Hal9000 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Ένα αυτοκίνητο σε μια έκθεση τεχνολογίας. Το θέαμα δεν είναι ακριβώς σπάνιο, αφού οι κολοσσοί της αυτοκινητοβιομηχανίας επιδεικνύουν τα τελευταία χρόνια μία ιδιαίτερη ζέση για τον συγκεκριμένο χώρο, καθώς τα οχήματα εντάσσονται με αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς στο IoT. Οι συνεργασίες δίνουν και παίρνουν με τα κοινά πρότζεκτ (όπως π.χ. το Afeela που αναπτύσσουν Sony και Honda) να μην είναι λίγα πια. Η Xiaomi ωστόσο μοιάζει έτοιμη για το μεγάλο βήμα, αφού έφερε στο MWC το νέο της όχημα που μάλιστα έχει κατασκευάσει εξ ολοκλήρου η ίδια. Πρόκειται για το SU7, ένα σεντάν που παρουσίασε σε ένα άκρως εντυπωσιακό μπλε χρώμα («baby blue», όπως το ονομάζει χαρακτηριστικά) και που αν όλα πάνε καλά θα διατεθεί εμπορικά στην Κίνα μέσα στην επόμενη χρονιά. Πρόκειται για ένα «πλήρους μεγέθους, υψηλής απόδοσης, οικολογικής τεχνολογίας σεντάν όχημα το οποίο ανεβάζει τον πήχη στους τομείς της απόδοσης, της διάδρασης στο πλαίσιο ενός οικοσυστήματος και του mobile χώρου». Συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις μπορεί να μην έγιναν γνωστές, ωστόσο η Xiaomi έχει αναπτύξει ορισμένες εντυπωσιακές τεχνολογίες με τις οποίες έχει προικίσει το αυτοκίνητό της, συμπεριλαμβανομένου ηλεκτρικού μοτέρ, μπαταρίας CTB, έξυπνης καμπίνας και συστήματος αυτόνομης οδήγησης. Το δε συνολικό κόστος έρευνας και ανάπτυξης ξεπερνά τα €1,2 δισ. ενώ στο εν λόγω πρότζεκτ έχουν εργαστεί συνολικά πάνω από 4400 μηχανικοί και ειδικοί. Αυτό που περιμένουμε να δούμε με ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον εν καιρώ πάντως είναι το HyperOS, η πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται το SU7. Η Xiaomi δίνει τεράστια βάση στο όλο οικοσύστημά της (λογικό, αν σκεφτεί κανείς ότι μιλάμε για πάνω από 200 συσκευές που καλύπτουν μία εντυπωσιακή και συνεχώς αυξανόμενη γκάμα προϊόντων) και με το συγκεκριμένο όχημα έχει την ευκαιρία να το διευρύνει ακόμα περισσότερο. Η κινεζική εταιρεία στοχεύει σε έναν συνδυασμό «ανθρώπου – αυτοκινήτου – σπιτιού» και μένει να δούμε πώς ακριβώς και σε ποιον βαθμό θα πετύχει αυτή την αλληλεπίδραση. Ακόμα κι αν δεν μας δόθηκε η ευκαιρία να μάθουμε τεχνικές λεπτομέρειες για το SU7, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πως πρόκειται για ένα πανέμορφο και συνάμα εντυπωσιακό όχημα (είπαμε, η επιλογή του χρώματος το κολάκευε ακόμα περισσότερο). Οι γραμμές του είναι αρκετά σπορ με το όλο design να θυμίζει έναν συνδυασμό ιταλικής και γερμανικής αισθητικής (φέρνοντας περισσότερο προς Audi ή Mercedes πάντως). Το SU7 ήταν διαθέσιμο μόνο προς παρουσίαση, με την Xiaomi να μη δίνει την ευκαιρία στους παρευρισκόμενους να δουν το εσωτερικό του ή έστω να το αγγίξουν. Όπως μάθαμε, η εταιρεία υπολογίζει ότι θα έχει διαθέσιμο στην ευρωπαική αγορά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το 2027. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο 1
KoGi Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Πιο πολυ σε Aston Martin φερνει παρα σε Audi ή Mercedes 6
Δημοφιλής ανάρτηση BlueBlade Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Θα γίνω γραφικός, αλλά δεν βαριέσαι. Για να ξεκλειδώσεις να μπεις μέσα πρέπει να δεις διαφήμιση πρώτα; 2 5 2 61
geotoseo Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Να σε ρωτήσω ρε Elon, ξέρεις πως μπαίνει η δευτέρα; 1
SaFiS Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Λιγο McLaren μπροστα, λιγο Aston Martin πισω και με πολυ bloatware… 😂😂😂 1 1
Toper Harley Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Μπα... θα περιμένω την έκδοση SU7 PRO 5G NFC ULTRA MAX...!!! 3 18
Dimitris_1981 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 19 λεπτά πριν, enlightened είπε Tesla killer 🔪 Μπα τον πρόλαβε η BYD που κοροϊδευε.... https://www.theguardian.com/environment/2024/jan/02/chinas-byd-overtakes-tesla-as-top-selling-electric-car-seller 2
Rom23 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δεν ξέρω αν μπορείς να κάνεις καριέρα με αυτό, αλλά με την πρώτη ματιά όλα είναι τέλεια, τα προβλήματα (αν υπάρχουν) φυσικά θα γίνουν εμφανή καθώς το χρησιμοποιείς.
Alexander Aliferopoulos Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 59 λεπτά πριν, enlightened είπε Tesla killer 🔪 με τίποτα
Dimitris_1981 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Βασικά έχω καταλάβει ένα πράγμα. Η Xiaomi και η κάθε εταιρία μπορεί να πουλάει φθηνά εντός κίνας/ινδίας κτλ επειδή αντιγράφει και δεν πληρώνει τις πατέντες. Μόλις ξεμυτίσει σε Ευρώπη ή ΗΠΑ αναγκαστικά βάζει ανεβασμένες τιμές. Γενικά ότι πληρώνεις παίρνεις. Μην νομίζεται ότι έχει τεράστια διαφορά το ποσοστό κέρδους σε σχέση με τις μεγάλες εταιρίες. Οι μεγάλοι σε γδέρνουν όταν ανεβαίνεις σε specs ή στα accessories. Αλλά και εκεί βλέπουμε ότι ακολουθούν όλοι αργά ή γρήγορα. 1
Alexaras1991 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου What's next? Επιβατικά αεροπλάνα να βλέπεις διαφημίσεις σε όλη την διάρκεια της πτήσης;
Choronzoon Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 49 λεπτά πριν, Toper Harley είπε Μπα... θα περιμένω την έκδοση SU7 PRO 5G NFC ULTRA MAX...!!! Εγώ την redmi που θα είναι και φτηνότερη..... . Επίσης δε ξέρω αν θα έχει καλώδιο για φόρτιση ..... 1 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα