Lewnidas1995 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Καλησπερα σας! Ειχα στην κατοχη μου ενα μονιτορ Samsung g7 27'' το οποιο παρουσιασε καποια μαυρα σημαδια στην οθονη. Ειχα πληρωμενο total support και ετσι τηλεφωνησα κωτσο, μου ειπαν φερτο να το δουμε. Το πηγα σε τοπικο καταστημα στις 25 Ιανουαριου και απο εκει σταλθηκε στα κεντρικα για ελεγχο. Εβγαλαν πορισμα οι τεχνικοι τους (προβλημα στο πανελ και τα χρωματα) και εκ τοτε ειναι για επισκευη στην service-one απο τις 11 Φλεβαρη. Ειμαι ενα μηνα χωρις οθονη με εγγυηση που εχω πληρωσει για δηθεν καλυτερη εξυπηρετηση (βεβαια ειναι περαν των 2 ετων του κατασκευαστη οποτε παλι καλα την πληρωσα) και δεν υπαρχει ουτε ενας αρμοδιος στα τηλεφωνα να μου πει σε τι φαση βρισκομαστε. Στην service one δεν μπορουν αν μου πουν τιποτα γιατι εχει σταλθει με το ονομα του κωτσοβολου και απο τον κωτσοβολο μου λενε δεν εχουμε νεοτερα. Οταν τους ρωτησα πως θα γινει αλλαγη πανελ οταν ειναι τοσο ακριβη επισκευη και δεν συμφερει , μου ειπαν αυτο αποφασησαν οι τεχνικοι μας. Εχει καποιος παρομοια εμπειρια; Μπορω καπως να κινηθώ για να επισπευσει η διαδικασια; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, Lewnidas1995 είπε Καλησπερα σας! Ειχα στην κατοχη μου ενα μονιτορ Samsung g7 27'' το οποιο παρουσιασε καποια μαυρα σημαδια στην οθονη. Ειχα πληρωμενο total support και ετσι τηλεφωνησα κωτσο, μου ειπαν φερτο να το δουμε. Το πηγα σε τοπικο καταστημα στις 25 Ιανουαριου και απο εκει σταλθηκε στα κεντρικα για ελεγχο. Εβγαλαν πορισμα οι τεχνικοι τους (προβλημα στο πανελ και τα χρωματα) και εκ τοτε ειναι για επισκευη στην service-one απο τις 11 Φλεβαρη. Ειμαι ενα μηνα χωρις οθονη με εγγυηση που εχω πληρωσει για δηθεν καλυτερη εξυπηρετηση (βεβαια ειναι περαν των 2 ετων του κατασκευαστη οποτε παλι καλα την πληρωσα) και δεν υπαρχει ουτε ενας αρμοδιος στα τηλεφωνα να μου πει σε τι φαση βρισκομαστε. Στην service one δεν μπορουν αν μου πουν τιποτα γιατι εχει σταλθει με το ονομα του κωτσοβολου και απο τον κωτσοβολο μου λενε δεν εχουμε νεοτερα. Οταν τους ρωτησα πως θα γινει αλλαγη πανελ οταν ειναι τοσο ακριβη επισκευη και δεν συμφερει , μου ειπαν αυτο αποφασησαν οι τεχνικοι μας. Εχει καποιος παρομοια εμπειρια; Μπορω καπως να κινηθώ για να επισπευσει η διαδικασια; Βλεπεις τους ορους της επιπλεον εγγυησης και κινεισαι αναλογως. Εαν προβλεπει πχ οθονη αντικαταστασης εαν αργησει η επισκευη, κλπ κλπ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lewnidas1995 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 14 minutes ago, SeNNinhA said: Βλεπεις τους ορους της επιπλεον εγγυησης και κινεισαι αναλογως. Εαν προβλεπει πχ οθονη αντικαταστασης εαν αργησει η επισκευη, κλπ κλπ Σε ευχαριστώ για την απάντηση. στους όρους έχει αυτό Άρα παιρνω αύριο και το αναφέρω ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Titos301 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου επισης να ξερεις οτι δεν ειναι ολα τα καταστηματα κωτσοβολος της μαμας εταιριας αλλα franchise οποτε ισως γι αυτο να μην τους ζοριζουν και αυτοι για αντικατασταση γιατι μπορει να πρεπει να βαλουν το χερι στη τσεπη σαν καταστημα δεν ξερω.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, Titos301 είπε επισης να ξερεις οτι δεν ειναι ολα τα καταστηματα κωτσοβολος της μαμας εταιριας αλλα franchise οποτε ισως γι αυτο να μην τους ζοριζουν και αυτοι για αντικατασταση γιατι μπορει να πρεπει να βαλουν το χερι στη τσεπη σαν καταστημα δεν ξερω.. Η επιπλεον εγγυηση δεν καλυπτεται απο τον Κωτσόβολο αλλα απο σύμβασή του με ασφαλιστικη. Οποτε το οποιο κοστος δεν βαρύνει στην πραξη την εταιρεια αλλα την ασφαλεια που τον καλύπτει. Εσυ την εχεις πληρωσει την ασφαλεια ήδη. Οχι ο Κωτσόβολος. Απλα ωφείλει να προχωρήσει στις καταλληλες διαδικασίες. Μικρο στην πραξη το κακο και θα επρεπε να μην δημιουργουν προβλήματα στους πελατες τους. Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου από SeNNinhA 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lewnidas1995 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 8 hours ago, Titos301 said: επισης να ξερεις οτι δεν ειναι ολα τα καταστηματα κωτσοβολος της μαμας εταιριας αλλα franchise οποτε ισως γι αυτο να μην τους ζοριζουν και αυτοι για αντικατασταση γιατι μπορει να πρεπει να βαλουν το χερι στη τσεπη σαν καταστημα δεν ξερω.. Το κατάστημα δεν έχει καμία σχέση , αν και είναι της μαμάς εταιρίας το δικό μας. Με τα κεντρικά μίλησα εξ αρχής και συνεχίζω να μιλάω με αυτούς . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wizzyhead Δημοσ. 6 Μαρτίου Share Δημοσ. 6 Μαρτίου Είχες κάποιο νέο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lewnidas1995 Δημοσ. 13 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 13 Μαρτίου On 06/03/2024 at 11:59, wizzyhead said: Είχες κάποιο νέο; Μετά από τεράστια ταλαιπωρία σχεδόν 2 μηνών και αφού ανέφερα τον όρο του συμβολαίου που ποσταρα παραπάνω, μου είπαν ότι οι 4 εβδομάδες ξεκινούν να μετράνε από την στιγμή που θα φτάσει στο service. Αυτό ήταν να γίνει 18 Μαρτίου αλλά αυτοί με πήραν από την προηγούμενη βδομάδα να γίνει αντικατάσταση με κάτι ηλίθια μόνιτορ , καμία σχέση με αυτό που είχα. Με ξανά πήραν Παρασκευή και μπυ είπαν για το g6 αλλά ήμουν αρνητικός λόγο των κακών κριτικών που κυκλοφορούν -και είναι πολλές- και τους ζήτησα ευγενικά κάτι σε dell. Δευτέρα έφαγα άκυρο από dell όποτε πηρα το g6 και ότι γίνει. Αύριο παραλαμβάνω. Να σημειώσω πως στην πρώτη αντικατάσταση που μου έγινε είχα ένα msi optic των 230€ και η όλη διαδικασία έγινε σε 5 μέρες. Ήρθε τεχνικός σπίτι μου, την πήρε , την έλεγξε και την επόμενη έδωσε εντολή γοα αντικατάσταση. Με πήραν από το εμπορικό και μου πρότειναν κάποια μόνιτορ στις ίντσες που είχα (32) αλλά ήθελα μα πέσω στις 27 γιατί ήταν μεγάλη τελικά. Είδα ότι 2 από αυτά που μου πρότειναν είχαν 450€ και τους ζήτησα ευγενικά να μπυ δώσουν την g7 και να πληρώσω την διαφορα αλλά αρνήθηκαν για την διαφορα και έτσι πηρα την g7. Όλη αυτή η διαδικασία έγινε Δευτέρα με Δευτέρα. Ίσως φταίει ότι ήταν ακόμη σε εγγύηση προμηθευτή; Δεν γνωρίζω. Αλλά τότε το total support πέρασε στην g7 ενώ τώρα μου είπαν ότι πρέπει να ξανά πληρώσω εάν θέλω για την g6. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα