geon_01 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους Εδώ και πολλούς μήνες αντιμετωπίζω πρόβλημα με το λαπτοπ μου. Μου εμφανίζει σε τυχαίες στιγμές Bluescreen και μερικές φορές όταν έιναι σε sleep mode και πάω να το ξυπνήσω πατώντας κουμπιά δεν ανταποκρίνεται παρα μόνο αν πατήσω το power on/off button. Το λαπτοπ έχει πάει 4 φορές σε εξουσιοδοτημένο κέντρο εξυπηρέτησης της HP και πιο συγκεκριμένα στην Westnet Technical Support Centre μέσω Public τις 3 φορές από τις 4 όπου και αγοράστηκε. Την πρώτη φορά μου άλλαξαν το motherboard, έκαναν εγκατάσταση ξανά windows 11 22H2 και λένε ότι το τεσταρανε και δουλεύει κανονικά, τουλάχιστον αυτό έγραφε το χαρτί που παρέλλαβα μαζί με το λαπτοπ την πρώτη φορά που το έστειλα, αλλά όταν πήγα να το πάρω πίσω το λαπτοπ με το αλλαγμένο motherboard δεν λειτουργούσε καν, πάταγες το power button και είτε ήταν συνδεδεμένο στην μπρίζα είτε όχι δεν άνοιγε. Οπότε το ξανα στέλνουμε μέσω public στην Westnet Technical Support Centre για δεύτερη φορά. Μετά από μέρες το επιστρέφουν μαζί με ένα χαρτί που έγγραφε "UPDATE AND LOCK MANUFACTURE MODE" χωρίς περισσότερες πληροφορίες και το λαπτοπ λειτουργούσε αλλά και πάλι μου εμφάνιζε bluescreens και είχε θέμα με το sleep mode. Οπότε το στέλνω για τρίτη φορά μέσω Public στην Westnet Technical Support Centre, μόνο που αυτή τη φορά ζήτησα αντικατάσταση ολόκληρου του λαπτοπ ή επιστροφή χρημάτων αφού το λαπτοπ ήταν ακόμα σε εγγύηση και δεν είχε περάσει ούτε ένας χρόνος από την ημερομηνία αγοράς του. Η Westnet Technical Support Centre αρνήθηκε να το αντικατάστήσει λέγοντας πως είναι πρόβλημα των drivers και πως δεν υπάρχει πρόβλημα στο hardware του λαπτοπ. Του έκανε μια καινούργια εγκατάσταση των Windows 11 22H2 και το επέστρεψε πίσω. Τα προβλήματα συνέχισαν να υπάρχουν με τα bluescreen και με το sleep mode οπότε αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο την τεχνική υποστήριξη της HP όπου τους εξήγησα το πρόβλημα, συνδέθηκαν μέσω μίας εφαρμογής που έχουν στον υπολογιστή μου, πήραν screenshots από το event viewer των Windows έκανα έλεγχο για corrupted files στο file system είδαν το minidump file και αποφασίσαμε τελικά ότι πρέπει να σταλεί πάλι στην Westnet Technical Support Centre για έλεγχο αφού όντως υπήρχε πρόβλημα και το έβλεπαν και οι ίδιοι. Το στέλνουμε για 4 φορά στην Westnet Technical Support Centre και μας λένε ότι το λαπτοπ λειτουργεί χωρίς πρόβλημα και δεν μπορούν να εντοπίσουν κάτι και ότι με "clean" εγκατάσταση των Windows 11 δεν υπάρχει πρόβλημα. Μου επιστέφουν το λαπτοπ αυτή τη φορά με Windows 11 23H2 version το δούλεψα 1-2 μέρες . Ήθελα όμως να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και να του περάσω εγώ τα Windows 11 από την αρχή με δική μου εγκατάσταση από το official website της Microsoft, έτσι κατέβασα τα Windows 22H3 version μέσω του εργαλείου της Microsoft σε ένα usb flash και έκανα εγκατάσταση σβήνωντας όλα τα παλιά partitions από την προηγούμενη εγκατάσταση. Μετά την εγκατάσταση και αφού είχα κάνει όλα τα updates της Microsoft αλλά και από την HP άρχησαν πάλι τα bluescreen και να μην ανοίγει μερικές φόρες από sleep mode. Επικοινώνησα και με την Microsoft πολλές φορές μέσω του microsoft support σε browser και συνδέθηκαν μέσω του quick assist στον υπολογιστή μου και είδαν ότι υπάρχει πρόβλημα και μου είπαν ότι είναι hardware το πρόβλημα γιατί τα tools της Microsoft έδειχναν hardware error (reliability monitor) και πως είναι υπεύθυνη η HP και αν είναι ακόμα σε εγγύηση το λαπτοπ να τους το στείλω να το επισκευάσουν. Χτες πήρα τηλέφωνο στην τεχνική υποστήριξη της HP και τους ρώτησα τι θα γίνει, και μου λένε να δοκιμάσω Windows 10 και να δούμε αν εμφανίσει πάλι πρόβλημα. Οπότε κατεβάζω windows 10 από την επίσημη ιστοσελίδα της Microsoft και τα κάνω εγκατάσταση και βλέπω ότι δεν υπάρχουν συμβατά drivers για sound, touchpad, wlan και δεν φτάνει μόνο αυτό μου βγάζει και bluescreen. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω, δεν μπορώ να δουλέψω με αυτό τον υπολογιστή να μου πετάει σε τυχαίες στιγμές bluescreen ή να το αφήνω να μπαίνει σε sleep mode και να μην μπορώ να το επαναφέρω. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει ή έχει κάποιος ίδιο λαπτοπ και αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα με μένα; Τα χαρακτηριστικά του Laptop cpu i5-1235u gpu intel Iris Xe graphics ssd 512GB RAM 8GB Ευχαριστώ Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου από geon_01 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KaRLoSSaLoNiKa Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου φιλε η εμπλεξες η κατι κανεις λαθος. ψαξε μονος σου το σφαλμα που βγαζει στην μπλε οθονη χωρις να ξερω το error προτεινω τα εξης κανε ενα τεστ της μνημες τσεκαρε με αλλο δισκο φορματ τελος το ξαναπας αλλη μια φορα με το να τους δειξεις και το error που σε βγαζει και να απαιτησεις αλλαγη γιατι πες χανεις λεφτα απο την δουλεια σου και καλα.... και μετα τι να πω...βλεπεις για συννηγορο του πολιτη μπας και βγαλεις ακρη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geon_01 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Το πιο πιθανο είναι να έμπλεξα είμαι φοιτητής πληροφορικής και το χρειάζομαι για την σχολή το λαπτοπ. Αν δεν είναι hardware το πρόβλημα τότε σίγουρα είναι κάποιος driver που πάλι είναι υπεύθυνη η HP για αυτό. Το να βάζουν τον πελάτη να ψάχνει μόνος του να βρει το πρόβλημα για κάτι που έχει πληρώσει και υποτίθεται ότι πρέπει να δουλεύει είναι απαράδεκτο. Από όσο έψαξα αυτό που μπορώ να κάνω στην περίπτωση που δεν λυθεί άμεσα το πρόβλημά μου είναι να κάνω αναφορά με ότι αποδεικτικα έχω στον Συνήγορο του καταναλωτή. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα το αφήσω έτσι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
29gk Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Σου ειπαν απο την ΗΡ να βαλεις 10αρια; Αφου αυτο εχει μονον οδηγους για 11. Ή μονος σου δοκιμασες τα 10; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geon_01 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Μου πρότειναν και από την HP αλλά και ένας support agent της Microsoft να δοκιμάσω Windows 10 για να δούμε λένε αν βγάζει πάλι bluescreen. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
29gk Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Στα 10αρια και να θες να βαλεις απο προτιμηση το συγκεκριμενο δεν θα δουλεψει καθως υποστηριξη εχει μονον για 11 και μετα. Το ζητημα παντως φαινεται software-ρυθμισεων σου καθως το διαπιστωσες αφου εγκατεστησες εσυ τα windows 11. Ειτε λοιπον καποιο software που χρησιμοποιεις σκαει, εχει malware δεν συνεργαζεται με το υλικο ειτε συνδεεις καποια εξωτερικη συσκευη που δημιουργει ζητημα με οδηγους και ρυθμισεις. Αυτο που μπορεις να κανεις για να εντοπισεις την αιτια, ειναι την επομενη φορα που θα βγαλει μπλε οθονη να παρατηρησεις αν εκανες/κανεις κατι συγκεκριμενο οπως και να παρεις μια φωτο της μπλε οθονης και με τον κωδικο και την περιγραφη που θα βγαλει να αναζητησεις στο ιντερνετ σε τι αναφερεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geon_01 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Έβαλα Windows 11 23H2 version πάλι και μου έβγαλε bluescreen λίγες ώρες μετά την εγκατάσταση χωρίς να πειράξω ρυθμίσεις από μόνος μου όλα ήταν στο default. Δεν έχω συνδέσει κάτι άλλο στο λαπτοπ εκτος από τον φορτιστή του. Έκανα κανονικα updates και από windows updates και από το HP support assistance. Έβγαλα φωτογραφία το bluescreen και γράφει SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION, what failed: Ntfs.sys Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
29gk Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Αυτο μαλλον δειχνει θεμα με το δισκο. Τρεξε διαγνωστικα μεσω windows και HP support assistance και ανεξαρτητα αποτελεσματος, κανε επανεκκινηση και μπες στο BIOS και τρεξε και τα διαγνωστικα που θα βρεις εκει. Νομιζω με το F2 ανοιγει η σελιδα. Επικεντρωσε δισκο και ισως και μητρικη +μνημες ΥΓ Αν τα διαγνωστικα του δισκου ειναι καλα, τρεξε και κανα scan για ιους-malware Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου από 29gk Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geon_01 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Έχω τρέξει όλα τα διαγνωστικά της HP και από τα windows αλλά και σε χαμηλότερο επίπεδο από το αρχικό μενού πριν κάνει boot τα Windows δηλαδή Εκτεταμένη δοκιμή συστήματος HP. Δεν βρέθηκε κάτι από αυτά τα tools όλα δείχνουν πως πέρασε το λαπτοπ όλα τα τεστ με επιτυχία. Τώρα για ιους δεν έχω εγκαταστήσει κάτι άλλο εκτός από τα Windows οπότε δεν νομίζω αλλά θα κάνω ένα scan. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kthulhou Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) φτιάξε ένα live linux usb stick κ δοκίμασέ το , άφησέ το να παίζει πχ youtube κ δες θα σου πετάξει ή όχι BSOD? αν ναι => φταίει hardware βασικό, όσο έχεις την εγγύηση πηγαινέ το ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΗΡ SERVICE, πχ infoquest κλπ αν όχι => φταίει μάλλον το software ή 1% ο δίσκος, μπορείς να τον σκίσεις στα τεστ (pre boot με το F2, extensive tests) για να το αποκλείσεις μπορείς να μπεις κ στα windows , να κάνεις από εδώ https://support.hp.com/gr-el/help/hp-pc-hardware-diagnostics εγκατάσταση ή αναβάθμιση τα τεστ ΕΚΤΟΣ λογισμικου κ να δοκιμάσεις HP PC Hardware Diagnostics UEFI - v10.3.0.0 Λή Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου από Kthulhou Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geon_01 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Στις 26/2/2024 ξανά πήγα να δω αν υπάρχει κανένα update στο HP Support Assistant και μου έβγαλε μήνυμα "Following updates are no longer applicable for your system and have been removed: -Realtek RTL8xxx Wireless LAN Drivers ". Από τις 27/2/2024 μέχρι και 28/2/2024, 2 μέρες δηλαδή δεν μου έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα με bluescreen από ότι φαίνεται πρέπει να είναι driver το πρόβλημα και πιο συγκεκριμένα της κάρτας δικτύου. Ανεβάζω και screenshot από το μήνυμα του HP Support Assistant. Επικοινώνησε και ένας τεχνικός της HP μαζί μου σήμερα και πήρε τα minidump files και στιγμιότυπο του event viewer και είπε πως θα τα κοιτάξουν και θα ξανά επικοινωνήσουν μαζί μου. Για να δούμε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geon_01 Δημοσ. 4 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 4 Μαρτίου Από τις 27/2/2024 μέχρι μεσημέρι 3/3/2024 δεν είχα κάνει επανεκκίνηση τον υπολογιστή και τον έβαζα σε sleep mode και τον ξανα ξύπναγα δεν μου παρουσίασε κάποιο πρόβλημα. Όμως μετά την επανεκκίνηση 3/3/2024 μου πέταξε πάλι bluescreen και 2-3 φορές μου έκανε πρόβλημα με το sleep mode δεν ξύπναγε ότι κουμπί και να πατούσα εκτός από το power on/off. Τα ίδια και σήμερα 4/4/2024. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JPaxilleas Δημοσ. 4 Μαρτίου Share Δημοσ. 4 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα Φίλε. Ας το πάρουμε από την αρχή. Καταλαβαίνω την ανάγκη να φτιάξεις το PC σου γρήγορα γιατί το χρειάζεσαι (όλοι έχουμε βρεθεί σε αυτή τη θέση και είναι εκνευριστικό), αλλά όπως λέει και η έκφραση "το τάβλι θέλει υπομονή.... και το PC κυνήγι🤣). Εάν κάνεις δοκιμές συνέχεια με διάφορα δε θα βγάλεις άκρη ποτέ. Ένα ένα βήμα. Προσωpικά πιστεύω ότι είναι θέμα Drivers και τίποτα άλλο, αλλά 100% κανένας δε μπορεί να στο εγγυηθεί. Σου προτείνω τα κάτωθι μόλις δεις μια μπλε οθόνη (BSOD😞 Α. Έλεγχος Μνήμης Επειδή συνήθως το "SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION" συνδέετε και με πρόβλημα στις μνήμες ξεκίνα να κάνεις έναν έλεγχο στις μνήμες πρώτα από όλα, για καλό και για κακό. Τρέχεις λοιπόν ένα τεστ στις μνήμες. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις: το MemTest86 (θα το βρεις εδώ). Μπορείς να βρεις πολλά προγράμματα στο Internet. το “Windows Memory Diagnostic” (από το "Search" απλά γράφεις “Windows Memory Diagnostic” και το επιλέγεις). Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και άλλα εργαλεία όπως σου είπαν φίλοι μέσω USB Stick για να σκανάρεις το σύστημα. Β. Έλεγχος Δίσκων Καλό είναι να κάνεις έναν έλεγχο στην κατάσταση του δίσκου σου . Τσεκάρεις συνολικά, είτε χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το "CrystalDiskInfo" (εδώ) είτε με τις σχετικές εντολές των Windows (βλέπε σχετικά εδώ). Εάν δεν έχεις πρόβλημα με τα παραπάνω αναγκαστικά αρχίζει το ψάξιμο. Γ. Βλέπεις Logs Πας και κοιτάς τα αρχεία καταγραφής γεγονότων (logs) των Windows για να δεις μήπως από εκεί μπορείς να βρεις κάποια πληροφορία που μπορεί να οδηγήσει να βγάλεις κάποιο αρχικό συμπέρασμα. Μπορείς να βρεις σχετικές οδηγίες εδώ (Σχετικό Θέμα: "Το PC κλείνει από μόνο του" στο Insomnia) για τη χρησιμοποίηση του "Event Viewer" ή του "Reliability Monitor" των Windows. Σκοπός είναι να βρεις με τι σχετίζεται το BSOD, ποιος driver κρύβεται πίσω από αυτό (των windows, μιας συσκευής σου, κ.λ.π) ώστε εάν τον βρεις να τον απεγκαταστήσεις και να βάλεις έναν στην τελευταία του έκδοση. Δ. Απενεργοποιείς Υπηρεσίες (όχι των Windows) RUN > Msconfig > Services > Hide all Microsoft Services > Επιλέγεις τις υπηρεσίες που θέλεις να δοκιμάσεις και τις απενεργοποιείς (όχι όλες μαζί). Επαννεκινείς τον υπολογιστή και δοκιμάζεις χωρίς αυτές τις υπηρεσίες (είναι μια χρονοβόρα διαδικασία, αλλά έτσι αποκλείεις μια μια τις πιθανές αιτίες που οδηγούν στο πρόβλημα). Ε. Εγκατάσταση Drivers. Πριν εγκαταστήσεις Drivers π.χ. τους drivers Realtek RTL8xxx Wireless LAN Drivers πάντα να κάνεις τα εξής: Εγκαθιστάς πρώτα τους drivers του Chipset. Τρέχεις το Windows Update Εγκαθιστάς τους drivers Realtek RTL8xxx Wireless LAN Drivers Τρέχεις το Windows Update Ξαναελέγχεις Θα σου πρότεινα εάν γνωρίζεις ακριβώς το Realtek Chipset να ψάξεις και να βρεις απευθείας τους τελευταίους drivers από το site της Realtek και να εγκαταστήσεις αυτούς αντί για αυτούς που έχει η HP. Ζ. SFC and DISM Commands Ελέγχεις εάν υπάρχουν Corrupted Windows System Files με τις εντολές SFC και DISM (έναν πολύ καλό οδηγό θα βρεις εδώ). Πάρα μα πάρα πολλές φορές οι εν λόγω εντολές λύνουν προβλήματα που οδηγούν σε BSOD. Η. Έλεγχος BIOS Ελέγχεις BIOS (μήπως κάτι έχει δηλωθεί λάθος) και ενημερώνεις το BIOS με την τελευταία έκδοσή του. Το άφησα τελευταίο γιατί το θεωρώ το λιγότερο πιθανό. Θ. Έλεγχος Drivers με την Εφαρμογή των Windows Verifier. Υπάρχει τέλος η επιλογή της εφαρμογής "verifier.exe" (βλέπε παρακάτω) αλλά είναι επίσης μια χρονοβόρος διαδικασία (περισσότερες πληροφορίες θα βρεις εδώ - How to Fix a SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION BSOD in Windows - tom'sHardware). Επεξ/σία 4 Μαρτίου από JPaxilleas 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ice25 Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου κανε τα windows να μην περνάνε drivers κατά το update και βάλε μόνο αυτούς από την hp Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geon_01 Δημοσ. 16 Μαϊου Μέλος Share Δημοσ. 16 Μαϊου Το laptop το έχω στείλει για 5η συνεχόμενη φορά στην αντιπροσωπεία της HP (WestNet) από τις 22 Μαρτίου του 2024 μέχρι και σήμερα δεν έχω λάβει καμία απάντηση για το αν βρέθηκε το πρόβλημα αν λύθηκε . Το μόνο που μου έστειλαν με email από την τεχνική υποστήριξη της HP (και φυσικά ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί τους) είναι πως δεν ξέρουν πότε θα είναι έτοιμο και πως η αντιπροσωπεία μιλάει με τον κατασκευαστή για την επίλυση του θέματος. Είναι δυνατόν να αγοράζεις καινούργιο υπολογιστή 600 ευρώ και πόσο μάλλον HP και να είσαι από τον Οκτώβριο του 2023 μέχρι Μαίου του 2024 χωρίς υπολογιστή; Πραγματικά τεράστια απογοήτευση και ταλαιπωρία μέχρι στιγμής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα