Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, sancroth είπε

Εντομεταξυ αυτα ειναι τα παιχνιδια της που πουλανε.

Τα στουντιο απο τα οποια εκοψε κοσμο ειναι αυτα που ασχολουνται με τα live-service games της.

Στην ουσια με αυτη την ανακοινωση εκαψε οτι παιχνιδι ειχε σε πλανο για live-service γιατι δεν ρολλαρουν και κοστιζουν. Με λιγη ερευνα θα δεις οτι ΟΛΑ τα στουντιο που αναφερει ασχολουνται με τουλαχιστον ενα τετοιο.

Τα franchises που ανεφερες ειναι αυτα που πουλανε το πατο τους και ηθελε να κανει spin-offs σε live-service μοντελο. Για αυτο αγορασαν και τη bungie να βοηθησει σε αυτο, αλλα λογικα τους εκοψε τα φταιρα.

Καλο να σκεφτομαστε πριν γραψουμε τη καθε τετοια μπουρδα. 3/3 που ανεφερες ειναι ο λογος σημερα καποιος να παρει ps5 μαζι με god of war, ghost of tsusima και final fantasy.
Και αυτο ειναι το κακο της κονσολας αυτη τη στιγμη. Οτι δεν εχει αρκετους τετοιους τιτλους να ξεχωρισει στα 4+ χρονια ζωης της. Επενδυσε σε live-service, αφησε τους exclusive τιτλους και τωρα κοβει κεφαλια(που πηρε για αυτους τους σκοπους).

Δεν είναι ακριβώς ετσι. Φεύγει κόσμος από τεράστια Studio. Τα Single Player Blockbuster ειχαν κόστος που δεν συντηρείται. Ίσως η Sony έλπιζε οτι με το PS5 δεν θα έχει ανταγωνισμό από Microsoft(?) Nintendo(?) PC(?) ... ποιος ξέρει... νόμιζε ισως οτι οι πωλήσεις θα είναι σε άλλα επίπεδα. Το λέω διότι διάβασα οτι δουλεύει με κάτι περιθώρια κέρδους 4% πλέον. Κάτι που είναι τρομακτικό αν έστω και 1 τίτλος δεν πάει καλά.

Μπορεί πολύ κόσμος να κορόϊδευε την Nintendo, αλλά το μοντέλο λειτουργίας της είναι πιο βιώσιμο. H Sony προσπάθει (και καλά κάνει για μένα τον καταναλωτη) να κάνει πράγματα που είναι πιο μπροστά από τα ίδια τα εργαλεία παραγωγής, με αποτέλεσμα να χρειάζεται τεράστια εργασία που δεν βγαίνει όμως οικονομικά. Δεν  γίνεται να δουλεύεις με περιθώριο κέρδους 4%.

ign.jpg

Επεξ/σία από Volga
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά το κόστος ανάπτυξης λογισμικού ειναι μεγάλο. Τα single player games δεν έχουν μέλλον. Μέλλον θα έχουν όσα games έχουν life-time support και development με συχνό νέο content με μορφή dlc ή sub. πχ EVE. 

Και κάποια στιγμή θα κάνει μεγάλο bull και το VR. 

Επεξ/σία από jimarass26
Δημοσ.

Αντε ένας ένας να τα μαζεύουμε!! Όσο leader και να είσαι στο industry από την στιγμή που κάτι σταματάει να φέρνει τα προσδοκόμενα κέρδη οι λύσεις είναι συγκεκριμένες...

Δημοσ.

Οι παράγοντες σε αυτή την κατάσταση είναι 2.

1. Λάθος εκτιμήσεις λόγω Covid που φούσκωσαν το προσωπικό και τα έσοδα, και νόμιζαν όλοι ότι θα συνεχίσει η κατάσταση να είναι έτσι.

2. Είναι πρόβλημα σε όλη την βιομηχανία διασκέδασης, τα τεράστια μπάτζετ. Δεν γίνεται να πάρεις ρίσκο και να βγάλεις κάτι φρέσκο, όταν κόστισε 200 και 300 εκ. δολάρια. Οπότε χώσε Halo 8, GoW7, Mario 65 και δεν ξέρω εγώ πόσες συνέχειες που έχουν αρχίσει να ατονούν. Χρειάζεται να κάνουν βήματα πίσω και να κάνουν παιχνίδια που να μην κοστίζουν ένα ΑΕΠ. Από τα καλύτερα παιχνίδια φέτος είναι το Palworld και το Helldivers 2. Που αμφιβάλω αν κόστισαν έστω 2 εκ.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, jimarass26 είπε

Γενικά το κόστος ανάπτυξης λογισμικού ειναι μεγάλο. Τα single player games δεν έχουν μέλλον. Μέλλον θα έχουν όσα games έχουν life-time support και development με συχνό νέο content με μορφή dlc ή sub. πχ EVE. 

Και κάποια στιγμή θα κάνει μεγάλο bull και το VR. 

Ξεχωριστό κοινό. Δεν εχει καμια σχέση αυτός που θα παίξει Last of Us με αυτόν που θα παίξει EVE.

Χωρος υπάρχει και για τους 2.

  • Like 1
Δημοσ.

Άλλο το πουλάω και άλλο το βγάζω λεφτά. Ξεκάθαρα η Sony δεν βγάζει λεφτά. Την διέπει μια προχειρότητα σε όλα της τα κομμάτια στο Ps5. Έχω γράψει και σχετικό κομμάτι για το πόσο τραγικό είναι το σχέδιο (όχι η εμφάνιση) για το μηχάνημα, το κακό ui, το κακό search engine και αλγόριθμος και πολλά ακόμα. 

Είναι φως φανάρι ότι δεν της βγαίνουν τα κουκιά οπότε παρατάει πράγματα στη μοίρα τους ή/και τα ανακυκλώνει. 

Κάτι προφανώς πρέπει να αλλάξει για τη Sony διότι με αυτήν την πορεία και αυτές τις απαιτήσεις σε blockbuster δεν θα αργήσει να την πάρει από κάτω. 

  • Like 1
Δημοσ.

το θέμα δεν είναι οι απολύσεις αλλά το οτί οι εταιρείες δυσκολεύονται όλο και περισσότερο να επιτύχουν τους ετήσιους στόχους πλέον και αναγκάζονται να πραγματοποιούν περικοπές/αυξήσεις τιμών/αυστηρότεροι έλεγχοι στις συνδρομές αυτό μεταφράζεται στο οτι μετά από συνεχόμενα χρόνια επιτυχιών που αντικατοπριζόταν και στις αξίες των μετοχών είναι θέμα χρόνου να υπάρξει μία βουτιά όση θα είναι αυτή στο χρηματιστήριο στις τεχνολογικές εταιρείες

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, chrisxkar είπε

το θέμα δεν είναι οι απολύσεις αλλά το οτί οι εταιρείες δυσκολεύονται όλο και περισσότερο να επιτύχουν τους ετήσιους στόχους πλέον και αναγκάζονται να πραγματοποιούν περικοπές/αυξήσεις τιμών/αυστηρότεροι έλεγχοι στις συνδρομές αυτό μεταφράζεται στο οτι μετά από συνεχόμενα χρόνια επιτυχιών που αντικατοπριζόταν και στις αξίες των μετοχών είναι θέμα χρόνου να υπάρξει μία βουτιά όση θα είναι αυτή στο χρηματιστήριο στις τεχνολογικές εταιρείες

Δυσκολευονται γιατι βαζουν τρελους στοχους στα υπερκερδη που θελουν να βγαλουν. Δεν τους φτανουν τα 100 δις ας πουμε θελουν να τα κανουν 500. Ε γινεται αυτο? Αυτο το πραγμα με την ατερμονη καπιταλιστικη κοινωνια καπου πρεπει να σταματησει να μπει ενα οριο. Το να ζητας καθε χρονο υπερκερδη σημαινει τρελη συσσωρευση χρηματος στις φαλαινες εταιριες που δεν ξερουν τι να τα κανουν αλλα συνεχιζουν να επιζητανε υπερκερδη καθε χρονο και ως συνεπεια ολο αυτο φερνει υπερπληθωρισμο μιας και ολα αυτα τα χρηματα που συσσωρευουν οι φαλαινες λειπει απο τον υπολοιπο κοσμο. Δεν βγαζει πουθενα ολο αυτο η μαλλον βγαζει στο να παραγουν οι εταιριες τα παντα και να μην μπορει να τα αγορασει κανενας οπως συμβαινει εδω και πολλα χρονια τουλαχιστον Ελλαδα. Καλος ο καπιταλισμος και παει μπροστα πολλα πραγματα αλλα καπου πρεπει να μπαινουν ορια στα υπερκερδη και στη συσσωρευση αχρηστου χρηματος στους λιγους. Δεν βγαζει πουθενα απολυτως και στο τελος κανει μονο κακο με την ολη φτωχοποιηση του κοσμου και τον υπερπληθωρισμο του χρηματος. 

  • Like 4
Δημοσ.
20 hours ago, techon1 said:

Λογικό με κάτι Last of Us, κάτι Spider-Man, κάτι Horizon, και άλλα τέτοια franchises που δεν πουλάνε τίποτα.

Καλα ειδικα το πρωτο υπερεκτιμημενο μεχρις αηδιας...

  • Thanks 5
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 hours ago, jimarass26 said:

Γενικά το κόστος ανάπτυξης λογισμικού ειναι μεγάλο. Τα single player games δεν έχουν μέλλον. Μέλλον θα έχουν όσα games έχουν life-time support και development με συχνό νέο content με μορφή dlc ή sub. πχ EVE. 

Και κάποια στιγμή θα κάνει μεγάλο bull και το VR. 

Τα single player games μια χαρά έχουν μέλλον, όχι όμως με exclusivity τύπου προηγούμενων δεκαετιών που θέλει η Sony, πλέον είναι cross platfrom or die, και προσωπικά χαίρομαι πάρα πολύ γι' αυτό ως PC gamer. Day 1 σε Game Pass, PC, Xbox, Switch (αν γίνεται) και PS5, αν θέλουν exclusive σε PS5 και "όταν και αν" ή σε μερικά χρόνια με πεθαμένο το hype και ξενερωμένη την πλειοψηφία των gamers γενικά που δεν παίζει σε PS5, να ξεχάσουν τα βιώσιμα κέρδη

Επεξ/σία από Hacker?pcs
  • Like 1
  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...