nepomuk Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 12 λεπτά πριν, ea6gka είπε Το υδρογόνο , συμπιεσμένο ή υγροποιημένο είναι μια λύση πολλά υποσχόμενη αλλά θέλει γενναίες επενδύσεις στο δίκτυο διανομής / πρατηρια . Αλλιώς θα μείνει στα λόγια , φυσικά μιλάμε για γκρι υδρογόνο μιας και το πράσινο θέλει πολύ ρεύμα για να παραχθεί. Για την Ελλάδα είναι όμως άριστη λύση το πράσινο γιατί μπορεί ενεργειακά να είμαστε αυτάρκεις, φυσικά τελευταίοι θα τερματίσουμε αλλά οκ κουβέντα να γίνεται επισης πρόβλημα είναι η αποθήκευση του , πολλοί παίζουμε με την αμμωνία η οποία όμως είναι τοξική και αν γίνει ατύχημα κλάφτα … Μηπως σε πιανω αδιαβαστο ; Δεν εχεις πληροφορηθει για την καινοτομια ΠΖ που παραγει υδρογονο απο νερο οτι ναναι και ακτινοβοληση του με υπερυψηλες συχνοτητες , τη παρουσια "μετταλικων αλατων " ; Ουτε αποθηκευση χρειαζεται ουτε τιποτα , κατευθειαν οπως παραγεται , ενω τω γεννασθαι δηλ οδηγειται προς καυση ειτε σε κυψελες υδρογονου για παραγωγη ηλεκτρικου. Ο ΠΖ ειναι ο πρωτος διδαξας που ελυσε το ενεργειακο αν και υπαρχει μεγαλη δυστοκια στην παρουσιαση λειτουργικου υποδειγματος , επιχειρηματικου σχεδιου για την αξιοποιηση κτλπ . Κραταει χρονια αυτη η κολωνια . Μετα την σαρωτικη επιτυχια του μουστακια στα κοινωνικα δικτυα , ακολουθησε ο Πανοπουλος με το "Chaos", το υπεραυτοκινητο βγαλμενο απο σειρα επιστημονικης φαντασιας που παρουσιαστηκε μεσω phοtoshop . Με δαυτο ο Σπυρετος κατατροπωσε ολους τους ανταγωνιστες , τλχ στα χαρτια και στις οθονες . Εσχατως αναζητει συνεργατες ειδικους στα συνθετικα υλικα , παρεχοντας ενα εξαιρετικο εργασιακο περιβαλλον , που μπορει να ειναι και τυπου Augmented reality . Τεσπα επειδη κολαω μπρικια , ασχολουμαι με μπακιρια κτλπ , υπεβαλα βιογραφικο , μονο που ειμαι 1 στους 6Κ ενδιαφερομενους . Παρ ολα αυτα δεν απελπιζομαι , πιστευω στους Ελληνες "ερευνητες" και το ταλεντο τους . Οποιος ενδιαφερεται να το ψαξει περισσοτερο , παραπεμπω στις μηχανες ΤΝ, gemini , copilot κ.α. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 11 λεπτά πριν, keysmith είπε ... Και ντιζελ θα ξαναβγούν να θυμηθείτε (κατά το "και το μουστάκι θα σε βάλει να ξυρίσεις" η π..τ..να η οικονομική κρίση που έρχεται στην βαριά βιομηχανία σου) Υ... Καλή τύχη να μπορέσουν να αλλάξουν (δεν) την νομοθεσία για τα καυσαέρια (Euro 6, 7 κ.τ.λ.) που ήδη τα έχει εξαφανίσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 41 minutes ago, JPaxilleas said: Εάν όμως η ηλεκτρική ενέργεια έχει παραχθεί από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, τότε κατά την παραγωγή του υδρογόνου εκλύονται μηδενικοί ρύποι. Οπότε αυτή είναι η προσσέγιση που πρέπει να ακολουθηθεί. Ουτε αυτο παιζει καθος αν δεις υπολογισμούς απώλεια ενεργείας απο την παραγωγή έως που φτάσει στης ρόδες ειναι τεράστια....... και παραγωγή πρασίνου υδρογόνου (με ηλεκτρόλυση και το ρευμα να προέρχεται απο απε) το κάνει εξαιρετικά ακριβό ετσι έχουμε και απώλεια ενεργειας και πολύ ακριβή παραγωγή......... που στο τέλος βγαινει δεν αξίζει .......... (δλδ παραγωγή ρεύματος απο απε--->αποθήκευση--->μεταφορά-->αποθήκευση--->μεταφορά στην κυψέλες αυτοκινιτου ---->ξανα μετατροπη σε ηλεκτρικό ρεύμα--> μετάδοση κίνησης στους ηλεκτρικούς κινητήρες) και ναι όντος μόνο αν γίνει μα μαγικό τρόπο η παραγωγή αξίζει για την μαζική χρήση υδρογόνου στην αυτοκίνηση (και πάντα μηλαμε για χρήση στης κυψέλες ενεργείας που αργοτερα κινούν ηλεκτρικούς κινητήρες οπψς πχ στο toyota mirai και όχι σαν καυση στους κινητήρες μεκ....... εκει συνολική απώλεια ειναι πολλαπλάσια της βενζίνης ) 41 minutes ago, ea6gka said: Το υδρογόνο , συμπιεσμένο ή υγροποιημένο είναι μια λύση πολλά υποσχόμενη αλλά θέλει γενναίες επενδύσεις στο δίκτυο διανομής / πρατηρια . Αλλιώς θα μείνει στα λόγια , φυσικά μιλάμε για γκρι υδρογόνο μιας και το πράσινο θέλει πολύ ρεύμα για να παραχθεί. Για την Ελλάδα είναι όμως άριστη λύση το πράσινο γιατί μπορεί ενεργειακά να είμαστε αυτάρκεις, φυσικά τελευταίοι θα τερματίσουμε αλλά οκ κουβέντα να γίνεται επισης πρόβλημα είναι η αποθήκευση του , πολλοί παίζουμε με την αμμωνία η οποία όμως είναι τοξική και αν γίνει ατύχημα κλάφτα … γρι δεν εχει καμία αξια σε αυτό που θελουν να κανουν δλδ να μειωσουν κατα πολύ το φαινομαινο θερμοκηπίου...... αν ειναι να γινει με γρη υδρογόνο τοτε ποιο πολύ συμφέρει χρήση βενζίνης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αντικειμενικός Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2 hours ago, gakost said: Μόνο που αν δεις στατιστικά πάρα πολλοί αγοραστές που είχαν ηλεκτρικό όταν έρχεται η ώρα να αλλάξουν δεν ξανά πάνε σε ηλεκτρικό. Πάνε ή ΜΕΚ ή υβριδικό. Επίσης οι αγορές ηλεκτρικών πιάνουν πατώ μόλις σταματήσει ή αδικία της επιδότησης. Και λέτε για την Κίνα ναι είναι η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αλλά υπάρχουν τεράστιες εκτάσεις με ολοκαινουργια αυτοκίνητα που τα ταξινόμουνε και πάνε κατευθείαν στην πρέσα για να φουσκώνουν τα νούμερα. υπαρχει καποια μελετη για τα παραπανω; εμενα autotriti clickbait μου ακουγονται 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
StavrosD Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Σχετικά με τους κινητήρες υδρογόνου, ουσιαστικά είναι σαν τα ηλεκτρικά αλλά με αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας σε χημική ένωση (υδρογόνο) αντί για ιόντα (μπαταρία λιθίου). Αντί να αποθηκευτεί η ηλεκτρική ενέργεια στην μπαταρία του αυτοκινήτου την χρησιμοποιούμε για να παράξουμε υδρογόνο το οποίο θα αποθηκεύσουμε στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JPaxilleas Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, NT1G είπε Και ο αντίλογος σε αυτό είναι γιατί να μην χρησιμοποιήσεις το ρεύμα κατευθείαν για να φορτίσεις την μπαταρία του ηλεκτρικού και να το "σπαταλάς" στο υδρογόνο. Γιατί η περιβαλλοντική διάσταση - αποτύπωμα από τη χρήση ηλεκτρισμού με μπαταρία είναι πολύ μεγαλύτερη (π.χ. αποτύπωμα άνθρακα) και παράλληλα απαιτούνται πολλά υλικά όπως π.χ. γραφίτης, κοβάλτιο, λίθιο κ.λπ. Υπάρχουν βέβαια και αναμένονται νέες μπαταρίες οι λεγόμενες στερεάς κατάστασης (μετά το 2025) που θα έχουν μικρότερο αποτύπωμα (π.χ. σε άνθρακα πάνω από 30%) αλλά και πάλι θα χρειάζονται υλικά, οπότε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα - επίπτωση θα παραμείνει. Παράλληλα, να επισημάνω (για να είμαι ξεκάθαρος), δεν είπα πουθενά ότι είμαι ενάντια στην ηλεκτροκίνηση. Η ηλεκτροκίνηση εξακολουθεί να αποτελεί σήμερα μία εκ των προτεινόμενων λύσεων, για την εξυπηρέτηση πολλαπλών περιβαλλοντικών στόχων, όπως, τη μείωση των εκπομπών CO2, της περιβαλλοντικής ρύπανσης και της ηχορύπανσης, αλλά και τη σταδιακή απεξάρτησης από το πετρέλαιο. Εκείνο που είπα απλά, είναι ότι δεν είναι 100% φιλική προς το περιβάλλον. Εάν βγούν λύσεις με χρήση υδρογόνου με το σκεπτικό που ανέφερα θα είναι απλά η καλύτερη λύση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fast8 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 31 λεπτά πριν, Αντικειμενικός είπε υπαρχει καποια μελετη για τα παραπανω; εμενα autotriti clickbait μου ακουγονται https://electrek.co/2023/10/17/half-of-ev-owners-will-go-back-to-an-ice-vehicle-not-counting-you-tesla-drivers-study/ https://www.bloomberg.com/features/2023-china-ev-graveyards/?embedded-checkout=true Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mindreader Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου https://www.wired.com/story/hydrogen-fuel-cell-electric-vehicles-face-problems-in-california/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 24 minutes ago, JPaxilleas said: Γιατί η περιβαλλοντική διάσταση - αποτύπωμα από τη χρήση ηλεκτρισμού με μπαταρία είναι πολύ μεγαλύτερη (π.χ. αποτύπωμα άνθρακα) και παράλληλα απαιτούνται πολλά υλικά όπως π.χ. γραφίτης, κοβάλτιο, λίθιο κ.λπ. Υπάρχουν βέβαια και αναμένονται νέες μπαταρίες οι λεγόμενες στερεάς κατάστασης (μετά το 2025) που θα έχουν μικρότερο αποτύπωμα (π.χ. σε άνθρακα πάνω από 30%) αλλά και πάλι θα χρειάζονται υλικά, οπότε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα - επίπτωση θα παραμείνει. Παράλληλα, να επισημάνω (για να είμαι ξεκάθαρος), δεν είπα πουθενά ότι είμαι ενάντια στην ηλεκτροκίνηση. Η ηλεκτροκίνηση εξακολουθεί να αποτελεί σήμερα μία εκ των προτεινόμενων λύσεων, για την εξυπηρέτηση πολλαπλών περιβαλλοντικών στόχων, όπως, τη μείωση των εκπομπών CO2, της περιβαλλοντικής ρύπανσης και της ηχορύπανσης, αλλά και τη σταδιακή απεξάρτησης από το πετρέλαιο. Εκείνο που είπα απλά, είναι ότι δεν είναι 100% φιλική προς το περιβάλλον. Εάν βγούν λύσεις με χρήση υδρογόνου με το σκεπτικό που ανέφερα θα είναι απλά η καλύτερη λύση. μα και με κυψέλες υδρογόνου παλι υπάρχει μπαταρια απλα ειναι μικροτερη σαν του υβριδικου απλα λιγο μεγαλύτερη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NiKoSmile Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 4 ώρες πριν, troi.g είπε Άσχετο, αλλά μόλις είδα τα όργανα μου ήρθε στο μυαλό αυτό. Μάλλον στο μέλλον θα κοιτάμε μόνο το ταμπλό και όχι το δρόμο. Βρε συ κάποτε είχα είχαμε ένα τέτοιο! Πως λεγόταν θυμάσαι; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
neutrinogr Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Αυτός τελικά ο μπάρμπας ο Toyoda είχε κάποιο δίκιο τελικά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liberostelios Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 34 minutes ago, JPaxilleas said: Γιατί η περιβαλλοντική διάσταση - αποτύπωμα από τη χρήση ηλεκτρισμού με μπαταρία είναι πολύ μεγαλύτερη (π.χ. αποτύπωμα άνθρακα) και παράλληλα απαιτούνται πολλά υλικά όπως π.χ. γραφίτης, κοβάλτιο, λίθιο κ.λπ. Υπάρχουν βέβαια και αναμένονται νέες μπαταρίες οι λεγόμενες στερεάς κατάστασης (μετά το 2025) που θα έχουν μικρότερο αποτύπωμα (π.χ. σε άνθρακα πάνω από 30%) αλλά και πάλι θα χρειάζονται υλικά, οπότε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα - επίπτωση θα παραμείνει. Παράλληλα, να επισημάνω (για να είμαι ξεκάθαρος), δεν είπα πουθενά ότι είμαι ενάντια στην ηλεκτροκίνηση. Η ηλεκτροκίνηση εξακολουθεί να αποτελεί σήμερα μία εκ των προτεινόμενων λύσεων, για την εξυπηρέτηση πολλαπλών περιβαλλοντικών στόχων, όπως, τη μείωση των εκπομπών CO2, της περιβαλλοντικής ρύπανσης και της ηχορύπανσης, αλλά και τη σταδιακή απεξάρτησης από το πετρέλαιο. Εκείνο που είπα απλά, είναι ότι δεν είναι 100% φιλική προς το περιβάλλον. Εάν βγούν λύσεις με χρήση υδρογόνου με το σκεπτικό που ανέφερα θα είναι απλά η καλύτερη λύση. Τίποτα δεν είναι 100% φιλικό προς το περιβάλλον, όμως. Ούτε καν το ποδήλατο. Κι αυτό θέλει υποδομές, υλικά και έχει αποτύπωμα για την παραγωγή του. Προφανώς είναι η μέρα με τη νύχτα με ένα αμάξι (οποιασδήποτε τεχνολογίας) αλλά ήθελα απλά να αναδείξω ότι 100% φιλικό στο περιβάλλον δεν είναι τίποτα. Από εκεί και πέρα, το θέμα είναι να μεταβούμε σε ρεύμα από ΑΠΕ. Αν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραχθεί σε χώρα που έχει ρεύμα από ΑΠΕ, τότε το αποτύπωμα του αυτομάτως είναι μικρότερο. Το ίδιο και όσον αφορά τη χρήση του. Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού στην Νορβηγία έχει ελάχιστο αποτύπωμα, ενώ ένας στην Πολωνία έχει μεγάλο. Το τελευταίο ζητούμενο περιβαλλοντικά, επομένως, είναι το θέμα των σπάνιων υλικών. Εκεί, τεχνολογίες όπως LFP μπαταρίες ήδη είναι κάπως καλύτερες, αλλά συνολικά ελπίζουμε να υπάρχει εξέλιξη στο να χρησιμοποιούνται πιο φιλικές πρώτες ύλες αλλά και να μπορούν να ανακυκλωθούν πλήρως στο τέλος της ζωής τους. 28 minutes ago, fast8 said: https://electrek.co/2023/10/17/half-of-ev-owners-will-go-back-to-an-ice-vehicle-not-counting-you-tesla-drivers-study/ https://www.bloomberg.com/features/2023-china-ev-graveyards/?embedded-checkout=true Το πρώτο, στην ουσία, είναι brand loyalty. Δες πόσο διαφορετικά είναι τα αποτελέσματα για Tesla και Nissan, που έχουν εμπειρία στο χώρο, σε σχέση με άλλα αμάξια από παραδοσιακούς κατασκευαστές που προφανώς πρόσφεραν πολύ κακή εμπειρία. Η έρευνα, μάλιστα, αναδεικνύει και το πώς οι ίδιοι κατασκευαστές βλέπουν βελτίωση καθώς αρχίζουν να προσφέρουν σοβαρές λύσεις EV, πλέον. Το δεύτερο διάβασε το ξανά, γιατί μάλλον δεν κατάλαβες τι έλεγε. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JPaxilleas Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 4 λεπτά πριν, liberostelios είπε Τίποτα δεν είναι 100% φιλικό προς το περιβάλλον, όμως. Ούτε καν το ποδήλατο. Κι αυτό θέλει υποδομές, υλικά και έχει αποτύπωμα για την παραγωγή του. Προφανώς είναι η μέρα με τη νύχτα με ένα αμάξι (οποιασδήποτε τεχνολογίας) αλλά ήθελα απλά να αναδείξω ότι 100% φιλικό στο περιβάλλον δεν είναι τίποτα. Από εκεί και πέρα, το θέμα είναι να μεταβούμε σε ρεύμα από ΑΠΕ. Αν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραχθεί σε χώρα που έχει ρεύμα από ΑΠΕ, τότε το αποτύπωμα του αυτομάτως είναι μικρότερο. Το ίδιο και όσον αφορά τη χρήση του. Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού στην Νορβηγία έχει ελάχιστο αποτύπωμα, ενώ ένας στην Πολωνία έχει μεγάλο. Το τελευταίο ζητούμενο περιβαλλοντικά, επομένως, είναι το θέμα των σπάνιων υλικών. Εκεί, τεχνολογίες όπως LFP μπαταρίες ήδη είναι κάπως καλύτερες, αλλά συνολικά ελπίζουμε να υπάρχει εξέλιξη στο να χρησιμοποιούνται πιο φιλικές πρώτες ύλες αλλά και να μπορούν να ανακυκλωθούν πλήρως στο τέλος της ζωής τους. Το πρώτο, στην ουσία, είναι brand loyalty. Δες πόσο διαφορετικά είναι τα αποτελέσματα για Tesla και Nissan, που έχουν εμπειρία στο χώρο, σε σχέση με άλλα αμάξια από παραδοσιακούς κατασκευαστές που προφανώς πρόσφεραν πολύ κακή εμπειρία. Η έρευνα, μάλιστα, αναδεικνύει και το πώς οι ίδιοι κατασκευαστές βλέπουν βελτίωση καθώς αρχίζουν να προσφέρουν σοβαρές λύσεις EV, πλέον. Το δεύτερο διάβασε το ξανά, γιατί μάλλον δεν κατάλαβες τι έλεγε. Συμφωνώ απόλυτα φίλε. Δεν είπα όμως κάτι διαφορετικό. Είπα ότι οι λύσεις με το υδρογόνο λογικά θα είναι καλύτερες. Δεν παύει όμως να απέχουμε πολύ ακόμα από την καθολική τους υλοποίηση και έχουν και αυτές επίσης (προς το παρόν) την ανάγκη τους σε υλικά (π.χ καταλύτες). Απλά το συνολικό περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα (εάν και όποτε εφαρμοστούν) συνδυαζόμενο με AΠΕ θα είναι μικρότερο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
troi.g Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 30 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε Βρε συ κάποτε είχα είχαμε ένα τέτοιο! Πως λεγόταν θυμάσαι; Όχι φιλαράκι δε θυμάμαι, κι εγώ είχα ένα πιο φθηνό βέβαια. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liberostelios Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2 minutes ago, JPaxilleas said: Συμφωνώ απόλυτα φίλε. Δεν είπα όμως κάτι διαφορετικό. Είπα ότι οι λύσεις με το υδρογόνο λογικά θα είναι καλύτερες. Δεν παύει όμως να απέχουμε πολύ ακόμα από την καθολική τους υλοποίηση και έχουν και αυτές επίσης (προς το παρόν) την ανάγκη τους σε υλικά (π.χ καταλύτες). Απλά το συνολικό περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα (εάν και όποτε εφαρμοστούν) συνδυαζόμενο με AΠΕ θα είναι μικρότερο. Συμφωνούμε σε πολλά, αλλά για το τελευταίο δεν είμαι καθόλου σίγουρος. Δεν έχω πλήρη άποψη, βέβαια, γιατί δεν έχω στοιχεία συνολικά. Προσωπικά, η αίσθησή μου είναι ότι το υδρογόνο είναι λιγότερο φιλικό, υπό την έννοια ότι η παραγωγή, μεταφορά και αποθήκευσή του απαιτεί πολλή ενέργεια και, κατά συνέπεια, καθιστά την τεχνολογία πολύ πιο ενεργοβόρα. Οπότε, η μόνη παράμετρος που μένει στην εξίσωση είναι αυτή των πρώτων υλών. Κι εκεί δεν υπάρχει αντικειμενικός τρόπος να βάλεις στη ζυγαριά το θέμα της ενεργειακής απόδοσης και του περιβαλλοντικού αποτυπώματος σε πρώτες ύλες κλπ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα