Προς το περιεχόμενο

Η Mercedes μετριάζει τα αρχικά της σχέδια για την αποκλειστική διάθεση ηλεκτρικών οχημάτων


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για να έχουμε ένα κοινό σημείο αναφοράς επισυνάπτω την αναφορά του  European Automobile Manufacturers’ Association https://www.acea.auto/pc-registrations/new-car-registrations-13-9-in-2023-battery-electric-14-6-market-share/,που έχει όλες τις ταξινομήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 2023 . Η αύξηση Plugin Hybrid & Electric είναι εντυπωσιακή. Η Tesla ουσιαστικά με 2 μοντέλα έχει φτάσει σε πωλήσεις την Ford, και έχει αύξηση σε ταξινομήσεις 89% 2022 - 2023. Με τα 2/3 αυτής της αύξησης το 2024 θα πλησιάσει τις ταξινομήσεις της Mercedes! Και ακόμα δεν έχουν μπει στην Ευρώπη οι κινέζοι και η BYD. Από που προκύπτει η ευκαιρία στο Υδρογόνο??? Η Γερμανία είναι η μόνη χώρα το 2023 που είχε αύξηση μεριδίου αγορά στα αυτοκίνητα με πετρέλαιο!. Προσπαθούν να αποτρέψουν αυτό που έρχεται αλλά είναι πλέον αργά. Αυτό δείχνουν και οι αριθμοί. Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον. Και αν ρωτήσετε οποιονδήποτε οδηγό Υβριδικού plugin  όλοι έχουν κουραστεί από την καθημερινή φόρτιση αλλά λατρεύουν την ησυχία , επιτάχυνση και οδηγική απόλαυση της ηλεκτρικής λειτουργίας. Και πολύ απλά οι περισσότεροι από αυτούς τους οδηγούς η επόμενη αγορά ή leasing θα είναι το ηλεκτρικό άμεσα η μελλοντικά. 

 

 

Στην Αμερική φαίνεται να υπάρχει το πρόβλημα που η αύξηση των πωλήσεων  των ηλεκτρικών ήταν 8.3%. (Ευρώπη 37%) . Στην Κίνα ποσοστό σε νέες ταξινομήσεις των plugin έφτασε το 39%! Με τα αμιγώς ηλεκτρικά να έχουν ποσοστό 26%!. (https://cleantechnica.com/2023/12/01/26-bev-share-in-china-china-ev-sales-report/)

Συμπέρασμα το ηλεκτρικό φορμάτ θα κυριαρχήσει όχι μόνο κλιματικής αλλαγής αλλά και λόγο τεχνολογίας και εξέλιξης (Σιδηρόδρομος, συστήματα θέρμανσης ψύξης, κλπ, κλπ.) . Και  ο μόνος τρόπος να επιβιώσουν παραδοσιακοί Ευρωπαίοι παίκτες στην νέα αγορά που διαμορφώνεται είναι οι δασμοί και περιορισμοί στους Κινέζους. Γιατί διαφορετικά…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 hours ago, fast8 said:

Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις. Εδωσα απλά δυο link, αλλά και τα 2 trend είναι πραγματικά.

Το πρώτο link λέει ότι οι αγοραστές EV δεν είχαν την εμπειρία που περίμεναν απο μια τέτοια αγορά και περίπου οι μισοί σκέφτονται να γυρίσουν πίσω στα ICE, οχι σε άλλο EV. Κάποιες εταιρείες πχ Tesla, παραδίδουν αυτό που έχουν υποσχεθεί, επίσης ειδικά για την Tesla μετράει το marketing, lifestyle και η υπόσχεση ότι είναι τεχνολογικά μπροστά απο τους άλλους, δεν έχει σημασία αν είναι αλήθεια, είναι η Apple των EV.

Στο δεύτερο λέει ότι η Κινα παράγει περισσότερα EV απο ότι μπορεί να καταναλώσει. Απο αυτό και άλλα άρθρα βλέπουμε EV να παράγονται και να μένουν απούλητα σε ανοικτούς χώρους φύλαξης. Ο βασικός λόγος είναι ότι το κράτος επιχορηγεί την βιομηχανική παραγωγή, όχι την κατανάλωση και πολλές εταιρείες παράγουν ακόμα και αν δεν έχουν βρει πελάτες (έχουν το ίδιο πρόβλημα και στις οικοδομές). Δεν σημαίνει ότι οι κινέζοι δεν αγοράζουν EV, αγοράζουν και είναι και καλά. Γενικά σε δυτικές και κινεζικες αυτοκινητοβιομηχανίες το πρόβλημα είναι η απροθυμία του πελάτη και το κόστος όχι η παραγωγή.

Μήπως νομιζες ότι πάω να πω κάτι διαφορετικό, γιατί και για τα δύο γεγονότα είμαι σίγουρος.

Συμφωνώ εν μέρει στο πρώτο σκέλος. Και σίγουρα το κοινό της Tesla είναι πιο φανατικό. Αλλά στα αλλά brands είναι λογικό να ήταν χαμηλό το ποσοστό παραμονής σε ηλεκτρικά, όταν οι πρώτες γενιές ήταν γενικά πρόχειρες μετατροπές κλασικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά με ελάχιστα οφέλη και κακή εμπειρία. Για αυτό και βλέπεις ότι εταιρείες όπως VW παρουσιάζουν αύξηση στα τελευταία 3 χρόνια καθώς αποτυπώνεται το ότι οι νέες γενιές ηλεκτρικών που είναι πραγματικά σχεδιασμενα ως τέτοια πείθουν περισσότερο τον κόσμο.

Το δεύτερο αναφέρεται σε νεκροταφεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έχουν δημιουργηθεί κυρίως από εταιρείες με στόλο ή καταναλωτές που εγκαταλείπουν τα οχήματα παλιότερης τεχνολογίας για νέα καλύτερης, λόγω της μεγάλης εξέλιξης στα ηλεκτρικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, liberostelios είπε

Ειναι λίγο άτοπος αυτός ο παραλληλισμός. Πόσο όγκο πιάνουν 3 κιλά υδρογόνου; Πόση ενέργεια χρειάζεται το υδρογόνο για να συμπιεστεί και να αποθηκευθεί ώστε να είναι στοιχειωδώς χρήσιμο για να μπορείς να έχεις 3 κιλά σε ένα αυτοκίνητο; Ποια είναι η απόδοση αυτού του καυσίμου, εν τέλει;

Μακάρι να ήταν όλα τόσο απλά. Θα είχαμε λύσει το πρόβλημα μια και καλή. Στην πράξη, το υδρογόνο αποδεικνύεται να έχει μεγαλύτερα προβλήματα από τα ηλεκτροκίνητα με μπαταρίες, τουλάχιστον στην παρούσα φάση.

Προσπαθείς να ανοίξεις τα μάτια στους παντογνώστες του Insomnia?

Ποιος νομίζεις οτι είσαι; 🤣

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, JPaxilleas είπε

Όπως ανέφερα φίλε, "για να εκτιμηθεί η περιβαλλοντική διάσταση του υδρογόνου (ή και κάθε λύσης που συζητάμε), πρέπει να ληφθεί υπόψη ο πλήρης κύκλος παραγωγής και χρήσης του (ή της όποιας λύσης)".

Εάν αποδειχθέι ότι η παραγωγή και χρήση του είναι ασύμφορη απλά θα εγκαταληφθεί. Οι ΑΠΕ γενικά δείχνουν να είναι η καλύτερη λύση (συγκριτικά με όλες τις άλλες). Η μοναδική λύση όπως έχω πει για όλα, είναι το δισκοπότηρο της επιστήμης, δηλαδή η "σύντηξη του υδρογόνου". Απέχει όμως πολύ (μερικές δεκαετίες) έως ότου δούμε το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας.

Έως τότε, ας ελπίσουμε ότι οι τρέχουσες αλλά και επερχόμενες (όποιες) λύσεις, θα έχουν το μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, γιατί η κατάσταση έχει πραγματικά ξεφύγει.

Γιατί η περιβαλλοντική διάσταση - αποτύπωμα από τη χρήση ηλεκτρισμού με μπαταρία είναι πολύ μεγαλύτερη (π.χ. αποτύπωμα άνθρακα) και παράλληλα απαιτούνται πολλά υλικά όπως π.χ. γραφίτης, κοβάλτιο, λίθιο κ.λπ. 

κ.λπ.

Διάβασε επίσης και τα προηγούμενα μυνήματά μου. 

Το υδρογονο θα το καις σε κεκ η θα το χρησιμοποιεις ως μπαταρια για ηλεκτροκινητηρα?

Γιατι αυτες οι 2 εκδοχες εχουν τεραστιες διαφορες ειδικα σε efficiency.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 hours ago, ea6gka said:

Για την Ελλάδα είναι όμως άριστη λύση το πράσινο γιατί μπορεί ενεργειακά να είμαστε αυτάρκεις, φυσικά τελευταίοι θα τερματίσουμε αλλά οκ κουβέντα να γίνεται 

2DGJ.gif

22222.png

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, liberostelios είπε

Ειναι λίγο άτοπος αυτός ο παραλληλισμός. Πόσο όγκο πιάνουν 3 κιλά υδρογόνου; Πόση ενέργεια χρειάζεται το υδρογόνο για να συμπιεστεί και να αποθηκευθεί ώστε να είναι στοιχειωδώς χρήσιμο για να μπορείς να έχεις 3 κιλά σε ένα αυτοκίνητο; Ποια είναι η απόδοση αυτού του καυσίμου, εν τέλει;

Σωστή παρατήρηση. Στα σημερινά αυτοκίνητα υδρογόνου η δεξαμενή αποθηκεύει περίπου 6kg και ζυγίζει 100 οπότε η εξοικονόμηση βάρους είναι περίπου 500kg.

Η συνολική απόδοση είναι άλλο θέμα. Ακόμα και στα ηλεκτρονικά αυτοκίνητα δεν μιλάει κάνεις.

Απώλειες παραγωγής της ενέργειας σε ηλεκτρική.,απώλειες μετασχηματιστή σε υψηλή τάση,απώλειες δικτύου υψηλής,απώλειες μετασχηματιστή σε μέση,απώλειες δικτύου μεταφοράς μέσης τάσης,απώλειες μετασχηματιστή χαμηλής τάσης,απώλειες δικτύου μεταφοράς χαμηλής τάσης,απώλειες φορτιστή μπαταρίας, απώλειες μπαταρίας,απώλειες  inverter για το μοτέρ,απώλειες μοτέρ. 

Στο τέλος αυτό που καταφέρνουν ουσιαστικά να μεταφέρουν την μόλυνση από την πόλη στο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

2DGJ.gif

22222.png

 

Δεν κατάλαβες το έγραψα , είπα ότι με το υδρογόνο μπορεί να είμαστε ενεργειακά αυτάρκεις στο μέλλον (εκτός και βλέπεις τριγύρω σου αυτοκίνητα με υδρογόνο) γιατί δεν θα εξαρτόμαστε ενεργειακά (υγρά καύσιμα ) από το κάθε τριχωτό πρίγκηπα. Διαφωνείς ; Επίσης τι σχέση έχει η υδρογόνο κίνηση στα οχήματα με το ενεργειακό μιηνα ηλεκτροπαραγωγής ; Για πορτοκάλια μιλάμε και εσυ αναφέρεις ακτινίδια . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, StavrosD said:

Σωστή παρατήρηση. Στα σημερινά αυτοκίνητα υδρογόνου η δεξαμενή αποθηκεύει περίπου 6kg και ζυγίζει 100 οπότε η εξοικονόμηση βάρους είναι περίπου 500kg.

Η συνολική απόδοση είναι άλλο θέμα. Ακόμα και στα ηλεκτρονικά αυτοκίνητα δεν μιλάει κάνεις.

Απώλειες παραγωγής της ενέργειας σε ηλεκτρική.,απώλειες μετασχηματιστή σε υψηλή τάση,απώλειες δικτύου υψηλής,απώλειες μετασχηματιστή σε μέση,απώλειες δικτύου μεταφοράς μέσης τάσης,απώλειες μετασχηματιστή χαμηλής τάσης,απώλειες δικτύου μεταφοράς χαμηλής τάσης,απώλειες φορτιστή μπαταρίας, απώλειες μπαταρίας,απώλειες  inverter για το μοτέρ,απώλειες μοτέρ. 

Στο τέλος αυτό που καταφέρνουν ουσιαστικά να μεταφέρουν την μόλυνση από την πόλη στο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας.

Αν υπολογίσεις το πόση ενέργεια χρειάζεται για να συμπιεστεί, μεταφερθεί και αποθηκευθεί αυτό το καύσιμο, τότε η οφέλιμη ενέργεια θα είναι πολύ λιγότερη. Επομένως, θα αντιστοιχεί και σε μεγαλύτερο βάρος. Είναι γενικώς, βέβαια, κάπως αφηρημένη η αναλογία ενέργειας/βάρους, εδώ. Δεν δίνει κάποιο ιδιαίτερο στοιχείο για το συνολικό όφελος.

Η συνολική απόδοση είναι το πιο ουσιαστικό θέμα. Πόση ενέργεια είχες στην αρχή και πόση φτάνει στον τροχό (end to end, που λένε και στο χωριό μου). Ξέρουμε ότι στο ηλεκτρικό, με όλες τις απώλειες που ανέφερες, έχουμε περίπου 80-90% απόδοση. Στο υδρογόνο έχουμε περίπου το μισό.

Επίσης αυτό το τελευταίο επιχείρημα περί απλής μεταφοράς ρύπανσης έχει αναφερθεί άπειρες φορές και συνεχίζει να είναι άτοπο. Ναι, δεν έχει μηδενικούς ρύπους η χρήση ηλεκτρικού εφόσον το ρεύμα δεν είναι 100% από ΑΠΕ, αλλά είναι σίγουρα χαμηλότερο το αποτύπωμα από την χρήση παραδοσιακών οχημάτων. Και όλα εξαρτώνται από το που βρίσκεσαι και τι ώρα φορτίζεις. Πχ, εδώ στην Ολλανδία κάποιες φορές υπάρχει τόση υπερπαραγωγή ρεύματος που η τιμή του γίνεται αρνητική (σε πληρώνουν για να καταναλώσεις). Αν φορτίσεις εκείνη την ώρα, έχει 0 αποτύπωμα. Αν φορτίζεις στην Πολωνία, που παράγει ρεύμα με πολύ μεγάλο αποτύπωμα, τότε προφανώς είναι αρκετά όμοιο με το να τρέχεις αμάξι με ΜΕΚ.

Επεξ/σία από liberostelios
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, StavrosD είπε

Σωστή παρατήρηση. Στα σημερινά αυτοκίνητα υδρογόνου η δεξαμενή αποθηκεύει περίπου 6kg και ζυγίζει 100 οπότε η εξοικονόμηση βάρους είναι περίπου 500kg.

Η συνολική απόδοση είναι άλλο θέμα. Ακόμα και στα ηλεκτρονικά αυτοκίνητα δεν μιλάει κάνεις.

Απώλειες παραγωγής της ενέργειας σε ηλεκτρική.,απώλειες μετασχηματιστή σε υψηλή τάση,απώλειες δικτύου υψηλής,απώλειες μετασχηματιστή σε μέση,απώλειες δικτύου μεταφοράς μέσης τάσης,απώλειες μετασχηματιστή χαμηλής τάσης,απώλειες δικτύου μεταφοράς χαμηλής τάσης,απώλειες φορτιστή μπαταρίας, απώλειες μπαταρίας,απώλειες  inverter για το μοτέρ,απώλειες μοτέρ. 

Στο τέλος αυτό που καταφέρνουν ουσιαστικά να μεταφέρουν την μόλυνση από την πόλη στο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας.

 

https://www.volkswagen-newsroom.com/en/stories/the-efficiency-of-pure-battery-electric-vehicles-is-much-higher-frank-welsch-5545

Το παραμύθι με το υδρογόνο θα μείνει ζωντανό, πολύ απλά γιατί είναι ένα σούπερ money grab:

  1. Οι ανίδεοι "petrolheads" / ψεκ - είτε μιλάμε για τελικούς καταναλωτές είτε για επενδυτές - θα μεταφέρουν τα ζεστά λεφτάκια τους γιατί ζούνε ανέκαθεν με παραμύθια και με την ιδέα οτι πάντα υπάρχει ο κακός ο λύκος που τους κρατάει πίσω.
  2. Η βιομηχανία θα αναπτύξει το IP για κινητήρες υδρογόνου ούτως ή άλλως, απλά δεν θα μείνει σε Ε.Ι.Χ.

Είναι το νέο meme, γενικά.

Όποιον μπάρμπα και αν ρωτήσεις πλέον το λέει καραμέλα: Το μέλλον είναι το υδρογόνο

Επίσης, άλλη καραμέλα (να είναι καλά το scam ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ) με τις απώλειες στα ΜΠΑΤΑΡΙΟΚΙΝΗΤΑ - άλλο meme και αυτό - να συγκρίνουμε απώλειες μεταξύ θερμικών ή υδρογόνου με ηλεκτροκίνητα 🤣

https://www.researchgate.net/publication/322656671_Grid_to_wheel_energy_efficiency_analysis_of_Battery_and_Fuel_Cell_powered_vehicles

image.png.d24bcc5b68cd3e98213f56fb9b2e576f.pngimage.png.614d5abbf1e0973dc18f72bd80f0e2e4.png

Για 85 kWh στις ρόδες χρειάστηκε η παραγωγή 126 kWh στην πηγή, μιλάμε για το απόλυτο σημείο μηδέν της αλυσίδας, τις ανεμογεννήτριες και τα ηλιακά panel

Καταλαβαίνετε τι συγκρίνετε; 🥴 Θέλετε να ψάξετε (τι ζητάω και εγώ τώρα) λίγο να δείτε τι ποσό παραγωγής χρειάζεται στην πηγή για να φτάσουν 85 kWh στις ρόδες όταν μιλάμε για υδρογόνο ή πόσο μάλλον για ορυκτά καύσιμα;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, ea6gka said:

Αυτό ναι κάτι μπορεί να κάνει αρκεί να είναι σε θέση να βγάλει όλον τον πλανήτη για τα υπόλοιπα 50 χρόνια, αλλά και πάλι μπαταρίες θα της χρειαστούμε καθος στης κυψέλες υδρογόνου θα παράγεται ηλεκτρική ενέργεια η οποία κάπου θα πρπει να αποθηκεύεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα ακόμα μεγάλο παραμύθι είναι η φασαρία με το διοξείδιο του άνθρακα.

1. Το CO2 είναι η τροφή των φυτών. Αν πέσει πολύ χαμηλά τότε τα φυτά θα πεθάνουν.

2. Για τον ίδιο λόγο όσο μεγαλύτερη είναι η περιεκτικότητα του αέρα σε CO2 τόσο πιο γρήγορα αναπτύσσονται τα φυτά.

image.png.a24678aab1289008ec5c71d5dc73e43d.png

3. Τα δέντρα αποθηκεύουν τον άνθρακα από το CO2 στον κορμό τους. Μόνο ένα μέρος του όγκου τους το απορροφούν από το έδαφος, το υπόλοιπο το αποκτούν από το CO2. Συνεπώς τα ίδια τα δέντρα είναι ένα είδος μπαταρίας που αποθηκεύουν ενέργεια από τον ήλιο και την δίνουν ως θερμότητα όταν τα καίμε.

4. Αν ψάξει κάποιος τις μελέτες που λένε για την υπερθέρμανση λόγω του CO2 θα καταλήξει σε μια αλυσίδα παλαιότερων δημοσιεύσεων που στο τέλος χάνονται οι πηγές τους και η τεκμηρίωση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, StavrosD είπε

Σωστή παρατήρηση. Στα σημερινά αυτοκίνητα υδρογόνου η δεξαμενή αποθηκεύει περίπου 6kg και ζυγίζει 100 οπότε η εξοικονόμηση βάρους είναι περίπου 500kg.

Η συνολική απόδοση είναι άλλο θέμα. Ακόμα και στα ηλεκτρονικά αυτοκίνητα δεν μιλάει κάνεις.

Απώλειες παραγωγής της ενέργειας σε ηλεκτρική.,απώλειες μετασχηματιστή σε υψηλή τάση,απώλειες δικτύου υψηλής,απώλειες μετασχηματιστή σε μέση,απώλειες δικτύου μεταφοράς μέσης τάσης,απώλειες μετασχηματιστή χαμηλής τάσης,απώλειες δικτύου μεταφοράς χαμηλής τάσης,απώλειες φορτιστή μπαταρίας, απώλειες μπαταρίας,απώλειες  inverter για το μοτέρ,απώλειες μοτέρ. 

Στο τέλος αυτό που καταφέρνουν ουσιαστικά να μεταφέρουν την μόλυνση από την πόλη στο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας.

 

Οι απωλειες στον ηλεκτρισμο ειναι αστειες.

Γιατι αν δεν ηταν αστειες αντι να ημασταν ολοι συνδεδεμενοι στη δεη , θα ειχαμε γεννητριες βενζινης και πετρελαιου στις ταρατσες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, StavrosD είπε

Ένα ακόμα μεγάλο παραμύθι είναι η φασαρία με το διοξείδιο του άνθρακα.

1. Το CO2 είναι η τροφή των φυτών. Αν πέσει πολύ χαμηλά τότε τα φυτά θα πεθάνουν.

2. Για τον ίδιο λόγο όσο μεγαλύτερη είναι η περιεκτικότητα του αέρα σε CO2 τόσο πιο γρήγορα αναπτύσσονται τα φυτά.

image.png.a24678aab1289008ec5c71d5dc73e43d.png

...

Πως να γράψει κανείς αντίλογο σε μια τόσο αδιάβλητη και σοβαρή πηγή με references κ.τ.λ., μια εικόνα με έναν τύπο που κρατάει ένα χαρτί με νούμερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Ntinaras

Για να κάνουμε ουσιαστική σύγκριση πρέπει να λάβουμε υπ'όψιν αμέτρητα δεδομένα, λογικά κάπου κερδίζει το ηλεκτρικό και κάπου το συμβατικό.

Στην πόλη με τις συχνές επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις θεωρητικά κερδίζει το ηλεκτρικό επειδή έχει ανάκτηση ενέργειας. Πόση όμως είναι αυτή η ανάκτηση; Είναι τόση ώστε να υπερκαλύπτει την επιπλέον ενέργεια που χρειάζεται για να μετακινήσει τον μισό τόνο παραπάνω βάρους λόγω της μπαταρίας;

Τον χειμώνα τα ηλεκτρικά καταναλώνουν ρεύμα για την θέρμανση, τα συμβατικά απλά ζεσταίνουν την καμπίνα με το ζεστό νερό που ήδη χρησιμοποιούν για την ψύξη του κινητήρα.

Τον χειμώνα τα ηλεκτρικά καταναλώνουν ενέργεια για την θέρμανση της μπαταρίας. Μόνο η αντίσταση θέρμανσης της μπαταρίας έχει ισχύ 6kw.

Υπάρχουν επιχειρήματα υπέρ και κατά όλων των τεχνολογιών. Το σωστό είναι να υπάρχουν επιλογές ώστε ο καθένας να επιλέγει όποια τεχνολογία νοιμίζει ότι είναι καλύτερη.

 

@NT1G

https://scholar.google.com/scholar?hl=el&as_sdt=0%2C5&q=PLANTS+GROWTH+CO2&btnG=

Υπάρχουν 3Μ + σχετικές δημοσιεύσεις.

Η φωτογραφία ήταν από σχετική ημερίδα.

Ως γνωστό η ζωή στην γη βασίζεται στις οργανικές ενώσεις, δηλαδή στις χημικές ενώσεις που έχουν μόρια άνθρακα (Carbon). Τα φυτά με την φωτοσύνθεση απορροφούν τον άνθρακα από το διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα και συνθέτουν οργανικές ενώσεις τις οποίες χρησιμοποιούν για να τραφούν και να αναπτυχθούν.

Σε όλα τα άρθρα το πόρισμα είναι ότι κρατώντας σταθερές όλες τις υπόλοιπες παραμέτρους, η αύξηση του CO2 επιταχύνει την ανάπτυξη των φυτών (μέχρι ένα σημείο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, StavrosD είπε

...

Σε όλα τα άρθρα το πόρισμα είναι ότι κρατώντας σταθερές όλες τις υπόλοιπες παραμέτρους, η αύξηση του CO2 επιταχύνει την ανάπτυξη των φυτών (μέχρι ένα σημείο).

Ακριβώς δηλαδή όπως συμβαίνει στην πραγματικότητα, σταθερές συνθήκες θερμοκρασίας, ήλιου, βροχόπτωσης κ.τ.λ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...