agnostos13 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Πέρα από την ωριμότητα της τεχνολογίας έχουν αρχίσει στην ΕΕ να καταλαβαίνουν την πατάτα που έχουν κάνει με τα ηλεκτρικά. Ο Κινέζος έχει επιλέξει να επιδοτεί την πώληση (για να ενισχύσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες του) ενώ ο Ευρωπαίος την αγορά (λόγω ανταγωνισμού). Αποτέλεσμα να πέσουν στην παγίδα: τα ήδη φθηνά κινέζικα (λόγω των κρατικών επιδοτήσεων εκεί) να αγοράζονται ακόμα φθηνότερα στην ΕΕ (λόγω των επιδοτήσεων εδώ). Έτσι οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες καταλήγουν μη ανταγωνιστικές ενώ ταυτόχρονα τα ευρωπαϊκά κονδύλια (που ήλπιζαν να καταλήξουν στις πρώτες) τελικά καταλήγουν στην Κίνα! ΥΓ. Και όχι…το να ακριβαίνουν τα μοντέλα με ΜΕΚ προκειμένου να επιδοτήσουν έμμεσα τα ηλεκτρικά μοντέλα δεν είναι μακροπρόθεσμα βιώσιμη λύση. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 18 minutes ago, agnostos13 said: Πέρα από την ωριμότητα της τεχνολογίας έχουν αρχίσει στην ΕΕ να καταλαβαίνουν την πατάτα που έχουν κάνει με τα ηλεκτρικά. Ο Κινέζος έχει επιλέξει να επιδοτεί την πώληση (για να ενισχύσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες του) ενώ ο Ευρωπαίος την αγορά (λόγω ανταγωνισμού). Αποτέλεσμα να πέσουν στην παγίδα: τα ήδη φθηνά κινέζικα (λόγω των κρατικών επιδοτήσεων εκεί) να αγοράζονται ακόμα φθηνότερα στην ΕΕ (λόγω των επιδοτήσεων εδώ). Έτσι οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες καταλήγουν μη ανταγωνιστικές ενώ ταυτόχρονα τα ευρωπαϊκά κονδύλια (που ήλπιζαν να καταλήξουν στις πρώτες) τελικά καταλήγουν στην Κίνα! ΥΓ. Και όχι…το να ακριβαίνουν τα μοντέλα με ΜΕΚ προκειμένου να επιδοτήσουν έμμεσα τα ηλεκτρικά μοντέλα δεν είναι μακροπρόθεσμα βιώσιμη λύση. οχι απλα πατατα παταταρα εκαναν δεν ήταν έτοιμοι και ο κινεζος τους πάτησε στον λαιμό άσχημα, παράγει πολυ καλυτερα αμαξια με πολυ μικροτερο κοστος σαν συνέπεια εγχώρια παραγογη πεφτει σαν συνεπεια θα βαρέσουν πιστόλι ολοι τους και αυτο ειναι ακρος κακο για ολους μας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
StavrosD Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Μάλλον δεν είχαν κάνει σωστή εκτίμηση της αγοράς. Είναι αδύνατο να απαγκιστρωθούμε από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ποιοι πήραν Tesla και γιατί; Τα πρώτα χρόνια τα έπαιρναν οι "φτωχοί" που ήθελαν supercar αλλά δεν είχαν τα χρήματα ή το τεκμήριο. Με ένα Tesla απέκτησαν επιδόσεις supercar σε κλάσμα της τιμής του. Μέχρι τότε ήθελες πάνω από 200.000€ για αντίστοιχες επιδόσεις. Μετά πήραν ηλεκτρικά οι γκατζετάκησδες. Τώρα παίρνουν ηλεκτρικά κυρίως όσοι έχουν δικό τους χώρο φόρτισης. Δεν γνωρίζω έναν με αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο που να μην έχει δικιά του θέση στάθμευσης και φορτιστή. Οι μισοί μάλιστα έχουν ήδη ή σκέφτονται να βάλουν φωτοβολταϊκό για να φορτίζουν τζάμπα. Η πλειοψηφία των οδηγών δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της με ηλεκτρικό αυτοκίνητο. - Αν κάποιος δεν έχει δικό του φορτιστή είναι πολύ ακριβή η φόρτιση. Ιδιαίτερα στις πολυκατοικίες δεν υπάρχουν αρκετές θέσεις στάθμευσης για όλους οπότε δεν μπορούν να βάλουν όλοι δικό τους φορτιστή. Πλέον δεν δίνει καμία εταιρεία απεριόριστη φόρτιση με καινούργιο ηλεκτρικό. - Μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού μένει σε περιοχές που λόγω απόστασης δεν τους καλύπτει ηλεκτρικό. Προσωπικά με ένα γέμισμα πετρέλαιο έκανα πάνω από 1.000 χλμ. Μπορούσα να πάω από την επαρχία στην Αθήνα να κάνω τις δουλειές μου και να επιστρέψω χωρίς να κάνω στάση για καύσιμο. Συχνά επέστρεφα αργά το βράδυ. Θα έπρεπε να αλλάξω το πρόγραμμά μου αν είχα ηλεκτρικό καθώς ούτε θα ήθελα να περιμένω αργά το βράδυ στην ερημιά για να φορτίσω ούτε θα ήθελα να καθυστερήσω άλλη μισή ώρα και να οδηγήσω ακόμα πιο κουρασμένος. - Κάποιες εταιρείες έχουν απαγορεύσει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα φέρι μποτ και πιθανότητα θα εξαπλωθεί αυτή η απαγόρευση και στα Ελληνικά δρομολόγια. Η μισή Ελλάδα πηγαίνει διακοπές ή μένει σε νησί, δεν θα αγοράσει κανένας ηλεκτρικό αυτοκίνητο για κύριο όχημα. Αλήθεια, τι ποσοστό από αυτούς που έχουν μόνο ένα αυτοκίνητο θεωρείτε ότι έχουν αμιγώς ηλεκτρικό; Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου από StavrosD 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agnostos13 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 10 λεπτά πριν, Black Demis είπε οχι απλα πατατα παταταρα εκαναν δεν ήταν έτοιμοι και ο κινεζος τους πάτησε στον λαιμό άσχημα, παράγει πολυ καλυτερα αμαξια με πολυ μικροτερο κοστος σαν συνέπεια εγχώρια παραγογη πεφτει σαν συνεπεια θα βαρέσουν πιστόλι ολοι τους και αυτο ειναι ακρος κακο για ολους μας Πρφανώς ή θα αλλάξουν πολιτική ή θα αυξήσουν τους δασμούς αλλά αυτό πάει κόντρα στο αφήγημα περί προώθησης των ηλεκτρικών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 4 minutes ago, agnostos13 said: Πρφανώς ή θα αλλάξουν πολιτική ή θα αυξήσουν τους δασμούς αλλά αυτό πάει κόντρα στο αφήγημα περί προώθησης των ηλεκτρικών. πολίτικη πως θα αλλάξουν? δεν μπορουν ξαφνικά να αποκτήσουν εμπειρία ουτε τεχνογνωσία...... αυτο που θα κανουν ειναι αύξηση δασμών σε οτιδιποτε εκτός ευρωπης (ολα τα αυτοκίνητα όχι μόνο τα ηλεκτρικά) για να διατηρούν ενεργή την τοπική αγορά ) + να μπρλοκαρουν και την κατασκευη εργοστάσιων στην ευρωπη πχ byd ανοίγει εργοστάσια στην ευρωπη για να μειώσει τους δασμούς και να μειωθούν μεταφορικά κλπ αυτό πρέπει βρέξει χιονίσει να το μπλοκάρουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, JPaxilleas είπε Σιγά σιγά θα απομακρυνθούμε από την ηλεκτροκίνηση (η οποία δεν είναι και 100% φιλική προς το περιβάλλον, άσχετα εάν διαφημίζεται ως πανάκεια - αλλά σίγουρα καλύτερη από τη συμβατική με τη βενζίνη). Εδώ ένα σχετικό άρθρο για το που (θα) πάνε τα πράγματα. Στο υδρογόνο. Καύση υδρογόνου με οξυγόνο και με μόνο περιβαλλοντικό αποτύπωμα την παραγωγή νερού. Και πως θα παραγεις υδρογονο? Με μαγικα? 1 ώρα πριν, agnostos13 είπε Πέρα από την ωριμότητα της τεχνολογίας έχουν αρχίσει στην ΕΕ να καταλαβαίνουν την πατάτα που έχουν κάνει με τα ηλεκτρικά. Ο Κινέζος έχει επιλέξει να επιδοτεί την πώληση (για να ενισχύσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες του) ενώ ο Ευρωπαίος την αγορά (λόγω ανταγωνισμού). Αποτέλεσμα να πέσουν στην παγίδα: τα ήδη φθηνά κινέζικα (λόγω των κρατικών επιδοτήσεων εκεί) να αγοράζονται ακόμα φθηνότερα στην ΕΕ (λόγω των επιδοτήσεων εδώ). Έτσι οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες καταλήγουν μη ανταγωνιστικές ενώ ταυτόχρονα τα ευρωπαϊκά κονδύλια (που ήλπιζαν να καταλήξουν στις πρώτες) τελικά καταλήγουν στην Κίνα! ΥΓ. Και όχι…το να ακριβαίνουν τα μοντέλα με ΜΕΚ προκειμένου να επιδοτήσουν έμμεσα τα ηλεκτρικά μοντέλα δεν είναι μακροπρόθεσμα βιώσιμη λύση. Απλα ειχαν μαθει τοσα χρονια οι Γερμανοι και οι Γαλλοι που πουλαγαν υπερκοστολογημενα ΙΧ επειδη δεν ειχαν ανταγωνισμο απο εξω. Τωρα που ηρθε ο κινεζος και ο αμερικανος κλαινε. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JPaxilleas Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Ntinaras είπε Και πως θα παραγεις υδρογονο? Με μαγικα? Σωστά το θέτεις. Αλλά δε χρειαζόταν το "Με Μαγικά" (διότι διαφορετικά μπορεί να το λαμβάνει ο καθένας) εάν και φαντάζομαι το ανέφερες για την ευκολία του λόγου. Για να εκτιμηθεί η περιβαλλοντική διάσταση του υδρογόνου, πρέπει να ληφθεί υπόψη ο πλήρης κύκλος παραγωγής και χρήσης του. Οι εμπορικές μέθοδοι παραγωγής υδρογόνου είναι: η αναμόρφωση υδρογονανθράκων με ατμό (επίδραση υδρατμού σε φυσικό αέριο) η μερική οξείδωση – αεριοποίηση βαρέων υδρογονανθράκων (πετρέλαιο) η ηλεκτρόλυση του νερού (η περρισότερο ενεργοβόρα μέθοδο) Για την παραγωγή υδρογόνου από αναμόρφωση υδρογονανθράκων, καταναλώνεται περίπου το 20-30% του υδρογονάνθρακα και εκλύονται συνεπώς αέρια του «θερμοκηπίου». Τζίφος δηλαδή. Το πρόβλημα της ρύπανσης παραμένει και στην περίπτωση της ηλεκτρόλυσης, εφόσον η ηλεκτρική ενέργεια προέρχεται από ορυκτά καύσιμα. Τζίφος και εδώ. Εάν όμως η ηλεκτρική ενέργεια έχει παραχθεί από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, τότε κατά την παραγωγή του υδρογόνου εκλύονται μηδενικοί ρύποι. Οπότε αυτή είναι η προσέγγιση που πρέπει να ακολουθηθεί. Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου από JPaxilleas 4 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Μόλις τώρα, JPaxilleas είπε ... Εάν όμως η ηλεκτρική ενέργεια έχει παραχθεί από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, τότε κατά την παραγωγή του υδρογόνου εκλύονται μηδενικοί ρύποι. Οπότε αυτή είναι η προσσέγιση που πρέπει να ακολουθηθεί. Και ο αντίλογος σε αυτό είναι γιατί να μην χρησιμοποιήσεις το ρεύμα κατευθείαν για να φορτίσεις την μπαταρία του ηλεκτρικού και να το "σπαταλάς" στο υδρογόνο. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ea6gka Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, Dinos1973 είπε Αυτά που συζητιόνται πίσω από τις κλειστές πόρτες είναι ότι η ηλεκτροκίνηση θα δημιουργήσει μια μεγάλη αποβιομηχανοποίηση τις Ευρώπης προς την Κίνα. Με αποτέλεσμα η βιομηχανία του αυτοκινήτου να εξαφανισθεί !!! αργά το κατάλαβαν, αλλά υπάρχει καιρός ακόμα, τώρα απλά σκέφτονται το αφήγημα που θα πρέπει να έχουν ώστε να το πουλήσουν στους Ευρωπαίους πολίτες για να καλύψουν το προβλημα που έχουν δημιουργήσει στην Ευρωπαϊκή οικονομία... Λάθος, η Ευρώπη άργησε να ξυπνήσει με την ηλεκτροκίνηση . Τώρα τρέχει και μάλλον δεν θα φτάσει από ότι φαίνεται , τι νομίζατε ότι μόνο οι Έλληνες είναι αργοί στην Ευρώπη ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atypicalcoder Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Ρε παιδιά η Τεσλα είναι Κινέζικη ή Αμερικανική εταιρία? δεν γνωρίζω από αυτοκίνητα αλλά που είναι τα Κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που λέτε ότι έχουν κατακλίσει την αγορά? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ea6gka Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε Η Γάλλοι τις TOTAL είναι είδη μπροστά στην έρευνα και στις επενδύσεις στο υδρογόνο, ενώ δεν κάνουν καινούργιες επενδύσεις στο πετρέλαιο! Το υδρογόνο , συμπιεσμένο ή υγροποιημένο είναι μια λύση πολλά υποσχόμενη αλλά θέλει γενναίες επενδύσεις στο δίκτυο διανομής / πρατηρια . Αλλιώς θα μείνει στα λόγια , φυσικά μιλάμε για γκρι υδρογόνο μιας και το πράσινο θέλει πολύ ρεύμα για να παραχθεί. Για την Ελλάδα είναι όμως άριστη λύση το πράσινο γιατί μπορεί ενεργειακά να είμαστε αυτάρκεις, φυσικά τελευταίοι θα τερματίσουμε αλλά οκ κουβέντα να γίνεται επισης πρόβλημα είναι η αποθήκευση του , πολλοί παίζουμε με την αμμωνία η οποία όμως είναι τοξική και αν γίνει ατύχημα κλάφτα … Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου από ea6gka Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BertaJourdan Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 8 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε Ρε παιδιά η Τεσλα είναι Κινέζικη ή Αμερικανική εταιρία? δεν γνωρίζω από αυτοκίνητα αλλά που είναι τα Κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που λέτε ότι έχουν κατακλίσει την αγορά? Ειναι κατι απο το χωριο, δεν τα εχεις δει ακομα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nepomuk Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2040 και βλεπουμε ... Στα δικα μας απο το 45 και εχει ο Θεος. Εδω η οπτικη ινα δεν μπορει να διανυσει τα τελευταια 50 αντε 100 μετρα για να μπει στον χωρο μας , η επεκταση και ο εκσυγχρονισμος του ηλεκτρικου δικτυου και μονον , δεν θα παρει δεκαετιες ; Απλα πραματα ρεαλιστικα , ολα τα αλλα ... Ναχαμε , να λεγαμε ... Ουτε λεφτα υπαρχουν ουτε και δικτυο ... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cpc464 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Το ηλεκτροκίνητο όχημα με μπαταρίες λιθίου δεν είναι ούτε οικολογικό ούτε βιώσιμο ,πρώτα από όλα οι παραγωγή του λιθίου για τις μπαταρίες προκαλεί οικολογική καταστροφή και η φόρτιση από μη ανανεώσιμες πηγές εχει την ίδια λογική με το να έχεις tesla και να το φορτίζεις με γεννήτρια που καίει μαζούτ, επιπλέον θέλω να δω τι θα γίνει με τους ιδιοκτήτες ηλεκτροκίνητων όταν κληθούν να πληρώσουν ένα κόστος ίσο με το μισό όχημά τους όταν χρειαστεί να αντικαταστήσουν μπαταρίες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
keysmith Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου αυτά που βλέπει ο "απλός" κόσμος και τα φωνάζουμε από την πρώτη μέρα (δεν γίνεται ηλεκτροκίνηση, δεν βγαίνουν τα "κουκιά") αποτυπώθηκε σε καταναλωτική προτίμηση και εμπορικά (εκτός υλοποίησης) αδιέξοδα. Μολις τέλειωσαν οι επιδοτήσεις τέλειωσε και το πανηγύρι στην Γερμανία. Τώρα το "είδαν" τελικά και οι πρόεδροι των αυτοκινητοβιομηχανιών αυτά που εμείς οι άσχετοι λέγαμε. Και ντιζελ θα ξαναβγούν να θυμηθείτε (κατά το "και το μουστάκι θα σε βάλει να ξυρίσεις" η π..τ..να η οικονομική κρίση που έρχεται στην βαριά βιομηχανία σου) Υ.Γ. ουτε σε καμια Κίνα το ηλεκτρικό θα πάει καλά ακόμα και να έχει τα ίδια χρήματα με το θερμικό. Για τους ίδιους λόγους. Τα ηλεκτρικά είναι μέχρι για πατίνια, μηχανάκια με μικρές μπαταρίες που ανεβάζεις στο σπίτι να φοιτήσεις αλλιώς ούτε αυτά και το ΠΟΛΥ "σμαρτάκια" 2Χ1,5m αυτοκίνητα πόλης ΑΝ έχεις πάρκινγκ δικό σου που χλωμό για κατοίκους "πόλης" (οχι όμως το άθλιο citroen ΑΜΙ που μας τα έκαναν μπαλόνια και με αυτό χωρίς καν παράθυρα να κατεβαίνουν να το οδηγείς χωρίς A/C που δεν έχει το καλοκαίρι που έχει ζέστη ενώ το χειμώνα με χοντρό μπουφαν). 3 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα