nchatz Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Η εταιρία δηλώνει πλέον ότι η μετάβαση δεν θα έχει ολοκληρωθεί πλήρως έως το 2030 Η Μercedes-Benz υπαναχωρεί σε σχέση με το αρχικό της σχέδιο να διαθέτει αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρικά οχήματα από το 2030 και μετά, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας. Η εξέλιξη αυτή δείχνει ότι ο ενθουσιασμός του γερμανικού κολοσσού ως προς ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον έχει μετριαστεί, στον απόηχο της επιβράδυνσης που καταγράφεται στην αύξηση των πωλήσεων. Πριν από μόλις τρία χρόνια, η Mercedes εμφανιζόταν δυναμικά αισιόδοξη ως προς το μέλλον της ηλεκτροκίνησης, δηλώνοντας ότι έως το 2030 θα διέθετε στην αγορά μόνο ηλεκτρικά οχήματα. Τότε, η εταιρία εκτιμούσε πως θα σταματούσε πλήρως την παραγωγή βενζινοκίνητων οχημάτων, χωρίς να παραλείπει, βέβαια, την προϋπόθεση "όπου το επιτρέπουν οι αγορές". Πλέον, φαίνεται ότι οι αγορές δεν αφήνουν περιθώρια στη Mercedes να ακολουθήσει το αρχικό της σχέδιο. Στην ανακοίνωσή της με την οποία παρουσίασε τα οικονομικά της αποτελέσματα κατά το τέταρτο τρίμηνο του οικονομικού έτους, η εταιρία αναφέρει ότι αναμένει μόλις το 50% των συνολικών πωλήσεών της να αφορούν πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, ποσοστό αισθητά μειωμένο σε σχέση με προηγούμενες, αισιόδοξες εκτιμήσεις. Τα βενζινοκίνητα και υβριδικά οχήματα θα παραμείνουν κομμάτι του μέλλοντος της εταιρίας για αρκετά χρόνια ακόμη. "Οι πελάτες και οι συνθήκες της αγοράς θα καθορίσουν το βηματισμό της μετάβασης", αναφέρει στην έκθεσή της η Mercedes. "Η εταιρία σχεδιάζει να είναι σε θέση να καλύπτει διάφορες ανάγκες των καταναλωτών, είτε μέσα από ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα, είτε μέσα από κινητήρες εσωτερικής καύσης, στην πορεία της δεκαετίας του 2030". Ούτε καν στην Ευρώπη, όπου οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων υπερβαίνουν εκείνες στις Ηνωμένες Πολιτείες, δεν αναμένει η Mercedes να μεταβεί στην αποκλειστική διάθεση ηλεκτρικών οχημάτων στο άμεσο μέλλον, όπως δήλωσε στο Reuters o διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Όλα Καλένιους. "Δεν πρόκειται να είναι στο 100% το 2030, προφανώς...από το σύνολο της ευρωπαϊκής αγοράς, αλλά πιθανότατα και από τη Mercedes επίσης", ανέφερε χαρακτηριστικά. Τα σχόλια του Καλένιους έρχονται να προστεθούν σε εκείνα άλλων στελεχών της αυτοκινητοβιομηχανίας, με τα οποία εκφράζονται επιφυλάξεις για την πορεία της ηλεκτροκίνησης. Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Ίλον Μασκ, προειδοποίησε νωρίτερα ότι η εταιρία προετοιμάζεται για την καταγραφή σημαντικά χαμηλότερης ανάπτυξης των πωλήσεων μέσα στο 2024, ενώ εταιρίες που διαθέτουν αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρικά οχήματα, όπως η Rivian και η Lucid, ανέφεραν ότι αναμένουν τα επίπεδα παραγωγής να διατηρηθούν αμετάβλητα φέτος. Άλλες εταιρίες, όπως η GM και η Ford, έχουν αναβάλει την κατασκευή εργοστασίων ή έχουν προχωρήσει στη ματαίωση της κυκλοφορίας ορισμένων ηλεκτρικών μοντέλων. Την ίδια ώρα, οι πωλήσεις υβριδικών οχημάτων καταγράφουν σημαντική αύξηση, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν να τηρήσουν στάση αναμονής, ενώσω επεκτείνονται οι υποδομές φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
herbalife3 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Ε όχι και να αγοράσουμε αμάξι που μετέφερε τον Χίτλερ! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
troi.g Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Άσχετο, αλλά μόλις είδα τα όργανα μου ήρθε στο μυαλό αυτό. Μάλλον στο μέλλον θα κοιτάμε μόνο το ταμπλό και όχι το δρόμο. 17 2 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dinos1973 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Αυτά που συζητιόνται πίσω από τις κλειστές πόρτες είναι ότι η ηλεκτροκίνηση θα δημιουργήσει μια μεγάλη αποβιομηχανοποίηση τις Ευρώπης προς την Κίνα. Με αποτέλεσμα η βιομηχανία του αυτοκινήτου να εξαφανισθεί !!! αργά το κατάλαβαν, αλλά υπάρχει καιρός ακόμα, τώρα απλά σκέφτονται το αφήγημα που θα πρέπει να έχουν ώστε να το πουλήσουν στους Ευρωπαίους πολίτες για να καλύψουν το προβλημα που έχουν δημιουργήσει στην Ευρωπαϊκή οικονομία... Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου από Dinos1973 9 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
oletiras Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου H αποφαση προς την ηλεκτροκινηση δεν ειναι καινουργια. Απλα οι δικοι μας κοροιδευαν τοσα χρονια βολεμένοι στην πραγματικοτητα των ΜΕΚ. Καποιοι αλλοι ωστοσο (αμερικανοι και ασιατες) κανανε το μάθημα τους ολο αυτο τον καιρο. Ολα εδω πληρώνονται. Αν δεν ανταπεξελθουν ας αφανιστουν απο τον ανταγωνισμο. Δε βρισκω κανενα λογο να τους διασωσω για να μου βαρανε εν μια νυκτι αυξησεις 30% με διαφορες προφάσεις που εν τω μεταξυ εχουν εκλειψει. 4 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dinos1973 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 36 minutes ago, oletiras said: H αποφαση προς την ηλεκτροκινηση δεν ειναι καινουργια. Απλα οι δικοι μας κοροιδευαν τοσα χρονια βολεμένοι στην πραγματικοτητα των ΜΕΚ. Καποιοι αλλοι ωστοσο (αμερικανοι και ασιατες) κανανε το μάθημα τους ολο αυτο τον καιρο. Ολα εδω πληρώνονται. Αν δεν ανταπεξελθουν ας αφανιστουν απο τον ανταγωνισμο. Δε βρισκω κανενα λογο να τους διασωσω για να μου βαρανε εν μια νυκτι αυξησεις 30% με διαφορες προφάσεις που εν τω μεταξυ εχουν εκλειψει. το supply chain του καυσιμου ηταν και ειναι ελεγχομενο απο Ευρωπαικες και Αμερικανικες εταιριες, το supply chain των πρωτων υλων των μπαταριων ειναι εως και 80% των Κινεζων! μαντεψε ποιος θα εχει στο χερι ποιον; 4 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakinen Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 😉 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The__Blade Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου έλα να πάμε για το υδρογόνο τώρα, νομίζω οι Γάλλοι είναι μπροστά σε αυτό το κομμάτι. 1 hour ago, Dinos1973 said: Αυτά που συζητιόνται πίσω από τις κλειστές πόρτες είναι ότι η ηλεκτροκίνηση θα δημιουργήσει μια μεγάλη αποβιομηχανοποίηση τις Ευρώπης προς την Κίνα. Με αποτέλεσμα η βιομηχανία του αυτοκινήτου να εξαφανισθεί !!! αργά το κατάλαβαν, αλλά υπάρχει καιρός ακόμα, τώρα απλά σκέφτονται το αφήγημα που θα πρέπει να έχουν ώστε να το πουλήσουν στους Ευρωπαίους πολίτες για να καλύψουν το προβλημα που έχουν δημιουργήσει στην Ευρωπαϊκή οικονομία... λόγω των σπάνιων γαιών για τις μπαταρίες; 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dinos1973 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 3 minutes ago, The__Blade said: έλα να πάμε για το υδρογόνο τώρα, νομίζω οι Γάλλοι είναι μπροστά σε αυτό το κομμάτι. λόγω των σπάνιων γαιών για τις μπαταρίες; Η Γάλλοι τις TOTAL είναι είδη μπροστά στην έρευνα και στις επενδύσεις στο υδρογόνο, ενώ δεν κάνουν καινούργιες επενδύσεις στο πετρέλαιο! 4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gakost Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 43 minutes ago, oletiras said: H αποφαση προς την ηλεκτροκινηση δεν ειναι καινουργια. Απλα οι δικοι μας κοροιδευαν τοσα χρονια βολεμένοι στην πραγματικοτητα των ΜΕΚ. Καποιοι αλλοι ωστοσο (αμερικανοι και ασιατες) κανανε το μάθημα τους ολο αυτο τον καιρο. Ολα εδω πληρώνονται. Αν δεν ανταπεξελθουν ας αφανιστουν απο τον ανταγωνισμο. Δε βρισκω κανενα λογο να τους διασωσω για να μου βαρανε εν μια νυκτι αυξησεις 30% με διαφορες προφάσεις που εν τω μεταξυ εχουν εκλειψει. Μόνο που αν δεις στατιστικά πάρα πολλοί αγοραστές που είχαν ηλεκτρικό όταν έρχεται η ώρα να αλλάξουν δεν ξανά πάνε σε ηλεκτρικό. Πάνε ή ΜΕΚ ή υβριδικό. Επίσης οι αγορές ηλεκτρικών πιάνουν πατώ μόλις σταματήσει ή αδικία της επιδότησης. Και λέτε για την Κίνα ναι είναι η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αλλά υπάρχουν τεράστιες εκτάσεις με ολοκαινουργια αυτοκίνητα που τα ταξινόμουνε και πάνε κατευθείαν στην πρέσα για να φουσκώνουν τα νούμερα. Στην Ελλάδα είμαστε ακόμη στη φάση του ενθουσιασμού και της αντίληψης ότι η ηλεκτροκινηση είναι κάποια φοβερή τεχνολογία και καινοτομία 4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Dinos1973 είπε Αυτά που συζητιόνται πίσω από τις κλειστές πόρτες είναι ότι η ηλεκτροκίνηση θα δημιουργήσει μια μεγάλη αποβιομηχανοποίηση τις Ευρώπης προς την Κίνα. Με αποτέλεσμα η βιομηχανία του αυτοκινήτου να εξαφανισθεί !!! αργά το κατάλαβαν, αλλά υπάρχει καιρός ακόμα, τώρα απλά σκέφτονται το αφήγημα που θα πρέπει να έχουν ώστε να το πουλήσουν στους Ευρωπαίους πολίτες για να καλύψουν το προβλημα που έχουν δημιουργήσει στην Ευρωπαϊκή οικονομία... Αποκλείεται να ήταν τόσο διανοητικά καθυστερημένοι στην Ε.Ε.., η όλη φάση της βεβιασμένης ηλεκτροκίνησης κάπου άλλου αποσκοπεί , θα φανεί στην πορεία ακολουθώντας τα λεφτά Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου από korakios 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dinos1973 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 2 minutes ago, korakios said: Αποκλείεται να ήταν τόσο διανοητικά καθυστερημένοι στην Ε.Ε.., η όλη φάση της βεβιασμένης ηλεκτροκίνησης κάπου άλλου αποσκοπεί , θα φανεί στην πορεία ακόλουθο της τα λεφτά Καθόλου καθυστερημένοι, απλά έβγαλαν και βγάζουν χρήματα από τα λόμπι. Για κάθε ευρωβουλευτή υπάρχουν 4 λομπίστες με βάση τα στατιστικά, ακόμα και τους νόμους είναι από τα λόμπι !!! Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου από Dinos1973 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BEZYR Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Ο ανταγωνισμος εξ' ανατολης εφτασε.Και δεν θα λυπηθω καθολου τους Γερμανους με τα υπερτιμημενα συνολα τους.Σχεση αξιας-τιμης απαραδεκτης.Και το λεω ως κατοχος BMW.Πιστεψτε με, αυτη η...."χαρα της οδηγησης" ειναι υπερτιμημενη. 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dinos1973 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Θα σε απογοητεύσω σε σχέση με την τιμή! δεν θα το αγοράσεις στην τιμή που το πουλάνε στην Κίνα, αλλά θα επιδοτήσεις τον εισαγωγέα, τον κινέζο βιομήχανο, ενώ θα στηλεις στην ανεργία τον αντίστοιχο Ευρωπαίο που δεν θα έρθει για διακοπές στην Ελλάδα, ούτε θα έχει την αγοραστική δύναμη για αγροτικά προιοντα που εσύ σαν Ελλάδα εξάγεις (τυρί, λάδι κλπ), αλλά και η ΕΕ θα έχει λιγότερα έσοδα από την φορολογία που με την σειρά τις δίνει επιδοτήσεις σε χώρες όπως η Ελλάδα, ταμείο ανάπτυξης κλπ κλπ, γιατί εσύ έχεις προτίμηση στα Κινεζικά προϊόντα και όχι στα ΚΑΚΑ Γερμανικά...... 4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JPaxilleas Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Σιγά σιγά θα απομακρυνθούμε από την ηλεκτροκίνηση (η οποία δεν είναι και 100% φιλική προς το περιβάλλον, άσχετα εάν διαφημίζεται ως πανάκεια - αλλά σίγουρα καλύτερη από τη συμβατική με τη βενζίνη). Εδώ ένα σχετικό άρθρο για το που (θα) πάνε τα πράγματα. Στο υδρογόνο. Καύση υδρογόνου με οξυγόνο και με μόνο περιβαλλοντικό αποτύπωμα την παραγωγή νερού. Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου από JPaxilleas 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα