Προς το περιεχόμενο

Eγγυηση amazon de


Pwpwpw

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημερα, θελω να επικοινωνησω με το amazon για ενα προιον που ειναι εντος εγγυησης,  αλλα επειδη δεν ετυχε ξανα στο παρελθον και δεν βγαζω ακρη, μπορει να βοηθησει καποιος για την διαδικασια που πρεπει να ακολουθησω σε αυτη την  περιπτωση?

 

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, Pwpwpw said:

Καλημερα, θελω να επικοινωνησω με το amazon για ενα προιον που ειναι εντος εγγυησης,  αλλα επειδη δεν ετυχε ξανα στο παρελθον και δεν βγαζω ακρη, μπορει να βοηθησει καποιος για την διαδικασια που πρεπει να ακολουθησω σε αυτη την  περιπτωση?

 

Επικοινώνησε μαζί τους στο chat

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, spooker είπε

Επικοινώνησε μαζί τους στο chat

To εκανα αλλα στις αυτοματοποιημενες ερωτησεις που εδινε δεν εβγαζα ακρη, αφορουσαν ολες ειτε καποιο προβλημα κατα την παραλαβη, ειτε επιστροφες εντος 30 ημερων απο την αγορα, δεν βρηκα καπου κατι για warranty

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αγορά έγινε από Amazon.de ή από πωλητή που φιλοξενείται στο amazon.de? στη δεύτερη περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσεις με τον πωλητή απευθείας. Δοκίμασε να στείλεις κατευθείαν και στον κατασκευαστή του προϊόντος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 minutes ago, Pwpwpw said:

To εκανα αλλα στις αυτοματοποιημενες ερωτησεις που εδινε δεν εβγαζα ακρη, αφορουσαν ολες ειτε καποιο προβλημα κατα την παραλαβη, ειτε επιστροφες εντος 30 ημερων απο την αγορα, δεν βρηκα καπου κατι για warranty

Πρέπει να μιλήσεις με agent. Ψάξε λίγο γιατί είναι λίγο κρυμμένο το option συνήθως

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Η αγορά έγινε από Amazon.de ή από πωλητή που φιλοξενείται στο amazon.de? στη δεύτερη περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσεις με τον πωλητή απευθείας. Δοκίμασε να στείλεις κατευθείαν και στον κατασκευαστή του προϊόντος

Εγινε dispatch απο amazon.de και sold by εχει την επωνυμια του κατακευαστη του προιοντος με de στο τελος. Εστειλα ηδη στην φορμα εποικοινωνιας του κατασκευαστη  πριν λιγο και συμπληρωσα ολα τα στοιχεια που ζητατει, εδωσα και το order summary της παραγγειλας εκει που ζητουσε αποδεικτικο,  φαινονται τα παντα, ημερομηνια παραγγελιας, αριθμος παραγγελιας, ημερομηνια που εγινε dispatch κτλ. 

Απλως σκεφτηκα  μηπως ηταν καλυτερα να εποικονωνησω με το amazon.de πρωτα, επειδη το προιον ειναι εντος του πρωτο ετους εγγυησης.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μιλήσεις στο chat, με λίγη προσπάθεια στις επιλογές θα εμφανιστεί. Είχα παρόμιο θέμα με χαλασμένο προιόν, μου εκδόθηκε barcode label, πήγα με αυτό στη DHL, συγκεκριμένο κατάστημα και το έστειλα πίσω.Ολα έγιναν πολύ γρήγορα. Αυτό συνέβει πριν 5 μήνες, αν έχει αλλάξει κάτι, θα σου το πούν στο chat

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

και sold by εχει την επωνυμια του κατακευαστη του προιοντος

Οπότε πωλητής και κατασκευαστής ταυτίζονται, είσαι τυχερός. 

Και το amazon αυτό λέει στο customer service, να επικοινωνήσεις με πωλητή ή κατασκευαστή

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Οπότε πωλητής και κατασκευαστής ταυτίζονται, είσαι τυχερός. 

Και το amazon αυτό λέει στο customer service, να επικοινωνήσεις με πωλητή ή κατασκευαστή

Εδώ θα προτείνω, αν δεν μιλάμε για καμία σοβαρή εταιρεία όσο αφορά πωλητή / κατασκευαστή , από την στιγμή που είναι dispatched by Amazon,   να γίνει επιστροφή στο Amazon και full refund.

Ειδικά αν κατασκευαστές / πωλητές είναι κινέζοι αυτή είναι η πιο σωστή κίνηση για να μην μπλέξεις με επιστροφές (προς αυτούς) πιθανά τελωνεία (γιατί κάποιοι μετά το service τα στέλνουν κατευθείαν στο πελάτη και όχι στην αποθήκη τους στην Ευρώπη) και μεγάλες αναμονές. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Οπότε πωλητής και κατασκευαστής ταυτίζονται, είσαι τυχερός. 

Και το amazon αυτό λέει στο customer service, να επικοινωνήσεις με πωλητή ή κατασκευαστή

Mου απαντησε ηδη ο κατασκευαστης, μου ζητησε φωτο του σημειου  της ζημιας  και να επιβεβαιωσω αν το shipping address  που φαινεται στο invoice του αμαζον που εστειλα ειναι η ιδια διευθυνση που επιθυμω να μου στειλουν το εξαρτημα της αντικαταστασης. Μεχρι στιγμης φαινεται να τσουλαει αριστα η διαδικασια!

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκει που ελεγα τσουλαει αριστα το πραμα, μετα την αρχικη τους απαντηση που ηρθε στο μισαωρο, στο δευτερο μου μυνημα μου εστειλά τις φωτο που ζητησε μεχρι στιγμης καμια απαντηση, εστω αρνητικη!

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...