Προς το περιεχόμενο

Ακύρωση φορητότητας κινητού τηλεφώνου


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από dkmaster,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους,

Το συμβόλαιό μου στην Cosmote λήγει στις 3 του μήνα. Έγινε προσπάθεια από την εταιρεία για ανανέωση συμβολαίου χωρίς κάποια ουσιαστική πρόταση, απλά με παρέπεμπταν στο αμέσως μεγαλύτερο συμβόλαιο. Αφού πλησίασε η ημερομηνία λήξης είπα να δοκιμάσω σε άλλη εταιρεία και εχτές πήγα στην Vodafone και έκανα αίτημα φορητότητας σε ένα πρόγραμμα της επιλογής μου. Σήμερα με πήραν από την Cosmote και μου έκαναν μια καλή πρόταση στην οποία και δέχτηκα. Αμέσως μόλις κλείσαμε το τηλέφωνο πήγα στο κατάστημα για ακύρωση της φορητότητας και οι υπάλληλοι μου αρνήθηκαν την ακύρωση καθώς δεν γίνεται ακύρωση φορητότητας σε αιτήματα εντός καταστήματος. Στην απάντησή μου πως αυτό το θέλω γραπτώς και τους είπα να μου το στείλουν με mail επίσημα μου αρνήθηκαν και τελίκά με τα πολλά έφυγα άπραγος. Τι ισχύει ή τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Τι μπορώ να κάνω ώστε να ακυρωθεί η φορητότητα που όπως με ενημέρωσε εχτές η κοπέλα που με εξυπηρέτησε θα ολοκληρωθεί την Τρίτη; Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω (π.χ. να στείλω κάποιο mail) ώστε να υπάρχει κάτι ότι αιτήθηκα για κάτι τέτοιο;

Edit: Επειδή δεν το διευκρίνισα, δε με πειράζει να ακυρώσω και την προσφορά της Cosmote αρκεί να μη βρεθώ εκτεθειμένος σε μία από τις δύο κατευθύνσεις.

Επεξ/σία από tsibe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, tsibe είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Το συμβόλαιό μου στην Cosmote λήγει στις 3 του μήνα. Έγινε προσπάθεια από την εταιρεία για ανανέωση συμβολαίου χωρίς κάποια ουσιαστική πρόταση, απλά με παρέπεμπταν στο αμέσως μεγαλύτερο συμβόλαιο. Αφού πλησίασε η ημερομηνία λήξης είπα να δοκιμάσω σε άλλη εταιρεία και εχτές πήγα στην Vodafone και έκανα αίτημα φορητότητας σε ένα πρόγραμμα της επιλογής μου. Σήμερα με πήραν από την Cosmote και μου έκαναν μια καλή πρόταση στην οποία και δέχτηκα. Αμέσως μόλις κλείσαμε το τηλέφωνο πήγα στο κατάστημα για ακύρωση της φορητότητας και οι υπάλληλοι μου αρνήθηκαν την ακύρωση καθώς δεν γίνεται ακύρωση φορητότητας σε αιτήματα εντός καταστήματος. Στην απάντησή μου πως αυτό το θέλω γραπτώς και τους είπα να μου το στείλουν με mail επίσημα μου αρνήθηκαν και τελίκά με τα πολλά έφυγα άπραγος. Τι ισχύει ή τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Τι μπορώ να κάνω ώστε να ακυρωθεί η φορητότητα που όπως με ενημέρωσε εχτές η κοπέλα που με εξυπηρέτησε θα ολοκληρωθεί την Τρίτη; Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω (π.χ. να στείλω κάποιο mail) ώστε να υπάρχει κάτι ότι αιτήθηκα για κάτι τέτοιο;

Edit: Επειδή δεν το διευκρίνισα, δε με πειράζει να ακυρώσω και την προσφορά της Cosmote αρκεί να μη βρεθώ εκτεθειμένος σε μία από τις δύο κατευθύνσεις.

Αν το έκανες από κατάστημα δυσκολα, θα πληρώσεις ρήτρα τα δυο πρώτα παγια. Δες τι συμβόλαιο υπέγραψες στη Vodafone.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, tsibe είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Το συμβόλαιό μου στην Cosmote λήγει στις 3 του μήνα. Έγινε προσπάθεια από την εταιρεία για ανανέωση συμβολαίου χωρίς κάποια ουσιαστική πρόταση, απλά με παρέπεμπταν στο αμέσως μεγαλύτερο συμβόλαιο. Αφού πλησίασε η ημερομηνία λήξης είπα να δοκιμάσω σε άλλη εταιρεία και εχτές πήγα στην Vodafone και έκανα αίτημα φορητότητας σε ένα πρόγραμμα της επιλογής μου. Σήμερα με πήραν από την Cosmote και μου έκαναν μια καλή πρόταση στην οποία και δέχτηκα. Αμέσως μόλις κλείσαμε το τηλέφωνο πήγα στο κατάστημα για ακύρωση της φορητότητας και οι υπάλληλοι μου αρνήθηκαν την ακύρωση καθώς δεν γίνεται ακύρωση φορητότητας σε αιτήματα εντός καταστήματος. Στην απάντησή μου πως αυτό το θέλω γραπτώς και τους είπα να μου το στείλουν με mail επίσημα μου αρνήθηκαν και τελίκά με τα πολλά έφυγα άπραγος. Τι ισχύει ή τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Τι μπορώ να κάνω ώστε να ακυρωθεί η φορητότητα που όπως με ενημέρωσε εχτές η κοπέλα που με εξυπηρέτησε θα ολοκληρωθεί την Τρίτη; Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω (π.χ. να στείλω κάποιο mail) ώστε να υπάρχει κάτι ότι αιτήθηκα για κάτι τέτοιο;

Edit: Επειδή δεν το διευκρίνισα, δε με πειράζει να ακυρώσω και την προσφορά της Cosmote αρκεί να μη βρεθώ εκτεθειμένος σε μία από τις δύο κατευθύνσεις.

Δοκίμασε να πας σε άλλο κατάστημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Λύση
13 hours ago, tsibe said:

Καλησπέρα σε όλους,

Το συμβόλαιό μου στην Cosmote λήγει στις 3 του μήνα. Έγινε προσπάθεια από την εταιρεία για ανανέωση συμβολαίου χωρίς κάποια ουσιαστική πρόταση, απλά με παρέπεμπταν στο αμέσως μεγαλύτερο συμβόλαιο. Αφού πλησίασε η ημερομηνία λήξης είπα να δοκιμάσω σε άλλη εταιρεία και εχτές πήγα στην Vodafone και έκανα αίτημα φορητότητας σε ένα πρόγραμμα της επιλογής μου. Σήμερα με πήραν από την Cosmote και μου έκαναν μια καλή πρόταση στην οποία και δέχτηκα. Αμέσως μόλις κλείσαμε το τηλέφωνο πήγα στο κατάστημα για ακύρωση της φορητότητας και οι υπάλληλοι μου αρνήθηκαν την ακύρωση καθώς δεν γίνεται ακύρωση φορητότητας σε αιτήματα εντός καταστήματος. Στην απάντησή μου πως αυτό το θέλω γραπτώς και τους είπα να μου το στείλουν με mail επίσημα μου αρνήθηκαν και τελίκά με τα πολλά έφυγα άπραγος. Τι ισχύει ή τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Τι μπορώ να κάνω ώστε να ακυρωθεί η φορητότητα που όπως με ενημέρωσε εχτές η κοπέλα που με εξυπηρέτησε θα ολοκληρωθεί την Τρίτη; Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω (π.χ. να στείλω κάποιο mail) ώστε να υπάρχει κάτι ότι αιτήθηκα για κάτι τέτοιο;

Edit: Επειδή δεν το διευκρίνισα, δε με πειράζει να ακυρώσω και την προσφορά της Cosmote αρκεί να μη βρεθώ εκτεθειμένος σε μία από τις δύο κατευθύνσεις.

https://www.eett.gr/docs/sychnes-erotiseis-gia-katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/foritotita-arithmon/

Νούμερο 7.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, tsibe είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Το συμβόλαιό μου στην Cosmote λήγει στις 3 του μήνα. Έγινε προσπάθεια από την εταιρεία για ανανέωση συμβολαίου χωρίς κάποια ουσιαστική πρόταση, απλά με παρέπεμπταν στο αμέσως μεγαλύτερο συμβόλαιο. Αφού πλησίασε η ημερομηνία λήξης είπα να δοκιμάσω σε άλλη εταιρεία και εχτές πήγα στην Vodafone και έκανα αίτημα φορητότητας σε ένα πρόγραμμα της επιλογής μου. Σήμερα με πήραν από την Cosmote και μου έκαναν μια καλή πρόταση στην οποία και δέχτηκα. Αμέσως μόλις κλείσαμε το τηλέφωνο πήγα στο κατάστημα για ακύρωση της φορητότητας και οι υπάλληλοι μου αρνήθηκαν την ακύρωση καθώς δεν γίνεται ακύρωση φορητότητας σε αιτήματα εντός καταστήματος. Στην απάντησή μου πως αυτό το θέλω γραπτώς και τους είπα να μου το στείλουν με mail επίσημα μου αρνήθηκαν και τελίκά με τα πολλά έφυγα άπραγος. Τι ισχύει ή τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Τι μπορώ να κάνω ώστε να ακυρωθεί η φορητότητα που όπως με ενημέρωσε εχτές η κοπέλα που με εξυπηρέτησε θα ολοκληρωθεί την Τρίτη; Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω (π.χ. να στείλω κάποιο mail) ώστε να υπάρχει κάτι ότι αιτήθηκα για κάτι τέτοιο;

Edit: Επειδή δεν το διευκρίνισα, δε με πειράζει να ακυρώσω και την προσφορά της Cosmote αρκεί να μη βρεθώ εκτεθειμένος σε μία από τις δύο κατευθύνσεις.

 

9 ώρες πριν, dkmaster είπε

Ότι είπε ο @dkmaster

image.png.a2582344a0b4c2decc20b19ed9f2eb72.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, NikolasKon14 είπε

Αν το έκανες από κατάστημα δυσκολα, θα πληρώσεις ρήτρα τα δυο πρώτα παγια. Δες τι συμβόλαιο υπέγραψες στη Vodafone.

Αν είναι μόνο τα δύο πρώτα πάγια πάλι συμφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/2/2024 στις 5:58 ΜΜ, tsibe είπε

Αν είναι μόνο τα δύο πρώτα πάγια πάλι συμφέρει.

Ναι, στα συμβόλαια πλέον η ρήτρα είναι μικρή στους πρώτους δυο μήνες και προς το τέλος του. Όποτε αν σας κάνουν προσφορά και σας καλύπτουν τη ρήτρα με δωρεάν παγια. Δηλαδή αν είναι να δώσετε παραδειγμα 30€ και η εταιρεία που ησασταν κάνει αντιπροσφορά 2 πρώτα παγια δώρο, που το κόστος είναι 30-40€ σας συμφέρει να γυρίσετε πίσω ειδικα αν δεν σας καλύπτει ο πάροχος που κάνατε φορητότητα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Eκανα αίτηση φορητότητας(τηλεφωνικά ) στην Vodafone και ημερομηνία ενεργοποίησης λένε έως 3/6 μπορώ να ακυρώσω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από πρόσφατη εμπειρία μου σε ίδια περίπτωση θα σου πω πως αν την έχεις κάνει την αίτηση σε κατάστημα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, ή για να το πω πιο σωστά μπορείς να την ακυρώσεις αλλά έχει ρήτρα τα δύο πρώτα πάγεια. Γι' αυτό και όταν σου κάνουν αντιπρόταση στην φορητότητα η εταιρεία που ήσουν σου έχει μέσα στις παροχές δώρο τους πρώτους λογαριασμούς. Σε άλλη περίπτωση που έχεις δεχτεί την φορητότητα μέσω τηλεφώνου μπορείς να την ακυρώσεις επειδή στην ουσία δεν έχεις υπογράψει κάτι. Αν πάλι σου έχουν στείλει τα συμβόλαια ηλεκτρονικά και τα έχεις υπογράψει, δεν είμαι σίγουρος, αλλά νομίζω πάλι δεν μπορείς να ακυρώσεις χωρίς ρήτρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Εχω συμβολαιο cosmote το οποιο ληγει στις 24 του μηνα. Βρηκα μια προσφορα στην cu που με συμφερει και θα παω εκει. Στην φορμα συμπληρωσης στοιχειων για να μου στειλουν καρτα επιλεγω μεταφορα του ηδη εχοντος  αριθμου μου. 
Η ερωτηση σου μου ειναι αν το κανω τωρα,τι θα γινει, που δεν εχει ληξη το συμβολαιοο μου ακομα ? Θα πληρωσω κανονικα τον τελευαιταιο λογαριασμο αλλα η καρτα τις cosmote θα σταματησει να λειτουργει, επειδη ανοιξα την cu ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/7/2024 στις 5:53 ΜΜ, KrissssirK είπε

Εχω συμβολαιο cosmote το οποιο ληγει στις 24 του μηνα. Βρηκα μια προσφορα στην cu που με συμφερει και θα παω εκει. Στην φορμα συμπληρωσης στοιχειων για να μου στειλουν καρτα επιλεγω μεταφορα του ηδη εχοντος  αριθμου μου. 
Η ερωτηση σου μου ειναι αν το κανω τωρα,τι θα γινει, που δεν εχει ληξη το συμβολαιοο μου ακομα ? Θα πληρωσω κανονικα τον τελευαιταιο λογαριασμο αλλα η καρτα τις cosmote θα σταματησει να λειτουργει, επειδη ανοιξα την cu ?

Μόλις παραλάβεις την sim της vf και συμπληρώσεις την αίτηση φορητότητας σε 5 το πολύ μέρες θα έχεις ενεργοποιηθεί στην vf . Για τις 15 μέρες που φεύγεις πριν λήξει το συμβόλαιο στην Cosmote θα πληρώσεις ένα μικρό πέναλτι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για την απάντηση. Γνωρίζεις εάν η σύμβαση θα σταματήσει από μόνη της αφού γίνει η φορητοτητα ? Η πρέπει να πάω στην κόσμοτε να την λήξω για να μην χρεωθω και άλλον μήνα? 

Ενημερωτηκα δεν θα πάω vf τελικά αλλά στην προσφορά της frog 120 ευρώ για ένα χρόνο απεριόριστα gb.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν αλλάξεις πάροχο τελικά , το συμβόλαιο μετά την λήξη του μετατρέπεται σε αορίστου χρόνου (με πιο ακριβό πάγιο) άρα πρέπει να το λήξεις εσύ .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...