και μετα τις 03:00 το βραδυ που η ολη φαση ηρεμει αφου ο κοσμος πεφτει για υπνο.ετσι μπορεις να δεις τι γινεται .και να δεις αν ειναι πιταρισμα με ελλαδα ή με εξωτερικο. αν καποιος ξερει τρεχει και tracert και βλεπει τι γινεται.

Δημοσ.

Καλά εμένα δεν παρείχαν καθόλου υπηρεσίες (δεν είχα ούτε σταθερό ούτε ίντερνετ) και με καλούσαν λέγοντας "σας πήραμε για να σας κάνουμε μια προσφορά μειώνοντας την οφελή σας στο μισό"

Οι άνθρωποι δεν παίζονται, μακρυά και καθόλου αγαπημένοι

  • Haha 1
Δημοσ.

Το ότι θα φύγω είναι δεδομένο, το θέμα είναι να βρω τρόπο να σπάσω το συμβόλαιο μην με ζαλίζουν με οφειλές, γιατί το πιστολιασμα είναι το μόνο σίγουρο 

Δημοσ.

Το ιδιο θεμα ειχα και εγω σε συνδεση νοβα ftth 200/20,βραδυ σε ωρες αιχμης και αθλητικα γεγονοτα.Μη το ψαχνεις εκανα καταγγελια σε συνηγορο καταναλωτη ,σε εεττ και τιποτα,γελοιες απαντησεις που αν ειχα ορεξη να βαλω δικηγορο θα τους ξεβρακωνα.Απλα παρτο αποφαση οτι πρεπει να πας σε ενα παροχο της προκοπης.

  • Like 1
Δημοσ.

μια χαρά μπορείς να φύγεις φιλε μου. ημουν στη νοβα, κάθε βράδυ δεν είχα ιντερνετσαν και σένα και ξαφνικά το ρούτερ δεν ξανα συγχρώνισε ποτέ και με αφησε χωρίς ιντερνετ 1 μήνα χωρίς να με ενημερώνουν και έριχναν το φταίξιμο στον οτε. προφανώς και αποχώρησα έσπασα το συμβόλαιο δεν ήμουν καν 1 χρόνο και μου έστειλαν λογαριασμούς 98 ευρώ. στην πρώτη καταγγελία τις επόμενες 2 μέρες ξαφνικά δια μαγείας πιστώσανε όλο το ποσο. Η νόβα είναι για μένα η χειρότερη εταιρία τηλ/νιών απο τότε που πήρε την wind. Δεν βγάζεις άκρη στο τηλέφωνο μιλάς με παιδάκια 15 χρονών που δεν ξέρουν τί είναι το ρουτερ. Φύγε και μη φοβάσαι τίποτα.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Stratos30 είπε

μια χαρά μπορείς να φύγεις φιλε μου. ημουν στη νοβα, κάθε βράδυ δεν είχα ιντερνετσαν και σένα και ξαφνικά το ρούτερ δεν ξανα συγχρώνισε ποτέ και με αφησε χωρίς ιντερνετ 1 μήνα χωρίς να με ενημερώνουν και έριχναν το φταίξιμο στον οτε. προφανώς και αποχώρησα έσπασα το συμβόλαιο δεν ήμουν καν 1 χρόνο και μου έστειλαν λογαριασμούς 98 ευρώ. στην πρώτη καταγγελία τις επόμενες 2 μέρες ξαφνικά δια μαγείας πιστώσανε όλο το ποσο. Η νόβα είναι για μένα η χειρότερη εταιρία τηλ/νιών απο τότε που πήρε την wind. Δεν βγάζεις άκρη στο τηλέφωνο μιλάς με παιδάκια 15 χρονών που δεν ξέρουν τί είναι το ρουτερ. Φύγε και μη φοβάσαι τίποτα.

Που έκανες καταγγελία; , μόλις μου στείλουν το χαρτάκι να κάνω το ίδιο 

Δημοσ.
12 hours ago, Stratos30 said:

μια χαρά μπορείς να φύγεις φιλε μου. ημουν στη νοβα, κάθε βράδυ δεν είχα ιντερνετσαν και σένα και ξαφνικά το ρούτερ δεν ξανα συγχρώνισε ποτέ και με αφησε χωρίς ιντερνετ 1 μήνα χωρίς να με ενημερώνουν και έριχναν το φταίξιμο στον οτε. προφανώς και αποχώρησα έσπασα το συμβόλαιο δεν ήμουν καν 1 χρόνο και μου έστειλαν λογαριασμούς 98 ευρώ. στην πρώτη καταγγελία τις επόμενες 2 μέρες ξαφνικά δια μαγείας πιστώσανε όλο το ποσο. Η νόβα είναι για μένα η χειρότερη εταιρία τηλ/νιών απο τότε που πήρε την wind. Δεν βγάζεις άκρη στο τηλέφωνο μιλάς με παιδάκια 15 χρονών που δεν ξέρουν τί είναι το ρουτερ. Φύγε και μη φοβάσαι τίποτα.

Η δική σου περίπτωση ήταν διαφορετική όμως. Εσύ είχες θέμα συγχρονισμού το οποίο το έβλεπαν από τον πάροχό σου και στην ουσία μετά από τόσο διάστημα υπήρχε αδυναμία επίλυσης. Το ts το πρόβλημα έχει να κάνει με το bandwidth το οποίο καλώς ή κακώς δεν αποτελεί αιτία σπασίματος συμβολαίου χωρίς ρήτρα. Εγώ δε θα ρίσκαρα το πιστόλιασμα διότι το σύστημα κακοπληρωτών είναι κοντά και για τους παρόχους ίντερνετ. Αυτό που θα έκανα θα ήταν καθημερινή ενόχληση για μείωση του παγίου μέχρι την αύξηση του bandwidth. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, simoszol είπε

Που έκανες καταγγελία; , μόλις μου στείλουν το χαρτάκι να κάνω το ίδιο 

Στον συνηγορο του καταναλωτή. Εδωσα το όνομα της πωλήτριας που μου είχε κάνει την αίτηση για την σύνδεση, και τους είχα πεί ότι επειδή οι κλήσεις είναι ηχογραφημένες με είχε ενημερώσει ότι εαν δεν μείνω ικανοποιημένος απο την κάλυψη μπορώ να φύγω χωρίς ρίτρα. Τα έγραψα όλα με λεπτομέριες .

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...