Προς το περιεχόμενο

Βλέποντας από κοντά στη MWC το SU7, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ότι και να λέμε, είναι ένα πανέμορφο αυτοκίνητο. Μακάρι να πάει καλά, να μπουν κι άλλοι τεχνολογικοί παίχτες στον χώρο μπας και πέσουν οι τιμές..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

15 ώρες πριν, Aprile είπε

Ούτε εγώ περίμενα ότι θα δω ολόκληρη μια τόσο μεγάλη παρουσίαση για το αυτοκίνητο της Xiaomi και μάλιστα στα κινέζικα με αγγλικούς υπότιτλους αλλά έδινε συνεχώς νούμερα και τεχνικές λεπτομέρειες απίστευτες ο ίδιος ο νεαρός πρόεδρος της Xiaomi.
Δεν άφησε κανένα άλλο να μιλήσει και δεσμεύτηκε ο ίδιος προσωπικά για τα όσα έλεγε.
Βγήκε με απίστευτη τόλμη στα όρια του θράσους και τα έβαλε με όλους και με όλα στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ξεκίνησε πετώντας όλους τους παλιούς στα σκουπίδια όπως είναι η Toyota η Ford η GM και εν μέρει την VW γιατί τμήμα της είναι η Porsche λέγοντας ότι εμείς ανταγωνιζόμαστε  μόνο τους καλύτερους στο χώρο που είναι η Tesla και η Porsche και μετά ξεκίνησε να παραθέτει πόσο καλύτερα νούμερα και μετρήσεις έχουν πετύχει σε σχέση με αυτούς τους δύο .
Ακόμα και στο casting που η Tesla είναι παγκόσμιος ηγέτης ανέφερε ότι πέτυχαν καλύτερες πιέσεις σε γιγαντιαία πρέσα που κατασκεύασαν οι ίδιοι όταν τις πρέσες της Tesla της παράγει η καλύτερη εταιρεία στις βιομηχανικές πρέσες μια Ιταλική με εμπειρία που ξεπερνά τον ένα αιώνα !
Το Xiaomi SU7 - προφέρεται "soo-chee" στα κινέζικα - που παρουσιάστηκε νωρίτερα σήμερα σε εκδήλωση στο Πεκίνο, είναι ένα σεντάν που βασίζεται στην ίδια την αρχιτεκτονική Modena Architecture της εταιρείας με ηλεκτροκινητήρες HyperEngine με ταχύτητα έως 21.000rpm, καθώς και σασί που έχει σφραγιστεί από τις μηχανές χύτευσης με δύναμη σύσφιξης 9.100 τόνων - ξεπερνώντας προφανώς αυτή της Tesla. 
Επίσης ανέφερε ότι τους ξεπέρασε σε συνολική απόδοση που φτάνει τα 98.5% σε σύστημα μπαταρίας 800 volt και ανώτερες στροφές ηλεκτροκινητήρα ακόμα και σε σχέση με τον κορυφαίο της Tesla .
 Εκτός από τις μελλοντικές ενημερώσεις λογισμικού, η Xiaomi προϊδέασε επίσης τους επερχόμενους HyperEngine V8 με ρεκόρ 27.200 στροφών ανά λεπτό, και όλα αυτά τοποθετημένα μέσα σε ένα ισχυρότερο σασί από σιλικονούχο χάλυβα για να διατηρείται ο κινητήρας υπό έλεγχο. Αυτό είναι ήδη έτοιμο για μαζική παραγωγή, με σχέδια να το ενσωματώσει σε αυτοκίνητα μέχρι το 2025. Στη συνέχεια, η εταιρεία αναφέρθηκε στο μέλλον, όπου αυτό περιλαμβάνει μια τεχνολογία ηλεκτροκινητήρα επόμενης γενιάς βασισμένη σε ανθρακονήματα, η οποία προφανώς θα είναι ικανή για 35.000 στροφές ανά λεπτό, κάτι που πάντως βρίσκεται ακόμα μακρυά από εμπορική εκμετάλλευση.
Λειτουργικό σύστημα το αυτοκίνητο της θα έχει το δικό της Android HyperOS και επεξεργαστή τον κορυφαίο Snapdragon.

Ακριβώς όπως είχε αφήσει να εννοηθεί νωρίτερα μέσα στο μήνα η Xiaomi, το SU7 προσφέρει ένα σύστημα ψυχαγωγίας HyperOS στο αυτοκίνητο, το οποίο τροφοδοτείται από τον επεξεργαστή Snapdragon 8295 της Qualcomm και χρειάζεται μόλις 1,49 δευτερόλεπτα για να ενεργοποιηθεί. Μέσω αυτού να έχετε πρόσβαση στα media, να ρυθμίσετε τα καθίσματά σας ή ακόμη και να ελέγξετε Xiaomi συσκευές μέσω της κεντρικής οθόνης 16,1» ιντσών (3Κ ανάλυση). Προαιρετικά, ο κάτοχος του αυτοκινήτου μπορεί να εγκαταστήσει και τα Xiaomi Pad, τα tablets της εταιρείας τα οποία μπορούν να τοποθετηθούν σε μαγνητικές θύρες (με ισχύ έως 22,5W) πίσω από τα δύο μπροστινά προσκέφαλα. Το UI της κεντρικής οθόνης επιτρέπει έως και τρία διαχωρισμένα παράθυρα για multitasking, ενώ μπορείτε ακόμη και να μεταφέρετε την οθόνη του Xiaomi smartphones σας σε αυτήν, για μια απρόσκοπτη εμπειρία. Όσο για τη μουσική και τη βιντεοψυχαγωγία, η όλη εμπειρία ολοκληρώνεται με τα 23 εσωτερικά ηχεία Dolby Atmos.
Το SU7 θα έχει επίσης δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης, χάρη στην πλατφόρμα Xiaomi Pilot που τροφοδοτείται από έως και δύο επεξεργαστές NVIDIA Drive Orin (το βασικό μοντέλο διαθέτει μόνο έναν) και μια σειρά αισθητήρων. Σε αυτούς περιλαμβάνεται ένας Lidar τοποθετημένος στην κορυφή, με οπτική εμβέλεια έως και 200 μέτρα και ακρίβεια pixel έως και 0,1 μέτρα. Σύμφωνα με την εταιρεία το τελευταίο σημαίνει καλύτερη ανίχνευση λεπτότερων και μικρότερων εμποδίων. Σε μια σειρά από βίντεο επίδειξης, η Xiaomi έδειξε πώς το SU7 μπορούσε να πλοηγηθεί σε έναν πολυσύχναστο δρόμο με μικτά εμπόδια, καθώς και να εκτελέσει μόνο του παρκάρισμα, ακόμα σε ένα ρομποτικό πάρκινγκ με στενούς χώρους. Η  Xiaomi ισχυρίζεται ακόμα ότι οι αισθητήρες του SU7 μπορούν να αντιμετωπίσουν και τα χιονισμένα και βροχερά κλίματα, ένας ακόμη αισιόδοξος ισχυρισμός που μένει να δούμε αν ευσταθεί.
Ο Lei πρόσθεσε ότι η εταιρεία του στοχεύει να ολοκληρώσει τις δοκιμές αυτόνομης οδήγησης σε 100 πόλεις της Κίνας μέχρι το τέλος του 2024, αν και δεν είναι σαφές πόσο σύντομα οι τοπικές αρχές θα δώσουν την άδεια για αυτόνομη οδήγηση σε εθνικό επίπεδο.

https://youtu.be/wnVdU66R8-A

Πολύ τεχνολογία αλά σε Ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πραγματικά δεν έχει μέλλον.  Όταν βλέπεις εταιρείες όπως η hertz να πουλάνε τον ηλεκτρικό τους στόλο, εταιρείες όπως η mercedes  να αφήνουν τα μεγάλα όνειρα κ σχέδια που είχαν και χώρες όπως η Γερμανία που στο δρόμο δεν συναντάς τόσα ηλεκτρικά όσα θα περίμενε κανείς.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Just_travel_everywhere είπε

Πολύ τεχνολογία αλά σε Ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πραγματικά δεν έχει μέλλον.  Όταν βλέπεις εταιρείες όπως η hertz να πουλάνε τον ηλεκτρικό τους στόλο, εταιρείες όπως η mercedes  να αφήνουν τα μεγάλα όνειρα κ σχέδια που είχαν και χώρες όπως η Γερμανία που στο δρόμο δεν συναντάς τόσα ηλεκτρικά όσα θα περίμενε κανείς.  

Στη Κίνα δεν παίζει στο μέλλον κάτι άλλο εκτός από ηλεκτρικό και αφού είναι μια από τις μεγάλες αγορές όλοι όσοι θέλουν να πουλήσουν εκεί πρέπει να έχουν και ανταγωνιστικά ηλεκτρικά μοντέλα.

Στη Αμερική , Γερμανία, Ιαπωνία μπορεί να υπάρχουν και άλλες επιλογές για τον καταναλωτή στη Κίνα ΟΧΙ από εδώ και πέρα. Από προπερσι στη Σαγκάη οποίος θέλει να αγοράσει θερμικό αυτοκίνητο πρέπει να πληρώσει επιπλέον πράσινο φόρο στο κράτος ίσο με 12.000 δολάρια. Δεν έχει επιδότηση εκεί για να πάρεις ηλεκτρικό σε βαράνε στη τσέπη και αν αντέχεις πάρε κάτι άλλο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ αυτά τα δοκιμαστικά/πιλοτικά ανοίγματα των τεχνολογικών εταιρειών μονό βλακείες τα χαρακτηρίζω και όχι με την φιλοσοφία του μπάρμπα/παλιού αλλά με τα προβλήματα που προκύπτουν.

Εχουν ξεκινήσει να μπαίνουν οι τεχνολογικές εταιρείες στο παιχνίδι των αυτοκινήτων έχει κανείς τις αυταπάτες πως θα επιβιώσουν όλες?Αν αποφασίσει η πχ η xiaomi σε 3-4 χρόνια πως δεν την συμφέρει ή δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα και οπότε θα τερματίσει την παραγωγή όσοι έχουν αγοράσει θα βρεθούν με ένα κάρο/πατινι το οποίο θα έχει μηδεν υποστήριξη κανένα ανταλλακτικό και πουθενά να απευθυνθείς(συν οτί στα περισσότερα αυτοκίνητα επειδή ανήκουν στο ίδιο γκρουπ τα αυτοκίνητα έχουν συμβατότητα μεταξυ των ανταλλακτικών τους και άρα φθηνότερα ανταλλακτικά) ,στα ανταλλακτικά προφανώς μόνο επίσημα και άρα ή αντιπροσωπεία ή τίποτα,και τελευταία τεχνογνωσία δεν υπάρχει το να πηγαίνεις απο κινητα τηλεοράσεις και airfryer σε αυτοκίνητα απέχει.....παρασάγγας

3 hours ago, Aprile said:

Στη Κίνα δεν παίζει στο μέλλον κάτι άλλο εκτός από ηλεκτρικό και αφού είναι μια από τις μεγάλες αγορές όλοι όσοι θέλουν να πουλήσουν εκεί πρέπει να έχουν και ανταγωνιστικά ηλεκτρικά μοντέλα.

Στη Αμερική , Γερμανία, Ιαπωνία μπορεί να υπάρχουν και άλλες επιλογές για τον καταναλωτή στη Κίνα ΟΧΙ από εδώ και πέρα. Από προπερσι στη Σαγκάη οποίος θέλει να αγοράσει θερμικό αυτοκίνητο πρέπει να πληρώσει επιπλέον πράσινο φόρο στο κράτος ίσο με 12.000 δολάρια. Δεν έχει επιδότηση εκεί για να πάρεις ηλεκτρικό σε βαράνε στη τσέπη και αν αντέχεις πάρε κάτι άλλο...

ξεχνας ομως κατι έχουμε πανακριβο ρεύμα αν μπεις από περιέργεια σε calculator για το ποσό που θα πρέπει να πληρώσεις πχ στην Αμερική θα έχεις σχεδόν τον μισό λογαριασμό εγώ που το έβαλα την κατανάλωση μου για λογαριασμό 125 ευρώ στην Αμερική θα μου ερχόταν με όλες τις χρεώσεις 73.Οπότε καλά τα ηλεκτρικά αλλά μάλλον όχι για εδώ.(Γιατί μπορεί στα χαρτιά να μην είμαστε οι πιο ακριβοί αλλα στα χαρτιά και στις ευρωπαικές μετρήσεις δεν περιλαμβάνονται οι λοιπές χρεώσεις)

Επεξ/σία από chrisxkar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dream21 είπε

H Toyota ακούει; 😛😛

Ποια Τοyota εδώ η "συνάδελφος" στα κινητά μόλις είδε το SU7 της Xiaomi πέταξε στα σκουπίδια το δικό της 😁

Τέλος το Apple iCar.
Σταμάτησε το πρότζεκτ μετά από 10 χρόνια.
Η Apple δίνει προτεραιότητα στην τεχνητή νοημοσύνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...