Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με UPS CyberPower ValuePRO Line-Intera UPS Line-Interactive 1600VA 960W


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από SeNNinhA,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, comfuzio είπε

Μωρέ να το κρατήσω θέλω, γι'αυτό και το πήρα αλλά να του βάλω τώρα χέρι μέσα ενώ είναι σε εγγύηση; Να ήταν μετά την εγγύηση οκ να του κάνω και υδρόψυξη άμα θέλει τώρα με την προσφορά της arctic!
Και παρόλο το κλίμα του νήματος εδώ, εγώ δεν βγάζω συμπέρασμα ότι είναι ο ανεμιστήρας, τουλάχιστον με τα όσα διαβάζω: 

 

Εγώ κρατάω αυτό, ότι μιλάμε για ένα μοντέλο που κάνει χρήση εσωτερικού θερμόμετρου που ενεργοποιεί τον ανεμιστήρα όταν οι θερμοκρασίες ξεπερνάνε ένα συγκεκριμένο όριο και ότι όταν το UPS είναι σε IDLE κατάσταση ότι είναι φυσιολογικό να μην δουλεύουν. Εκτός και αν τα Αγγλικά μου με γελούν στην μετάφραση.

Με δεδομένο το παραπάνω, το βρίσκω αδύνατο να παίρνουν μπροστά άμεσα με το που πέσει το ρεύμα και ενώ είμαι περί τα 400w (375w πιο πολύ) κατανάλωση, κοινώς κάτω από το μισό. Τι μπορεί να είναι αυτό που να το στρεσάρει έτσι ώστε να φτάσει και να ξεπεράσει το όριο που έχουν θέσει και πως μετά ο ανεμιστήρας σβήνει στα καπάκια και όχι ένα λεπτό μετά με το που πάρει ρεύμα;
Γιατί κινητό να φορτίσεις και το κινητό και ο φορτιστής ζεματάνε στην φόρτιση, στην εκφόρτιση οκ παίζει ρόλο τι κάνεις πχ αν  παίζεις παιχνίδια ε οκ θα είναι ζεστό και το κινητό (όχι ο φορτιστής). Οπότε και κατά την φόρτιση της μπαταρίας θα έπρεπε να είναι ενεργός ο ανεμιστήρας, αν όχι συνέχεια μιας που μπορεί να κάνει κάποιο peak χαμηλής θερμοκρασίας, να κλείσει και να πάρει μετά ξανά μπροστά κτλ. Αυτό λοιπόν το UPS άδειασε από μπαταρία, 4 ώρες διακοπή είχαμε άλλωστε, πόσο να κρατούσε; και του πήρε 8+ ώρες να γεμίσει πάλι στο 100%. Από την ώρα που ήρθε το ρεύμα λοιπόν, κιχ δεν έκανε.
Όταν έβγαλα την επόμενη μέρα το καλώδιο από την πρίζα προς το UPS άμεσα και πάλι λοιπόν άρχισε να κάνει θόρυβο.
Αν έχει όντως κάποιον ανεμιστήρα, με όλα τα από πάνω νομίζω ότι δεν είναι το πρόβλημα. Κάτι άλλο. Τώρα ηλεκτρονικός δεν είμαι, δεν μπορώ να πω συγκεκριμένα το τι φταίει αλλά μπορώ να αποκλείσω τον ανεμιστήρα μιας που το FAQ αυτό λέει.
 

Και εγώ αυτό λέω απλά έτυχε από τότε που το πήρα να μην έχω θέμα με το ρεύμα και δεν ήθελα να του κάνω εσκεμμένη διακοπή ρεύματος. Τώρα που με εμπαίζει το skroutz, γιογιό θα το κάνω και αν καεί θα το φάνε στολίδι στο κατάστημα που το πήρα

Ρε σεις τι εσκεμμένη διακοπή μου λέτε.

Το αφήνετε να φορτίσει το βράδυ και την άλλη μέρα απλά του βγάζετε την πρίζα και βλέπετε εάν δουλεύει και πως.

Ότι πιο εύκολο να τσεκάρετε.

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 minutes ago, SeNNinhA said:

Ρε σεις τι εσκεμμένη διακοπή μου λέτε.

Το αφήνετε να φορτίσει το βράδυ και την άλλη μέρα απλά του βγάζετε την πρίζα και βλέπετε εάν δουλεύει και πως.

Ότι πιο εύκολο να τσεκάρετε.

Τώρα ναι οκ έτσι θα γίνει, όταν το πήρα το έβαλα κατευθείαν στην παραγωγή, μετά όταν πιάσω δουλειά δεν έχω χρόνο για να κάτσω να το κάνω αυτό γι'αυτό και δεν το τέσταρα. Το έβαλα επάνω, έτυχε να έχω φόρτο εργασίας και δεν ασχολήθηκα. Έσκασε η διακοπή ρεύματος και εκεί έγινε το όλο ιστορικό. Αν και όπως είπα και στο skroutz το πρώτο βράδυ που το είχα πρέπει να είχε απλά πτώση η τάση και όχι διακοπή και έκανε πάλι θόρυβο αλλά κράτησε για λίγο και το θεώρησα τυχαίο + ότι κοιμόμουν και δεν ένιωθα

Επεξ/σία από comfuzio
Δημοσ.
2 hours ago, comfuzio said:

Μωρέ να το κρατήσω θέλω, γι'αυτό και το πήρα αλλά να του βάλω τώρα χέρι μέσα ενώ είναι σε εγγύηση; Να ήταν μετά την εγγύηση οκ να του κάνω και υδρόψυξη άμα θέλει τώρα με την προσφορά της arctic!
Και παρόλο το κλίμα του νήματος εδώ, εγώ δεν βγάζω συμπέρασμα ότι είναι ο ανεμιστήρας, τουλάχιστον με τα όσα διαβάζω: 

τοτε κανεις διαδικασιες αντικαταστασης με οτι συνεπαγεται σε καθυστερηση και αν κανει τα ιδια και το επομενο την πατησες 

αν ειναι με βυσμα το ανεμιστηρη το βγαζεις, το μχν ιδη ανοιγει για να αλλαξεις μπαταριες το ανοιγεις λιγο παραπανω αν δεν κανεις ζημια δεν υπαρχει θεμα "αποψη μου παντα"

εδω καινουργιες gpu τις ελενχουμε με φακο γιατι λοιπουν pads απο το εργοστασιο αν δεν βαλεις εσυ ο αγοραστης χαθηκες 

  • Like 1
Δημοσ.

Από την πόρτα σου περνώ και τηγανίζεις ψάρια. Βάλε να πιούμε δυο ρακές, ρίξε και καλαμάρια....
Απάντηση σημερινή από το skroutz "To ups όταν πέσει το ρεύμα και τίθεται σε λειτουργία αρχίζει και κάνει έναν ήχο ειδοποίησης (ΒΕΕP σχετικά δυνατό, λογικά αυτό εννοεί ο πελάτης) ο οποίος μπορεί να απενεργοποιηθεί πατώντας το κουμπί mute για λίγα δευτερόλεπτα. Επίσης, ξεκινάει να λειτουργεί το τροφοδοτικό εσωτερικά αλλά αυτό κάνει ένα πολύ μικρό θόρυβο και πλέον λειτουργεί κανονικά και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.".
Και εδώ αλλά και στα email που ανταλλάξαμε δεν ξέρω πόσες φορές τόνισα ότι δεν αναφέρομαι στα μπιπ. Αλλά ναι λογικά αυτό εννοεί ο πελάτης.
Όπως τους είπα και στα email, αν μου έρθει εδώ και σκούζει σαν γουρούνι που το σφάζουν, δεν θα κάνω κανένα νέο αίτημα. Απλά στο ΙΝ.ΚΑ. και ότι βγει.
Με κούρασε όσο δεν πάει η όλη ιστορία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, comfuzio είπε

Από την πόρτα σου περνώ και τηγανίζεις ψάρια. Βάλε να πιούμε δυο ρακές, ρίξε και καλαμάρια....
Απάντηση σημερινή από το skroutz "To ups όταν πέσει το ρεύμα και τίθεται σε λειτουργία αρχίζει και κάνει έναν ήχο ειδοποίησης (ΒΕΕP σχετικά δυνατό, λογικά αυτό εννοεί ο πελάτης) ο οποίος μπορεί να απενεργοποιηθεί πατώντας το κουμπί mute για λίγα δευτερόλεπτα. Επίσης, ξεκινάει να λειτουργεί το τροφοδοτικό εσωτερικά αλλά αυτό κάνει ένα πολύ μικρό θόρυβο και πλέον λειτουργεί κανονικά και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.".
Και εδώ αλλά και στα email που ανταλλάξαμε δεν ξέρω πόσες φορές τόνισα ότι δεν αναφέρομαι στα μπιπ. Αλλά ναι λογικά αυτό εννοεί ο πελάτης.
Όπως τους είπα και στα email, αν μου έρθει εδώ και σκούζει σαν γουρούνι που το σφάζουν, δεν θα κάνω κανένα νέο αίτημα. Απλά στο ΙΝ.ΚΑ. και ότι βγει.
Με κούρασε όσο δεν πάει η όλη ιστορία.

Πάρτο και πήγαινε το ο ίδιος σε αυτούς και τσέκαρετε το μπροστα τους (εννοείται φρόντισε να είναι φορτισμενες οι μπαταρίες του).

Δεν υπάρχει λογικά αυτό εννοεί ο πελάτης.

Επιτοπου αποφασίζετε την αντικατάσταση ή την επιστροφή του.

Εάν δεν το δέχονται τότε προχωράς στις υπόλοιπες ενέργειες.

Αφού δεν είσαι επαρχία είναι εύκολα εφικτό έστω και με μηχανάκι.

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους.Επειδή η αγορά είναι μέσω του τσιγκούνη,μπλέκονται λίγο τα πράγματα.

Το Δεκέμβριο παρέλαβα ένα σετ μνημών από το vision studio, αλλά αγορά μέσω σκρούτζ.

Μετά απο 4 μέρες η μία μνήμη κάηκε.Πρώτη φορά και εγώ μη γνωρίζοντας, επικοινώνησα με το vision.

Οι άνθρωποι ευγενικότατοι με συνδέσανε με τεχνικό τμήμα και μου εξηγήσανε οτι δε μπορούν να κάνουν κάτι

διότι η παραγγελία είναι μέσω σκρούτζ και πρέπει να προχωρήσω σε rma μέσω σκρούτζ, για νομικούς λόγους!!!Τεσπα μη πολυλογώ,οι μνήμες

ήρθαν μετά απο καμιά 20ρια μέρες και αναγκάστηκα να αγοράσω μια φτηνή ραμ να κάνω τη δουλειά μου γι'αυτο το διάστημα.

Πάρε τηλ το κατάστημα που το αγόρασες, μήπως σε διευκολύνουν με το πρόβλημα που έχεις και με το rma του σκρουτζ.Στην τελική μέτρα

με ένα πρόγραμμα κινητού για decibel, και πες τους οτι είναι εκτός προδιαγραφών και πάρε τηλ στο support του τσιγγούνη και κράχτους γιατί

όλο μ@@@κιες κάνουν.Έλεος πια με την κατάσταση σε αυτή τη χώρα....

 

Επεξ/σία από spi79
Δημοσ.

Το μαγαζί ήταν πρόθυμο να βοηθήσει,αλλά όταν παραγγέλνεις μέσω skroutz ,δεν έχουν αυτοί την ευθύνη αλλά

ο τσιγκούνης δυστυχώς..Αν δε τους έκραζα στο τηλ ακόμα θα περίμενα🤔

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, spi79 είπε

Το μαγαζί ήταν πρόθυμο να βοηθήσει,αλλά όταν παραγγέλνεις μέσω skroutz ,δεν έχουν αυτοί την ευθύνη αλλά

ο τσιγκούνης δυστυχώς..Αν δε τους έκραζα στο τηλ ακόμα θα περίμενα🤔

Εδω το Skroutz απαγορευει ρητως τα συνεργαζομενα καταστηματα να σε ενημερωσουν για το τι γινεται με την παραγγελία σου εαν τους παρεις τηλεφωνο....

Απο την μια λενε οτι ειναι αυτοι υπευθυνοι αλλα απο την αλλη ειναι τα καταστηματα και επιπλεον οπως τους εχω τονισει επανηλλημενως και στους δυο, υπευθυνος εκ του νομου προς τον πελατη/καταναλωτη ειναι αυτος που κοβει την αποδειξη. ΤΕΛΟΣ

Απο την αλλη εχουν μια συνεργασία. Θελουν και αυτοι να τηρησουν οσα προβλεπουν οι διαδικασιες τους. Λογικο.

 

Δημοσ.

Όπως τα λες SeNNinhA. Να φανταστείς, στο τέλος ο τεχνικός μου είπε: "τώρα που γνωρίζεις τη διαδικασία, ξέρεις πως να παραγγείλεις την

επόμενη φορά'!!!!!!

Δημοσ.

Το ανεβάζω και εδώ, το έστειλα ως έχει στο σκρουτζ. Ήρθε το UPS με στραπατσαρισμένη συσκευασία και σπασμένα τα φελιζόλ αλλά ας το προσπεράσω.

 Εδώ θα το ακούσετε το πρόβλημα πιο ξεκάθαρα και πείτε μου τώρα εμένα ότι είναι ανεμιστήρας αυτό το πράγμα.

Δημοσ.

Φίλε μου με έκανες και γέλασα,να'σαι καλά.Είναι απαράδεκτος ο ήχος που βγάζει και στην τελική δεν είναι πρόβλημά σου αν είναι

ανεμιστήρας ή τροφοδοτικό ή τα μαγνητικά πεδία των Νεφελίμ.Από πού το αγόρασες αν επιτρέπεται?

Δημοσ.
6 minutes ago, spi79 said:

Φίλε μου με έκανες και γέλασα,να'σαι καλά.Είναι απαράδεκτος ο ήχος που βγάζει και στην τελική δεν είναι πρόβλημά σου αν είναι

ανεμιστήρας ή τροφοδοτικό ή τα μαγνητικά πεδία των Νεφελίμ.Από πού το αγόρασες αν επιτρέπεται?

Προσπάθησα να μην βγω εκτός εαυτού γιατί λέω θα το δουν και μικρά παιδιά πάντως!
Από το stechi, έχω ξανά αγοράσει από εκεί, δεν είχα κάποιο πρόβλημα ως τώρα.
Απλά δεν έγινε τεχνικός έλεγχος, για αυτό έκοβα τον λουτσο (στην γυάλα), απλά το βγάλαν από το κουτί, πάτησαν το Power on και άκουσαν το μπιπ.
Δεν θα έμπαινα σε κόπο για τον αχνό ήχο που κάνει μετά τα μπιπ, κάπου τόσο ή λίγο πιο χαμηλά κάνουν και τα άλλα 2 που έχω που είναι μάρκα μ'έκαψες.
Η πριονοκορδέλα μετά είναι ο λόγος που μπήκα στην διαδικασία και πάλι το κινητό το φιλτράρει, δεν ακούγεται τόσο δυνατά όσο από κοντά. Έτσι όπως το ακούτε στο video το ακούω 2 δωμάτια μετά στο σπίτι για να δώσω μια αναλογία.

Και τεχνικής φύσεως ερώτηση, σας κάνει για ήχος από ανεμιστήρα αυτό το πράγμα;

Δημοσ.

Όπως προανέφερα, δεν σε ενδιαφέρει από που προέρχεται ο ήχος.Δλδ αν είναι από ανεμιστήρα αλλάζει κάτι;

Το μαγαζί έχει τεχνικό τμήμα;Πάρε τηλ στο μαγαζί και ζήτα να μιλήσεις με τεχνικό.Αν δεν έχουν τεχνικό,ζήτα προιστάμενο ή διευθυντή.Αν ήθελες να αγοράσεις σφηκοφωλιά πιο φτηνά την έβρισκες..

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, spi79 είπε

Όπως προανέφερα, δεν σε ενδιαφέρει από που προέρχεται ο ήχος.Δλδ αν είναι από ανεμιστήρα αλλάζει κάτι;

Το μαγαζί έχει τεχνικό τμήμα;Πάρε τηλ στο μαγαζί και ζήτα να μιλήσεις με τεχνικό.Αν δεν έχουν τεχνικό,ζήτα προιστάμενο ή διευθυντή.Αν ήθελες να αγοράσεις σφηκοφωλιά πιο φτηνά την έβρισκες..

 

Σωστο.

Τα επιπεδα του ηχου ειναι υπερβολικα και εκτος προδιαγραφων οποιασδηποτε οικιακης συσκευης. 

Σαφεστατα εκτός των δηλωμένων στοιχείων του κατασκευαστη. Γεγονός που σου δίνει το δικαίωμα υπαναχώρησης απο την αγορά της συσκευής και πλήρους επιστροφής των χρημάτων σου.

Δεν βλέπω τον λογο να επιμενεις στην συγκεκριμενη.

Ζήτα επιστροφή και βρες κατι αλλο.

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...