Pwpwpw Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Καλημερα, θελω να επικοινωνησω με το amazon για ενα προιον που ειναι εντος εγγυησης, αλλα επειδη δεν ετυχε ξανα στο παρελθον και δεν βγαζω ακρη, μπορει να βοηθησει καποιος για την διαδικασια που πρεπει να ακολουθησω σε αυτη την περιπτωση? Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου από Pwpwpw Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spooker Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 17 minutes ago, Pwpwpw said: Καλημερα, θελω να επικοινωνησω με το amazon για ενα προιον που ειναι εντος εγγυησης, αλλα επειδη δεν ετυχε ξανα στο παρελθον και δεν βγαζω ακρη, μπορει να βοηθησει καποιος για την διαδικασια που πρεπει να ακολουθησω σε αυτη την περιπτωση? Επικοινώνησε μαζί τους στο chat Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pwpwpw Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, spooker είπε Επικοινώνησε μαζί τους στο chat To εκανα αλλα στις αυτοματοποιημενες ερωτησεις που εδινε δεν εβγαζα ακρη, αφορουσαν ολες ειτε καποιο προβλημα κατα την παραλαβη, ειτε επιστροφες εντος 30 ημερων απο την αγορα, δεν βρηκα καπου κατι για warranty Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου από Pwpwpw Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Η αγορά έγινε από Amazon.de ή από πωλητή που φιλοξενείται στο amazon.de? στη δεύτερη περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσεις με τον πωλητή απευθείας. Δοκίμασε να στείλεις κατευθείαν και στον κατασκευαστή του προϊόντος 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spooker Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 29 minutes ago, Pwpwpw said: To εκανα αλλα στις αυτοματοποιημενες ερωτησεις που εδινε δεν εβγαζα ακρη, αφορουσαν ολες ειτε καποιο προβλημα κατα την παραλαβη, ειτε επιστροφες εντος 30 ημερων απο την αγορα, δεν βρηκα καπου κατι για warranty Πρέπει να μιλήσεις με agent. Ψάξε λίγο γιατί είναι λίγο κρυμμένο το option συνήθως 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pwpwpw Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, Nabuko είπε Η αγορά έγινε από Amazon.de ή από πωλητή που φιλοξενείται στο amazon.de? στη δεύτερη περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσεις με τον πωλητή απευθείας. Δοκίμασε να στείλεις κατευθείαν και στον κατασκευαστή του προϊόντος Εγινε dispatch απο amazon.de και sold by εχει την επωνυμια του κατακευαστη του προιοντος με de στο τελος. Εστειλα ηδη στην φορμα εποικοινωνιας του κατασκευαστη πριν λιγο και συμπληρωσα ολα τα στοιχεια που ζητατει, εδωσα και το order summary της παραγγειλας εκει που ζητουσε αποδεικτικο, φαινονται τα παντα, ημερομηνια παραγγελιας, αριθμος παραγγελιας, ημερομηνια που εγινε dispatch κτλ. Απλως σκεφτηκα μηπως ηταν καλυτερα να εποικονωνησω με το amazon.de πρωτα, επειδη το προιον ειναι εντος του πρωτο ετους εγγυησης. Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου από Pwpwpw 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
im2004 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Θα μιλήσεις στο chat, με λίγη προσπάθεια στις επιλογές θα εμφανιστεί. Είχα παρόμιο θέμα με χαλασμένο προιόν, μου εκδόθηκε barcode label, πήγα με αυτό στη DHL, συγκεκριμένο κατάστημα και το έστειλα πίσω.Ολα έγιναν πολύ γρήγορα. Αυτό συνέβει πριν 5 μήνες, αν έχει αλλάξει κάτι, θα σου το πούν στο chat 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 30 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε και sold by εχει την επωνυμια του κατακευαστη του προιοντος Οπότε πωλητής και κατασκευαστής ταυτίζονται, είσαι τυχερός. Και το amazon αυτό λέει στο customer service, να επικοινωνήσεις με πωλητή ή κατασκευαστή 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Billator Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 8 λεπτά πριν, Nabuko είπε Οπότε πωλητής και κατασκευαστής ταυτίζονται, είσαι τυχερός. Και το amazon αυτό λέει στο customer service, να επικοινωνήσεις με πωλητή ή κατασκευαστή Εδώ θα προτείνω, αν δεν μιλάμε για καμία σοβαρή εταιρεία όσο αφορά πωλητή / κατασκευαστή , από την στιγμή που είναι dispatched by Amazon, να γίνει επιστροφή στο Amazon και full refund. Ειδικά αν κατασκευαστές / πωλητές είναι κινέζοι αυτή είναι η πιο σωστή κίνηση για να μην μπλέξεις με επιστροφές (προς αυτούς) πιθανά τελωνεία (γιατί κάποιοι μετά το service τα στέλνουν κατευθείαν στο πελάτη και όχι στην αποθήκη τους στην Ευρώπη) και μεγάλες αναμονές. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pwpwpw Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, Nabuko είπε Οπότε πωλητής και κατασκευαστής ταυτίζονται, είσαι τυχερός. Και το amazon αυτό λέει στο customer service, να επικοινωνήσεις με πωλητή ή κατασκευαστή Mου απαντησε ηδη ο κατασκευαστης, μου ζητησε φωτο του σημειου της ζημιας και να επιβεβαιωσω αν το shipping address που φαινεται στο invoice του αμαζον που εστειλα ειναι η ιδια διευθυνση που επιθυμω να μου στειλουν το εξαρτημα της αντικαταστασης. Μεχρι στιγμης φαινεται να τσουλαει αριστα η διαδικασια! Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου από Pwpwpw 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pwpwpw Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Εκει που ελεγα τσουλαει αριστα το πραμα, μετα την αρχικη τους απαντηση που ηρθε στο μισαωρο, στο δευτερο μου μυνημα μου εστειλά τις φωτο που ζητησε μεχρι στιγμης καμια απαντηση, εστω αρνητικη! Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου από Pwpwpw Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα