Arkin Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 20 λεπτά πριν, KAROLSHELLONIOMION23 είπε εχω δει και σε 4Κ (oled 0.5ms) με 4090 φιλου τωρα αν δεν το αντιλανβανεσε εσυ οκ Κανεις δεν το αντιλαμβανετε Εδω τα screens. Μπορουμε αν θελεις να κανουμε και test native vs dlss quality. Spoiler Γενικα επειδη εχουν κανει και μεγαλα καναλια testing σε αυτο το dlss βγαινει πολλες φορες και καλυτερο του native λογο κακιστου ΤΑΑ. Η εικονα κρυσταλλο και αψογο latency σε καθε περιπτωση. Με amd αυτη τη στιγμη δεν μπορεις να τα εχεις αυτα κριμα αλλα ειναι η πραγματικοτητα.
KAROLSHELLONIOMION23 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 5 λεπτά πριν, Arkin είπε Κανεις δεν το αντιλαμβανετε Εδω τα screens. Μπορουμε αν θελεις να κανουμε και test native vs dlss quality. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Γενικα επειδη εχουν κανει και μεγαλα καναλια testing σε αυτο το dlss βγαινει πολλες φορες και καλυτερο του native λογο κακιστου ΤΑΑ. Η εικονα κρυσταλλο και αψογο latency σε καθε περιπτωση. Με amd αυτη τη στιγμη δεν μπορεις να τα εχεις αυτα κριμα αλλα ειναι η πραγματικοτητα. 1)Φιλε μου τουλαχιστων 3 ατομα που εχουν nvidia που ξερω το αντιλανβανονται 2)Στα game που κατεσκευαστικαν με FSR κτλπ και δεν μπηκε μετεπιτα δεν το αντιλανβανεσε οτι υπαρχει το fsr αυτο που αντιλανβανεσε ειναι το RSR(μηπως αυτο ειχες ενεργοποιημενο:) Οταν μπλεκεις πολα φενονται αλλα ποιο σιγκεκριμενα με νουμερα απ την δοκιμη με τον φιλο μου σε native ειχε 0.43ms με dlss 3.5 με ray construction ειχε 1.12ms latency οταν την πρωτο ειχε παρει του φενοταν εντονα τωρα εχει σινιθισει Δυστιχος σε πολα game 4K δεν λεει με ray tracing σε πολα game ray construction πολα σιμεια η εικωνα ειναι αρκετα διαφορετικη απ αυτην του game!
Arkin Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 1 λεπτό πριν, KAROLSHELLONIOMION23 είπε 1)Φιλε μου τουλαχιστων 3 ατομα που εχουν nvidia που ξερω το αντιλανβανονται 2)Στα game που κατεσκευαστικαν με FSR κτλπ και δεν μπηκε μετεπιτα δεν το αντιλανβανεσε οτι υπαρχει το fsr αυτο που αντιλανβανεσε ειναι το RSR(μηπως αυτο ειχες ενεργοποιημενο:) Οταν μπλεκεις πολα φενονται αλλα ποιο σιγκεκριμενα με νουμερα απ την δοκιμη με τον φιλο μου σε native ειχε 0.43ms με dlss 3.5 με ray construction ειχε 1.12ms latency οταν την πρωτο ειχε παρει του φενοταν εντονα τωρα εχει σινιθισει Δυστιχος σε πολα game 4K δεν λεει με ray tracing σε πολα game ray construction πολα σιμεια η εικωνα ειναι αρκετα διαφορετικη απ αυτην του game! Το RSR ειναι χαλια αλλα και το fsr in game θα το βαλεις υπο περιπτωσεις. Ειναι απλα upscaling δεν εχει καμια σχεση με το dlss που τραβαει πληροφοριες απο AI για αυτο και δεν εχει artifacts η shimmering. Ghosting ειχε αλλα το διορθωσαν εδω και 2 χρονια με την εκδοση 2.5.1. Το latency αν δεν παιζεις competitive online ειτε 1 ειτε 5 δεν το καταλαβαινεις με τιποτα στα online που θελεις αμεσοτητα οσο γινεται ολοι βαζουν low να παιξουν με 200fps και 0 latency. Το path tracing που σε εδειξα σε alan wake και 2077 αλλαζει καθε σκηνη σε πολλες δεν καταλαβαινεις real life απο παιχνιδι. Το ray tracing εφοσον μιλαμε για GI/RE/SHADOWS δηλαδη ολο το πακετο μετραει πολυ. Πχ metro exodus dying light 2 witcher 3. Οπου εχει απλα reflections η μονο shadows ειναι meh πχ far cry 6 dirt 5 RE 4 amd sponsored παιχνιδια που επειδη οι καρτε γονατιζουν με το full πακετο του RT βαζουν reflections και shadows και αυτα με το 1/10 της αναλυσης ωστε να τραβηξουν οι καρτες. Μακαρι να ανεβει η amd σε αυτο το κομματι με τις 8000 γιατι εχει μεινει παρα πολυ πισω. Ανταγωνισμο θελουμε για να μην δινουμε 1000αρικα για να παιξουμε τα πιο βαρια παιχνιδια που υπαρχουν σημερα.
KAROLSHELLONIOMION23 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 9 λεπτά πριν, Arkin είπε Το RSR ειναι χαλια αλλα και το fsr in game θα το βαλεις υπο περιπτωσεις. Ειναι απλα upscaling δεν εχει καμια σχεση με το dlss που τραβαει πληροφοριες απο AI για αυτο και δεν εχει artifacts η shimmering. Ghosting ειχε αλλα το διορθωσαν εδω και 2 χρονια με την εκδοση 2.5.1. Το latency αν δεν παιζεις competitive online ειτε 1 ειτε 5 δεν το καταλαβαινεις με τιποτα στα online που θελεις αμεσοτητα οσο γινεται ολοι βαζουν low να παιξουν με 200fps και 0 latency. Το path tracing που σε εδειξα σε alan wake και 2077 αλλαζει καθε σκηνη σε πολλες δεν καταλαβαινεις real life απο παιχνιδι. Το ray tracing εφοσον μιλαμε για GI/RE/SHADOWS δηλαδη ολο το πακετο μετραει πολυ. Πχ metro exodus dying light 2 witcher 3. Οπου εχει απλα reflections η μονο shadows ειναι meh πχ far cry 6 dirt 5 RE 4 amd sponsored παιχνιδια που επειδη οι καρτε γονατιζουν με το full πακετο του RT βαζουν reflections και shadows και αυτα με το 1/10 της αναλυσης ωστε να τραβηξουν οι καρτες. Μακαρι να ανεβει η amd σε αυτο το κομματι με τις 8000 γιατι εχει μεινει παρα πολυ πισω. Ανταγωνισμο θελουμε για να μην δινουμε 1000αρικα για να παιξουμε τα πιο βαρια παιχνιδια που υπαρχουν σημερα. AI μονο οι 4000series απο εκει και επειτα η Amd και η Nvidia εστιαζουν αλλου AMD=Πρεπει gpu 10 ετων να παρει μια ανασα απο εκει και επειτα αν μπορει να δωσει και κατι σε αυτες που δεν χρειαζοντε οκ οταν ερθει η ωρα τους θα εχουν αυτο που πρεπει Nvidia=Θελω το τελειο αλλα για τωρα μωλις περασει αυτην η γενια δεν μας νοιαζει. Και οι δυο σωστες ειναι απλα απο αλλη οπτικη (Η amd το ξερει οτι αν κανει το FSR να δουλευει με RT cores και ai αυτοματα μεχρι και rx 5000 series θα μινουν απεξω). Eπισης μακαρι να μπει δυναμικα η Intel μπας και καταλαβουν και οι δυο οτι πρεπει να ειναι ποιο σινεπης και οι δυο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα