Gatoskylo8 Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου Εγώ το ενεργοποίησα αλλά δεν φαίνεται να είναι και τίποτα φοβερό. 2-3 σειρές είναι όλες και όλες που προτείνουν όλοι, άσε που το site είναι κάκιστο στο desktop αν δεν έχεις apple. Ούτε καν watch history δεν έχει. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bill_viper Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2 ώρες πριν, Gatoskylo8 είπε Εγώ το ενεργοποίησα αλλά δεν φαίνεται να είναι και τίποτα φοβερό. 2-3 σειρές είναι όλες και όλες που προτείνουν όλοι, άσε που το site είναι κάκιστο στο desktop αν δεν έχεις apple. Ούτε καν watch history δεν έχει. What?! Την ποιότητα των σειρών που έχει η Apple (εικονογραφία, σκηνοθεσία, σενάριο, ηθοποιία) δε τη φτάνουν ούτε μαζί οι υπόλοιποι! Προσωπικά έχω διακόψει συνδρομές Netflix/Disney+ κι έχω κρατήσει μόνο Apple TV+!! Τώρα για το ποιες σειρές να δεις κάνε ένα search, έχουμε αναφέρει δεκάδες στα προηγούμενα threads προσφορών!! 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dionisis777 Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου Όσοι ξεχάσαμε εγκαίρως να κάνουμε ακύρωση συνδρομής μπορούμε να ενεργοποιήσουμε τη νέα δίμηνη προσφορά ή θα πληρώσουμε τα 9.90€ του μήνα αναγκαστικά? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators matrixxx Δημοσ. 5 Μαρτίου Moderators Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 3 λεπτά πριν, dionisis777 είπε Όσοι ξεχάσαμε εγκαίρως να κάνουμε ακύρωση συνδρομής μπορούμε να ενεργοποιήσουμε τη νέα δίμηνη προσφορά ή θα πληρώσουμε τα 9.90€ του μήνα αναγκαστικά? Πρωτα θα κανεις ακυρωση της οποιας παλιας εχεις. Αν πλεον εισαι ανενεργος, λογικα θα μπορεσεις να παρεις το διμηνο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
foler79 Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου Εγώ ενεργοποίησα το δίμηνο με την προηγούμενη προσφορά με τον Μέσι, δεν είδα τπτ για καμια δεκαριά μέρες και τώρα πάω να μπω και βάζω λάθος στοιχεία, πατάω για αλλάξω κωδικό και μου λέει ότι ο λογαριασμός είναι ανενεργός, προσπαθώ να κάνω εγγραφή με την νέα προσφορά και μου λέει ο λογαριασμός (email) χρησιμοποιείται! Εντωμεταξυ το προηγούμενο δίμηνο δεν το ακύρωσα, στο τέλος θα χρεωθώ αυτόματα κιόλας; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jts Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, foler79 είπε Εγώ ενεργοποίησα το δίμηνο με την προηγούμενη προσφορά με τον Μέσι, δεν είδα τπτ για καμια δεκαριά μέρες και τώρα πάω να μπω και βάζω λάθος στοιχεία, πατάω για αλλάξω κωδικό και μου λέει ότι ο λογαριασμός είναι ανενεργός, προσπαθώ να κάνω εγγραφή με την νέα προσφορά και μου λέει ο λογαριασμός (email) χρησιμοποιείται! Εντωμεταξυ το προηγούμενο δίμηνο δεν το ακύρωσα, στο τέλος θα χρεωθώ αυτόματα κιόλας; Ναι κάνει κάτι τέτοια η apple, σου στέλνει ένα email και το ενεργοποιείς κανονικά χωρίς θέμα. Και τα στοιχεία και ότι έβλεπες παραμένουν ως είχαν. Αν έχεις ενεργή προσφορά δεν σε αφήνει για να βάλεις νέα. Επεξ/σία 5 Μαρτίου από Jts Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
txcellas Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου Πως μπορούμε να δούμε πότε λήγει; Το ενεργοποίησα και έσβησα κάρτες κλπ και δεν μπορώ να βρω ποτέ λήγει το δωρεάν.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
harisma23 Δημοσ. 7 Μαρτίου Share Δημοσ. 7 Μαρτίου Στις 5/3/2024 στις 8:26 ΜΜ, txcellas είπε Πως μπορούμε να δούμε πότε λήγει; Το ενεργοποίησα και έσβησα κάρτες κλπ και δεν μπορώ να βρω ποτέ λήγει το δωρεάν.. Ενώ είσαι μέσα στο Apple TV (την εφαρμογή εννοώ), πατάς πάνω στο λογαριασμό σου και ανοίγεις τις πληροφορίες συνδρομής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
txcellas Δημοσ. 7 Μαρτίου Share Δημοσ. 7 Μαρτίου 34 λεπτά πριν, harisma23 είπε Ενώ είσαι μέσα στο Apple TV (την εφαρμογή εννοώ), πατάς πάνω στο λογαριασμό σου και ανοίγεις τις πληροφορίες συνδρομής. στο account settings εννοεις; Δεν εχει τιποτα μεσα.. Εκει που εβαλα τελιτσες ειχε μονο τα στοιχεια μου. payments type την εχω σβησει την καρτα απο την revolut Account Summary Apple ID [email protected] Edit Payment Type Manage Payments Billing address ... .... 241 00 ΑΘΗΝΑ (....) ........ Country.. / Region Greece Apple ID Balance 0,00 € Redeem Promotional Code Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dionisis777 Δημοσ. 7 Μαρτίου Share Δημοσ. 7 Μαρτίου Καλησπέρα. Αφου πήρα και τη 2η 2μηνη προσφορά, οταν πάω να αφαιρέσω τη κάρτα μου βγάζει το εξής μήνυμα: "There is an active subscription on this account that requires at least one payment on file." και δεν με αφήνει να την αφαιρέσω. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό αν γνωρίζει κάποιος? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leo066 Δημοσ. 7 Μαρτίου Share Δημοσ. 7 Μαρτίου 4 ώρες πριν, dionisis777 είπε Καλησπέρα. Αφου πήρα και τη 2η 2μηνη προσφορά, οταν πάω να αφαιρέσω τη κάρτα μου βγάζει το εξής μήνυμα: "There is an active subscription on this account that requires at least one payment on file." και δεν με αφήνει να την αφαιρέσω. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό αν γνωρίζει κάποιος? Ακύρωσε τη συνδρομή. Αν πάλι δεν σε αφήνει περίμενε να λήξη και την αφαιρείς μετά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators matrixxx Δημοσ. 8 Μαρτίου Moderators Share Δημοσ. 8 Μαρτίου Για οσους μπερδευονται, ουτε καρτα χρειαζεται να αφαιρεσετε ουτε κατι δυσκολο υπαρχει. Σε ελαχιστα δευτερολεπτα παιρνεις τους 2 μηνες και ακυρωνεις αμεσα την συνδρομη. Πας στις ρυθμισεις και πατας στο παρακατω "Manage" και στο επομενο βημα πατας cancel subscription. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
daPro Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 3 ώρες πριν, matrixxx είπε Για οσους μπερδευονται, ουτε καρτα χρειαζεται να αφαιρεσετε ουτε κατι δυσκολο υπαρχει. Σε ελαχιστα δευτερολεπτα παιρνεις τους 2 μηνες και ακυρωνεις αμεσα την συνδρομη. Πας στις ρυθμισεις και πατας στο παρακατω "Manage" και στο επομενο βημα πατας cancel subscription. Δεν έχει επιλογή για cancel..τι κάνω λάθος? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
specre Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, daPro είπε Δεν έχει επιλογή για cancel..τι κάνω λάθος? Έχω κάνει ακύρωση και δεν το εμφανίζει (cancel subscription) πια στην εφαρμογή της TV (Samsung). Μήπως το έκανες ακύρωση και δεν το θυμάσαι; Επεξ/σία 8 Μαρτίου από specre Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators matrixxx Δημοσ. 8 Μαρτίου Moderators Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2 ώρες πριν, daPro είπε Δεν έχει επιλογή για cancel..τι κάνω λάθος? Για πηγαινε ενα βημα πριν, βρες αυτο που εχω ποσταρει στην εικονα, γιατι πιστευω οτι εχεις κανει ηδη ακυρωση. Αν λεει επομενη χρεωση σημαινει οτι εισαι ενεργος, αν δεν λεει, εχεις ακυρωσει ηδη, οποτε λογικο να μην βλεπεις "cancel" οταν μπαινεις στο manage. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα